Probeer stug door F5-en eens.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gert![]()
Hoe kan ik hier nog serieus werken! damnit
!
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:47 schreef Gert het volgende:
Maar we zijn inmiddels al aanbeland bij joú restylen begrijp ik. Van beneden naar boven.
Is deze kleur wat voor je?
[ afbeelding ]
Ja, dat mag want jij bent mijn Peppie, al ben je me nog een kameel schuldig.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:51 schreef Jian het volgende:
Nou ja, wellicht, toch ...
[ afbeelding ]
Lullo, die moet ook weer andersomquote:Op woensdag 25 november 2009 14:51 schreef Jian het volgende:
Nou ja, wellicht, toch ...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lullo, die moet ook weer andersom
Ga je de koe bij de horens vatten?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga wel even einkaufen, dit topic zal toch zo wel een slotje krijgen.
En iedereen die tégen salontafels is een note van PP.
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:51 schreef Juud79 het volgende:
Naast dat glazen tafels lelijk zijn is t ook nog eens vreselijk onhandig, want t kan kapot, vrij gemakkelijk en je moet het iedere dag poetsen, want je ziet er alles op, ieder klein stofje, drupje, kruimeltje....
Ik heb ook geen salontafel, wel twee bijzettafeltjes voor als t zo uitkomt. Opa's en oma's willen toch vaak hun kopje koffie of thee dichtbij zich hebben staan.
ja, 1 nadeel al die domme toeristen voor je deur de hele dag, maar zal het wel willen hoor.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er nog zou willen wonen, echt niet, zelfs de Pijp is tegenwoordig één Yuppenbende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |