Is het uberhaupt een olifant!?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die met die olifant, die zou ik toch echt andersom zetten. Je laat dat beest toch niet dag en nacht op z'n rug liggen?
Dat is een BEER!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die met die olifant, die zou ik toch echt andersom zetten. Je laat dat beest toch niet dag en nacht op z'n rug liggen?
Past wel mooi bij de rest van het interieur.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:33 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs dat lijf heeft spijt.
Sorryquote:Op woensdag 25 november 2009 14:38 schreef Noek het volgende:
Ga eens niet posten tussen mijn berichten in. Zo hinderlijk.
Gertquote:Op woensdag 25 november 2009 14:35 schreef Gert het volgende:
Het voordeel van een glazen salontafel is wél dat je je dan ook niet meer om de rest van je interieur hoeft te bekommeren. Want smaak heb je dan tóch al niet, dat staat dan vast. Dus doe verder vooral geen moeite.
Glas brand nietquote:Op woensdag 25 november 2009 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Past wel mooi bij de rest van het interieur.
Godallemachtig zeg. Jerrycans naar binnen en in de hens ermee.
oh ben beetje jaloersquote:Op woensdag 25 november 2009 14:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben in zo'n pand geboren, mijn ouders hadden het ooit gekocht voor een habbekrats
Owww, sorryquote:Op woensdag 25 november 2009 14:38 schreef Noek het volgende:
Niemenie!!
Ik weet niet of ik er nog zou willen wonen, echt niet, zelfs de Pijp is tegenwoordig één Yuppenbendequote:Op woensdag 25 november 2009 14:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ben beetje jaloersvind ze mooi hoor zou best een verdieping wilen hebben, prinsengracht of zoiets of tegenover de westerkerk
Maar smelt wel als het maar heet genoeg wordt.quote:
Mooie lampquote:Op woensdag 25 november 2009 14:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Owww, sorry![]()
Maar dit is alvast beter, mooi hoog tegen het plafond ook. Niemand die er last van heeft![]()
[ afbeelding ]
Glas is in een constant vloeibare vormquote:Op woensdag 25 november 2009 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar smelt wel als het maar heet genoeg wordt.
Vast een houten, met 2 van die rollenquote:Op woensdag 25 november 2009 14:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben nu wel heel nieuwsgierig hoe die wasmachine van Pietje eruit ziet![]()
Doe es pics Pietje?
Ben aan 't werk, vanavond. Niks bijzonders eigenlijk, beide Miele.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben nu wel heel nieuwsgierig hoe die wasmachine van Pietje eruit ziet![]()
Doe es pics Pietje?
Ja, ik vind ze zelf wel.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:44 schreef Noek het volgende:
En je wilde ook nog schoenen, hè Pietje?
Ja toch, Pieter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |