Glas brand nietquote:Op woensdag 25 november 2009 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Past wel mooi bij de rest van het interieur.
Godallemachtig zeg. Jerrycans naar binnen en in de hens ermee.
oh ben beetje jaloersquote:Op woensdag 25 november 2009 14:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben in zo'n pand geboren, mijn ouders hadden het ooit gekocht voor een habbekrats
Owww, sorryquote:Op woensdag 25 november 2009 14:38 schreef Noek het volgende:
Niemenie!!
Ik weet niet of ik er nog zou willen wonen, echt niet, zelfs de Pijp is tegenwoordig één Yuppenbendequote:Op woensdag 25 november 2009 14:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ben beetje jaloersvind ze mooi hoor zou best een verdieping wilen hebben, prinsengracht of zoiets of tegenover de westerkerk
Maar smelt wel als het maar heet genoeg wordt.quote:
Mooie lampquote:Op woensdag 25 november 2009 14:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Owww, sorry![]()
Maar dit is alvast beter, mooi hoog tegen het plafond ook. Niemand die er last van heeft![]()
[ afbeelding ]
Glas is in een constant vloeibare vormquote:Op woensdag 25 november 2009 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar smelt wel als het maar heet genoeg wordt.
Vast een houten, met 2 van die rollenquote:Op woensdag 25 november 2009 14:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben nu wel heel nieuwsgierig hoe die wasmachine van Pietje eruit ziet![]()
Doe es pics Pietje?
Ben aan 't werk, vanavond. Niks bijzonders eigenlijk, beide Miele.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben nu wel heel nieuwsgierig hoe die wasmachine van Pietje eruit ziet![]()
Doe es pics Pietje?
Ja, ik vind ze zelf wel.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:44 schreef Noek het volgende:
En je wilde ook nog schoenen, hè Pietje?
Ja toch, Pieter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |