Geen Ikea, wé goedkoop, anders en best goede kwaliteit. (wle zweuds geloof ik!)quote:Op woensdag 25 november 2009 16:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Was daar juist heen gegaan om geen compleet Ikea-huis te krijgen.
Ok, dus je toekomstige partner moet in plaats van kaal baal zijnquote:Op woensdag 25 november 2009 16:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb 1 tafel laten zien, hou heul niet van kil en kaal.
Zonder linkje dacht ik dat je het over Leen Bakker had. En schrok.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Geen Ikea, wé goedkoop, anders en best goede kwaliteit. (wle zweuds geloof ik!)
http://www.jysk.nl/
't is toch gewoon dezelfde tafel?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
Josefine is net zo afschuwelijk als Frodo.
Met die lillike bouten.
Zie je wel!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:35 schreef debuurvrouw het volgende:
't is toch gewoon dezelfde tafel?
Nou ja, ik net iets minder dan de restquote:Op woensdag 25 november 2009 16:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe dan ook, wij weten wel wat goed is voor Pietje
ja, laat mij maar schoenen uitzoekenquote:Op woensdag 25 november 2009 16:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe dan ook, wij weten wel wat goed is voor Pietje
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je wel!
Ik dacht al zoiets of iig familie van elkaar, maar had geen zin om terug te scrollen.
Sorry Teunquote:Op woensdag 25 november 2009 16:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, zeg maar dat ik er mis en dat ze hier bijna allemaal rot doen tegen mij , en vooral Ian
oh dat bedoel ik niet hoor, maar die táfel, die is te koud om aan te raken, brrrquote:Op woensdag 25 november 2009 16:35 schreef Toverheks het volgende:
nou Ikea is dan wel misschien Kil,
dat was me even ontgaan, maar soms komen dingen beter over met de botte bijlquote:Op woensdag 25 november 2009 16:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat probeerde we pietje al zo'n 50 posts geleden duidelijk te maken, subtiel weliswaar.
maar die tafel zegt genoeg, ik neem aan dat de rest erbij moet passenquote:Op woensdag 25 november 2009 16:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb 1 tafel laten zien, hou heul niet van kil en kaal.
Moet alles nieuw zijn ? Is je budget ruim, goed?quote:
ja ik snapte je wel hoor hahaha en nee voor mij nooit meer een glazen tafel, werdt er helemaal gek van elk dingentje zag je erop en vooral als de zon er op scheen.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh dat bedoel ik niet hoor, maar die táfel, die is te koud om aan te raken, brrr
Gezellig, zo'n bakkie bloemkool op tafel!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:46 schreef Marrije het volgende:
In het kader van een glazen salontafel lijkt me dit wel wat voor Pietje, lekker praktisch
[ afbeelding ]
Mochten (klein)kinderen met hun speelauto'tje over je glazen tafel heen rijden?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:56 schreef Toverheks het volgende:
ja ik snapte je wel hoor hahaha en nee voor mij nooit meer een glazen tafel, werdt er helemaal gek van elk dingentje zag je erop en vooral als de zon er op scheen.
Nee, toen mijn kids klein waren mochten ze helemaal niet in de huiskamer spelen, ja ja ik weet wat je denkt maar de huiskamer is van mij, ze hadden allemaal een eigen kamer, en die jongen mocht wel blokken bouwen enzo maar sàvonds moest alles weer netjes zijn.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mochten (klein)kinderen met hun speelauto'tje over je glazen tafel heen rijden?![]()
En heel veel tuttemerul. In off white.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:03 schreef Gert het volgende:
Als Mari al wordt aangerukt om schoenen voor Pietje uit te zoeken, dan kan voor het interieur Jan toch zeker wel gebeld worden?
[ afbeelding ]
Draperiëen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |