quote:Op zondag 22 november 2009 21:50 schreef Scorpie het volgende:
Ja hoi, even hier posten. Ik ben donderdag (peet)oom geworden van een meisje genaamd Gwen Mara (ja dat zijn 2 namen)
Zal zo ff foto posten.
Soms spiek ik eens bij wat oudere kindjes om te kijken wat ik ongeveer zelf kan verwachten als Mila anderhalf is... Maar oooooohhhh wat een leuk meisje zeg!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:09 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Deze blije gup van 2,5 is mijn tantezeggertje [hier is ze anderhalf ongeveer]:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 november 2009 20:33 schreef draculettetje het volgende:
geen foto;s deze keer maar een geweldig gesprek op msn met mn nichtje van 13:
hebben het over mn zwangerschap, ze vraagt of we willen weten wat het wordt, nee zeg ik spannend he,
Jah is het antwoord, als ik vraag wat zij denkt zegt ze weet ik niet
en anders zou ik het niet zeggen want het is toch steeds anders (ze heeft moeders 4 broertjes gekregen en later bij vader uiteindelijk nog een zusje)
zeg ik zal je zien dat het bij ons ook een jongentje wordt, zegt ze jah 50% kans, da's kei veel
ik weet niet waarom maar ik moest zo lachen....
Heerlijk zo'n gelukkige oom.quote:Op zondag 6 december 2009 22:14 schreef StateOfMind het volgende:
Over een week of 2 krijg ik nog een nichtje![]()
Die laatste foto is min of meer op ware grootte by the way. Haar hoofdje is ongeveer net zo lang als mijn vinger![]()
Ze was daarstraks een klein beetje aan het huilen en toen ik over haar wangetje aaide was ze stil![]()
Wat ook fantastisch was dat ik haar een uurtje vast heb gehouden en dat ze mij de hele tijd aan keek met een tevreden blik in de ogen; zo lief![]()
![]()
![]()
Overigens had ik tot vanochtend echt hé-le-máál niks met kinderen. Desondanks wilden mijn zus en haar man dat ik haar suikeroom wou worden en dat vond ik wel een eer. Nu ben ik helemaal om wat dat betreft! Ik ben echt stapelgek op die kleine.
Gelukkig wonen ze praktisch bij mij om de hoek.
Het begint nu langzaam aan pas een beetje tot me door te dringen allemaal!
Dat had iets met de heupjes te maken dacht ik, die forceren ze min of meer bij het opmeten van het kindje, daarom doen ze dat wrs niet meteen meerquote:Op zondag 6 december 2009 21:44 schreef StateOfMind het volgende:
Ze weegt 2920 gram, maar de lengte wordt pas morgen opgemeten (![]()
![]()
).
ah wat liefquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:49 schreef draculettetje het volgende:
weer geen foto's maar even wat ik wel kwijt wil:
het weekend mn verjaardag gevierd en mn zus met de 3 jongste was er ook. Ik had van te voren om mn hyves een krabbel van mn neefje van 6 gehad dat ze kwamen dus ik geantwoord dat ik dat fijn vond dan kon ik hem eindelijk weer eens knuffelen!
en dat hebben we gedaan hoor, meneer kwam al met een big smile binnen en zat binnen no time naast me te knuffelen en steeds als ie weer even klaar was met spelen ofzo kwam ie weer bij me om te knuffelen of op schoot te zitten![]()
en toen ie naar huis ging kreeg ik een hele hele dikke knuffel en werd de baby in de buik ook even flink geknuffeld (2 handjes om mn buik en zn hoofd er tegenaan)![]()
ik ben verliefd
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:49 schreef draculettetje het volgende:
weer geen foto's maar even wat ik wel kwijt wil:
het weekend mn verjaardag gevierd en mn zus met de 3 jongste was er ook. Ik had van te voren om mn hyves een krabbel van mn neefje van 6 gehad dat ze kwamen dus ik geantwoord dat ik dat fijn vond dan kon ik hem eindelijk weer eens knuffelen!
en dat hebben we gedaan hoor, meneer kwam al met een big smile binnen en zat binnen no time naast me te knuffelen en steeds als ie weer even klaar was met spelen ofzo kwam ie weer bij me om te knuffelen of op schoot te zitten![]()
en toen ie naar huis ging kreeg ik een hele hele dikke knuffel en werd de baby in de buik ook even flink geknuffeld (2 handjes om mn buik en zn hoofd er tegenaan)![]()
ik ben verliefd
quote:Op woensdag 23 december 2009 09:52 schreef StateOfMind het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben vanochtend voor de 2e keer oom geworden![]()
![]()
Larissa heet ze en ze is kerngezond![]()
![]()
Mijn ouders komen mij zo ophalen en dan meteen door naar het ziekenhuis in Boxmeer!
Vanavond of anders morgen volgt er een update met foto's!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 09:52 schreef StateOfMind het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben vanochtend voor de 2e keer oom geworden![]()
![]()
Larissa heet ze en ze is kerngezond![]()
![]()
Mijn ouders komen mij zo ophalen en dan meteen door naar het ziekenhuis in Boxmeer!
Vanavond of anders morgen volgt er een update met foto's!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
damian en evy zijn super blij droomvrouwtje als tante te hebben!!!quote:Op maandag 21 december 2009 20:50 schreef droomvrouwtje het volgende:
ik heb vanavond damian en evy te slapen, de grote kleine man ligt ondertussen al in bed te slapen en kleine evy die lag net heerlijk op mijn buik te slapen. Damian is echt een lekker ventje, vanavond lekker mee eten en je oren onverstaanbaar van de kop kletsen..zo leuk om tante te zijn
Mijn zusje met mijn iets meer dan 2 maanden oude nichtjequote:
Op de foto`s is ze een uur of 4 oud, nu is ze al een stuk groter, zal wel een update posten binnenkortquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
Sjeekie_Beekie wat een een leuke foto's. Ik vind die ene waar ze samen de andere kant op kijken een hele mooie foto, het heeft wel wat..
@Scorpie wat een scheetje
Je ziet er echt uit als een trotse oomquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:18 schreef Scorpie het volgende:
Even mijn nichtje was vergeten foto te posten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat is inmiddels al bevestigdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
wat leuk rena!!
(en is t er dit keer 1)
Ahquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:51 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Onze oppasdag is altijd leuk. Ik maak ook echt tijd voor haar, het is echt ons dagje. Soms slaapt ze nog tussen de middag en dan vouw ik wat was op of zo, maar voor de rest doe ik verdomd weinig in het huishouden.
Samen lekker de hort op, of lekker kleuren en knutselen thuis als het weer wat minder is.
Uhm..... Denk je dat t slim is?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:14 schreef draculettetje het volgende:
ow ik wil die van mij ook graag weer zien!
misschien gaat dat morgen ook lukken!
idd weer een logeerpartijtje ofzo lijkt me ook geweldig, maar dan moet ik eerst even bedenken waar ik ze allemaal laat slapen hihi
quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:50 schreef tliciouz het volgende:
Leuk topicIk word over een paar weken voor de 6e keer tante. Mijn zus heeft er 2, en mijn broer en zijn vrouw verwachten nu de vierde. Helaas hoef en wil ik geen contact meer met mijn zus, en mijn broer heeft het contact met mijn vader dit jaar verbroken en wil daardoor automatisch ook geen contact meer met mij.
hihi da's wat andersquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi da's wat anders
straks in de zomer misschien wel
moeten we gewoon kijken hoe het gaat toch?
Gefeliciteerd!!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlotte komt morgen weer. We gaan morgen, samen met meneer Sjeekie_Beekie, naar de stort om rotzooi weg te brengen. Niet zo romantisch als anders, maar wel hoognodig. Anders hebben we geen plek om straks het ledikant voor # 2 op te kunnen zetten. Die komt begin oktober ook mee naar onze oppasdag en moet natuurlijk wel lekker kunnen slapen.
Naderhand gaan we met Lara wandelen, dat vind ze altijd leuk.
Ze is nu steeds meer bezig met zindelijk worden en wat er allemaal op de wc gebeurd. Als we Lara uitlaten is ze ook helemaal verbaasd dat ze dat gewoon op het gras doet... en vroeg ze de eerste keer of zij dat later ook moest.
C: 'Kijk tante Sakkehien, Lara doet plassen... EN poep!'
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Hihi, ja, inderdaad!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:06 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Dus suikertaartje is nu een suikertante geworden.
Gefeliciteerd met je [ afbeelding ] neefje [ afbeelding ].
Geweldig, en hij was helemaal blij zeker? En jij trots?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef tong80 het volgende:
Mag ik iets zeggen over mijn neefje ?
Ze werden kampioen met de F-4. En in de wedstrijd die ze met 17-0 wonnen maakte ie eindelijk zijn eerste doelpunt
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geweldig, en hij was helemaal blij zeker? En jij trots?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
* Sjeekie_Beekie gaat NU naar het dürp fietsen om een kleinigheidje voor Charlotte te kopen.quote:Om half drie 4 cm ontsluiting. Hopelijk begin van de avond navelstreng doorknippen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:02 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Amper drie kwartier oud!
* Sjeekie_Beekie is tante van Charlotte ENValerie
.
Nu kan ik nooit meer gewoon naar dit liedje luisteren.Morgen gaan we op de muisjes!
![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:18 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Meet Valerie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met stippels!
Ze is echt te schattig. Laat zich tot nu toe bijna niet horen, vind alles wel prima en oma heeft haar al op schoot gehad. Ze heeft al wat donkere haartjes en zat nog lekker onder de huidsmeer. Haar eerste knuffel heeft ze van ons gekregen en morgen gaan we samen nog eventjes terug, zodat meneer Sjeekie_Beekie ook zijn nieuwe nichtje kan bewonderen.
En dan begin volgende week regelen dat de kids ook deze kant op kunnen komen voor hun nieuwe nichtje. Genoeg te doen dus. Maar wel leuk dat alles goed is met Valerie en haar ouders. Charlotte was nogal onder de indruk van haar nieuwe zusje. In het begin vond ze het maar niets, maar toen ze weg ging, kreeg Valerie een kus en een aai [bijna was ze haar oog kwijt volgens mijn zwager, maar dat kwam wel goed].
quote:Op maandag 21 juni 2010 07:59 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht laat ik ook maar weer eens wat posten hier
Hoe gaat het met alle (nieuwe) trotse ooms en tantes?
ik heb hier nog 2 foto's in het kader van trotse tante(en trotse mama)
mn nichtje en neefje die hun nichtje komen bekijken die de vorige avond geboren is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:01 schreef Smeej het volgende:
horen hier ook peetkindjes???
* Smeej is net 'tante' geworden!!!![]()
Baby Raf
van harte gefeliciteerd *o*quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:01 schreef Smeej het volgende:
horen hier ook peetkindjes???
* Smeej is net 'tante' geworden!!!![]()
Baby Raf
wat leukquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:47 schreef rena het volgende:
Mijn neefjes krijgen een broertje![]()
Had al zo'n voorgevoel dat het weer een knulletje zou worden!
Oooooh.......quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:35 schreef rena het volgende:
Vandaag worden mijn 2 lieverdjes alweer 2 jaar! Als ik nu mijn posts van toen teruglees besef ik me hoe bijzonder het eigenlijk is dat het gewoon zo onwijs goed met ze gaat. Kleine vechtertjes zijn het! Van 800 gram bij de geboorte naar grote gezonde knullen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:30 schreef wickie het volgende:
[..]
Niet helemaal scherp, maar zo gezellig![]()
Hee zelfde kapselquote:
quote:
Wat een lekker stelquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh wauw Rena, die kan ik me nog herinneren uit hun begintijd ja, wat een weelde is dat stel geworden
Ik zag die van mn zus laatst ook weer es.
Middelste:
[ afbeelding ]
Oudste:
[ afbeelding ]
En de jongste is ook alweer 13 maanden, met zijn oudtante :
[ afbeelding ]
Excuses voor het zeer aanwezige hondje
Ik kan het zelf ook niet geloven dat het zo hard is gegaan, moet zeggen dat ik ook nog best emotioneel word als ik er aan terugdenk, het was zo'n ongelovelijke rottijd om zoiets mee te maken maar gelukkig met een happy ending. Als ik dan lees dat het hier bij een andere OUD user niet goed is afgelopen krijg ik helemaal kippenvel, werd er echt verdrietig vanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:53 schreef Popples het volgende:Rena nu al 2 jaar. dat kan niet. gefeliciteerd met je neefjes.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn zus woont een eind bij me vandaan dus ik zie mijn enige nichtje niet zo vaak maar gisteren belde ze of ik binnenkort een middag en avond op wil passen zodat zij eens lekker een avondje uit konden.
Ik: Vertrouw je ons zomaar een baby toe?!
Zij: 't Is geen baby meer hè, het is nu een dreumes.
Ik: Oja. Die zijn nog lastiger toch?
Zij: Ja, vooral met eten. Drama! Ze wil eigenlijk alleen maar eten waar ze in kan stikken en als het er niet precies zo uitziet als ze wil dan wordt ze heel boos.
Ik: Haha! Oh wacht, en we moesten de middag én de avond oppassen? Heb je lekker bekeken dan. Gewoon afschuiven tijdens het eten.
Zus:Ach jij begrijpt dat wel want jij was ook zo neurotisch met eten vroeger dus dat zal wel goed komen.
![]()
Dus, ik ga binnenkort op mijn neurotische nichtje passen en haar nog wat nieuwe neurotische eetgewoonten aanleren. Gewoon. Omdat het kan.![]()
Nah zal allemaal vast wel een beetje meevallen toch? Wordt vast heel gezellig.
Al opgepast?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn zus woont een eind bij me vandaan dus ik zie mijn enige nichtje niet zo vaak maar gisteren belde ze of ik binnenkort een middag en avond op wil passen zodat zij eens lekker een avondje uit konden.
Ik: Vertrouw je ons zomaar een baby toe?!
Zij: 't Is geen baby meer hè, het is nu een dreumes.
Ik: Oja. Die zijn nog lastiger toch?
Zij: Ja, vooral met eten. Drama! Ze wil eigenlijk alleen maar eten waar ze in kan stikken en als het er niet precies zo uitziet als ze wil dan wordt ze heel boos.
Ik: Haha! Oh wacht, en we moesten de middag én de avond oppassen? Heb je lekker bekeken dan. Gewoon afschuiven tijdens het eten.
Zus:Ach jij begrijpt dat wel want jij was ook zo neurotisch met eten vroeger dus dat zal wel goed komen.
![]()
Dus, ik ga binnenkort op mijn neurotische nichtje passen en haar nog wat nieuwe neurotische eetgewoonten aanleren. Gewoon. Omdat het kan.![]()
Nah zal allemaal vast wel een beetje meevallen toch? Wordt vast heel gezellig.
Gefeliciteerd, wat een onwijs leuk knap kereltje zegquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:31 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
Neefje is 1 jaar geworden!
Wat een lieve foto! Zijn inderdaad wel echt twee heel verschillende koppiesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:28 schreef Deepfreeze het volgende:
Mijn zusje staat ook weer op knappen, dit weekend 40 weken![]()
nr1 is 10 dagen overtijd geboren, dus we wachten rustig.
Heel even een foto van onze peper en zout:
[ afbeelding ]
Links de mijne(3), rechts van mijn zusje(1,5)
Gefeliciteerd! Lekker de taart geplunderd zo te zienquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:31 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
Neefje is 1 jaar geworden!
Gefeliciteerd Deepfreeze!! Vlotte bevalling ook!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:57 schreef Deepfreeze het volgende:
Woei, ik heb een neefje erbij![]()
4 uur de vliezen, 6.30 de 1e wee, 9.55 een 8-ponder
quote:Op maandag 6 december 2010 15:54 schreef rena het volgende:
Hij is erAlles is goed gegaan en we gaan vanavond hopelijk kijken!
Ik doe even een PM-berichtje sturen, zet hem liever niet onlinequote:Op maandag 6 december 2010 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Feli!
Alles goed gegaan?
Ben benieuwd naar de naam
quote:Op maandag 6 december 2010 15:54 schreef rena het volgende:
Hij is erAlles is goed gegaan en we gaan vanavond hopelijk kijken!
quote:
Klopt! Met de mannen gaat het supergoed, worden echt een stel bijdehandjes bij elkaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 07:45 schreef lady-wrb het volgende:
is het nieuwe jongetje een broertje van de tweeling, rena?
en hoe is het met "de mannen" ? lijken ze nog steeds zo op elkaar?
gefeliciteerd!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:31 schreef rena het volgende:
Ik was zelf in de warSorry
Het was laat
Het is inderdaad hun broertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hij heeft nog wat ontwenningsverschijnselen omdat mijn schoonzus morfine tijdens de zwangerschap moest gebruiken. Gaat langzaamaan beter. En hij is mooi!![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:12 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
Even mijn neefje voor de feeststemming. Inmiddels kan ie al staan (deze is van vorig jaar), dus ik hoop op een nieuwe kerstfoto!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:59 schreef wickie het volgende:
Vitamine D geven we stipt elke dag na de yoghurt, ze vindt het lekker dus dat is makkelijk.
Vannacht ging redelijk, ze was zo moe dat ze na een paar keer sprayen 's nachts elke keer weer gelijk ging slapen.
Ik heb een filmpje![]()
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:31 schreef Ellatjuh het volgende:
ik meld me alvast eens.
ik wist dat mn zus zwanger was alleen wist ze zelf ook nog niet precies hoe lang enzo.
maar ze heeft vandaag haar 1e echo gehad en morgen naar de verloskundige
nouwja ze is op 29e augustus uitgerekend dus ga dan tante worden:D
ook nog eens de dag na mn verjaardag, beter komt het kindje 1 dag eerder en dan kunnen we samen jarig zijn en krijg ik het beste kado dat er bestaan.
*trotse aankomende tante is*
Sara's 'grote' zus Eefje (nu een dikke 14 maanden oud) was bij haar geboorte 2,9 kilo en ook 48 cm. Vrijwel identiek. Al lijkt Sara iets fijner gebouwd te zijn dan Eefje.quote:
Ik zelf woon vlak bij mijn zus, maar mijn broer woont 40 km verderop. Dus zo zo supervaak zien Eefje en Larissa elkaar niet (zij schelen 17 dagen), maar ze beginnen wel steeds meer aan elkaar te wennen en laatst toen ze wel samen waren zaten ze heel leuk samen te spelen en snoepjes te delenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:32 schreef Popples het volgende:
StateOfMind gefeliciteerd met Sara![]()
wat leuk een update over de andere 2 kleine meisjes.
je broer en zus zullen nu wel hun handen vol krijgen aan de 2 kleine meisjes met een kleine leeftijdsverschil. (bij mij dames zit er precies 15 maanden tussendus weet waar ik het over heb)
geniet van de meisjes.![]()
de bullebakje van mijn zus is nu al 3.5 maand![]()
bij mijn moeder gaat hij huilen en bij mijn vader is het lachen.
zo grappig mijn meiden zijn ook opa's kindjes
Ik heb nu ook dat ik opeens overal kinderen zie. Ik bedoel, ik weet wel dat ze er altijd zijn geweest maar nu valt het me opeens op hoevéél het er zijn. En bij elk blond kind denk ik: die zou zo van mijn zusje kunnen zijn (is ook blond). Nog tien weken en dan horen ze wat het word!quote:Op woensdag 6 april 2011 13:32 schreef NoralyZ het volgende:
Haha! Mijn broer krijgt in juni een beeb. Een meisje. Ik was nooit echt gek met kinderen (ook niet dat ik ze haat of zo, welnee!) maar sinds ik dit weet vind ik alle kinderen ineens heel leuk en verheug ik me op van alles
.
gewoon overtuigenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:57 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Wat voor straffen staan er op het foltere... overtuigen van een zwangere vrouw? Een heel klein beetje maar?
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:10 schreef _Bar_ het volgende:
Ik hoop heel binnenkort ook een foto te spammen van m'n kersverse nichtje zusje van bovenstaand neefje
Sinds vanmorgen weer tante
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 06:39 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Gister voor het eerst tante geworden van Noortje!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:16 schreef tong80 het volgende:
Mijn neefje wordt in juli alweer 11. Een echte teener dus. Snap nu mijn ooms en tantes die tegen mij zeiden : 'Wat ben je groot geworden.'
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 06:39 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Gister voor het eerst tante geworden van Noortje!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:36 schreef Vicky het volgende:
*Supertrotse tante meldt!*
Gister om 11.31 is mijn nichtje NOA geboren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.paar uurtjes oud... 3375 gram en 51 cm, geboren met 41+1♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
whaha wat denk je dat de mijne doen??quote:Op zaterdag 25 juni 2011 07:37 schreef droomvrouwtje het volgende:
Mijn eierstokken wat doe je.. Gefeliciteerd tante Vicky
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:23 schreef wickie het volgende:
Wij waren dit weekend bij mijn ouders en deden samen met oom (rubbereend) een avondwandeling.
En dan wil je toch liever gedragen worden.
Natuurlijk moet je ook even uitrusten en poseren voor de foto.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:21 schreef Ellatjuh het volgende:
ben net door mn moeder gebeld dat ik een nichtje heb gekregen!!!
echt net geboren, naamw eet ik nog niet en zelfs de nageboorte moet er nog uit.
hoop dat ik vanavond langs kan komen
quote:Op zondag 4 september 2011 20:54 schreef wickie het volgende:
Buikenparade![]()
TJ dat broekjeMaar hele mooie buik!
Klumsy wat een schitterend buikje heb je toch.
Ik knal echt uit elkaar, het past echt echt niet meer. En vandaag was er weer een opreksessie (de hele dag buik onder hoogspanning)![]()
Foto van gisteren 39+2
En daaronder van vandaag, zag er alleen niet helemaal charmant uit.
Pfff..... Heb er de buik vol van!![]()
Thalia, wat leukquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:45 schreef Ellatjuh het volgende:
dankje wel, ik ga er pas morgen heen.
omdat mn zus toch nog onverwacht voor de hechtingen naar het ziekenhuis moest.
en ze is gewoon heel moe maar morgen kan ik Thalia komen bewonderen
quote:Op woensdag 14 september 2011 11:16 schreef wickie het volgende:
Eindelijk tijd
-geboorte details, wil je ze lezen klik maar ff naar de originele post-
Al met al tot nu toe een heel tevreden en rustig kindje. Ons schatje![]()
Mette reageert ook best goed op haar, ze wilde gisteravond Wies al haar drinken en avondeten gaan geven, want ja Wies moet toch ook eten![]()
Tot slot nog wat fotootjes natuurlijk.
Ik ga me maar eens goed inlezen hier
lopen moeten ze hun hele leven doenquote:Op donderdag 22 september 2011 16:49 schreef StampertjeX het volgende:
Trotse tante update![]()
Britt kan eindelijk lopen, werd ook wel tijd want volgende maand wordt ze 2.
Zo leuk om haar lopend te zien, en ik zal kijken of ik haar ook lopend op de foto/film krijg.
*trots is*
hoe is het nu met de kleine? aan het genieten?quote:Op maandag 26 september 2011 10:21 schreef Lente_ninja het volgende:
Ben gisteren vijf weken te vroeg tante geworden van een gezonde kerel van ruim vijf pond!. Zusjelief belde m'n moeder; ze had flink buikgriep dacht ze, steeds maar krampen. Moest ze de HAP bellen? Bleken dus weeën te zijn. Vijf uur later was ze bevallen
Hummel heeft nog een warmtebedje en wat extra zuurstof nodig, maar mag over een paar dagen waarschijnlijk naar huis.
Het is het meest populaire cadeautje wat ze heeft gekregenquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:50 schreef rubbereend het volgende:
Afgelopen donderdag werd Mette 2 jaar oud, hier is ze met het cadeautje aan het spelen wat ze van mij kreeg:
[ afbeelding ]
Ik had een bedrijfsuitje in Scheveningen en hoorde tijdens het bedrijfsuitje dus dat ik tante was geworden en eigenlijk wilde ik meteen in de auto springenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:47 schreef covie het volgende:
Zijn er trouwens meer die gewoon later naar het werk zijn gegaan ivm tante/oom geworden?
Mijn nichtje is vorig jaar geboren rond 5 uur 's morgens, en heb toen lekker mijn baas gebeld dat ik later kwam omdat ik voor het eerst tante was geworden en mijn nichtje MOEST ziengelukkig is dat bij ons op het werk geen probleem.
Maar verder hoor ik dat nooit eigenlijk
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:46 schreef wickie het volgende:
FRtijd dat je lichaam weer gewoon normaal gaat doen.
Voor de rest niet echt bijgelezen. Ga proberen weer meer te lezen.
Ik moet even mn verbazing kwijt. Wies tijgert! Kind is nog geen half jaar en ze beweegt zich voort. En dan niet een klein stukje, nee met gemak 3 meter in 1x. Ze heeft de smaak helemaal te pakken en met de dag verbeterd haar techniek.
Ze gaat nog niet zelfstandig zitten maar ze kan wel blijven zitten. Mijn moederhart, mijn kleine baby![]()
Ik heb een filmpje gemaakt (staat op fb) even kijken of ik hem hier ook kan plaatsen.
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:14 schreef wickie het volgende:
Het filmpje, van een paar dagen geleden.
Volgens mij werkt hij nou.
Dankje en dat geloof ik ja! Dat vind ik met die zwangerschap al, die 9 maanden zijn om voordat je er erg in hebt. Voor mijn gevoel is het nog helemaal niet zo lang geleden dat ze het verteldequote:Op vrijdag 20 december 2013 15:54 schreef Vicky het volgende:
Leuk Sylvana!! Mijn nichtje is ondertussen al 2.5! Gaat zo snel.
Ik heb het topic pas dan ook na bijna 2 jaar weer omhoog geschoptquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:19 schreef Dottey het volgende:
Nooit gezien dit topic! Maar kei leuk! Wat heb ik mooie foto's voorbij zien komen!
Zelf tante van twee van mijn zusje (Hidde 3 en Saar 14 maanden) en twee van mijn schoonzus (Noa 3 en Isa 6 maanden)![]()
Hidde en Noa zijn elkaars beste vriendjes en willen vaak logeren. Natuurlijk het liefste met alle kids tegelijkertijd.. drukke bedoeling, maar wel super leuk
quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:31 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik vind het erg leuk om oom te zijn, ben het nu al weer 4 jaar, van een 4, 2 en 0-jarige. Met baby's heb ik niet zoveel, maar zodra ze kunnen lopen en een beetje praten vind ik kleine kinderen geweldig. Ik ben al kampioen voorlezer en ik oefen me nu in het kleurplaten bewonderen.....
Dankjewelquote:
Ow, vriend is nu thuis. Ze hebben uur op uitslag moeten wachten, CTG was goed en ze heeft hem nu weer gevoeld gelukkig. Dus ze is nu weer thuisquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:57 schreef amaranta het volgende:
Maar heeft ze hem al gevoeld inmiddels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |