quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:59 schreef wickie het volgende:
Vitamine D geven we stipt elke dag na de yoghurt, ze vindt het lekker dus dat is makkelijk.
Vannacht ging redelijk, ze was zo moe dat ze na een paar keer sprayen 's nachts elke keer weer gelijk ging slapen.
Ik heb een filmpje![]()
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:31 schreef Ellatjuh het volgende:
ik meld me alvast eens.
ik wist dat mn zus zwanger was alleen wist ze zelf ook nog niet precies hoe lang enzo.
maar ze heeft vandaag haar 1e echo gehad en morgen naar de verloskundige
nouwja ze is op 29e augustus uitgerekend dus ga dan tante worden:D
ook nog eens de dag na mn verjaardag, beter komt het kindje 1 dag eerder en dan kunnen we samen jarig zijn en krijg ik het beste kado dat er bestaan.
*trotse aankomende tante is*
Sara's 'grote' zus Eefje (nu een dikke 14 maanden oud) was bij haar geboorte 2,9 kilo en ook 48 cm. Vrijwel identiek. Al lijkt Sara iets fijner gebouwd te zijn dan Eefje.quote:
Ik zelf woon vlak bij mijn zus, maar mijn broer woont 40 km verderop. Dus zo zo supervaak zien Eefje en Larissa elkaar niet (zij schelen 17 dagen), maar ze beginnen wel steeds meer aan elkaar te wennen en laatst toen ze wel samen waren zaten ze heel leuk samen te spelen en snoepjes te delenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:32 schreef Popples het volgende:
StateOfMind gefeliciteerd met Sara![]()
wat leuk een update over de andere 2 kleine meisjes.
je broer en zus zullen nu wel hun handen vol krijgen aan de 2 kleine meisjes met een kleine leeftijdsverschil. (bij mij dames zit er precies 15 maanden tussendus weet waar ik het over heb)
geniet van de meisjes.![]()
de bullebakje van mijn zus is nu al 3.5 maand![]()
bij mijn moeder gaat hij huilen en bij mijn vader is het lachen.
zo grappig mijn meiden zijn ook opa's kindjes
Ik heb nu ook dat ik opeens overal kinderen zie. Ik bedoel, ik weet wel dat ze er altijd zijn geweest maar nu valt het me opeens op hoevéél het er zijn. En bij elk blond kind denk ik: die zou zo van mijn zusje kunnen zijn (is ook blond). Nog tien weken en dan horen ze wat het word!quote:Op woensdag 6 april 2011 13:32 schreef NoralyZ het volgende:
Haha! Mijn broer krijgt in juni een beeb. Een meisje. Ik was nooit echt gek met kinderen (ook niet dat ik ze haat of zo, welnee!) maar sinds ik dit weet vind ik alle kinderen ineens heel leuk en verheug ik me op van alles
.
gewoon overtuigenquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:57 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Wat voor straffen staan er op het foltere... overtuigen van een zwangere vrouw? Een heel klein beetje maar?
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:10 schreef _Bar_ het volgende:
Ik hoop heel binnenkort ook een foto te spammen van m'n kersverse nichtje zusje van bovenstaand neefje
Sinds vanmorgen weer tante
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 06:39 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Gister voor het eerst tante geworden van Noortje!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:16 schreef tong80 het volgende:
Mijn neefje wordt in juli alweer 11. Een echte teener dus. Snap nu mijn ooms en tantes die tegen mij zeiden : 'Wat ben je groot geworden.'
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 06:39 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Gister voor het eerst tante geworden van Noortje!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:36 schreef Vicky het volgende:
*Supertrotse tante meldt!*
Gister om 11.31 is mijn nichtje NOA geboren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.paar uurtjes oud... 3375 gram en 51 cm, geboren met 41+1♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |