Beetje spuit 11 actie broederquote:
Ja ik zit niet de hele dag onlinequote:
En toch zit er een beeb in van 2 kgquote:Op zondag 4 september 2011 13:18 schreef bitterend het volgende:
Oh Nirak wat een lief buikje! heb het gevoel dat die van mij met 28 weken veeel groter is
Dankje! nu die van jou!quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 18:49 schreef bitterend het volgende:
[..]
Dankje! nu die van jou!![]()
Dankje Zoe! je krijgt ook een hotelletje voor je kleintje
ik had met 13 weken wat...maar de vk zei dat het vooral mijn darmen waren :p en met 16 weken was het echt een baby buik!quote:Op zondag 4 september 2011 18:51 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
lijkt me zo leuk.
ben benieuwd wanneer het begint te bollen.
JA zo te zien wel!quote:Op zondag 4 september 2011 19:12 schreef Puala het volgende:
Ze doet gewoon net als KD, zomaar ineens zit er een buik
leukleukleuk. Moet ik nog even wachten helaas haha.quote:Op zondag 4 september 2011 19:13 schreef bitterend het volgende:
[..]
ik had met 13 weken wat...maar de vk zei dat het vooral mijn darmen waren :p en met 16 weken was het echt een baby buik!
Klein? Het is dat ze zegt dat ze zwanger is anders heb ik het nooit geloofdquote:
Ik smeer wel in, zoals het uit komt, dus niet elke dag.quote:Op zondag 4 september 2011 19:18 schreef Zoë23 het volgende:
mag hier wel een buikjes-gerelateerde vraag stellen toch?![]()
smeren jullie je buik ook in? ik preventief al wel, heb groeistriemen op bovenbeen en zijkant buik zegmaar (groeispurt, met mijn 15e al 1.75)
Ja mag, maar als het zonder kan dan liever dat.quote:Op zondag 4 september 2011 19:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb witte :p Ik had bij Arwen wel e.e.a. Ik vind t niet erg... Littekens ter nagedachtenis aan het wonder dat er een baby in mijn buik groeien mocht/mag
Whahahhahaaaaquote:Op zondag 4 september 2011 20:05 schreef bitterend het volgende:
TJ je buikje is echt geweldig!en die broek
Naja, aangezien niemand reageerde dacht ik dat ze 'm stom vonden ofzo dus toen heb ik 'm maar weggehaaldquote:Op maandag 5 september 2011 08:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Fluug! Waar istie van u gebleven? Ik zag toch al een aardige groei op die vakantiefoto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |