quote:Op zondag 22 november 2009 21:50 schreef Scorpie het volgende:
Ja hoi, even hier posten. Ik ben donderdag (peet)oom geworden van een meisje genaamd Gwen Mara (ja dat zijn 2 namen)
Zal zo ff foto posten.
Soms spiek ik eens bij wat oudere kindjes om te kijken wat ik ongeveer zelf kan verwachten als Mila anderhalf is... Maar oooooohhhh wat een leuk meisje zeg!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:09 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Deze blije gup van 2,5 is mijn tantezeggertje [hier is ze anderhalf ongeveer]:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 november 2009 20:33 schreef draculettetje het volgende:
geen foto;s deze keer maar een geweldig gesprek op msn met mn nichtje van 13:
hebben het over mn zwangerschap, ze vraagt of we willen weten wat het wordt, nee zeg ik spannend he,
Jah is het antwoord, als ik vraag wat zij denkt zegt ze weet ik niet
en anders zou ik het niet zeggen want het is toch steeds anders (ze heeft moeders 4 broertjes gekregen en later bij vader uiteindelijk nog een zusje)
zeg ik zal je zien dat het bij ons ook een jongentje wordt, zegt ze jah 50% kans, da's kei veel
ik weet niet waarom maar ik moest zo lachen....
Heerlijk zo'n gelukkige oom.quote:Op zondag 6 december 2009 22:14 schreef StateOfMind het volgende:
Over een week of 2 krijg ik nog een nichtje![]()
Die laatste foto is min of meer op ware grootte by the way. Haar hoofdje is ongeveer net zo lang als mijn vinger![]()
Ze was daarstraks een klein beetje aan het huilen en toen ik over haar wangetje aaide was ze stil![]()
Wat ook fantastisch was dat ik haar een uurtje vast heb gehouden en dat ze mij de hele tijd aan keek met een tevreden blik in de ogen; zo lief![]()
![]()
![]()
Overigens had ik tot vanochtend echt hé-le-máál niks met kinderen. Desondanks wilden mijn zus en haar man dat ik haar suikeroom wou worden en dat vond ik wel een eer. Nu ben ik helemaal om wat dat betreft! Ik ben echt stapelgek op die kleine.
Gelukkig wonen ze praktisch bij mij om de hoek.
Het begint nu langzaam aan pas een beetje tot me door te dringen allemaal!
Dat had iets met de heupjes te maken dacht ik, die forceren ze min of meer bij het opmeten van het kindje, daarom doen ze dat wrs niet meteen meerquote:Op zondag 6 december 2009 21:44 schreef StateOfMind het volgende:
Ze weegt 2920 gram, maar de lengte wordt pas morgen opgemeten (![]()
![]()
).
ah wat liefquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:49 schreef draculettetje het volgende:
weer geen foto's maar even wat ik wel kwijt wil:
het weekend mn verjaardag gevierd en mn zus met de 3 jongste was er ook. Ik had van te voren om mn hyves een krabbel van mn neefje van 6 gehad dat ze kwamen dus ik geantwoord dat ik dat fijn vond dan kon ik hem eindelijk weer eens knuffelen!
en dat hebben we gedaan hoor, meneer kwam al met een big smile binnen en zat binnen no time naast me te knuffelen en steeds als ie weer even klaar was met spelen ofzo kwam ie weer bij me om te knuffelen of op schoot te zitten![]()
en toen ie naar huis ging kreeg ik een hele hele dikke knuffel en werd de baby in de buik ook even flink geknuffeld (2 handjes om mn buik en zn hoofd er tegenaan)![]()
ik ben verliefd
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:49 schreef draculettetje het volgende:
weer geen foto's maar even wat ik wel kwijt wil:
het weekend mn verjaardag gevierd en mn zus met de 3 jongste was er ook. Ik had van te voren om mn hyves een krabbel van mn neefje van 6 gehad dat ze kwamen dus ik geantwoord dat ik dat fijn vond dan kon ik hem eindelijk weer eens knuffelen!
en dat hebben we gedaan hoor, meneer kwam al met een big smile binnen en zat binnen no time naast me te knuffelen en steeds als ie weer even klaar was met spelen ofzo kwam ie weer bij me om te knuffelen of op schoot te zitten![]()
en toen ie naar huis ging kreeg ik een hele hele dikke knuffel en werd de baby in de buik ook even flink geknuffeld (2 handjes om mn buik en zn hoofd er tegenaan)![]()
ik ben verliefd
quote:Op woensdag 23 december 2009 09:52 schreef StateOfMind het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben vanochtend voor de 2e keer oom geworden![]()
![]()
Larissa heet ze en ze is kerngezond![]()
![]()
Mijn ouders komen mij zo ophalen en dan meteen door naar het ziekenhuis in Boxmeer!
Vanavond of anders morgen volgt er een update met foto's!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 09:52 schreef StateOfMind het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben vanochtend voor de 2e keer oom geworden![]()
![]()
Larissa heet ze en ze is kerngezond![]()
![]()
Mijn ouders komen mij zo ophalen en dan meteen door naar het ziekenhuis in Boxmeer!
Vanavond of anders morgen volgt er een update met foto's!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
damian en evy zijn super blij droomvrouwtje als tante te hebben!!!quote:Op maandag 21 december 2009 20:50 schreef droomvrouwtje het volgende:
ik heb vanavond damian en evy te slapen, de grote kleine man ligt ondertussen al in bed te slapen en kleine evy die lag net heerlijk op mijn buik te slapen. Damian is echt een lekker ventje, vanavond lekker mee eten en je oren onverstaanbaar van de kop kletsen..zo leuk om tante te zijn
Mijn zusje met mijn iets meer dan 2 maanden oude nichtjequote:
Op de foto`s is ze een uur of 4 oud, nu is ze al een stuk groter, zal wel een update posten binnenkortquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
Sjeekie_Beekie wat een een leuke foto's. Ik vind die ene waar ze samen de andere kant op kijken een hele mooie foto, het heeft wel wat..
@Scorpie wat een scheetje
Je ziet er echt uit als een trotse oomquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:18 schreef Scorpie het volgende:
Even mijn nichtje was vergeten foto te posten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat is inmiddels al bevestigdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
wat leuk rena!!
(en is t er dit keer 1)
Ahquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:51 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Onze oppasdag is altijd leuk. Ik maak ook echt tijd voor haar, het is echt ons dagje. Soms slaapt ze nog tussen de middag en dan vouw ik wat was op of zo, maar voor de rest doe ik verdomd weinig in het huishouden.
Samen lekker de hort op, of lekker kleuren en knutselen thuis als het weer wat minder is.
Uhm..... Denk je dat t slim is?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:14 schreef draculettetje het volgende:
ow ik wil die van mij ook graag weer zien!
misschien gaat dat morgen ook lukken!
idd weer een logeerpartijtje ofzo lijkt me ook geweldig, maar dan moet ik eerst even bedenken waar ik ze allemaal laat slapen hihi
quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:50 schreef tliciouz het volgende:
Leuk topicIk word over een paar weken voor de 6e keer tante. Mijn zus heeft er 2, en mijn broer en zijn vrouw verwachten nu de vierde. Helaas hoef en wil ik geen contact meer met mijn zus, en mijn broer heeft het contact met mijn vader dit jaar verbroken en wil daardoor automatisch ook geen contact meer met mij.
hihi da's wat andersquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi da's wat anders
straks in de zomer misschien wel
moeten we gewoon kijken hoe het gaat toch?
Gefeliciteerd!!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlotte komt morgen weer. We gaan morgen, samen met meneer Sjeekie_Beekie, naar de stort om rotzooi weg te brengen. Niet zo romantisch als anders, maar wel hoognodig. Anders hebben we geen plek om straks het ledikant voor # 2 op te kunnen zetten. Die komt begin oktober ook mee naar onze oppasdag en moet natuurlijk wel lekker kunnen slapen.
Naderhand gaan we met Lara wandelen, dat vind ze altijd leuk.
Ze is nu steeds meer bezig met zindelijk worden en wat er allemaal op de wc gebeurd. Als we Lara uitlaten is ze ook helemaal verbaasd dat ze dat gewoon op het gras doet... en vroeg ze de eerste keer of zij dat later ook moest.
C: 'Kijk tante Sakkehien, Lara doet plassen... EN poep!'
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |