Dank jequote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:32 schreef Fannetje het volgende:
Gefeliciteerd MM!
En Bootje, wat een leuk drietal!
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:39 schreef WEST het volgende:
als het goed is wordt ik ergens rond 8 april voor de tweede keer oom.![]()
schiet mooi op. dat kun je aan m'n zus wel zienquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gefeliciteerd!![]()
da's al bijna!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:40 schreef WEST het volgende:
m'n zus is vanmiddag bevallen van een dochter dat de naam Marin draagt.weer 1 op een warme dag geboren
Dankje, er zijn alleen wel complicaties. Er is iets met de slokdarmpje ze kunnen alleen nog niet zien wat maar ze moet naar een academisch ziekenhuis in dit geval naar Groningen.quote:
OMG wat een lekker spekkie in het midden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:04 schreef Bootje84 het volgende:
Mijn 3 oogappeltjes. 2 van mijn oudste zus en 1 van mijn jongste zus..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ie-jaa-dee-jaa..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt zo leuk dat ze [bijna 2] nu wat meer vocabulaire aan het ontwikkelen is en niet allen maar losse woorden zegt, maar iets wat op zinnen lijkt. En als echte brabantse heb ik haar geleerd om houdoe te zeggen bij het weggaan, tot grote vreugde van de papa en mama.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Renzell, wat vreselijk naarquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:22 schreef renzell het volgende:
MinderMutsig; gefeliciteerd!!!
West; jij ook gefeliciteerd!!!Wel vervelend dat er complicaties zijn zeg!
Ik hoop met je mee dat het niets ernstigs is!
Mjn lieve neefje (6 maanden) is vandaag geopereerd. Héél lang! Wel 6 uur. Er zat een flink gat in zijn milt, waar de maag helemaal doorheen kwam (en die was helemaal verkleefd met het weefsel er omheen, vandaar dat de oparatie zo lang duurde). Hij heeft hier heel lang last van gehad. Bloed spugen, pijn met drinken, heel zielig!De operatie is geslaagd, gelukkig! Maar het herstel kan nog best lang duren en het probleem kan misschien weer terugkomen in de toekomst. Moeilijk hoor! Mijn zus was helemaal op, na alle zorgen. Het kleintje ligt al vanaf dinsdag in het ziekenhuis, op de intensive care. Bah bah!
Ik duim maar hard voor een snel en goed herstel.
Middenrif ja, dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:46 schreef Jelief het volgende:
Renzell klinkt als een gat in zijn middenrif ipv in zijn milt?
iiig sterkte gewenst voor de kleine man!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik ben vandaag "tante" geworden van een mooi klein jongetje dat Cas heet.
Zooo schattig en klein
Oh, dat zie ik nu pas.quote:Op zondag 19 april 2009 18:10 schreef rena het volgende:
Renzell, hoe is het met je neefje nu?
West, hoe is het met jouw nichtje? Hoop dat alles goed is gegaan!
Oh, wat leuk! Gefeliciteerd Bla Bla Bla!!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zooo schattig en klein
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zooo schattig en klein
fijn dat ze weer thuis is!quote:Op maandag 27 april 2009 12:51 schreef WEST het volgende:
mijn nichtje is sinds afgelopen vrijdag thuis. alles gaat goed. foto komt later.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn tantezeggertje is vandaag twee geworden.
De feeststemming ontbreekt alleen een beetje... maandag op de echo was te zien dat het hartje van #2 niet meer klopte na ruim 8 weken. Dus wat het grote nieuws had moeten worden op haar verjaardagsfeestje zaterdag, is nu een behoorlijke domper op de feestvreugde.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |