Heerlijk zo'n gelukkige oom.quote:Op zondag 6 december 2009 22:14 schreef StateOfMind het volgende:
Over een week of 2 krijg ik nog een nichtje![]()
Die laatste foto is min of meer op ware grootte by the way. Haar hoofdje is ongeveer net zo lang als mijn vinger![]()
Ze was daarstraks een klein beetje aan het huilen en toen ik over haar wangetje aaide was ze stil![]()
Wat ook fantastisch was dat ik haar een uurtje vast heb gehouden en dat ze mij de hele tijd aan keek met een tevreden blik in de ogen; zo lief![]()
![]()
![]()
Overigens had ik tot vanochtend echt hé-le-máál niks met kinderen. Desondanks wilden mijn zus en haar man dat ik haar suikeroom wou worden en dat vond ik wel een eer. Nu ben ik helemaal om wat dat betreft! Ik ben echt stapelgek op die kleine.
Gelukkig wonen ze praktisch bij mij om de hoek.
Het begint nu langzaam aan pas een beetje tot me door te dringen allemaal!
Dat had iets met de heupjes te maken dacht ik, die forceren ze min of meer bij het opmeten van het kindje, daarom doen ze dat wrs niet meteen meerquote:Op zondag 6 december 2009 21:44 schreef StateOfMind het volgende:
Ze weegt 2920 gram, maar de lengte wordt pas morgen opgemeten (![]()
![]()
).
ah wat liefquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:49 schreef draculettetje het volgende:
weer geen foto's maar even wat ik wel kwijt wil:
het weekend mn verjaardag gevierd en mn zus met de 3 jongste was er ook. Ik had van te voren om mn hyves een krabbel van mn neefje van 6 gehad dat ze kwamen dus ik geantwoord dat ik dat fijn vond dan kon ik hem eindelijk weer eens knuffelen!
en dat hebben we gedaan hoor, meneer kwam al met een big smile binnen en zat binnen no time naast me te knuffelen en steeds als ie weer even klaar was met spelen ofzo kwam ie weer bij me om te knuffelen of op schoot te zitten![]()
en toen ie naar huis ging kreeg ik een hele hele dikke knuffel en werd de baby in de buik ook even flink geknuffeld (2 handjes om mn buik en zn hoofd er tegenaan)![]()
ik ben verliefd
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:49 schreef draculettetje het volgende:
weer geen foto's maar even wat ik wel kwijt wil:
het weekend mn verjaardag gevierd en mn zus met de 3 jongste was er ook. Ik had van te voren om mn hyves een krabbel van mn neefje van 6 gehad dat ze kwamen dus ik geantwoord dat ik dat fijn vond dan kon ik hem eindelijk weer eens knuffelen!
en dat hebben we gedaan hoor, meneer kwam al met een big smile binnen en zat binnen no time naast me te knuffelen en steeds als ie weer even klaar was met spelen ofzo kwam ie weer bij me om te knuffelen of op schoot te zitten![]()
en toen ie naar huis ging kreeg ik een hele hele dikke knuffel en werd de baby in de buik ook even flink geknuffeld (2 handjes om mn buik en zn hoofd er tegenaan)![]()
ik ben verliefd
quote:Op woensdag 23 december 2009 09:52 schreef StateOfMind het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben vanochtend voor de 2e keer oom geworden![]()
![]()
Larissa heet ze en ze is kerngezond![]()
![]()
Mijn ouders komen mij zo ophalen en dan meteen door naar het ziekenhuis in Boxmeer!
Vanavond of anders morgen volgt er een update met foto's!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 09:52 schreef StateOfMind het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben vanochtend voor de 2e keer oom geworden![]()
![]()
Larissa heet ze en ze is kerngezond![]()
![]()
Mijn ouders komen mij zo ophalen en dan meteen door naar het ziekenhuis in Boxmeer!
Vanavond of anders morgen volgt er een update met foto's!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
damian en evy zijn super blij droomvrouwtje als tante te hebben!!!quote:Op maandag 21 december 2009 20:50 schreef droomvrouwtje het volgende:
ik heb vanavond damian en evy te slapen, de grote kleine man ligt ondertussen al in bed te slapen en kleine evy die lag net heerlijk op mijn buik te slapen. Damian is echt een lekker ventje, vanavond lekker mee eten en je oren onverstaanbaar van de kop kletsen..zo leuk om tante te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |