abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 25 juni 2011 @ 18:43:05 #251
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_98652907
Mijn heerlijke ondeugende en knappe neef Sven O+. Hij is 26 mei alweer 1 jaar geworden O+

Vorige week, samen op de bank tijdens een familie weekendje 8-)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_98653525
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 07:37 schreef droomvrouwtje het volgende:
O+ Mijn eierstokken wat doe je.. Gefeliciteerd tante Vicky
whaha wat denk je dat de mijne doen??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 30 juni 2011 @ 12:29:22 #253
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98861698
Roy geniet zichtbaar van zijn nichtje O+
Die is er helemaal weg van, telkens ernaar toe en kusjes geven, en lachen, en handje vastpakken.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:37:42 #254
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_98875543
trotse tante hier ik lurk al een poosje mee in oud :@ ik heb 2 nichtjes en 1 neefje
oudste nichtje Marieke wordt van de zomer 11 jaar en neefje (broertje) Rutger wordt 7 dit jaar. En de jongste (geen zusje van hun ) Britt wordt 2 eind dit jaar van de oudsten heb ik geen foto op mijn computer maar van jongste wel

Dit was op haar eerste verjaardag een recente heb ik nog niet.
Maar stiekem toch meer een lurker.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 28 juli 2011 @ 16:18:40 #255
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_100051502
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:23 schreef wickie het volgende:
Wij waren dit weekend bij mijn ouders en deden samen met oom (rubbereend) een avondwandeling.

En dan wil je toch liever gedragen worden.

Natuurlijk moet je ook even uitrusten en poseren voor de foto.

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_101625156
ik meld me hier maar weer eens.
na 8 dagen te laat lijkt het er op dat ik vandaag tante ga worden.
mn zus is gister gestript en toen was de verloskundige al positief,voelde al een beetje ontsluiting en zei wel dat er al van alles aan het gebeuren was.
net belt mn moeder op om te zeggen dat de weeën bij mn zus zijn begonnen en dat de verloskundige geweest is en over 2 uur weer komt.

dus aangezien het nu nog in de morgen is bestaat de kans wel dat het voor 12 uur vanacht geboren kan worden en anders morgen :)

*zenuwachtig wacht*
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  † In Memoriam † dinsdag 6 september 2011 @ 11:48:23 #257
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_101627027
Ellatjuh spannend! Eerste keer tante? :D

Hier neefje Sven nog een keertje, afgelopen zaterdag in een prachtige oude Kever O+
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_101628041
ja eerste keer tante.
mn moeder ging me op de hoogte houden maar hoop dat we vanavond op kraambezoek kunnen.
pi_101633266
ben net door mn moeder gebeld dat ik een nichtje heb gekregen!!!
echt net geboren, naamw eet ik nog niet en zelfs de nageboorte moet er nog uit.
hoop dat ik vanavond langs kan komen
  dinsdag 6 september 2011 @ 15:22:20 #260
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_101633302
Ah leuk, gefeliciteerd *O*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_101633948
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:21 schreef Ellatjuh het volgende:
ben net door mn moeder gebeld dat ik een nichtje heb gekregen!!!
echt net geboren, naamw eet ik nog niet en zelfs de nageboorte moet er nog uit.
hoop dat ik vanavond langs kan komen
gefeliciteerd *O* *O*
mama van 3 kids!
pi_101643659
dankje wel, ik ga er pas morgen heen.
omdat mn zus toch nog onverwacht voor de hechtingen naar het ziekenhuis moest.
en ze is gewoon heel moe maar morgen kan ik Thalia komen bewonderen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 september 2011 @ 19:49:33 #263
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_101643846
Trots op mn nichtje maar ook heel trots op mn "kleine" zusje die aan het einde van de zwangerschap van nummer 2 zit :Y

quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 20:54 schreef wickie het volgende:
Buikenparade *O*
TJ dat broekje :+ Maar hele mooie buik!

Klumsy wat een schitterend buikje heb je toch.

Ik knal echt uit elkaar, het past echt echt niet meer. En vandaag was er weer een opreksessie (de hele dag buik onder hoogspanning) :')

Foto van gisteren 39+2
En daaronder van vandaag, zag er alleen niet helemaal charmant uit.
Pfff..... Heb er de buik vol van! :+

DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 7 september 2011 @ 09:12:26 #264
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_101663948
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:45 schreef Ellatjuh het volgende:
dankje wel, ik ga er pas morgen heen.
omdat mn zus toch nog onverwacht voor de hechtingen naar het ziekenhuis moest.
en ze is gewoon heel moe maar morgen kan ik Thalia komen bewonderen
Thalia, wat leuk O+
Veel plezier vandaag met kijken O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_101686220
Ik heb vandaag mn nichtje mogen bewonderen en ze is lief.

ze was net geboren en even op weg naar moeder die toch na de bevalling even met de ambulance mee moest naar het ziekenhuis om het mooi te kunnen hechten.

Thalia lag lekker op mn borst wat rustgevend was want ze was net een beetje aan mopperen geweest tot ze bij mij lag :)
en het lopen door de kamer werkte niet echt.

je kan ook de binnenkant van de kinderwagenbak eruit halen en je kindje tijdelijk daarin leggen.
aangezien ze zo der kind makkelijk bij zich heeft.
3 hoog amsterdam en dan om 4 hoog je slaapkamer hebben is niet heel makkelijk
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 september 2011 @ 21:23:53 #266
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_101954170
M'n kersverse nieuwe nichtje Wies O+

quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 11:16 schreef wickie het volgende:
Eindelijk tijd :D
-geboorte details, wil je ze lezen klik maar ff naar de originele post :P -

Al met al tot nu toe een heel tevreden en rustig kindje. Ons schatje O+

Mette reageert ook best goed op haar, ze wilde gisteravond Wies al haar drinken en avondeten gaan geven, want ja Wies moet toch ook eten :D

Tot slot nog wat fotootjes natuurlijk.

Ik ga me maar eens goed inlezen hier :s)
DeLuna vindt me dik ;(
pi_101954913
Ik nomineer Rubbereend alvast voor oom van het jaar award O+ O+ O+

Maar echt objectief ben ik natuurlijk niet :+ , maar hij is de beste oom die Mette en Wies zich kunnen wensen :)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101959178
Zijn er trouwens meer die gewoon later naar het werk zijn gegaan ivm tante/oom geworden?

Mijn nichtje is vorig jaar geboren rond 5 uur 's morgens, en heb toen lekker mijn baas gebeld dat ik later kwam omdat ik voor het eerst tante was geworden en mijn nichtje MOEST zien :D gelukkig is dat bij ons op het werk geen probleem.

Maar verder hoor ik dat nooit eigenlijk :@
pi_101966212
nee, maar ze is in mn vakantie geboren en het is mn 1e keer dat ik tante ben geworden.
wie weet bij de volgende :D
  donderdag 22 september 2011 @ 16:49:39 #270
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_102264436
Trotse tante update :D
Britt kan eindelijk lopen, werd ook wel tijd want volgende maand wordt ze 2.
Zo leuk om haar lopend te zien, en ik zal kijken of ik haar ook lopend op de foto/film krijg.

*trots is*
pi_102265465
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:49 schreef StampertjeX het volgende:
Trotse tante update :D
Britt kan eindelijk lopen, werd ook wel tijd want volgende maand wordt ze 2.
Zo leuk om haar lopend te zien, en ik zal kijken of ik haar ook lopend op de foto/film krijg.

*trots is*
lopen moeten ze hun hele leven doen ;)

kleine van mijn zusje(die word in nov. 1 jaar) loopt al aan de hand maar ze hebben hem telkens in zo een loopwagentje gedumpt en laten doen. nu loopt het kind telkens op de tenen en weet ook niet beter. lijk wel of hij zijn voetje niet recht kan doen. mijn zusje zo blij dat hij kan lopen. |:(
die van mij liepen met 18 maanden pas maar wel fatsoenlijk en lekker hun eigen ritme.

wies O+

covie ik heb het nog nooit gehoord. en bij ons was dat ook niet het geval.
kleine van schoonbroer en schoonzus moesten we lezen via msn bij schoon.oeder.
en de kleine van mijn zus moesten we van mijn ouders horen en die wonen 2 uur rijden bij ons vandaan. maar met 2 kids spring je ook niet zo makkelijk in de auto en zelf pril zwanger.(misselijk en moe) toen wij onze kids kregen heeft ook niemand vrij gevraagd. wel leuk zeg zo een enthousiaste tante O+ zou willen dat onze kids zo een leuke oom en tante hadden.
mama van 3 kids!
  donderdag 22 september 2011 @ 17:20:45 #272
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_102265633
Britt is 6 weken te vroeg dus we waren bang dat ze een motorische achterstand zou hebben ze liep al wel 3 maanden aan de hand maar durfde echt niet los te lopen.

ik liep zelf ook pas toen ik 2 was maar ik heb een motorische achterstand
  maandag 26 september 2011 @ 10:21:00 #273
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_102390696
Ben gisteren vijf weken te vroeg tante geworden van een gezonde kerel van ruim vijf pond! ^O^ . Zusjelief belde m'n moeder; ze had flink buikgriep dacht ze, steeds maar krampen. Moest ze de HAP bellen? Bleken dus weeën te zijn. Vijf uur later was ze bevallen _O- Hummel heeft nog een warmtebedje en wat extra zuurstof nodig, maar mag over een paar dagen waarschijnlijk naar huis. *O*
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 1 november 2011 @ 13:50:33 #274
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_103829124
Afgelopen donderdag werd Mette 2 jaar oud, hier is ze met het cadeautje aan het spelen wat ze van mij kreeg:

DeLuna vindt me dik ;(
pi_103830451
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 10:21 schreef Lente_ninja het volgende:
Ben gisteren vijf weken te vroeg tante geworden van een gezonde kerel van ruim vijf pond! ^O^ . Zusjelief belde m'n moeder; ze had flink buikgriep dacht ze, steeds maar krampen. Moest ze de HAP bellen? Bleken dus weeën te zijn. Vijf uur later was ze bevallen _O- Hummel heeft nog een warmtebedje en wat extra zuurstof nodig, maar mag over een paar dagen waarschijnlijk naar huis. *O*
hoe is het nu met de kleine? aan het genieten?

rubbereend wat een schatje is het toch. O+
mama van 3 kids!
pi_103833028
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:50 schreef rubbereend het volgende:
Afgelopen donderdag werd Mette 2 jaar oud, hier is ze met het cadeautje aan het spelen wat ze van mij kreeg:

[ afbeelding ]
Het is het meest populaire cadeautje wat ze heeft gekregen :)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  † In Memoriam † dinsdag 1 november 2011 @ 18:02:07 #277
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_103838949
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:47 schreef covie het volgende:
Zijn er trouwens meer die gewoon later naar het werk zijn gegaan ivm tante/oom geworden?

Mijn nichtje is vorig jaar geboren rond 5 uur 's morgens, en heb toen lekker mijn baas gebeld dat ik later kwam omdat ik voor het eerst tante was geworden en mijn nichtje MOEST zien :D gelukkig is dat bij ons op het werk geen probleem.

Maar verder hoor ik dat nooit eigenlijk :@
Ik had een bedrijfsuitje in Scheveningen en hoorde tijdens het bedrijfsuitje dus dat ik tante was geworden en eigenlijk wilde ik meteen in de auto springen O+ maar dat deed de halve familie al dus ben ik een dag later gegaan :D
pi_103868307
Mijn nichtje Anabelle van nu bijna 1 jaar.

I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
pi_104107584
Ik heb weekend gehoord dat ik tante ga worden! Zo leuk! Moet er de hele tijd aan denken. Normaal heb ik niet zoveel met zwangeren en baby's. Maar dit vind ik toch wel heel erg gaaf. Is ook voor mijn ouders hun eerste kleinkind. Erg speciaal allemaal. O+
pi_104109564
ja,dat zijn leuke dingen idd.
weet nog dat ik het hoorde aan het begin van dit jaar en nu is mn nichtje alweer 2 maanden oud
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2012 @ 22:05:34 #281
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_108483486
Sven O+ over 3 maanden wordt hij alweer 2 jaar! Ik ben tante Daanda en ik was het weekend bij mijn zus (en dus Sven) en gisteren naar huis gegaan, hij roept vandaag de hele tijd om Daanda O+

Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 maart 2012 @ 00:27:23 #282
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_108727892
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:46 schreef wickie het volgende:
FR :* tijd dat je lichaam weer gewoon normaal gaat doen.

Voor de rest niet echt bijgelezen. Ga proberen weer meer te lezen.

Ik moet even mn verbazing kwijt. Wies tijgert! Kind is nog geen half jaar en ze beweegt zich voort. En dan niet een klein stukje, nee met gemak 3 meter in 1x. Ze heeft de smaak helemaal te pakken en met de dag verbeterd haar techniek.
Ze gaat nog niet zelfstandig zitten maar ze kan wel blijven zitten. Mijn moederhart, mijn kleine baby :o
Ik heb een filmpje gemaakt (staat op fb) even kijken of ik hem hier ook kan plaatsen.
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:14 schreef wickie het volgende:
Het filmpje, van een paar dagen geleden.

Volgens mij werkt hij nou.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_134491210
*enorme rotschop geeft*

Er worden nog steeds kinderen geboren, dus het lijkt me dat er nog steeds wel trotse ooms en tantes zijn toch? :D

Mijn schoonzusje is vandaag 33 weken zwanger ( ze is 7 februari uitgerekend) en ik word dan voor het eerst tante O+
Ze heeft het met 5 weken al bekend gemaakt aan de familie, we waren op een avond bij elkaar (dus mijn vriend en ik, schoonzusje en zwager en mijn schoonouders) en toen gaf ze iedereen een klein cadeautje als hint. Ik kreeg bijvoorbeeld een kinderkookboek omdat ik zo van koken hou, mijn schoonmoeder kreeg een slabbertje met "mijn oma is de liefste" etc. Alleen mijn vriend had het nogal laat door, die had geen idee wat hij met een speen moest :') Totdat hij dus opeens door had wat de rest gekregen had en dat mijn schoonmoeder inmiddels mijn schoonzusje om de nek was gevlogen :D

Pas hebben we een babyshower voor haar georganiseerd en is ze goed verwend met praktische en leuke cadeautjes. Mijn vriend helpt mee met de babykamer mooi maken en ik mag 7 januari mee naar de liggingsecho O+ O+ O+

We weten al wat het wordt, dus dat is ook wel leuk om te weten O+ Ik kan iig echt niet wachten tot de baby er is en ik ga echt wel een trotse tante worden :Y
pi_134491698
Leuk Sylvana!! Mijn nichtje is ondertussen al 2.5! Gaat zo snel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_134491837
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 15:54 schreef Vicky het volgende:
Leuk Sylvana!! Mijn nichtje is ondertussen al 2.5! Gaat zo snel.
Dankje en dat geloof ik ja! Dat vind ik met die zwangerschap al, die 9 maanden zijn om voordat je er erg in hebt. Voor mijn gevoel is het nog helemaal niet zo lang geleden dat ze het vertelde :')
pi_134499639
ja de tijd gaat snel, mn eerste nichtje Thalia is alweer bijna 2,5 en heeft veel praatjes.
"ik ben een stoute peuter" zei ze laats en dat klopt ook wel zo af en toe.

op 7 juni van dit jaar is ze grote zus geworden van Mathilde of zoals ze zelf zegt: mathillie :D
ze gaat super lief met der zusje om en Mathilde is wat sneller uit haar doen en onrustiger (en had veel krampjes) dan thalia was dus soms komt ze helpen troosten op haar manier.
al kan ze soms ook wel eens de speen van der zusje pikken terwijl ze weet dat dat niet mag.
want zij is groot en heeft alleen met slapen een speen en Mathilde is nog maar een babytje

ik zie beide dames veel gelukkig en het is zo super om tante te zijn.
  zaterdag 21 december 2013 @ 12:05:38 #287
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_134520420
Wat een timing. Ik had tante zeggertjes, maar ondertussen heb ik daar nog maar weinig contact mee. Ze zijn de kindjes van een toenmalige (goede) vriendin. En ik ze nu alleen nog als ze bij hun vader zijn
Maar nu word ik dan voor het eerst echt tante, mijn zusje is zwanger O+ Dinsdag heeft ze de eerste echo, dan horen we hoe ver ze is. Spannend
Be happy with the little things in life
pi_134520599
Leuk verhaal Ellatjuh :D
Droomvrouwtje, wat leuk, gefeliciteerd! En dat is zeker spannend ja :Y
pi_134529065
ja het is ook leuk.
zeker de band die ik met mn oudste nichtje heb.
met die jongste komt het ook wel goed, kon alleen niet zoveel met haar omdat ze heel veel aan het huilen was maar nu ze een half jaar is lijkt ze wat blijer te zijn en gelukkiger en minder huilen.
al zei mn zus ook dat Mathilde het niet goed kan hebben als dingen anders zijn dan normaal en sneller overprikkelt is.
ik krijg als ik moet oppassen haar met geen mogelijkheid s avonds naar bed momenteel, want dan gaat mevrouw zo hard krijsen tot haar grote zus ook weer uit bed komt en ja dan pak je der maar weer eens op terwijl je der liever in bed wilt houden en even hui;en is ok maar 2 wakkere kinderen is ook weer lastig.
maar hoor dam mn ouders en mn zus ook wel die problemen hebben, eigenlijk reageert ze nog het beste op mn zwager.

maar hoe dan ook is het wel weer een lieverdje als je dan ziet hoe blij ze ook lekker op het speelkleed kan liggen kraaien.
pi_134648136
O+
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_134648205
Nooit gezien dit topic! Maar kei leuk! Wat heb ik mooie foto's voorbij zien komen!

Zelf tante van twee van mijn zusje (Hidde 3 en Saar 14 maanden) en twee van mijn schoonzus (Noa 3 en Isa 6 maanden) O+

Hidde en Noa zijn elkaars beste vriendjes en willen vaak logeren. Natuurlijk het liefste met alle kids tegelijkertijd.. drukke bedoeling, maar wel super leuk O+
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_134653211
Ik vind het erg leuk om oom te zijn, ben het nu al weer 4 jaar, van een 4, 2 en 0-jarige. Met baby's heb ik niet zoveel, maar zodra ze kunnen lopen en een beetje praten vind ik kleine kinderen geweldig. Ik ben al kampioen voorlezer en ik oefen me nu in het kleurplaten bewonderen.....
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_134654070
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:19 schreef Dottey het volgende:
Nooit gezien dit topic! Maar kei leuk! Wat heb ik mooie foto's voorbij zien komen!

Zelf tante van twee van mijn zusje (Hidde 3 en Saar 14 maanden) en twee van mijn schoonzus (Noa 3 en Isa 6 maanden) O+

Hidde en Noa zijn elkaars beste vriendjes en willen vaak logeren. Natuurlijk het liefste met alle kids tegelijkertijd.. drukke bedoeling, maar wel super leuk O+
Ik heb het topic pas dan ook na bijna 2 jaar weer omhoog geschopt ;)

Leuk om de verhalen te lezen van de mensen die al oom of tante zijn :)
pi_134681919
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:31 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik vind het erg leuk om oom te zijn, ben het nu al weer 4 jaar, van een 4, 2 en 0-jarige. Met baby's heb ik niet zoveel, maar zodra ze kunnen lopen en een beetje praten vind ik kleine kinderen geweldig. Ik ben al kampioen voorlezer en ik oefen me nu in het kleurplaten bewonderen.....
^O^ O+
pi_135039614
Mijn schoonzusje heeft de beeb de hele dag nog niet gevoeld ;( Dus nu is mijn vriend met ze mee naar het ziekenhuis voor controle ( ze hebben zelf geen auto) Ik hoop echt zo dat alles goed is * fingers crossed*
pi_135039852
oh wat spannend Sylvana! Ik duim!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_135040867
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:41 schreef Vicky het volgende:
oh wat spannend Sylvana! Ik duim!!
Dankjewel :) Ik hoop echt zo dat het niet mis is, ze is pas 35 weken. Gisteren hebben we de babykamer afgemaakt, zou toch wat zijn als ie dan vandaag al geboren zou worden.

Zo krijgt mijn verjaardag vandaag wel een heel spannend einde :{

Edit 22:20 uur: Ze heeft een CTG gehad en ze moeten nu wachten op de uitslag...
Edit 22:50 uur: De vk is nog met een bevalling bezig, daar moeten ze op wachten, dus kan nog wel ff duren :{

[ Bericht 10% gewijzigd door _Hestia_ op 03-01-2014 22:52:59 ]
  vrijdag 3 januari 2014 @ 22:57:30 #298
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_135046866
Maar heeft ze hem al gevoeld inmiddels?
pi_135048673
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:57 schreef amaranta het volgende:
Maar heeft ze hem al gevoeld inmiddels?
Ow, vriend is nu thuis. Ze hebben uur op uitslag moeten wachten, CTG was goed en ze heeft hem nu weer gevoeld gelukkig. Dus ze is nu weer thuis :)
  Trouwste user 2022 zaterdag 4 januari 2014 @ 11:36:06 #300
7889 tong80
Spleenheup
pi_135059115
Even actueel maken.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')