whaha wat denk je dat de mijne doen??quote:Op zaterdag 25 juni 2011 07:37 schreef droomvrouwtje het volgende:
Mijn eierstokken wat doe je.. Gefeliciteerd tante Vicky
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:23 schreef wickie het volgende:
Wij waren dit weekend bij mijn ouders en deden samen met oom (rubbereend) een avondwandeling.
En dan wil je toch liever gedragen worden.
Natuurlijk moet je ook even uitrusten en poseren voor de foto.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:21 schreef Ellatjuh het volgende:
ben net door mn moeder gebeld dat ik een nichtje heb gekregen!!!
echt net geboren, naamw eet ik nog niet en zelfs de nageboorte moet er nog uit.
hoop dat ik vanavond langs kan komen
quote:Op zondag 4 september 2011 20:54 schreef wickie het volgende:
Buikenparade![]()
TJ dat broekjeMaar hele mooie buik!
Klumsy wat een schitterend buikje heb je toch.
Ik knal echt uit elkaar, het past echt echt niet meer. En vandaag was er weer een opreksessie (de hele dag buik onder hoogspanning)![]()
Foto van gisteren 39+2
En daaronder van vandaag, zag er alleen niet helemaal charmant uit.
Pfff..... Heb er de buik vol van!![]()
Thalia, wat leukquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:45 schreef Ellatjuh het volgende:
dankje wel, ik ga er pas morgen heen.
omdat mn zus toch nog onverwacht voor de hechtingen naar het ziekenhuis moest.
en ze is gewoon heel moe maar morgen kan ik Thalia komen bewonderen
quote:Op woensdag 14 september 2011 11:16 schreef wickie het volgende:
Eindelijk tijd
-geboorte details, wil je ze lezen klik maar ff naar de originele post-
Al met al tot nu toe een heel tevreden en rustig kindje. Ons schatje![]()
Mette reageert ook best goed op haar, ze wilde gisteravond Wies al haar drinken en avondeten gaan geven, want ja Wies moet toch ook eten![]()
Tot slot nog wat fotootjes natuurlijk.
Ik ga me maar eens goed inlezen hier
lopen moeten ze hun hele leven doenquote:Op donderdag 22 september 2011 16:49 schreef StampertjeX het volgende:
Trotse tante update![]()
Britt kan eindelijk lopen, werd ook wel tijd want volgende maand wordt ze 2.
Zo leuk om haar lopend te zien, en ik zal kijken of ik haar ook lopend op de foto/film krijg.
*trots is*
hoe is het nu met de kleine? aan het genieten?quote:Op maandag 26 september 2011 10:21 schreef Lente_ninja het volgende:
Ben gisteren vijf weken te vroeg tante geworden van een gezonde kerel van ruim vijf pond!. Zusjelief belde m'n moeder; ze had flink buikgriep dacht ze, steeds maar krampen. Moest ze de HAP bellen? Bleken dus weeën te zijn. Vijf uur later was ze bevallen
Hummel heeft nog een warmtebedje en wat extra zuurstof nodig, maar mag over een paar dagen waarschijnlijk naar huis.
Het is het meest populaire cadeautje wat ze heeft gekregenquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:50 schreef rubbereend het volgende:
Afgelopen donderdag werd Mette 2 jaar oud, hier is ze met het cadeautje aan het spelen wat ze van mij kreeg:
[ afbeelding ]
Ik had een bedrijfsuitje in Scheveningen en hoorde tijdens het bedrijfsuitje dus dat ik tante was geworden en eigenlijk wilde ik meteen in de auto springenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:47 schreef covie het volgende:
Zijn er trouwens meer die gewoon later naar het werk zijn gegaan ivm tante/oom geworden?
Mijn nichtje is vorig jaar geboren rond 5 uur 's morgens, en heb toen lekker mijn baas gebeld dat ik later kwam omdat ik voor het eerst tante was geworden en mijn nichtje MOEST ziengelukkig is dat bij ons op het werk geen probleem.
Maar verder hoor ik dat nooit eigenlijk
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:46 schreef wickie het volgende:
FRtijd dat je lichaam weer gewoon normaal gaat doen.
Voor de rest niet echt bijgelezen. Ga proberen weer meer te lezen.
Ik moet even mn verbazing kwijt. Wies tijgert! Kind is nog geen half jaar en ze beweegt zich voort. En dan niet een klein stukje, nee met gemak 3 meter in 1x. Ze heeft de smaak helemaal te pakken en met de dag verbeterd haar techniek.
Ze gaat nog niet zelfstandig zitten maar ze kan wel blijven zitten. Mijn moederhart, mijn kleine baby![]()
Ik heb een filmpje gemaakt (staat op fb) even kijken of ik hem hier ook kan plaatsen.
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:14 schreef wickie het volgende:
Het filmpje, van een paar dagen geleden.
Volgens mij werkt hij nou.
Dankje en dat geloof ik ja! Dat vind ik met die zwangerschap al, die 9 maanden zijn om voordat je er erg in hebt. Voor mijn gevoel is het nog helemaal niet zo lang geleden dat ze het verteldequote:Op vrijdag 20 december 2013 15:54 schreef Vicky het volgende:
Leuk Sylvana!! Mijn nichtje is ondertussen al 2.5! Gaat zo snel.
Ik heb het topic pas dan ook na bijna 2 jaar weer omhoog geschoptquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:19 schreef Dottey het volgende:
Nooit gezien dit topic! Maar kei leuk! Wat heb ik mooie foto's voorbij zien komen!
Zelf tante van twee van mijn zusje (Hidde 3 en Saar 14 maanden) en twee van mijn schoonzus (Noa 3 en Isa 6 maanden)![]()
Hidde en Noa zijn elkaars beste vriendjes en willen vaak logeren. Natuurlijk het liefste met alle kids tegelijkertijd.. drukke bedoeling, maar wel super leuk
quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:31 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik vind het erg leuk om oom te zijn, ben het nu al weer 4 jaar, van een 4, 2 en 0-jarige. Met baby's heb ik niet zoveel, maar zodra ze kunnen lopen en een beetje praten vind ik kleine kinderen geweldig. Ik ben al kampioen voorlezer en ik oefen me nu in het kleurplaten bewonderen.....
Dankjewelquote:
Ow, vriend is nu thuis. Ze hebben uur op uitslag moeten wachten, CTG was goed en ze heeft hem nu weer gevoeld gelukkig. Dus ze is nu weer thuisquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:57 schreef amaranta het volgende:
Maar heeft ze hem al gevoeld inmiddels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |