Ha net even mijn moeder gebeld en ze gaat inderdaadquote:
Wat voor boom ben je aan het maken?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:28 schreef Spuuglokje het volgende:
En dan boodschappen doen en een boom afmaken.
Poppedein komt vanmiddag 2 verjaardagstaarten en een meptaartje bij me afhalen. Ik ben bijna klaar, alleen nog een boom op 1 taart maken. Van fondant.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:30 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Wat voor boom ben je aan het maken?
oh tof!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:55 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Poppedein komt vanmiddag 2 verjaardagstaarten en een meptaartje bij me afhalen. Ik ben bijna klaar, alleen nog een boom op 1 taart maken. Van fondant.
Oh ik ook!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh tof!!
ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Oh wat leuk zeg! Maak je straks ook foto's?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:55 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Poppedein komt vanmiddag 2 verjaardagstaarten en een meptaartje bij me afhalen. Ik ben bijna klaar, alleen nog een boom op 1 taart maken. Van fondant.
Nou morgen gaat het alleen maar regenen.. Dat konijn moet maar ff wachten tot dinsdag, dan wordt het beter weer en blijft zn hok ook droog.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:48 schreef livelink het volgende:
Jij bent dapper, Ticootje. Ik was al blij dat ik net tussen de buien door het konijnehok heb kunnen schoonmaken. De was durf ik echt niet buiten te hangen.
Mijn was is nu natter dan toen ik het ophing.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:09 schreef Ticootje het volgende:
Mijn was hangt ook buiten... FF duimen dat het niet gaat gieten.
zuigen....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:25 schreef Saffier het volgende:
Die taartenwat geweldig!
DF gefeliciteerd
iemand DE tip tegen keeelpijn? Het voelt als een keelontsteking inmiddels. Ik ben zelfs bereid met chloor te gorgelen als iemand zegt dat dat helpt. Bij wijze van spreke dan he? Iemand een gouden tip???
Met aardbeienvulling en een dun laagje botercreme van Funcakes, die smaakt een beetje naar dat spul van roombroodjes.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:12 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ziet er leuk EN lekker uit Spuuglokje..
Waarmee heb je de taartjes gevuld ?
Oh wowquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:55 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Mijn was is nu natter dan toen ik het ophing.![]()
Wat leuk dat jullie benieuwd zijn naar de taartfoto's.Poppedein heeft ze een uurtje geleden opgehaald, dus nu kan ik foto's plaatsen:
Het meptaartje:
[ afbeelding ]
De taart met bloemetjes en lieveheersbeestjes:
[ afbeelding ]
De taart geïnspireerd op de boom van Lena's kamertje:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |