Bedankt allemaal. Ik ben ook helemaal verliefd op haar

.
Gisterenmiddag ben ik met meneer Sjeekie_Beekie nog een keer wezen kijken. Ze zag er al weer zo anders uit [uitgekreukeld volgens mijn zwager], maar tegelijkertijd lijkt ze nog sprekend op de foto's van hierboven.
Ik heb haar zelfs al even vast gehouden

. Schoonzussie moest nog eten, dus of Valerie ging de wieg in, of tante Sjeekie_Beekie mocht haar vasthouden. Daar hoefde ik dus niet over na te denken.
En dan weer zo'n klein friemeltje op je arm [4100 gram], dat scheelt dan toch 10 kilo met Charlotte en daarbij vergeleken weegt deze bijna niets. Ze lag zo rustig een beetje rond te kijken [voor zover ze dan ook wat ziet], beetje met d'r armpje te bewegen en in mijn vinger te knijpen. Ze kneep zo hard, dat haar knokkeltjes wit werden. En gelijk werd mijn vinger besabbeld, dat was zo schattig. En ze had al wel een beetje honger, dat ze zo aan het zoeken was, maar ze gaf geen kik.
Meneer Sjeekie_Beekie heeft haar ook nog even vast gehouden en meteen begon ze te pruttelen van onderen

. Was alleen maar lucht, maar de toon is gezet. Ze is een echte <insert achternaam>.
Morgen komt Charlotte weer op onze tante-nichtje[-s]-dag en meneer Sjeekie_Beekie is ook vrij, dus we gaan er een leuke dag van maken. Onze kids moeten nog even geduld hebben voor ze hun nieuwe nichtje kunnen zien, oudste is vandaag op schoolreis, jongste gaat morgen, dus op z'n vroegst woensdag zullen we met z'n allen eens gaan blieken. Misschien zijn ze tegen die tijd ook wel weer thuis, dan kan Lara ook mee.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste,
Jongste en
LaraMijn
mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.