abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juni 2010 @ 10:41:38 #126
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_82777817
Bedankt allemaal. Ik ben ook helemaal verliefd op haar .

Gisterenmiddag ben ik met meneer Sjeekie_Beekie nog een keer wezen kijken. Ze zag er al weer zo anders uit [uitgekreukeld volgens mijn zwager], maar tegelijkertijd lijkt ze nog sprekend op de foto's van hierboven.

Ik heb haar zelfs al even vast gehouden . Schoonzussie moest nog eten, dus of Valerie ging de wieg in, of tante Sjeekie_Beekie mocht haar vasthouden. Daar hoefde ik dus niet over na te denken.

En dan weer zo'n klein friemeltje op je arm [4100 gram], dat scheelt dan toch 10 kilo met Charlotte en daarbij vergeleken weegt deze bijna niets. Ze lag zo rustig een beetje rond te kijken [voor zover ze dan ook wat ziet], beetje met d'r armpje te bewegen en in mijn vinger te knijpen. Ze kneep zo hard, dat haar knokkeltjes wit werden. En gelijk werd mijn vinger besabbeld, dat was zo schattig. En ze had al wel een beetje honger, dat ze zo aan het zoeken was, maar ze gaf geen kik.

Meneer Sjeekie_Beekie heeft haar ook nog even vast gehouden en meteen begon ze te pruttelen van onderen . Was alleen maar lucht, maar de toon is gezet. Ze is een echte <insert achternaam>.

Morgen komt Charlotte weer op onze tante-nichtje[-s]-dag en meneer Sjeekie_Beekie is ook vrij, dus we gaan er een leuke dag van maken. Onze kids moeten nog even geduld hebben voor ze hun nieuwe nichtje kunnen zien, oudste is vandaag op schoolreis, jongste gaat morgen, dus op z'n vroegst woensdag zullen we met z'n allen eens gaan blieken. Misschien zijn ze tegen die tijd ook wel weer thuis, dan kan Lara ook mee.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_83086900
ik dacht laat ik ook maar weer eens wat posten hier

Hoe gaat het met alle (nieuwe) trotse ooms en tantes?

ik heb hier nog 2 foto's in het kader van trotse tante (en trotse mama)
mn nichtje en neefje die hun nichtje komen bekijken die de vorige avond geboren is

pi_83087437
quote:
Op maandag 21 juni 2010 07:59 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht laat ik ook maar weer eens wat posten hier

Hoe gaat het met alle (nieuwe) trotse ooms en tantes?

ik heb hier nog 2 foto's in het kader van trotse tante (en trotse mama)
mn nichtje en neefje die hun nichtje komen bekijken die de vorige avond geboren is

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_83097333
Sjeeeeeeeeeekie...
Heulemaal gemist... Wat een schatje!!
pi_83162960
horen hier ook peetkindjes???

* Smeej is net 'tante' geworden!!!
Baby Raf
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_83163200
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:01 schreef Smeej het volgende:

Baby Raf
gefeliciteerd
mama van 3 kids!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:35:27 #132
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_83164751
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:01 schreef Smeej het volgende:

Baby Raf
van harte gefeliciteerd *o*
Be happy with the little things in life
pi_83457293
Mijn neefjes krijgen een broertje Had al zo'n voorgevoel dat het weer een knulletje zou worden!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_83463508
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:47 schreef rena het volgende:
Mijn neefjes krijgen een broertje Had al zo'n voorgevoel dat het weer een knulletje zou worden!
wat leuk gefeliciteerd heb je straks 3 neefjes dat lijkt me echt geweldig.

wij zien geen nichtjes hier met moederdag voor het laatst gezien.
neefje zullen we ook niet vaak zien. helaas. dan zijn we maar tante en oom voor de cadeautjes
mama van 3 kids!
  woensdag 30 juni 2010 @ 17:31:43 #135
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_83498023
@ Smeej: Gefeliciteerd!
@ rena: Gefeliciteerd met neefje # 3.

Valerie was gisteren voor het eerst hier om haar grote zus Charlotte op te halen. Ze zat na 8 dagen al weer boven haar geboortegewicht en heeft hier ook lekker aan de melkbar gehangen. Toen mama alle spullen naar de auto ging sjouwen, lag ze bij mij op de arm een beetje uit te buiken. Ze is nog steeds snel tevreden, bietje rondkijken en af en toe strekken en voor een baby van ruim 2 weken kan ze af en toe al onverwacht haar hoofdje ineens een andere kant op gooien of proberen op te tillen.

Charlotte heeft lekker in het zwembad gepoedeld 's middags, natuurlijk met Lara, want die mocht van haar ook wel komen zwemmen nu het zo heet was:

Hele verhalen vertellen tijdens een koekje eten:

En wij samen na het douchen tijdens 'Finding Nemo' kijken:
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  woensdag 30 juni 2010 @ 17:37:23 #136
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_83498257

Neefje
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  † In Memoriam † zaterdag 3 juli 2010 @ 21:25:37 #137
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_83623084
Sven is al zo gegroeid
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_83623243
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 17:37 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]

Neefje
wat een schatje!
pi_85218787
Vandaag worden mijn 2 lieverdjes alweer 2 jaar! Als ik nu mijn posts van toen teruglees besef ik me hoe bijzonder het eigenlijk is dat het gewoon zo onwijs goed met ze gaat. Kleine vechtertjes zijn het! Van 800 gram bij de geboorte naar grote gezonde knullen:

O+ O+ O+
And you know I might
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 08:50:42 #140
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_85219001
Oh wauw Rena, die kan ik me nog herinneren uit hun begintijd ja, wat een weelde is dat stel geworden O+
Ik zag die van mn zus laatst ook weer es.
Middelste:

Oudste:

En de jongste is ook alweer 13 maanden, met zijn oudtante :

Excuses voor het zeer aanwezige hondje :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_85219219
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 08:35 schreef rena het volgende:
Vandaag worden mijn 2 lieverdjes alweer 2 jaar! Als ik nu mijn posts van toen teruglees besef ik me hoe bijzonder het eigenlijk is dat het gewoon zo onwijs goed met ze gaat. Kleine vechtertjes zijn het! Van 800 gram bij de geboorte naar grote gezonde knullen:
[ afbeelding ]
O+ O+ O+
Oooooh....... O+
pi_85219227
De rest is ook O+
Maar vond die twee even heul speciaal!
Morgen zie ik mn nichtje weer! *O*
pi_85220010
Mijn zus woont een eind bij me vandaan dus ik zie mijn enige nichtje niet zo vaak maar gisteren belde ze of ik binnenkort een middag en avond op wil passen zodat zij eens lekker een avondje uit konden.
Ik: Vertrouw je ons zomaar een baby toe?!
Zij: 't Is geen baby meer hè, het is nu een dreumes.
Ik: Oja. Die zijn nog lastiger toch?
Zij: Ja, vooral met eten. Drama! Ze wil eigenlijk alleen maar eten waar ze in kan stikken en als het er niet precies zo uitziet als ze wil dan wordt ze heel boos.
Ik: Haha! Oh wacht, en we moesten de middag én de avond oppassen? Heb je lekker bekeken dan. Gewoon afschuiven tijdens het eten.
Zus: :+ Ach jij begrijpt dat wel want jij was ook zo neurotisch met eten vroeger dus dat zal wel goed komen. :')

Dus, ik ga binnenkort op mijn neurotische nichtje passen en haar nog wat nieuwe neurotische eetgewoonten aanleren. Gewoon. Omdat het kan. oO<

Nah zal allemaal vast wel een beetje meevallen toch? Wordt vast heel gezellig. O+
There is no love sincerer than the love of food.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:34:29 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85223200
Met m'n nichtje O+

quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 23:30 schreef wickie het volgende:

[..]

Niet helemaal scherp, maar zo gezellig O+

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_85223974
:o Rena nu al 2 jaar. dat kan niet. gefeliciteerd met je neefjes.

ow ow wat een mooie foto's hier.

neurotisch nichtje :D

ik heb gisteren voor het eerst van mijn leven een autootje gekocht voor mijn aanstaande neefje O+
nu nog alle cadeautjes inpakken en anti rimpel crème halen voor schoonbroer en zusje >:)
mama van 3 kids!
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:55:00 #146
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_85224039
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 11:34 schreef rubbereend het volgende:
Met m'n nichtje O+
[..]

Hee zelfde kapsel O+
;)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:58:58 #147
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85224217
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 11:55 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Hee zelfde kapsel O+
;)
:D ik win het nog net qua hoeveelheid.... maar dat zal ook wel over zijn binnenkort :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_85224983
Leuke foto :D
Die twee knullen ook. O+ Ik kan me de foto's nog wel herinneren van die ieniemienie hummels aan slangetjes en snoeren. Fijn dat het nu zo goed met ze gaat!

Mijn nichtje van anderhalf heeft nog steeds geen haar. Er ligt net een donsje over dat hoofd. De dochter van mijn vriendin kon op die leeftijd al kleine staartjes op haar hoofd. Hoop voor mijn zus en mijn nichtje dat ze niet het haar van papa heeft want die is kaal geboren en is dat eigenlijk ook altijd gebleven. :')
There is no love sincerer than the love of food.
pi_85253136
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 08:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh wauw Rena, die kan ik me nog herinneren uit hun begintijd ja, wat een weelde is dat stel geworden O+
Ik zag die van mn zus laatst ook weer es.
Middelste:
[ afbeelding ]
Oudste:
[ afbeelding ]
En de jongste is ook alweer 13 maanden, met zijn oudtante :
[ afbeelding ]
Excuses voor het zeer aanwezige hondje :')
Wat een lekker stel O+ De jongste is niet zo dol op het hondje :P ? Of geconcentreerd bezig naar de camera te kijken, want dat is vaak heel interessant :D
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 11:53 schreef Popples het volgende:
:o Rena nu al 2 jaar. dat kan niet. gefeliciteerd met je neefjes.
Ik kan het zelf ook niet geloven dat het zo hard is gegaan, moet zeggen dat ik ook nog best emotioneel word als ik er aan terugdenk, het was zo'n ongelovelijke rottijd om zoiets mee te maken maar gelukkig met een happy ending. Als ik dan lees dat het hier bij een andere OUD user niet goed is afgelopen krijg ik helemaal kippenvel, werd er echt verdrietig van ;( , zo had het bij hun ook kunnen aflopen..
And you know I might
pi_85253233
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 09:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn zus woont een eind bij me vandaan dus ik zie mijn enige nichtje niet zo vaak maar gisteren belde ze of ik binnenkort een middag en avond op wil passen zodat zij eens lekker een avondje uit konden.
Ik: Vertrouw je ons zomaar een baby toe?!
Zij: 't Is geen baby meer hè, het is nu een dreumes.
Ik: Oja. Die zijn nog lastiger toch?
Zij: Ja, vooral met eten. Drama! Ze wil eigenlijk alleen maar eten waar ze in kan stikken en als het er niet precies zo uitziet als ze wil dan wordt ze heel boos.
Ik: Haha! Oh wacht, en we moesten de middag én de avond oppassen? Heb je lekker bekeken dan. Gewoon afschuiven tijdens het eten.
Zus: :+ Ach jij begrijpt dat wel want jij was ook zo neurotisch met eten vroeger dus dat zal wel goed komen. :')

Dus, ik ga binnenkort op mijn neurotische nichtje passen en haar nog wat nieuwe neurotische eetgewoonten aanleren. Gewoon. Omdat het kan. oO<

Nah zal allemaal vast wel een beetje meevallen toch? Wordt vast heel gezellig. O+
_O- Dat is toch ook de bonus van het tanteschap? Je mag ze gruwelijk verwennen en dan weer thuis afleveren ;)
And you know I might
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')