Hihi, ja, inderdaad!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:06 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Dus suikertaartje is nu een suikertante geworden.
Gefeliciteerd met je [ afbeelding ] neefje [ afbeelding ].
Geweldig, en hij was helemaal blij zeker? En jij trots?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef tong80 het volgende:
Mag ik iets zeggen over mijn neefje ?
Ze werden kampioen met de F-4. En in de wedstrijd die ze met 17-0 wonnen maakte ie eindelijk zijn eerste doelpunt
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geweldig, en hij was helemaal blij zeker? En jij trots?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
* Sjeekie_Beekie gaat NU naar het dürp fietsen om een kleinigheidje voor Charlotte te kopen.quote:Om half drie 4 cm ontsluiting. Hopelijk begin van de avond navelstreng doorknippen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:02 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Amper drie kwartier oud!
* Sjeekie_Beekie is tante van Charlotte ENValerie
.
Nu kan ik nooit meer gewoon naar dit liedje luisteren.Morgen gaan we op de muisjes!
![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:18 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Meet Valerie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met stippels!
Ze is echt te schattig. Laat zich tot nu toe bijna niet horen, vind alles wel prima en oma heeft haar al op schoot gehad. Ze heeft al wat donkere haartjes en zat nog lekker onder de huidsmeer. Haar eerste knuffel heeft ze van ons gekregen en morgen gaan we samen nog eventjes terug, zodat meneer Sjeekie_Beekie ook zijn nieuwe nichtje kan bewonderen.
En dan begin volgende week regelen dat de kids ook deze kant op kunnen komen voor hun nieuwe nichtje. Genoeg te doen dus. Maar wel leuk dat alles goed is met Valerie en haar ouders. Charlotte was nogal onder de indruk van haar nieuwe zusje. In het begin vond ze het maar niets, maar toen ze weg ging, kreeg Valerie een kus en een aai [bijna was ze haar oog kwijt volgens mijn zwager, maar dat kwam wel goed].
quote:Op maandag 21 juni 2010 07:59 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht laat ik ook maar weer eens wat posten hier
Hoe gaat het met alle (nieuwe) trotse ooms en tantes?
ik heb hier nog 2 foto's in het kader van trotse tante(en trotse mama)
mn nichtje en neefje die hun nichtje komen bekijken die de vorige avond geboren is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:01 schreef Smeej het volgende:
horen hier ook peetkindjes???
* Smeej is net 'tante' geworden!!!![]()
Baby Raf
van harte gefeliciteerd *o*quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:01 schreef Smeej het volgende:
horen hier ook peetkindjes???
* Smeej is net 'tante' geworden!!!![]()
Baby Raf
wat leukquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:47 schreef rena het volgende:
Mijn neefjes krijgen een broertje![]()
Had al zo'n voorgevoel dat het weer een knulletje zou worden!
Oooooh.......quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:35 schreef rena het volgende:
Vandaag worden mijn 2 lieverdjes alweer 2 jaar! Als ik nu mijn posts van toen teruglees besef ik me hoe bijzonder het eigenlijk is dat het gewoon zo onwijs goed met ze gaat. Kleine vechtertjes zijn het! Van 800 gram bij de geboorte naar grote gezonde knullen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:30 schreef wickie het volgende:
[..]
Niet helemaal scherp, maar zo gezellig![]()
Hee zelfde kapselquote:
quote:
Wat een lekker stelquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh wauw Rena, die kan ik me nog herinneren uit hun begintijd ja, wat een weelde is dat stel geworden
Ik zag die van mn zus laatst ook weer es.
Middelste:
[ afbeelding ]
Oudste:
[ afbeelding ]
En de jongste is ook alweer 13 maanden, met zijn oudtante :
[ afbeelding ]
Excuses voor het zeer aanwezige hondje
Ik kan het zelf ook niet geloven dat het zo hard is gegaan, moet zeggen dat ik ook nog best emotioneel word als ik er aan terugdenk, het was zo'n ongelovelijke rottijd om zoiets mee te maken maar gelukkig met een happy ending. Als ik dan lees dat het hier bij een andere OUD user niet goed is afgelopen krijg ik helemaal kippenvel, werd er echt verdrietig vanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:53 schreef Popples het volgende:Rena nu al 2 jaar. dat kan niet. gefeliciteerd met je neefjes.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn zus woont een eind bij me vandaan dus ik zie mijn enige nichtje niet zo vaak maar gisteren belde ze of ik binnenkort een middag en avond op wil passen zodat zij eens lekker een avondje uit konden.
Ik: Vertrouw je ons zomaar een baby toe?!
Zij: 't Is geen baby meer hè, het is nu een dreumes.
Ik: Oja. Die zijn nog lastiger toch?
Zij: Ja, vooral met eten. Drama! Ze wil eigenlijk alleen maar eten waar ze in kan stikken en als het er niet precies zo uitziet als ze wil dan wordt ze heel boos.
Ik: Haha! Oh wacht, en we moesten de middag én de avond oppassen? Heb je lekker bekeken dan. Gewoon afschuiven tijdens het eten.
Zus:Ach jij begrijpt dat wel want jij was ook zo neurotisch met eten vroeger dus dat zal wel goed komen.
![]()
Dus, ik ga binnenkort op mijn neurotische nichtje passen en haar nog wat nieuwe neurotische eetgewoonten aanleren. Gewoon. Omdat het kan.![]()
Nah zal allemaal vast wel een beetje meevallen toch? Wordt vast heel gezellig.
Al opgepast?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn zus woont een eind bij me vandaan dus ik zie mijn enige nichtje niet zo vaak maar gisteren belde ze of ik binnenkort een middag en avond op wil passen zodat zij eens lekker een avondje uit konden.
Ik: Vertrouw je ons zomaar een baby toe?!
Zij: 't Is geen baby meer hè, het is nu een dreumes.
Ik: Oja. Die zijn nog lastiger toch?
Zij: Ja, vooral met eten. Drama! Ze wil eigenlijk alleen maar eten waar ze in kan stikken en als het er niet precies zo uitziet als ze wil dan wordt ze heel boos.
Ik: Haha! Oh wacht, en we moesten de middag én de avond oppassen? Heb je lekker bekeken dan. Gewoon afschuiven tijdens het eten.
Zus:Ach jij begrijpt dat wel want jij was ook zo neurotisch met eten vroeger dus dat zal wel goed komen.
![]()
Dus, ik ga binnenkort op mijn neurotische nichtje passen en haar nog wat nieuwe neurotische eetgewoonten aanleren. Gewoon. Omdat het kan.![]()
Nah zal allemaal vast wel een beetje meevallen toch? Wordt vast heel gezellig.
Gefeliciteerd, wat een onwijs leuk knap kereltje zegquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:31 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
Neefje is 1 jaar geworden!
Wat een lieve foto! Zijn inderdaad wel echt twee heel verschillende koppiesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:28 schreef Deepfreeze het volgende:
Mijn zusje staat ook weer op knappen, dit weekend 40 weken![]()
nr1 is 10 dagen overtijd geboren, dus we wachten rustig.
Heel even een foto van onze peper en zout:
[ afbeelding ]
Links de mijne(3), rechts van mijn zusje(1,5)
Gefeliciteerd! Lekker de taart geplunderd zo te zienquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:31 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
Neefje is 1 jaar geworden!
Gefeliciteerd Deepfreeze!! Vlotte bevalling ook!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:57 schreef Deepfreeze het volgende:
Woei, ik heb een neefje erbij![]()
4 uur de vliezen, 6.30 de 1e wee, 9.55 een 8-ponder
quote:Op maandag 6 december 2010 15:54 schreef rena het volgende:
Hij is erAlles is goed gegaan en we gaan vanavond hopelijk kijken!
Ik doe even een PM-berichtje sturen, zet hem liever niet onlinequote:Op maandag 6 december 2010 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Feli!
Alles goed gegaan?
Ben benieuwd naar de naam
quote:Op maandag 6 december 2010 15:54 schreef rena het volgende:
Hij is erAlles is goed gegaan en we gaan vanavond hopelijk kijken!
quote:
Klopt! Met de mannen gaat het supergoed, worden echt een stel bijdehandjes bij elkaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 07:45 schreef lady-wrb het volgende:
is het nieuwe jongetje een broertje van de tweeling, rena?
en hoe is het met "de mannen" ? lijken ze nog steeds zo op elkaar?
gefeliciteerd!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:31 schreef rena het volgende:
Ik was zelf in de warSorry
Het was laat
Het is inderdaad hun broertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hij heeft nog wat ontwenningsverschijnselen omdat mijn schoonzus morfine tijdens de zwangerschap moest gebruiken. Gaat langzaamaan beter. En hij is mooi!![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:12 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
Even mijn neefje voor de feeststemming. Inmiddels kan ie al staan (deze is van vorig jaar), dus ik hoop op een nieuwe kerstfoto!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |