Al opgepast?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn zus woont een eind bij me vandaan dus ik zie mijn enige nichtje niet zo vaak maar gisteren belde ze of ik binnenkort een middag en avond op wil passen zodat zij eens lekker een avondje uit konden.
Ik: Vertrouw je ons zomaar een baby toe?!
Zij: 't Is geen baby meer hè, het is nu een dreumes.
Ik: Oja. Die zijn nog lastiger toch?
Zij: Ja, vooral met eten. Drama! Ze wil eigenlijk alleen maar eten waar ze in kan stikken en als het er niet precies zo uitziet als ze wil dan wordt ze heel boos.
Ik: Haha! Oh wacht, en we moesten de middag én de avond oppassen? Heb je lekker bekeken dan. Gewoon afschuiven tijdens het eten.
Zus:Ach jij begrijpt dat wel want jij was ook zo neurotisch met eten vroeger dus dat zal wel goed komen.
![]()
Dus, ik ga binnenkort op mijn neurotische nichtje passen en haar nog wat nieuwe neurotische eetgewoonten aanleren. Gewoon. Omdat het kan.![]()
Nah zal allemaal vast wel een beetje meevallen toch? Wordt vast heel gezellig.
Gefeliciteerd, wat een onwijs leuk knap kereltje zegquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:31 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
Neefje is 1 jaar geworden!
Wat een lieve foto! Zijn inderdaad wel echt twee heel verschillende koppiesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:28 schreef Deepfreeze het volgende:
Mijn zusje staat ook weer op knappen, dit weekend 40 weken![]()
nr1 is 10 dagen overtijd geboren, dus we wachten rustig.
Heel even een foto van onze peper en zout:
[ afbeelding ]
Links de mijne(3), rechts van mijn zusje(1,5)
Gefeliciteerd! Lekker de taart geplunderd zo te zienquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:31 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
Neefje is 1 jaar geworden!
Gefeliciteerd Deepfreeze!! Vlotte bevalling ook!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:57 schreef Deepfreeze het volgende:
Woei, ik heb een neefje erbij![]()
4 uur de vliezen, 6.30 de 1e wee, 9.55 een 8-ponder
quote:Op maandag 6 december 2010 15:54 schreef rena het volgende:
Hij is erAlles is goed gegaan en we gaan vanavond hopelijk kijken!
Ik doe even een PM-berichtje sturen, zet hem liever niet onlinequote:Op maandag 6 december 2010 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Feli!
Alles goed gegaan?
Ben benieuwd naar de naam
quote:Op maandag 6 december 2010 15:54 schreef rena het volgende:
Hij is erAlles is goed gegaan en we gaan vanavond hopelijk kijken!
quote:
Klopt! Met de mannen gaat het supergoed, worden echt een stel bijdehandjes bij elkaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 07:45 schreef lady-wrb het volgende:
is het nieuwe jongetje een broertje van de tweeling, rena?
en hoe is het met "de mannen" ? lijken ze nog steeds zo op elkaar?
gefeliciteerd!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:31 schreef rena het volgende:
Ik was zelf in de warSorry
Het was laat
Het is inderdaad hun broertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hij heeft nog wat ontwenningsverschijnselen omdat mijn schoonzus morfine tijdens de zwangerschap moest gebruiken. Gaat langzaamaan beter. En hij is mooi!![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:12 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
Even mijn neefje voor de feeststemming. Inmiddels kan ie al staan (deze is van vorig jaar), dus ik hoop op een nieuwe kerstfoto!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |