Vraag het je vriendin. Antwoord zij bevestigend, zal je haar op haar woord moeten vertrouwen.quote:is dansen zoals dit puur onschuldig en komen daar geen enkele gevoelens bij kijken?
Dat ja. Jezelf elke week opvreten zal je angst alleen maar vergroten, dus bespreek het eens met dr, niet fijn maar ruimt goed op, en misschien kan ze de week daarop weg zonder dat je je zorgen maakt.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:08 schreef LasTeR het volgende:
Je vertrouwt haar of je vertrouwt d'r niet.
Beetje veel.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:10 schreef druppelkut het volgende:
beetje jaloers?
Les 1 in welke relatie dan ook: vertrouw niemand.Zelfs jezelf niet.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:09 schreef trovey het volgende:
Les 1 in een relatie: vertrouw elkaar.
Lukt dat niet dan is de relatie gedoemd te mislukken vroeg of laat.
Ik vertrouw haar 100% in dat ze niet vreemd zal gaan. Geen twijfel heb ik.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat ja. Jezelf elke week opvreten zal je angst alleen maar vergroten, dus bespreek het eens met dr, niet fijn maar ruimt goed op, en misschien kan ze de week daarop weg zonder dat je je zorgen maakt.
Hoe gaat het trouwens met jouw liefdesleven, heb je al iemand gevonden?quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:10 schreef druppelkut het volgende:
beetje jaloers?
Wil je mij nog 1 keer uitleggen wat er nou zo vreselijk is aan dansen dat je dit niet met je vriendin wilt doen?quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:14 schreef sokingat het volgende:
Ik bedoel, je staat tijdens zo'n sessie gewoon geil te doen (dansen is het laten zien van je genen) en dan wil je ook geil gevonden worden. Als er dan een knappe vent tegenover je staat hetzelfde te doen, en je raakt elkaar ook nog eens de hele tijd aan EN je werkt samen aan verbetering, complimenteert elkaar etc... tja dat is in mijn ogen zeer intiem. Daar blijft geen enkel mens nuchter onder.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:14 schreef fs180 het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met jouw liefdesleven, heb je al iemand gevonden?
Ja! Ik vind dat je er toch wel iets teveel achter zoekt, ze vindt het leuk, het geeft haar plezier, en jij kon meegaan, maar je wou liever niet. Logisch dat ze toch een partner nodig heeft, (spreekwoord zal ik achterwege latenquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:14 schreef sokingat het volgende:
[..]
Ik vertrouw haar 100% in dat ze niet vreemd zal gaan. Geen twijfel heb ik.
Maar ik ben wel bang voor kleinere dingen, zoals de jongen 'toch wel leuk gaan vinden' en stiekem wel opgewonden raken van hem.
Ik bedoel, je staat tijdens zo'n sessie gewoon geil te doen (dansen is het laten zien van je genen) en dan wil je ook geil gevonden worden. Als er dan een knappe vent tegenover je staat hetzelfde te doen, en je raakt elkaar ook nog eens de hele tijd aan EN je werkt samen aan verbetering, complimenteert elkaar etc... tja dat is in mijn ogen zeer intiem. Daar blijft geen enkel mens nuchter onder. En daarna weer heel nuchter 'hoi schat ben weer thuis' en alles is vergeten, dat geloof ik gewoon niet.
Ik ben dus bang dat daar stiekem toch wat opgebouwd wordt. Vreemdgaan dus niet, maar emotioneel meer betrokken raken dan ik wil, waarschijnlijk wel.
Toch? Of is dit weer te overdreven?
Nee, want daar staat nooit een lekkere instructeur voorquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:27 schreef LasTeR het volgende:
Kan ze anders niet gewoon aan de Zumba in d'r eentje?Koop een paar lessen voor d'r en je hoeft je ook niet druk te maken!
Neen daar geloof ik dus niet in.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:36 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens is het de eerste paar keer idd best intiem en onwennig. Maar degenen die wat langer dansen kunnen het dansen wel goed loskoppelen van intimiteit.
Dat gezegd hebbende, word je natuurlijk met je vaste danspartner wel wát intiemer, maar als daar geen gevoel bij zit is het meer broer/zus intimiteit, vooropgesteld dat jij niet met je zus in bad zat vroeger.
En dat heeft niets met die salsa lessen te makenquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:41 schreef spoor4 het volgende:
Ik doe vast een voorspelling; jij gaat gedumpt worden omdat je te jaloers en afhankelijk bent.
Ja en zij wilde helemaal niet dat jij niet met haar intiem willde dansen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:12 schreef sokingat het volgende:
Ik wil helemaal niet dat zij dit WIL met een andere kerel. Ik had gehoopt dat ze zou zeggen 'ow als jij niet gaat dan ga ik ook niet want met een ander heb ik daar geen zin in'.
Ha ha ha, érg geruststellende mededelingquote:Op zaterdag 21 november 2009 03:06 schreef CP69 het volgende:
GA ZELF MEE OP DANSLES lapswans !!!!
Gun HAAR toch dat plezier ...
ben maar blij dat een goede vriend van mij ( Salsa dans-leraar) haar geen lesgeeft , want hij WEET dat 9 van de
10 vrouwen tijdens het Salsa dansen GEIL worden en eerder zin krijgen in een slippertje .
Ik geloof het direct.quote:Op zaterdag 21 november 2009 03:09 schreef 49R het volgende:
[..]
Ha ha ha, érg geruststellende mededeling![]()
![]()
Natuurlijk gaat je vriendin vreemd, niet dat zij dat wil misschien maar jij vraagt erom met je gezever...maar het goede nieuws is, dat ze jou dat niet zal vertellen !quote:Op zaterdag 21 november 2009 03:34 schreef sokingat het volgende:
[..]
Ik geloof het direct.
Vrouwen zijn gemaakt om begeerd te worden om hun uiterlijk. En in (salsa) dansen gebeurt dat precies. Dan 'mogen' ze hun lichaam showen zonder dat iemand ze een slet noemt en worden ze nog bekeken ook + aangeraakt.
Daarbij zien ze de ritmische kwaliteiten van de man welke aangegeven dat hij haar goed kan beschermen (goede dansers zijn goede vechters) en ruikt ze zijn feromonen.
Mijn vriendin wordt ook altijd geil als we bij het uitgaan dansen.
Haha het probleem is dat ik dansen kut en saai vind en het ook irritant vind dat ik er zo over denk. Ik denk dat veel kerels zouden zeggen 'ga maar meisje, ga ik lekker iets voor mezelf doen' zonder er naar om te kijken.
Maar daarvoor ben ik OF te para, of ken ik teveel psyschologie.
Maar nogmaals, ze gaat niet vreemd. Ben ik niet bang voor. Maar ik ben wel bang voor bepaalde gevoelens die ze onherroepelijk gaat krijgen.
Je zou kunnen zeggen, 'ach vertrouw haar gewoon' maar ik doe om dezelfde redenen (maar dan uitvergroot) ook niet mee aan het programma Temptation Island bv. Dit is de kat op het spek binden.
Ja, en de man zou de hersens moeten hebben, maar dat is in dit geval ook niet geluktquote:Op zaterdag 21 november 2009 03:34 schreef sokingat het volgende:
[..]
Ik geloof het direct.
Vrouwen zijn gemaakt om begeerd te worden om hun uiterlijk. ....
Handig he, als je daarna thuiskomt...quote:Mijn vriendin wordt ook altijd geil als we bij het uitgaan dansen.
Volgende stap : Vriendin verbieden om naar het winkelcentrum te gaan, want daar zijn ook knappe mannen gesignaleerd waarmee ze weliswaar nooit vreemd zal gaan maar wel "bepaalde" gevoelens voor zou kunnen krijgen....quote:Maar nogmaals, ze gaat niet vreemd. Ben ik niet bang voor. Maar ik ben wel bang voor bepaalde gevoelens die ze onherroepelijk gaat krijgen.
Je zou kunnen zeggen, 'ach vertrouw haar gewoon' maar ik doe om dezelfde redenen (maar dan uitvergroot) ook niet mee aan het programma Temptation Island bv. Dit is de kat op het spek binden.
Wat vinden mensen er eigenlijk leuk aan? Als je beweging wil kun je toch ook naar de sportschool, kun je nog tv kijken ook.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:17 schreef SebasM het volgende:
[..]
Wil je mij nog 1 keer uitleggen wat er nou zo vreselijk is aan dansen dat je dit niet met je vriendin wilt doen?
Ja, ik ook. Bij mij moet het volle enthousiasme nog komen, maar het is sowieso erg leuk om zoiets samen met je vriendin te gaan doen. Dan hoef je het dansen an sich in beginsel niet eens zo fantastisch te vinden.quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:18 schreef Stereotomy het volgende:
Je vroeg er niet om, maar eigenlijk kan ik alleen maar aanbevelen om 1x een workshop / introles mee te doen. Ken echt superveel kerels die 180 graden omgeslagen zijn.
Het schijnt voor velen hand in hand te gaan dat je je partner niet vertrouwt als je niet wilt dat een ander aan hem of haar zit te plukken. Ik hou niet van dat gepluk, ook al betekent het verder niets. Gewoon afblijven.quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:38 schreef Haushofer het volgende:
Je kunt es bij jezelf te rade gaan waarom je er nou precies zoveel problemen mee hebt.
Jij stelt "dansen" gelijk aan "plukken"?quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het schijnt voor velen hand in hand te gaan dat je je partner niet vertrouwt als je niet wilt dat een ander aan hem of haar zit te plukken. Ik hou niet van dat gepluk, ook al betekent het verder niets. Gewoon afblijven.
Lekker ook als mensen topics openen om raad waarbij ze de simpelste oplossing uit koppigheid van de tafel vegenquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:05 schreef sokingat het volgende:
(behalve: GA ZELF MEE OP DANSLES)
Maar ja, ik heb niet de indruk dat andere oplossingen wel op tafel blijven liggen bij hemquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:47 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Lekker ook als mensen topics openen om raad waarbij ze de simpelste oplossing uit koppigheid van de tafel vegen
quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:27 schreef LasTeR het volgende:
Kan ze anders niet gewoon aan de Zumba in d'r eentje?![]()
WTF, het topic wordt nog mooierquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:43 schreef Nero22 het volgende:
Ik moest van mijn moeder 4 jaar geleden ook op dansles...
Alle tips zijn volkomen onzinnig, vergeleken met de enige oplossing die hout snijdt: Ga dan zelf mee op dansles.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:05 schreef sokingat het volgende:
....
Ik vraag aan jullie dus: stel ik me aan en is dansen zoals dit puur onschuldig en komen daar geen enkele gevoelens bij kijken? Of heeft iemand anders tips? (behalve: GA ZELF MEE OP DANSLES)
dankuwel
Bovendien, heb je de ogen wel eens gezien van een meisje die niet (zo goed) Salsa kan dansen, maar die jij als betere Salsa danser over de vloer zwiert? Da's dezelfde blik die men heeft bij een kruising tussen een Brad Pitt-encounter en de Python in de Efteling.quote:Op zondag 22 november 2009 18:53 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Alle tips zijn volkomen onzinnig, vergeleken met de enige oplossing die hout snijdt: Ga dan zelf mee op dansles.
Ik stel me echt zo'n lompe boer bij jou voor, die niet met zijn vriendinnetje mee op wil dansen, uit angst om af te gaan bij je vrienden of zoiets vaags. Doe toch niet zo dom en lomp man. Als je ook meer een beetje van je vriendinnetje houdt, ben je echt een ei dat je niet met haar op dansles gaat. En janken dat ze het dan met een andere jongen doet is volkomen stupide. KInderachtig gedoe.
Je bent gewoon bang om op dansles te gaan, domkop. Terwijl elke gezonde vent staat te watertanden bij het idee om te salsa-en met jouw vriendin.
Idd. Gewoon even meegaan, ook wat aan je eigen ritmegevoel werken en je doet nog eens wat leuks samen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:38 schreef Haushofer het volgende:
Je zou haar natuurlijk ook een plezier kunnen doen en over je lamzakkerigheid heenstappen en met haar gaan dansen.
Iets met "onderdeel van je opvoeding"...quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:16 schreef Haushofer het volgende:
[..]
WTF, het topic wordt nog mooier
Dat dus. De dansschool is echt geen verkapte parenclub hoor.quote:Op zondag 22 november 2009 21:30 schreef Ireyon het volgende:
Met jaren stijldanservaring durf ik je met 100% zekerheid te zeggen dat er tussen danspartners geen enkele seksuele spanning is.
Althans, niet als het aan de vrouwelijke helft van het paar ligt.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:24 schreef Mirjam het volgende:
ze gaat dansen, ze gaat niet swingen in een parenclub
Nobody puts baby in a corner!quote:
Ik snap wel wat je bedoeld ja, zou me er zelf ook niet prettig bij voelen. Ik zou iig zorgen dat het duidelijk is bij haar hoe jij je erover voelt. Je kunt t niet gaan verbieden maar je kan wel aangeven wat je ervan vind en hoe je je erbij voelt. En benoemen hoe jij tegen dansen aankijkt. Misschien kijkt ze idd wel anders tegen dansen aan dan jij. Maar denk niet dat er gezellig geil wordt gedaan.. tenzij je vriendin zo is, maar lijkt me niet. Wel bouw je samen idd iets op ja, maar of dat een gevaar is voor je relatie..quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:14 schreef sokingat het volgende:
[..]
Maar ik ben wel bang voor kleinere dingen, zoals de jongen 'toch wel leuk gaan vinden' en stiekem wel opgewonden raken van hem.
Ik bedoel, je staat tijdens zo'n sessie gewoon geil te doen (dansen is het laten zien van je genen) en dan wil je ook geil gevonden worden. Als er dan een knappe vent tegenover je staat hetzelfde te doen, en je raakt elkaar ook nog eens de hele tijd aan EN je werkt samen aan verbetering, complimenteert elkaar etc... tja dat is in mijn ogen zeer intiem. Daar blijft geen enkel mens nuchter onder. En daarna weer heel nuchter 'hoi schat ben weer thuis' en alles is vergeten, dat geloof ik gewoon niet.
Ik ben dus bang dat daar stiekem toch wat opgebouwd wordt. Vreemdgaan dus niet, maar emotioneel meer betrokken raken dan ik wil, waarschijnlijk wel.
quote:Op zondag 22 november 2009 21:30 schreef Ireyon het volgende:
Met jaren stijldanservaring durf ik je met 100% zekerheid te zeggen dat er tussen danspartners geen enkele seksuele spanning is.
Ik vind Salsa minder intiem dan de Wals of de Tango hoor.quote:Op zondag 22 november 2009 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig zit er ook niet verschil tussen stijldansen en salsa dansen
Meisje, de Salsa is gewoon een deel van stijldansen hoorquote:Op zondag 22 november 2009 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig zit er ook niet verschil tussen stijldansen en salsa dansen
Oudhollandsche klompendansch?quote:Op zondag 22 november 2009 21:51 schreef Ireyon het volgende:
[..]
want van alle dansen die er bestaan is de Salsa misschien wel de minst intieme.
quote:Op zondag 22 november 2009 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind Salsa minder intiem dan de Wals of de Tango hoor.
Salsa is meer teasen.
Nee, da's de bachata. Ik krijg het warmst van mijn partner van de bachata. Van Salsa niet zo. Maar sommige shines voor de dame vind ik er welquote:Op zondag 22 november 2009 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met salsa duw je je halve lijf in tal van bewegingen half rijdend tegen iemand op.![]()
Jaja, je snapt wel wat ik bedoelquote:Op zondag 22 november 2009 21:51 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Meisje, de Salsa is gewoon een deel van stijldansen hoor![]()
Dat dus, na het kijken van dat bovenste filmpje begrijp je m'n puntquote:Op zondag 22 november 2009 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ah Zouk
Zouk > Bachata > Salsa > Merengue
.... qua geilheid.
Maar vertrouwt hij zichzelf wel als hij gaat dansen met een ander, wat onherroepelijk gaat gebeuren?quote:Op zondag 22 november 2009 22:38 schreef ReWout het volgende:
Simpel. Je moet niet zeiken en haar vertrouwen. Vertrouw je haar niet dan moet jezelf gaan dansen.
Het gaat niet perse over vertrouwen. Misschien is ze wel gewoon te vertrouwen, maar controle over je gevoelens kun je niet hebben. Als je een band met iemand opbouwd bij het dansen, kun je niet uit de weg., en dan zou het langzaam in iets meer kunnen groeien,.. het enige vertrouwen moet je in hebben dat zij dat op tijd ziet en dan zelf stopt met dansen.,. maar dan zijn de gevoelens er misschien al., en daar kan niemand iets aan doen, dat overkomt jequote:Op zondag 22 november 2009 22:38 schreef ReWout het volgende:
Simpel. Je moet niet zeiken en haar vertrouwen. Vertrouw je haar niet dan moet jezelf gaan dansen.
De enige nuttige post in het topic. Ik begrijp je gevoelens wel, maar het is of zelf dansen of ze gaat met die gast. Dat laatste is geen probleem als je haar en die gast vertrouwd, en er gewoon over kan praten. Je kan ook zelf gaan dansen, iets waar ik zelf ook tegenop zou zien. Maar heel misschien vind je stiekem toch wel tof. Zo heb ik in een grijs verleden ooit nog eens voor de grap 3 avondjes country gedanst, hartstikke gezellig.quote:Op zondag 22 november 2009 22:45 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Het gaat niet perse over vertrouwen. Misschien is ze wel gewoon te vertrouwen, maar controle over je gevoelens kun je niet hebben. Als je een band met iemand opbouwd bij het dansen, kun je niet uit de weg., en dan zou het langzaam in iets meer kunnen groeien,.. het enige vertrouwen moet je in hebben dat zij dat op tijd ziet en dan zelf stopt met dansen.,. maar dan zijn de gevoelens er misschien al., en daar kan niemand iets aan doen, dat overkomt je
en je bent niet jaloers TS, jaloers zijn is iemand t niet gunnen, je gunt het je vriendin, maar bent gewoon super onzeker
maar het lijkt mij als je een goede relatie hebt dat dit allemaal moet kunnen en als zij gevoelens heeft voor jou ze niet snel dat voor een ander krijgt. en het feit dat ze op haar ex lijkt.. hoeft niks te betekenen, het is niet voor niks haar EX
Heb jij je wel eens aangetrokken gevoeld tot een danspartner?quote:Op zondag 22 november 2009 22:58 schreef Frosting het volgende:
Wat een onzin..... ik zit al 2 jaar lang op salsa en ben meerdere mensen tegen gekomen die gewoon getrouwd/ een relatie hebben en zonder hun partner zijn gaan dansen.
Vreselijk z'n vent die zn vrouw wil claimen.
Tuurlijk, maar ik heb mij ook wel eens aangetrokken gevoeld tot een collega. Voor de danspartners die gelukkig getrouwd waren was het salsa dansen niets meer dan een avondje uit.quote:Op zondag 22 november 2009 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb jij je wel eens aangetrokken gevoeld tot een danspartner?
quote:Op zondag 22 november 2009 19:24 schreef JumpingJacky het volgende:
In 2012 is het probleem opgelost. Tot die tijd even volhouden.
Zij staat niet in haar recht om hem voor zo het blok te zetten.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:08 schreef GoodGovernance het volgende:
Ga met haar mee. Jij staat niet in jouw recht om haar zoiets te ontnemen.
Ik denk dat je hier gelijk hebt, maar je kunt het haar ook niet verbieden. Probeer niet de jaloerse vriend uit te hangen, dat werkt juist heel erg in je nadeel. Ik snap verder wel waarom je ermee zit. Als ze uiteindelijk toch verliefd wordt op die jongen, dan zal je het snel genoeg merken. Je denkt niet dat ze vreemd zal gaan, dus.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:14 schreef sokingat het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 23 november 2009 05:16 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Zij staat niet in haar recht om hem voor zo het blok te zetten.
Ik heb exact hetzelfde meegemaakt met mijn vriendin, die moest ineens oh zo nodig op Salsa les.
Prima, maar wel zonder mij en je gaat ook niet met andere gasten dansen, fuck that.
Uiteindelijk is ze 1x geweest ofzo.![]()
Moet je eens kijken hoe zij reageert als ik perongeluk mijn hand in de zij leg van iemand die ik 3 begroetings kussen wil geven omdat ik `r een jaar niet gezien heb....
WAT MOEST JE MET DAT WIJF, WAAROM RAAK JE HAAR OP ZO`N MANIER AAN ?!?!?![]()
![]()
![]()
Echt oprotten met dat progressieve gelul over dat je `je vriendin maar moet vertrouwen`. De ene man kan er prima mee omgaan als zijn vriendin met jan en alleman zo nodig moet dansen, if so, prima. Maar respecteer het wel als een man het niet trekt en ga dan niet principieel je Salsales door zijn strot duwen omdat ie braaf moet obeyen als jij iets wil in het kader van vrijheid.
Ja ik ben jaloers en ik zou niet anders willen.
Verliefd worden op een ander kan altijd, zeker als je dit soort situaties gaat opzoeken met een andere knappe man. Dat staat verder los van de relatie, gaat soort van automatisch.quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:38 schreef bravo het volgende:
Van dit soort topics snap ik nou nooit iets. Vertrouw je jezelf en je vriendin in een relatie of niet? Wat een gezeik zeg. Ik weet dat ik mijn vriendin kan vertrouwen en andersom. Als zij wil dansen met iemand, dan mag ze dat doen, daar wordt ik niet warm of koud van. Ik weet namelijk dat ze niet voor niets mijn vriendin is, en dat ze van mij houdt.
Het lijkt echt alsof je je eigen vriendin niet vertrouwd, en als je dat wel doet, wat zeur je dan!
quote:Op zondag 22 november 2009 21:42 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoeld ja, zou me er zelf ook niet prettig bij voelen. Ik zou iig zorgen dat het duidelijk is bij haar hoe jij je erover voelt. Je kunt t niet gaan verbieden maar je kan wel aangeven wat je ervan vind en hoe je je erbij voelt. En benoemen hoe jij tegen dansen aankijkt. Misschien kijkt ze idd wel anders tegen dansen aan dan jij. Maar denk niet dat er gezellig geil wordt gedaan.. tenzij je vriendin zo is, maar lijkt me niet. Wel bouw je samen idd iets op ja, maar of dat een gevaar is voor je relatie..
quote:Op maandag 23 november 2009 05:16 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde meegemaakt met mijn vriendin, die moest ineens oh zo nodig op Salsa les.
Prima, maar wel zonder mij en je gaat ook niet met andere gasten dansen, fuck that.
Moet je eens kijken hoe zij reageert als ik perongeluk mijn hand in de zij leg van iemand die ik 3 begroetings kussen wil geven omdat ik `r een jaar niet gezien heb....
![]()
![]()
Echt oprotten met dat progressieve gelul over dat je `je vriendin maar moet vertrouwen`. De ene man kan er prima mee omgaan als zijn vriendin met jan en alleman zo nodig moet dansen, if so, prima. Maar respecteer het wel als een man het niet trekt en ga dan niet principieel je Salsales door zijn strot duwen omdat ie braaf moet obeyen als jij iets wil in het kader van vrijheid.
Dat vetgedrukte zinnetje is heel duidelijk. Zij wil dansen, jij wilt dat ze dat niet doet. Ik begrijp je angsten, maar ik heb jarenlang gedanst, met of zonder partner, en als je al jarenlang danst gaat dat idee ook helemaal niet meer op, van sexy. Dan word dansen gewoon een sport, gecombineerd met wat acteerwerk, want in een dans zit een emotie die geacteerd moet worden, zoals al eerder in dit topic word gezegd. Het enige advies dat ik je kan geven is proberen te werken aan je zelfvertrouwen, want ze kiest voor jou, niet voor die vent.quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:12 schreef sokingat het volgende:
[..]
Neen daar geloof ik dus niet in.
Mijn vriendin heeft een zeer goed lichaam en als die andere vent dat in handen heeft en ze schudt met haar billen vlak voor zijn neus, dan krijgt een gezonde man het daar gewoon warm van. Ik had het in het begin toch ook bij haar? Dus hij net zo goed.
En zij krijgt zo'n gevoelens waarschijnlijk ook net goed. Die moet je dan inderdaad bewust uitschakelen. Want als je er niet zo bewust mee bezig bent, is het 1 groot intiem spel.
Ik wil helemaal niet dat zij dit WIL met een andere kerel. Ik had gehoopt dat ze zou zeggen 'ow als jij niet gaat dan ga ik ook niet want met een ander heb ik daar geen zin in'.
2 goed uitziende volwassen mensen, worden geen broer en zus. Never nooit. Het enige wat je kunt doen is bewust bezig zijn en goed opletten dat het niet uit de hand loopt.
Maar dat is in mijn ogen de kat op het spek binden.
Waarom zou je ook anders willen. Het maakt het leven immers zo makkelijk.quote:Op maandag 23 november 2009 05:16 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 november 2009 11:48 schreef onderscheid het volgende:
Bij mij ging het ook zo, ik zei dat ze niet moest gaan maar ze is toch gegaan. Met een of andere kerel van het werk ging ze dansen.
Nouja na een aantal weken begon ze vreemd te gedragen en begon ik argwaan te krijgen. Ik heb besloten eens een avondje mee te gluren, onaangekondig natuurlijk. Ik heb toen met de tondeuze mijn kop kaal geschoren, een bril opgezet en een jas van een vriend aangedaan, om zo dus niet herkend te worden.
Eenmaal ik daar was en ik met mijn biertje aan de bar zat, zag ik hoe deze collega mijn vriendin betaste, ik was woest, ik begon helemaal te koken en kneep mijn glas bier kapot. Vervolgens zag ik hoe mijn vriendin ervan geniete en toen sloegen de stoppen helemaal door! Ik stond op en smeet de barkruk de dansvloer op (puur adrenaline).
Ik rende naar ze toe (mijn vriendin herkende me nog niet). Laat mij nu net een aantal vechtkunsten kennen, ik noem enkele namen als Muay Thai, Kong Fu, Krav Maga,Boksen,BJJ en MMA. Daarbij heb ik in verschillende vechtkampen gezeten jarenlang, meeste in Thailand met zeer ervaren vechtmeesters. Maar toen ik dus aan kwam stormen hoekte ik hem vol op zijn kaak, ik was me bewust dat iemand die salsa beheerst niet opgewassen is tegen een figuur als ik. Toch heb ik toen hij gevloerd was in de kimura-lock gedaan, gevolgd door een simpele neckchoke. Hij moest afkloppen en daarna ging ik er vandoor met mijn (inmiddels ex) vriendin.
Zo kan het dus ook gaan, ik wil niet zeggen dat het altijd gebeurd maar houd het in je achterhoofd.
als ik zo'n vent als jou zou hebben zou ik het ook uitmaken ja...quote:Op maandag 23 november 2009 11:48 schreef onderscheid het volgende:
Bij mij ging het ook zo, ik zei dat ze niet moest gaan maar ze is toch gegaan. Met een of andere kerel van het werk ging ze dansen.
Nouja na een aantal weken begon ze vreemd te gedragen en begon ik argwaan te krijgen. Ik heb besloten eens een avondje mee te gluren, onaangekondig natuurlijk. Ik heb toen met de tondeuze mijn kop kaal geschoren, een bril opgezet en een jas van een vriend aangedaan, om zo dus niet herkend te worden.
Eenmaal ik daar was en ik met mijn biertje aan de bar zat, zag ik hoe deze collega mijn vriendin betaste, ik was woest, ik begon helemaal te koken en kneep mijn glas bier kapot. Vervolgens zag ik hoe mijn vriendin ervan geniete en toen sloegen de stoppen helemaal door! Ik stond op en smeet de barkruk de dansvloer op (puur adrenaline).
Ik rende naar ze toe (mijn vriendin herkende me nog niet). Laat mij nu net een aantal vechtkunsten kennen, ik noem enkele namen als Muay Thai, Kong Fu, Krav Maga,Boksen,BJJ en MMA. Daarbij heb ik in verschillende vechtkampen gezeten jarenlang, meeste in Thailand met zeer ervaren vechtmeesters. Maar toen ik dus aan kwam stormen hoekte ik hem vol op zijn kaak, ik was me bewust dat iemand die salsa beheerst niet opgewassen is tegen een figuur als ik. Toch heb ik toen hij gevloerd was in de kimura-lock gedaan, gevolgd door een simpele neckchoke. Hij moest afkloppen en daarna ging ik er vandoor met mijn (inmiddels ex) vriendin.
Zo kan het dus ook gaan, ik wil niet zeggen dat het altijd gebeurd maar houd het in je achterhoofd.
quote:Op maandag 23 november 2009 11:48 schreef onderscheid het volgende:
Mag ik even zeggen dat dit een ZEER egoïstische gedachte is? Sorry hoor, maar die moest ik er wel even uitpikken. Misschien dat het al eerder gezegd is, maar ik kom dit net tegen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:12 schreef sokingat het volgende:
[..]
dat ook nog eens, de beste dansers zijn meestal ontzettend homo!quote:Op maandag 23 november 2009 12:06 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Niet elk (professioneel) danskoppel is een stel, dacht je dat echt? En dan maar niet te spreken over het feit dat die mannen niet altijd op vrouwen vallen....![]()
helemaal geen dilemma... als je parter iets wil doen wat jij niet wil doen dan laat je die partner toch gewoon, onzeker pubergedrag is nooiteen goede basis voor een relatiequote:Op maandag 23 november 2009 12:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben als de dood dat mijn vriendin over deze vreselijke hobby zal beginnen.. dilemma's voor alle mannen...
Als het zover komt zal ik helaas moeten toegeven, maar blij wordt ik er niet van.quote:Op maandag 23 november 2009 12:31 schreef Re het volgende:
[..]
helemaal geen dilemma... als je parter iets wil doen wat jij niet wil doen dan laat je die partner toch gewoon, onzeker pubergedrag is nooiteen goede basis voor een relatie
Helemaal mee eens, sommige mannen vinden het ook niet erg als hun vrouw in een bar met hunt kont tegen andere mannen aan lopen te rijen. Jaja vertrouwen my ass, er zijn gewoon grenzen, en de een legt die op een andere plek dan een ander, en deze grenzen stel je samen in een relatie.quote:Op maandag 23 november 2009 05:16 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tuurlijk wel, ze kan en mag doen wat ze wil.quote:Op maandag 23 november 2009 05:16 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Uhuh. Stoere taal hoor.quote:Ik heb exact hetzelfde meegemaakt met mijn vriendin, die moest ineens oh zo nodig op Salsa les.
Kortom, ze deed gewoon waar ze zelf zin in had en had schijt aan jouw jaloerse gedoe,quote:Uiteindelijk is ze 1x geweest ofzo.![]()
Bij Toutatis, wat ben ik blij dat ik een normale relatie heb met mijn vriendin als ik dit zo lees.quote:Moet je eens kijken hoe zij reageert als ik perongeluk mijn hand in de zij leg van iemand die ik 3 begroetings kussen wil geven omdat ik `r een jaar niet gezien heb....
![]()
![]()
Precies, de vrouw heeft maar te doen wat jij wilt, en anders niet !!!!quote:Echt oprotten met dat progressieve gelul over dat je `je vriendin maar moet vertrouwen`. De ene man kan er prima mee omgaan als zijn vriendin met jan en alleman zo nodig moet dansen, if so, prima. Maar respecteer het wel als een man het niet trekt en ga dan niet principieel je Salsales door zijn strot duwen omdat ie braaf moet obeyen als jij iets wil in het kader van vrijheid.
Nou, je bent niet alleen jaloers, je vertrouwt je vriendin niet en zij vertrouwt jou ook voor geen meter zoals je zelf zegt. Misschien zou je minder jaloers zijn als jullie in een relatie zaten waarin je elkaar kon vertrouwen....quote:Ja ik ben jaloers en ik zou niet anders willen.
Hoezo bepaal jij wat jaloers is?quote:Op maandag 23 november 2009 12:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ze kan en mag doen wat ze wil.
Het staat hem vrij om mee te gaan, of als ie geen vrouw wil die dat soort dingen doet om het uit te maken.
[..]
Uhuh. Stoere taal hoor.
En dan vervolg je met.... :
[..]
Kortom, ze deed gewoon waar ze zelf zin in had en had schijt aan jouw jaloerse gedoe,
maar ze kwam er na die 1e les gewoon achter dat ze Salsa-les gewoon niet leuk vond.
[..]
Bij Toutatis, wat ben ik blij dat ik een normale relatie heb met mijn vriendin als ik dit zo lees.
Als jullie nou 15 waren geweest ofzo, okee.
Maar jij komt uit 1983 en je hebt nog zo'n kinderachtige relatie ???? Pfff, je moet het maar willen
[..]
Precies, de vrouw heeft maar te doen wat jij wilt, en anders niet !!!!
Laat je 'r ook gesluierd 5 meter achter je lopen op straat ?
[..]
Nou, je bent niet alleen jaloers, je vertrouwt je vriendin niet en zij vertrouwt jou ook voor geen meter zoals je zelf zegt.
Misschien zou je minder jaloers zijn als jullie in een relatie zaten waarin je elkaar kon vertrouwen....
Maar hey, als jullie gelukkig zijn met dat geruzie en gesodemieter en bazige gedoe - wie ben ik om daar wat van te zeggen, right ?
quote:Op maandag 23 november 2009 12:42 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Hoezo bepaal jij wat jaloers is?
Dat is niet hetzelfde als "die legt de ene partner op aan de andere"quote:Op maandag 23 november 2009 12:33 schreef onearmedman het volgende:
deze grenzen stel je samen in een relatie.
Inderdaad, SAMEN. Dus hij niet alleen. Moet ze dan al haar hobby's opgeven omdat ze misschien dan een leuke vent tegen komt? Ook op een schildercursus kan een knappe leraar je nog wel eens helpen. Oh god, als hij zich maar niet over haar heen buigt, met zijn hete adem in haar nek! Wat zou er toch kunnen gebeuren?! Misschien pakt hij zelfs wel heel liefjes haar pols vast om haar te helpen tekenen!quote:Op maandag 23 november 2009 12:33 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, sommige mannen vinden het ook niet erg als hun vrouw in een bar met hunt kont tegen andere mannen aan lopen te rijen. Jaja vertrouwen my ass, er zijn gewoon grenzen, en de een legt die op een andere plek dan een ander, en deze grenzen stel je samen in een relatie.
Want hij zou het natuurlijk direct accepteren als zij zou zeggen dat hij nooit meer zonder haar de kroeg in mocht ofzoquote:Op maandag 23 november 2009 12:33 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, sommige mannen vinden het ook niet erg als hun vrouw in een bar met hunt kont tegen andere mannen aan lopen te rijen. Jaja vertrouwen my ass, er zijn gewoon grenzen, en de een legt die op een andere plek dan een ander, en deze grenzen stel je samen in een relatie.
mee eensquote:Op maandag 23 november 2009 12:33 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.quote:Op maandag 23 november 2009 12:33 schreef onearmedman het volgende:
[..]
dankuquote:Op zondag 22 november 2009 23:01 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
De enige nuttige post in het topic.
Then again, ik kreeg van mijn ex altijd te horen waarom ik nooit jaloers leekquote:Op maandag 23 november 2009 17:22 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Jaloerse mannen mensen zijn zo onaantrekkelijk.....
jaloers=onzekerquote:Op maandag 23 november 2009 17:22 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Jaloerse mannen zijn zo onaantrekkelijk.....
`Geruzie en gesodemieter` heb je altijd wel in relaties. Ik heb overigens liever dat ik gewoon kan zeggen waar ik mee zit en kan laten blijken dat ik iets minder leuk vind dan dat ik stelselmatig mijn mening voor mij moet houden. Daar zou ik me nou écht ongemakkelijk bij voelen. Kijk ik mag dan wel jaloers zijn en zij ook, maar het is nog steeds een heel menselijke emotie en in mijn optiek ook zeker gezond in een zekere dosis.quote:Op maandag 23 november 2009 12:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ze kan en mag doen wat ze wil.
Het staat hem vrij om mee te gaan, of als ie geen vrouw wil die dat soort dingen doet om het uit te maken.
[..]
Uhuh. Stoere taal hoor.
En dan vervolg je met.... :
[..]
Kortom, ze deed gewoon waar ze zelf zin in had en had schijt aan jouw jaloerse gedoe,
maar ze kwam er tijdens die 1e les achter dat ze Salsa-les gewoon niet leuk vond.
[..]
Bij Toutatis, wat ben ik blij dat ik een normale relatie heb met mijn vriendin als ik dit zo lees.
Als jullie nou 15 waren geweest ofzo, okee.
Maar jij komt uit 1983 en je hebt nog zo'n kinderachtige relatie ???? Pfff, je moet het maar willen
[..]
Precies, de vrouw heeft maar te doen wat jij wilt, en anders niet !!!!
Laat je 'r ook gesluierd 5 meter achter je lopen op straat ?
[..]
Nou, je bent niet alleen jaloers, je vertrouwt je vriendin niet en zij vertrouwt jou ook voor geen meter zoals je zelf zegt. Misschien zou je minder jaloers zijn als jullie in een relatie zaten waarin je elkaar kon vertrouwen....
Maar hey, als jullie gelukkig zijn met dat geruzie en gesodemieter en bazige gedoe - wie ben ik om daar wat van te zeggen, right ?
Misschien moeten jullie elkaar een burka aan doen?quote:Op maandag 23 november 2009 05:16 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou, de mensen in dit topic reageren op de vraag van TS:quote:Op maandag 23 november 2009 19:53 schreef onearmedman het volgende:
De termen wantrouwen, jaloezie zijn en onzekerheid worden in dit topic gebruikt alsof het synoniemen zijn. Als ik niet wil dat mijn vriendin topless op het strand ligt ben ik niet jaloers, ook niet onzeker en ook niet wantrouwend, ik zou gewoon niet willen dat ze dat zou doen. Zo kan iemand dus ook stellen dat die er geen behoefte aan heeft als een andere man met zijn vriendin intiem danst. De ene relatie is in dit soort zaken anders dan de ander, zo heb je aan de ene kant van de schaal swingers, en aan de andere kant van de schaal een traditioneel chinees stel (bijvoorbeeld).
Waarom denken de mensen in dit topic te kunnen bepalen hoe het wel en niet hoort?
Omdat men uitgaat van het gemiddelde en gemiddeld gezien vindt men maar dat het allemaal moet kunnen. Ik vind van niet, maar ik zie mijzelf dan ook vaak als uitzondering in dit soort situaties / discussies. Maakt me ook niet uit moet ik zeggen. Gelukkig denken mijn man en ik hetzelfde over dit soort dingen en dát is wat telt. Dat je samen geen gedonder hebt om dit soort dingen.quote:Op maandag 23 november 2009 19:53 schreef onearmedman het volgende:
De termen wantrouwen, jaloezie zijn en onzekerheid worden in dit topic gebruikt alsof het synoniemen zijn. Als ik niet wil dat mijn vriendin topless op het strand ligt ben ik niet jaloers, ook niet onzeker en ook niet wantrouwend, ik zou gewoon niet willen dat ze dat zou doen. Zo kan iemand dus ook stellen dat die er geen behoefte aan heeft als een andere man met zijn vriendin intiem danst. De ene relatie is in dit soort zaken anders dan de ander, zo heb je aan de ene kant van de schaal swingers, en aan de andere kant van de schaal een traditioneel chinees stel (bijvoorbeeld).
Waarom denken de mensen in dit topic te kunnen bepalen hoe het wel en niet hoort?
Ja. Geen dank.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:05 schreef sokingat het volgende:
[Salsales, blabla]
Ik vraag aan jullie dus: stel ik me aan?
[nog meer blabla]
dankuwel
wat doe je kansloos zeg ga gewoon dansenquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:05 schreef sokingat het volgende:
Mijn vriendin vindt dansen erg leuk en ze wil nu op salsa-les. Ze heeft gevraagd of ik mee wil maar ik vind dansen toevallig niet leuk dus ik doe het niet.
Na een aantal keer gevraagd te hebben gaf ze het op. 'Gelukkig' dacht ik.
Maar ze wil toch gaan. Het lieftste niet met een vreemde, vindt ze. Daar vindt het toch wat te intiem voor (anders ik wel).
Maar nu is er een klasgenoot (ik ken hem ook) en die wil wel mee.
Nu heeft ze hem vandaag gevraagd om binnenkort mee om salsa-les te gaan...
Je voelt hem al aankomen, ik vind het verschrikkelijk. Ik vind dansen iets zeer intiems. Ik wil helemaal niet dat ze dat met anderen doet en dan al helemaal niet op zo'n manier. Dat ze wekelijks(?) terwijl die gast haar vasthoudt met haar billen staat te schudden en sexy staat te doen.
Nu kun je zeggen, 'ga dan zelf mee' maar ten eerste heb ik daar echt geen zin in en ten tweede lost dat het probleem niet op. Namelijk dat ik er niet mee kan leven dat ze dit nu met iemand wil gaan doen.
Ze zegt tegen mij 'jij wil niet mee en een bekende is beter dan een vreemde toch', en daar heeft ze gelijk in. Maar helaas is deze vent nogal knap en heeft ze ooit tegen mij gezegd dat ie 'hem op haar ex-vriend vindt lijken'... Ik heb nu een aantal keer aangekaart dat ik me er niet prettig bij voel maar omdat zij het onschuldig vindt gaat ze nu binnenkort toch beginnen.
Het probleem is dat ik dansen niet onschuldig vind. Vooral niet wekelijks met dezelfde partner, samen een intieme dans doen. Maar goed, ik wil van dit gevoel af.
Ik vraag aan jullie dus: stel ik me aan en is dansen zoals dit puur onschuldig en komen daar geen enkele gevoelens bij kijken? Of heeft iemand anders tips? (behalve: GA ZELF MEE OP DANSLES)
dankuwel
Mja, maar als het al is omdat zij op dansles wil en jij wilt dat niet hebben gaan jullie nog een interessante toekomst tegemoetquote:Op maandag 23 november 2009 17:39 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
`Geruzie en gesodemieter` heb je altijd wel in relaties.
Tuurlijk, je vriendin verbieden op dansles te gaan omdat jullie elkaar niet vertrouwen is heel gezond.quote:Ik heb overigens liever dat ik gewoon kan zeggen waar ik mee zit en kan laten blijken dat ik iets minder leuk vind dan dat ik stelselmatig mijn mening voor mij moet houden. Daar zou ik me nou écht ongemakkelijk bij voelen. Kijk ik mag dan wel jaloers zijn en zij ook, maar het is nog steeds een heel menselijke emotie en in mijn optiek ook zeker gezond in een zekere dosis.
En ondanks je stoere praat ala "Prima, maar wel zonder mij en je gaat ook niet met andere gasten dansen, fuck that."quote:Het feit dat zij één keer naar Salsales is geweest geeft juist aan dat ik haar niets verboden heb ontdanks mijn jaloerse gedrag
Dat hoeft ook helemaal niet.quote:Voor eeuwig alles van je partner tolereren "Omdat dat zo hoort" leidt uiteindelijk juist tot vervelende situaties aangezien je amper de waarheid over je eigen gevoel kunt uiten.
Prima, moet je helemaal zelf weten.quote:Als jij zo`n verstandhouding wilt met je partner, be my guest, maar ik doe het my way.
Beste topic-tip!quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:08 schreef GirlyGlue het volgende:
Of je moet een gay danser voor je vriendin uitzoeken
Dat jij loopt te soppen tijdens het dansen betekent niet dat professionele danseressen dat ook doen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:08 schreef GirlyGlue het volgende:
Ja daaaag je moet gewoon op dansles gaan. En anders niet zeuren. Tuurlijk komen er seksuele gevoelens bij kijken, dat kan altijd gebeuren tijdens een intieme salsa.
Als je echt niet bang bent dat ze vreemd gaat, wat is dan het probleem van die gevoelens die het dansen op kan roepen?quote:Op zaterdag 21 november 2009 03:34 schreef sokingat het volgende:
[..]
Ik geloof het direct.
Vrouwen zijn gemaakt om begeerd te worden om hun uiterlijk. En in (salsa) dansen gebeurt dat precies. Dan 'mogen' ze hun lichaam showen zonder dat iemand ze een slet noemt en worden ze nog bekeken ook + aangeraakt.
Daarbij zien ze de ritmische kwaliteiten van de man welke aangegeven dat hij haar goed kan beschermen (goede dansers zijn goede vechters) en ruikt ze zijn feromonen.
Mijn vriendin wordt ook altijd geil als we bij het uitgaan dansen.
Haha het probleem is dat ik dansen kut en saai vind en het ook irritant vind dat ik er zo over denk. Ik denk dat veel kerels zouden zeggen 'ga maar meisje, ga ik lekker iets voor mezelf doen' zonder er naar om te kijken.
Maar daarvoor ben ik OF te para, of ken ik teveel psyschologie.
Maar nogmaals, ze gaat niet vreemd. Ben ik niet bang voor. Maar ik ben wel bang voor bepaalde gevoelens die ze onherroepelijk gaat krijgen.
Ik weet niet waar jij danst of wat voor een "leraar" je hebt, maar bij ons ligt de focus op de passen en de houding. Niet op elkaars lichaamquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:08 schreef GirlyGlue het volgende:
Ja daaaag je moet gewoon op dansles gaan. En anders niet zeuren. Tuurlijk komen er seksuele gevoelens bij kijken, dat kan altijd gebeuren tijdens een intieme salsa.
Dan zit je duidelijk bij de verkeerde dansschool!quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij danst of wat voor een "leraar" je hebt, maar bij ons ligt de focus op de passen en de houding. Niet op elkaars lichaam.
Dus alles tot vreemd gaan moet maar mogen? Dat jij dat doodnormaal vindt betekent niet dat een ander daar ook zo over denkt. Het heeft niks met vertrouwen te maken maar puur met waar je de grens legt. Ik zou niet willen dat mijn vrouw met mijn best vriend naar de sauna gaat, niet omdat ik haar niet vertrouw, maar omdat haar lichaam privé vind. Als je als stel over dit soort dingen niet gelijk denkt wordt het of heel heftig aanpassen of het wordt nooit wat.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je echt niet bang bent dat ze vreemd gaat, wat is dan het probleem van die gevoelens die het dansen op kan roepen?
Kijk jij geen porno, mijmer je nooit over een mooie dame, wordt jij werkelijk nooit en te nimmer ook maar minimaal opgewonden van een ander?
Zolang je daar niets mee doet, het wegwaait en lekker naar huis gaat, wat is dan het probleem?
Dus als jij je meisje echt vertrouwd, wat is dan het probleem?
Dansen is niet alleen maar geil doen enzo, het is vooral je goed voelen in jezelf, je blij voelen, je lekker voelen en idd ook sexy voelen, het betekend niet gelijk ik geil op een ander, misschien juist wel meer een ik geil even lekker op mezelf, op mijn eigen gevoel.
Het helpt zelfbewust te worden en zelfverzekerd, het maakt gewoon dat je je goed voelt.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:11 schreef onearmedman het volgende:
Gelukkig komen de wat preutsere mannen automatisch bij de wat preutsere vrouwen uit (en vice versa) en de wat lossere mannen automatisch bij de lossere mannen (en vice versa).
Faal.quote:Op zaterdag 21 november 2009 03:34 schreef sokingat het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gemaakt om begeerd te worden om hun uiterlijk.
[..]
Privé? Van wie, van jou? Haar lichaam is jouw eigendom nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:11 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Ik zou niet willen dat mijn vrouw met mijn best vriend naar de sauna gaat, niet omdat ik haar niet vertrouw, maar omdat haar lichaam privé vind.
Neuh, maar je kunt prima willen dat ze dat niet doet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:27 schreef koekjestrommel het volgende:
[..]
Privé? Van wie, van jou? Haar lichaam is jouw eigendom niet
Klopt, maar in een relatie kun je wel aangeven wat je liever wel en niet hebt. Ik zou dan ook alleen op een vrouw vallen die haar eigen lichaam ook als privé beschouwt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:27 schreef koekjestrommel het volgende:
[..]
Jammer dat je niet met voorbeelden om kan gaan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:31 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Neuh, maar je kunt prima willen dat ze dat niet doet.
Maar als je dansen vergelijkt met elkaar naakt zien heb je denk ik wel meer moeilijkheden in het leven en is het misschien inderdaad het best om aan een burka te denken.
Van die types die het over HUN meisje hebbenquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:27 schreef koekjestrommel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:36 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Van die types die het over HUN meisje hebben![]()
Ze houdt er ook rekening mee, ze vraagt in eerste instantie hem mee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:34 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Klopt, maar in een relatie kun je wel aangeven wat je liever wel en niet hebt. Ik zou dan ook alleen op een vrouw vallen die haar eigen lichaam ook als privé beschouwt.
Dat kan toch gewoon een onderdeel van de relatie zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:43 schreef Prenzlauer het volgende:
het gaat om de nadruk die ze leggen op 'mijn' meisje. Dan gaat het niet meer om een relatie maar om het alleenrecht om intieme dingen met iemand te doen. Mag toch hopen dat jij je vrouw niet ziet als een yoghurt-container
Jij vindt haar lichaam privé, maar het is wel HAAR lichaam. Als zij naar een sauan wil moet zij dat zelf weten. Als het je beste vriend niet is, is het wel iemand anders die naar haar kijkt. Dus dan zou ze al helemaal niet meer naar de sauna mogen? Alleen op vrouwendag? Wat denk je, dat ze niet vreemd kan gaan met een vrouw?quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:11 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Dus alles tot vreemd gaan moet maar mogen? Dat jij dat doodnormaal vindt betekent niet dat een ander daar ook zo over denkt. Het heeft niks met vertrouwen te maken maar puur met waar je de grens legt. Ik zou niet willen dat mijn vrouw met mijn best vriend naar de sauna gaat, niet omdat ik haar niet vertrouw, maar omdat haar lichaam privé vind. Als je als stel over dit soort dingen niet gelijk denkt wordt het of heel heftig aanpassen of het wordt nooit wat.
Gelukkig komen de wat preutsere mannen automatisch bij de wat preutsere vrouwen uit (en vice versa) en de wat lossere mannen automatisch bij de lossere vrouwen (en vice versa).
quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:48 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat denk je, dat ze niet vreemd kan gaan met een vrouw?
Hou op, hier had ie allemaal nog niet over nagedacht, straks mag dat arme kind dankzij jou helemaal niks meer !quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:48 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Als zij naar een sauan wil moet zij dat zelf weten. Als het je beste vriend niet is, is het wel iemand anders die naar haar kijkt. Dus dan zou ze al helemaal niet meer naar de sauna mogen? Alleen op vrouwendag? Wat denk je, dat ze niet vreemd kan gaan met een vrouw?
Maar wat als ze dan naar de dokter moet... of of, naar de gynaecoloog?!!!quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hou op, hier had ie allemaal nog niet over nagedacht, straks mag dat arme kind dankzij jou helemaal niks meer !
Ik zie ineens een ontstaansverhaal voor bepaalde culturenquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:49 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Maar wat als ze dan naar de dokter moet... of of, naar de gynaecoloog?!!!![]()
Dat zal er behoorlijk mechanisch uitzien danquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij danst of wat voor een "leraar" je hebt, maar bij ons ligt de focus op de passen en de houding. Niet op elkaars lichaam.
Het eerste jaar wel ja.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:00 schreef GirlyGlue het volgende:
[..]
Dat zal er behoorlijk mechanisch uitzien dan
Ik heb het toch niet over strippen ofzo, we hebben het hier over salsales!!!quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:11 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Dus alles tot vreemd gaan moet maar mogen? Dat jij dat doodnormaal vindt betekent niet dat een ander daar ook zo over denkt. Het heeft niks met vertrouwen te maken maar puur met waar je de grens legt. Ik zou niet willen dat mijn vrouw met mijn best vriend naar de sauna gaat, niet omdat ik haar niet vertrouw, maar omdat haar lichaam privé vind. Als je als stel over dit soort dingen niet gelijk denkt wordt het of heel heftig aanpassen of het wordt nooit wat.
Gelukkig komen de wat preutsere mannen automatisch bij de wat preutsere vrouwen uit (en vice versa) en de wat lossere mannen automatisch bij de lossere vrouwen (en vice versa).
jaja salsales, we hebben het over een hobby waarbij je frequent aan elkaar zit en het is misschien moeilijk voor te stellen, maar voor sommige mensen is dat vrij intiem. Niet iedereen is daarvan gediend (zowel bij zichzelf als zn partner).quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over strippen ofzo, we hebben het hier over salsales!!!
Als je dat al niet meer aankan dan moet je echt bij jezelf te rade gaan wat mij betrefd en dat heeft niets met mijn persoonlijke levensstijl te maken.
We hebben het niet over dingen die kunnen leiden tot vreemdgaan, we hebben het over dansles!!!
Als de grens zo laag ligt dat je partner niet eens meer een doodgewone hobby kan hebben dan gaat het wel erg ver met je hoor.
Tja....misschien als je ook geen tv thuis mag hebben en als vrouw altijd een lange rok aanmoet ja, voor de rest is dansles redelijk normaal hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
jaja salsales, we hebben het over een hobby waarbij je frequent aan elkaar zit en het is misschien moeilijk voor te stellen, maar voor sommige mensen is dat vrij intiem. Niet iedereen is daarvan gediend (zowel bij zichzelf als zn partner).
maar dat maakt het niet dat iemand wat mankeert als ie het onacceptabel vindtquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:22 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja....misschien als je ook geen tv thuis mag hebben en als vrouw altijd een lange rok aanmoet ja, voor de rest is dansles redelijk normaal hoor.
Lieverd, die van mij mag zelfs meer dan kijken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:19 schreef Marrije het volgende:
Maar blijkbaar is strippen voor jou de grens? Want daar heb je het niet over, dat impliceert dat jouw grens daar ligt. Genoeg vrouwen die het prima vinden dat hun man naar andere naakte dames kijkt, maar daarmee is dat nog niet voor iedereen normaal of acceptabel en dan is er ook niet meteen iets mis met je als je dat niet acceptabel vindt.
Als dat door jaloesie gedreven is is daar naar mijn inziens wel degelijk wat mis mee, dat gaat een stuk verder dan gewoon wat gezonde jaloesie die kan opspelen als er echt wat aan de hand lijkt te zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar dat maakt het niet dat iemand wat mankeert als ie het onacceptabel vindt
Ik vind het frequent aanraken van een andere man helemaal niet doodnormaal, en prima dat de meerderheid dat acceptabel vindt. Mijn punt: iemand die dat niet acceptabel vindt mag dan een uitzondering zijn, dat maakt diegene niet dat ie wat mankeert.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Lieverd, die van mij mag zelfs meer dan kijken.
Daar heb ik he niet over, er zijn dingen die gewoon echt tot de doodnormale dingen horen, waarbij de norm is dat dat ok bevonden is, dansles behoort echt bij dat veilige rijtje waarbij je echt raar opkijkt als daar problemen over gemaakt wordt.
Dat je overleg moet plegen voordat je naar een stripper gaat of iets in die geest lijkt me duidelijk en daar zijn verschillende antwoorden op mogelijk, maar dansles zou niet eens een vraag moeten zijn.
Als je beiden dezelfde mate van jaloezie hebt dan is er weinig probleem. En mi is dat meer het probleem van TS, dat ie niet helemaal op 1 lijn ligt met zn vriendin en dan krijg je mbt dit soort onderwerpen flinke wrevel.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Als dat door jaloesie gedreven is is daar naar mijn inziens wel degelijk wat mis mee, dat gaat een stuk verder dan gewoon wat gezonde jaloesie die kan opspelen als er echt wat aan de hand lijkt te zijn.
Dan ben je gewoonweg te jaloers en dat zit zonder twijvel jezelf en je partner dwars, komt de relatie niet ten goede.
Iets mankeren niet, zich ontzettend kinderachtig aanstellen welquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het frequent aanraken van een andere man helemaal niet doodnormaal, en prima dat de meerderheid dat acceptabel vindt. Mijn punt: iemand die dat niet acceptabel vindt mag dan een uitzondering zijn, dat maakt diegene niet dat ie wat mankeert.
Ben je zwaar gelovig zodat het van je overtuiging niet mag, of ben je mensenschuw dat je een aanraking als zo eng beschouwd?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het frequent aanraken van een andere man helemaal niet doodnormaal, en prima dat de meerderheid dat acceptabel vindt. Mijn punt: iemand die dat niet acceptabel vindt mag dan een uitzondering zijn, dat maakt diegene niet dat ie wat mankeert.
Los van mijn geloof vind ik het zelf gewoon niet prettig om fysiek contact te hebben met andere mannen, ik hou er niet van, zie er de meerwaarde niet van. Ik moet er niks van hebben. Vrouwen idem trouwens. Fysiek contact met mn man: top! Alle anderen: nee dank u! Toevallig heb ik vroeger eens een vriendje gehad wiens ouders een dansschool hadden, gaven ook salsales. Voor jou is dat gewoon, voor mij is dat vrij intiem.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Ben je zwaar gelovig zodat het van je overtuiging niet mag, of ben je mensenschuw dat je een aanraking als zo eng beschouwd?
We hebben het hier niet over op iemands schoot zitten en aan zijn oorlelletje knabbelen, we hebben het over dansles...
Wat heeft de dansles hiermee te maken? Wat je hier dus zegt, is dat TS in het kader van gezonde jaloezie zijn vriendin in een keldertje in z'n huis op mag sluiten. Als z'n vriendin en haar danspartner gevoel voor elkaar zouden ontwikkelen, dan is dat net zo min aan de dansles te danken als dat de rookpauze verantwoordelijk is voor relaties tussen collega's. 't Getuigt van grote onwetendheid als je denkt dat dansen en verliefd worden een significant verband hebben.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:35 schreef Marrije het volgende:
Bovendien, wie bepaalt dan wat gezonde jaloezie is en wat niet. TS wil voorkomen dat er een gevoel zou kunnen ontstaan tussen zijn vriendin en haar danspartner, wat op zich geen rare gedachte is als je het mij vraagt. Ze gaat wekelijks dansen met een gozer, stel ze ontwikkelen geen gevoel voor elkaar. Nou, dan was het vast ongezonde jaloezie van TS. Stel ze ontwikkelen wel gevoel voor elkaar, nou dan was het gezonde jaloezie? Dan moet hij het dus eerst maar laten gebeuren om achteraf te kunnen zeggen dat het terechte zorgen / gezonde jaloezie was?
Dan ga je toch gewoon niet dansen.. sjees..quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Los van mijn geloof vind ik het zelf gewoon niet prettig om fysiek contact te hebben met andere mannen, ik hou er niet van, zie er de meerwaarde niet van. Ik moet er niks van hebben. Vrouwen idem trouwens. Fysiek contact met mn man: top! Alle anderen: nee dank u! Toevallig heb ik vroeger eens een vriendje gehad wiens ouders een dansschool hadden, gaven ook salsales. Voor jou is dat gewoon, voor mij is dat vrij intiem.
je kunt het wel in het extreme doortrekken maar dan mis je mn punt, ik had het over danslesquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:41 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wat heeft de dansles hiermee te maken? Wat je hier dus zegt, is dat TS in het kader van gezonde jaloezie zijn vriendin in een keldertje in z'n huis op mag sluiten.
als ik me niet vergis gaf TS aan dat deze jongen wel een streepje voor had bij zijn vriendinquote:Als z'n vriendin en haar danspartner gevoel voor elkaar zouden ontwikkelen, dan is dat net zo min aan de dansles te danken als dat de rookpauze verantwoordelijk is voor relaties tussen collega's.
dat zei ik dan ook niet, ik zei dat de intimiteit van het dansen (met anderen als mijn man) niks voor mij is en dat TS daar best zijn grens mag trekken en dat het dan niet meteen gezond of ongezond hoeft te zijnquote:'t Getuigt van grote onwetendheid als je denkt dat dansen en verliefd worden een significant verband hebben.
dat doe ik dan ook nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:41 schreef Ireyon het volgende:
Dan ga je toch gewoon niet dansen.. sjees..![]()
Haha, je doet net alsof onze jaloezie extreme hoogtes bereikt.quote:
Ach, laat haar toch als ze dat per sé wil. Wat wil je dan? Een scène schoppen, en je vriendin aan haar haren naar huis sleuren? Ik vind het altijd wel leuk als mijn (inmiddels vrouw) zich in de belangstelling van andere heren mag verheugen. Aan het einde van de avond gaat ze tóch met mij mee naar huisquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:22 schreef Twin1983 het volgende:
Maar stel he, als jij uitgaat met je vriendin, en zij wil dansen met een vreemde kerel... blijf je dan met een goedkeurende glimlach aan de zijkant staan met je drankje?
Met Salsa wel. Dat is de hele bedoeling van het Salsa dansen in een Salsacafé. En dan kan het zijn dat je vriendin danst met een hele smooth suave Latino die 10x zo goed danst als jij. Maar da's alleen maar leuk voor de vriendin en motiveert je beiden om er verder in te gaan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:22 schreef Twin1983 het volgende:
Maar stel he, als jij uitgaat met je vriendin, en zij wil dansen met een vreemde kerel... blijf je dan met een goedkeurende glimlach aan de zijkant staan met je drankje?
Ja leuk idd, aan de kant bij de bar staat terwijl een of andere kerel je vrouw loopt op te leuken.quote:Op woensdag 25 november 2009 02:06 schreef 49R het volgende:
[..]
Ach, laat haar toch als ze dat per sé wil. Wat wil je dan? Een scène schoppen, en je vriendin aan haar haren naar huis sleuren? Ik vind het altijd wel leuk als mijn (inmiddels vrouw) zich in de belangstelling van andere heren mag verheugen. Aan het einde van de avond gaat ze tóch met mij mee naar huis
Klopt, het is ook maar dansles, maar het feit dat het salsales is, een intiemere dans maakt het verschil. Ik vind het niet vreemd dat als je als man geen behoefte aan hebt als iemand aan "je vrouw" zit. Dit betekent niet dat je het moet verbieden, maar het is zeker wel een bespreekbaar punt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over strippen ofzo, we hebben het hier over salsales!!!
Als je dat al niet meer aankan dan moet je echt bij jezelf te rade gaan wat mij betrefd en dat heeft niets met mijn persoonlijke levensstijl te maken.
We hebben het niet over dingen die kunnen leiden tot vreemdgaan, we hebben het over dansles!!!
Als de grens zo laag ligt dat je partner niet eens meer een doodgewone hobby kan hebben dan gaat het wel erg ver met je hoor.
JOuw vriendin mag niet met een andere kerel dansen tijdens het uitgaan? Heeft ze ook een halsband?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:22 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Haha, je doet net alsof onze jaloezie extreme hoogtes bereikt.![]()
Maar sowieso ik hoef geen hele lecture van je, ik heb in mijn vorige reactie al gezegd dat ik het op mijn manier doe en hoe jij het doet moet jij weten. Ik snap niet waarom er altijd mensen zijn die hun waarheid als de enige waarheid beschouwen. Je lijkt wel een fundamentalist in je vasthoudendheid.
Ga je ook zo oreren tegen mensen op bijvoorbeeld een verjaardag die toevallig een andere mening hebben dan jij? Zullen ze leuk vinden, ahahah.
Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:23 schreef fathank het volgende:
[..]
JOuw vriendin mag niet met een andere kerel dansen tijdens het uitgaan? Heeft ze ook een halsband?
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:23 schreef fathank het volgende:
[..]
JOuw vriendin mag niet met een andere kerel dansen tijdens het uitgaan? Heeft ze ook een halsband?
Jij wil geen vrouw, jij wil een slaaf.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:27 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Figuur, als jij een wijf wil die graag tegen andere kerels aanrijdt moet je het zelf weten, niet elke man wil zo'n vrouw.
Zo gaat dat bij onze lessen ook idd. Er zij meestal iets meer vrouwen dan mannen maar ze proberen het zo veel mogelijk 50/50 te houden.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:26 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik geloof dat er ook salsalessen bestaan waarbij je geen eigen partner mee moet nemen, maar er vaste aantallen zijn voor heren en dames. Bij de lessen dans je per oefening (5-10 min?) steeds met een andere man/vrouw.
Dat ook, je bent gewoon druk bezig iets te leren. In het begin is het gewoon ook nog eens een enorm gestuntel. Ik vind dat "geil" worden van salsa dansen ook nogal onzinnig, zo enorm intiem is salsa helemaal niet, dan moet je 'es naar Zouk of Bachata kijken...quote:Daarnaast valt het heel erg mee met hoe sexy salsa is, zeker bij een beginnerscursus.
Bij salsa dansen "rij" je niet tegen elkaar op. De danshouding is exact hetzelfde als bij de wals ofzo. En je raakt dus alleen d'r handen, middel en schouder aan. Je zit niet aan d'r kont of borsten ofzo.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:39 schreef onearmedman het volgende:
Zonder lichamelijk contact dansen is geen probleem nee, maar dat bedoelde de eerdere poster niet met het voorbeeld. Sowieso zou ik het een beetje vreemd vinden als je met je vriendin uit bent en ze dan met een andere vent gaat lopen dansen. Maarja als jij dat leuk vind is dat prima, iedereen zijn eigen mening.
Volgens mij ben jij er zo eentje die ook regels opstelt als je vriendin uitgaat of niet. Dat ze ook niet met andere kerels mag praten, behalve als het jouw bierdrinkende boerenmatties zijn. En dat ze zich moet melden als ze thuis komt en uitgebreid moet vertellen met wie ze gepraat heeft, hoeveel cocktails ze op heeft en als het teveel is mag ze de komende 3 maanden niet meer uit..quote:Op woensdag 25 november 2009 13:39 schreef onearmedman het volgende:
Zonder lichamelijk contact dansen is geen probleem nee, maar dat bedoelde de eerdere poster niet met het voorbeeld. Sowieso zou ik het een beetje vreemd vinden als je met je vriendin uit bent en ze dan met een andere vent gaat lopen dansen. Maarja als jij dat leuk vind is dat prima, iedereen zijn eigen mening.
Hoe weet jij dat? Je hebt het nooit gedaanquote:Op woensdag 25 november 2009 14:03 schreef onearmedman het volgende:
Ik zeg nergens dat je bij salsa dansen tegen elkaar op rijdt. Dat mensen geil worden van salsa dansen lijkt me ook sterk, feit blijft dat salsa dansen een van de meer intiemere dansen is.
Die Amerikaanse style van Salsa die je hier meestal krijgt is meer show dan intiem.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:03 schreef onearmedman het volgende:
Ik zeg nergens dat je bij salsa dansen tegen elkaar op rijdt. Dat mensen geil worden van salsa dansen lijkt me ook sterk, feit blijft dat salsa dansen een van de meer intiemere dansen is.
Vrijwel zeker LA. Tenzij het anders gemeld staat krijg je in NL LA style.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:55 schreef CyclingGirl het volgende:
Cubaans salsa dansen is meer schuren dan NY of LA style. Welke style wilt ze gaan volgen?
Wat is er mis met een halsband voor je vriendin?quote:
Um, continu 50-100cm hoofden van elkaar af en lichtjes bij de armen / middel aanraken vind jij intiem?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:58 schreef wise het volgende:
met dansen wordt het toch wel intiem TS.
owh, en niet durven dansen¡¡
dat wordt het vanzelf wel. Trust mequote:Op woensdag 25 november 2009 16:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Um, continu 50-100cm hoofden van elkaar af en lichtjes bij de armen / middel aanraken vind jij intiem?
Ik kom altijd vast te zitten in m'n hammerlocksquote:Op woensdag 25 november 2009 16:08 schreef wise het volgende:
[..]
dat wordt het vanzelf wel. Trust me
Dat is intiem?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:58 schreef wise het volgende:
met dansen wordt het toch wel intiem TS.
owh, en niet durven dansen¡¡
Hij is terecht bang dat ze iemand tegenkomt die ze leuker dan hem gaat vinden. Dat heeft niks te maken met hoe intiem salsa is, maar meer gewoon met dat hij gewoon een saaie lul is.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:59 schreef GirlyGlue het volgende:
Ik vind het nogal logisch als je vriendin een man die wel wil dansen, spannender vindt dan een man die thuis blijft zitten mopperen.
Man, je zou blij moeten zijn dat je vriendin zoiets voorstelt als salsalessen.
dat dusquote:Op woensdag 25 november 2009 16:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat is intiem?
[..]
Hij is terecht bang dat ze iemand tegenkomt die ze leuker dan hem gaat vinden. Dat heeft niks te maken met hoe intiem salsa is, maar meer gewoon met dat hij gewoon een saaie lul is.
quote:Ik vertrouw haar 100% in dat ze niet vreemd zal gaan. Geen twijfel heb ik.
quote:Maar ik ben wel bang voor kleinere dingen, zoals de jongen 'toch wel leuk gaan vinden' en stiekem wel opgewonden raken van hem.
Volgens mij mag dit percentage worden herzienquote:Ik ben dus bang dat daar stiekem toch wat opgebouwd wordt.
Een vriendin is geen eigendom, een vrouw haar recht, in Nederland, staat gelijk aan het recht van de man; beperk je haar in haar doen en laten, dan is de kans groot dat je haar zult verliezen.quote:Ik wil helemaal niet dat zij dit WIL met een andere kerel. Ik had gehoopt dat ze zou zeggen 'ow als jij niet gaat dan ga ik ook niet want met een ander heb ik daar geen zin in'.
Dit is een aanname van jouquote:Op woensdag 25 november 2009 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
Maar TS mag dan niet naar de sportschool, omdat hij wel eens opgewonden kan raken van bezweette pakjes van vrouwtjes die *boing boing* op de treadmill lopen
Mwhoa, een goed uitgevoerd bodyroll is toch wel mooi om te zienquote:Op woensdag 25 november 2009 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die Amerikaanse style van Salsa die je hier meestal krijgt is meer show dan intiem.
En je hebt echt geen tijd om geil te worden als je al die kutpasjes probeert te onthouden!![]()
![]()
Gezonde jaloesie is het als je het niet leuk vindt als je partner aan het sjansen is met een ander, of als een ander heel duidelijk meer wil van je partner.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:35 schreef Marrije het volgende:
Bovendien, wie bepaalt dan wat gezonde jaloezie is en wat niet. TS wil voorkomen dat er een gevoel zou kunnen ontstaan tussen zijn vriendin en haar danspartner, wat op zich geen rare gedachte is als je het mij vraagt. Ze gaat wekelijks dansen met een gozer, stel ze ontwikkelen geen gevoel voor elkaar. Nou, dan was het vast ongezonde jaloezie van TS. Stel ze ontwikkelen wel gevoel voor elkaar, nou dan was het gezonde jaloezie? Dan moet hij het dus eerst maar laten gebeuren om achteraf te kunnen zeggen dat het terechte zorgen / gezonde jaloezie was?
Zij vindt het blijbaar superleuk, zou het nog veel leuker vinden als de TS gewoon meedeed, zou het ook super vinden als de TS alleen maar meeging, dus wat is het probleem?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:10 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Klopt, het is ook maar dansles, maar het feit dat het salsales is, een intiemere dans maakt het verschil. Ik vind het niet vreemd dat als je als man geen behoefte aan hebt als iemand aan "je vrouw" zit. Dit betekent niet dat je het moet verbieden, maar het is zeker wel een bespreekbaar punt.
Er is een verschil tussen dansen met een danspartner van dansles, bv dat ze meedoet in een voorstelling/wedstrijd en dat je daarnaar kijkt en je vriendin die wegrent om met een of andere gast in een disco te gaan staan dansen en jou alleen achterlaat.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:39 schreef onearmedman het volgende:
schattig hoor, zo'n man die nog steeds niet kan omgaan met vrouwen die een eigen mening hebbenquote:Op donderdag 26 november 2009 01:17 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik geef TS groot gelijk
Mijn advies: kort houden jouw vriendin. Jij bent de man en jij houdt de controle. Het moet eens afgelopen zijn met dat overdreven gefemeniseer en geemancipeer. dood aan alle viva's en breng de vrouw weer terug naar haar plek waar ze hoort: de keuken en de wasmachine.
Ehm, ja hoor, als wij uitgaan danst mijn vriendin ook wel eens met een ander - bekend of wildvreemd.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:22 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Haha, je doet net alsof onze jaloezie extreme hoogtes bereikt.![]()
Maar sowieso ik hoef geen hele lecture van je, ik heb in mijn vorige reactie al gezegd dat ik het op mijn manier doe en hoe jij het doet moet jij weten. Ik snap niet waarom er altijd mensen zijn die hun waarheid als de enige waarheid beschouwen. Je lijkt wel een fundamentalist in je vasthoudendheid.
Ga je ook zo oreren tegen mensen op bijvoorbeeld een verjaardag die toevallig een andere mening hebben dan jij? Zullen ze leuk vinden, ahahah.
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
Maar TS mag dan niet naar de sportschool, omdat hij wel eens opgewonden kan raken van bezweette pakjes van vrouwtjes die *boing boing* op de treadmill lopen
Dat je er uberhaupt op reageert...quote:Op donderdag 26 november 2009 08:00 schreef Some-Lady het volgende:
schattig hoor, zo'n man die nog steeds niet kan omgaan met vrouwen die een eigen mening hebben![]()
echt, waar komen al dit soort types toch vandaan? IRL kom ik ze echt nooit tegen hoor...
Okay, jij bent gewoon raar...quote:Op woensdag 25 november 2009 23:46 schreef TimVerfbom het volgende:
Ik moet bekennen dat ik ook niet erg happy zou worden als mijn vriendin met een andere jongen gaat salsa dansen. Terwijl ik totaal niet jaloers ben ingesteld (Triotjes of partnerruil vind ik geen probleem).
Ja logisch. Neuken is verre van flirterig, laat staan dat er emoties mee gepaard gaan. Dansen daarentegen: die zwoegende, zwetende lijven die naakt tegen elkaar plakken en in elkaar opgaan, zéker als je het een beetje goed doet ...quote:Op woensdag 25 november 2009 23:46 schreef TimVerfbom het volgende:
Dansen vind ik vaak zo'n flirterig en emotioneel iets (zeker als je het een beetje goed doet) dat ik dat bewust als iets tussen mij en mijn vriendin zie.
hehehequote:Op donderdag 26 november 2009 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja logisch. Neuken is verre van flirterig, laat staan dat er emoties mee gepaard gaan. Dansen daarentegen: die zwoegende, zwetende lijven die naakt tegen elkaar plakken en in elkaar opgaan, zéker als je het een beetje goed doet ...
Oh wacht.
Oeh, ik wil met jou wel een keertje dansenquote:Op donderdag 26 november 2009 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja logisch. Neuken is verre van flirterig, laat staan dat er emoties mee gepaard gaan. Dansen daarentegen: die zwoegende, zwetende lijven die naakt tegen elkaar plakken en in elkaar opgaan, zéker als je het een beetje goed doet ...
Oh wacht.
Inderdaad. Als je naar een salsafeest gaat en je staat daar met een dikke boner, dan weet je zeker dat die meid en al haar vriendinnen absoluut nooit meer met je willen dansen. Salsa dansen is bovendien gewoon niet intiem, niet zo intiem als gewoon schuivelen op een langzaam nummer met iemand die je leuk vindt.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:22 schreef Holy_Goat het volgende:
dit topic!
komop zeg. los van dat ik alleen pg 1 heb gelezen: salsa - les is niet bepaald intiem / geil makend
Ik kan me er bij zouk nog iets bij voorstellen (als je een beetje je best doet), maar dan zal vooral de
man daar opgewonden van kunnen raken. Dansen is dansen, en zodra je als man meer gaat voelen ben je meestal de lul, want vrouwen willen gewoon dansen en niets meer en niets minder dan.
hehe inderdaad. ervaring mee?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je naar een salsafeest gaat en je staat daar met een dikke boner, dan weet je zeker dat die meid en al haar vriendinnen absoluut nooit meer met je willen dansen. Salsa dansen is bovendien gewoon niet intiem, niet zo intiem als gewoon schuivelen op een langzaam nummer met iemand die je leuk vindt.
Is het al eens in je opgekomen dat sommige mensen gewoon echt niet van dansen houden? Of het gewoon helemaal niet kunnen (leren)? Waarschijnlijk is het ook leuker als je het kan.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:31 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Laat ik jou dan een vraag stellen - als jij zo superstoer langs de kant staat enorm niet-te-dansen he, en je staat je op winden over de gedachte dat iemand anders misschien wel eens te dicht bij je vriendin in de buurt zou kunnen komen...
Heb je dan nooit het lumineuze idee dat zelf ook dansen en lol hebben het allemaal een stuk makkelijker maakt ?
Ging jij ook niet op dansles? en niet omdat je zelf zo graag wiltquote:Op donderdag 26 november 2009 01:17 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik geef TS groot gelijk
Mijn advies: kort houden jouw vriendin. Jij bent de man en jij houdt de controle. Het moet eens afgelopen zijn met dat overdreven gefemeniseer en geemancipeer. dood aan alle viva's en breng de vrouw weer terug naar haar plek waar ze hoort: de keuken en de wasmachine.
Ik heb salsales en heb daarmee inderdaad de ervaring dat ik er geen boner van krijg.quote:
Kut zeg. En wat zei de huisarts?quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb salsales en heb daarmee inderdaad de ervaring dat ik er geen boner van krijg.
Door dit soort postings wordt wel duidelijk wie ooit wel en wie niet serieus op dansles heeft gezeten.quote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat ie z'n vriendin wel kan vertrouwen. Maar die jongen gaat zeker met een lekker wijf op salsadansen, omdat ie graag wil leren dansen. Haha echt niet. Die wil gewoon zo dicht mogelijk met zijn schwanz over haar hele lichaam heen schuren.
En wie er in de puberteit is achtergebleven.quote:Op maandag 30 november 2009 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
Door dit soort postings wordt wel duidelijk wie ooit wel en wie niet serieus op dansles heeft gezeten.
mannen denken met hun pik STOP THE PRESSESquote:Op maandag 30 november 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
En wie er in de puberteit is achtergebleven.
Ik heb 25 jaar geleden dansles gedaan. Drie verlegen jongetjes van 14 tegenover een stampede van 75 vrouwen die wilden leren dansen. Ik heb dus zelf op dansles gezeten, en de drie jongens die er waren deden dat alleen vanuit de verwondering over het groeiende rond op hun piemel en de daarmee gepaard gaande wazige aandrang om contact te maken met het andere geslacht.quote:Op maandag 30 november 2009 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Door dit soort postings wordt wel duidelijk wie ooit wel en wie niet serieus op dansles heeft gezeten.
Jij vergelijkt jong volwassenen met serieuze interesses met jezelf als domme puber van 14 die z'n hormonen niet onder controle kon houden?quote:Op maandag 30 november 2009 19:03 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Ik heb 25 jaar geleden dansles gedaan. Drie verlegen jongetjes van 14 tegenover een stampede van 75 vrouwen die wilden leren dansen. Ik heb dus zelf op dansles gezeten, en de drie jongens die er waren deden dat alleen vanuit de verwondering over het groeiende rond op hun piemel en de daarmee gepaard gaande wazige aandrang om contact te maken met het andere geslacht.
Homo's kenden wij niet in die dagen, in Amsterdam-West. Later ben ik ze wel tegengekomen, en kwam ik tot het besef dat er toch inderdaad mannen zijn die willen leren dansen op dansles.
Tsjatsjatsja...
Ik dans regelmatig met meiden met wie ik niet naar bed zou willen, complete onzin dus.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:38 schreef WvdL het volgende:
Verder is er geen enkele man (homo's buitengelaten) die met een meid danst en er niet mee naar bed zou willen gaan.
Ik ook, doe toch iets verkeerd. Volgende keer aan de andere kant van de zaal dansen. Dan krijg ik bij het doordraaien tenminste de leukere vrouwen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik dans regelmatig met meiden met wie ik niet naar bed zou willen, complete onzin dus.
Jaaa...de vis wordt duur betaald (zo krijgen we dit naar de 300 deelnemers en zijn we er van af, wie volgt?)quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:41 schreef P.F het volgende:
Mijn vriendje wil met mij op salsales, wat zegt dat over hem? Dat hij betaald over mijn lichaam mag schuren?
O wacht, dat mocht ie al! Misschien dus toch een andere motivatie?!!!!
Dus de moraal van dit verhaal ...quote:Op woensdag 2 december 2009 17:12 schreef oxylus11 het volgende:
Ik zou mijn vriendin in ieder geval niet in haar eentje laten gaan. Een vriend van mij uit Utrecht (laten we hem Robert noemen) is er zelfs zijn vriendin door kwijtgeraakt! Zijn vriendin (Sofie) wilde ook eerst met hem gaan salsadansen, maar daar had hij geen trek in. Zij gaat dus alleen en in haar eerste dansles vind ze dus een vent (Eric) die haar danspartner wordt en waar ze de rest van de cursus mee danst. Het klikt best goed tussen die vriendin en haar danspartner en af en toe komt die danspartner zelfs thuis bij mijn vriend om Sofie voor dansles op te halen . Robert vond het een hele geruststelling, want die eric bleek nogal een suf figuur te zijn die geen bedreiging voor hem vormde.
Een tijd later zit ik met een vriendin in de kroeg die ook salsa danst en zijn vraagt aan mij; "Sinds wanneer is het uit tussen Sofie en Robert"? Ik zo van huh? Zij verteld mij dat Sofie het bed dus deelt haar Chinese salsaleraar en dat Sofie altijd in de dansuurtjes na de les (salsaparty ofzo) met hem mee naar huis gaat. Nou ik was er gewoon een beetje van ondersteboven. Hoewel ik het nog niet helemaal geloofde aangezien een Chinese salsaleraar een contradictio in terminis lijkt. De volgende dag ben ik het internet gaan afstruinen en inderdaad zit er een chinees bij die dansschool die lesgeeft. Vervolgens confronteer ik Sofie met waar ze mee bezig is. Die gaf dus toe dat ze tijdens de lessen op haar leraar gevallen was aangezien zij altijd werd uitgekozen door de leraar om figuren mee te demonstreren enzo. Een paar dagen later heeft ze het opgebiecht en zijn zij en Rovert uit elkaar gegaan.. Ik zeg niet dat het zo gegarandeerd zal lopen, maar ondanks dat je vriendin te vertrouwen is zal ik toch oppassen met salsa.
Oh, volgens mij klopt dat wel ja, hahaha.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:26 schreef CP69 het volgende:
[..]
Dus de moraal van dit verhaal ...
zelfs Chinezen met een kleine pik kunnen scoren bij de meiden met ..............
S A L S A
Over de groote van zijn pik kan ik helaas niet zeggen, maar het is geen groot mannetjes waarschijnlijk heb je gelijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:26 schreef CP69 het volgende:
[..]
Dus de moraal van dit verhaal ...
zelfs Chinezen met een kleine pik kunnen scoren bij de meiden met ..............
S A L S A
Nuttige toevoeging ookquote:
Je hebt vast wel begrepen dat ik uitkijk naar het moment dat-ie dichtkanquote:Op donderdag 3 december 2009 11:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nuttige toevoeging ookEn tellen is kennelijk ook niet je sterkste punt...
Je kunt ook gewoon niet kijken/posten lijkt me? Verder: bedankt voor het incentive een deel 2 aan te makenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:54 schreef Countess het volgende:
Je hebt vast wel begrepen dat ik uitkijk naar het moment dat-ie dichtkan
Ik snap niet dat je je zo verzet tegen salsa. Salsa is leuk, gaaf, intiem en het samen leren schept een goede band.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:05 schreef sokingat het volgende:
Mijn vriendin vindt dansen erg leuk en ze wil nu op salsa-les. Ze heeft gevraagd of ik mee wil maar ik vind dansen toevallig niet leuk dus ik doe het niet.
Na een aantal keer gevraagd te hebben gaf ze het op. 'Gelukkig' dacht ik.
Maar ze wil toch gaan. Het lieftste niet met een vreemde, vindt ze. Daar vindt het toch wat te intiem voor (anders ik wel).
Maar nu is er een klasgenoot (ik ken hem ook) en die wil wel mee.
Nu heeft ze hem vandaag gevraagd om binnenkort mee om salsa-les te gaan...
Je voelt hem al aankomen, ik vind het verschrikkelijk. Ik vind dansen iets zeer intiems. Ik wil helemaal niet dat ze dat met anderen doet en dan al helemaal niet op zo'n manier. Dat ze wekelijks(?) terwijl die gast haar vasthoudt met haar billen staat te schudden en sexy staat te doen.
Nu kun je zeggen, 'ga dan zelf mee' maar ten eerste heb ik daar echt geen zin in en ten tweede lost dat het probleem niet op. Namelijk dat ik er niet mee kan leven dat ze dit nu met iemand wil gaan doen.
Ze zegt tegen mij 'jij wil niet mee en een bekende is beter dan een vreemde toch', en daar heeft ze gelijk in. Maar helaas is deze vent nogal knap en heeft ze ooit tegen mij gezegd dat ie 'hem op haar ex-vriend vindt lijken'... Ik heb nu een aantal keer aangekaart dat ik me er niet prettig bij voel maar omdat zij het onschuldig vindt gaat ze nu binnenkort toch beginnen.
Het probleem is dat ik dansen niet onschuldig vind. Vooral niet wekelijks met dezelfde partner, samen een intieme dans doen. Maar goed, ik wil van dit gevoel af.
dankuwel
Z'n vriendin waarschijnlijk ookquote:Op donderdag 3 december 2009 13:22 schreef El_Matador het volgende:
Daar heb je immers zelf voor gekozen. Haar verbieden op salsales te gaan omdat je zelf te beroerd bent je over je vooroordelen te zetten, vind ik onacceptabel.
Heb jij eigenlijk een vaste dansparter, Catbert? Of is het zo dat ze bij jullie zo vaak ronddraaien dat het niks meer uitmaakt?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet kijken/posten lijkt me? Verder: bedankt voor het incentive een deel 2 aan te maken
En gelijk heeft ze.quote:
Salsa is gewoon goed.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:12 schreef oxylus11 het volgende:
Ik zou mijn vriendin in ieder geval niet in haar eentje laten gaan. Een vriend van mij uit Utrecht (laten we hem Robert noemen) is er zelfs zijn vriendin door kwijtgeraakt! Zijn vriendin (Sofie) wilde ook eerst met hem gaan salsadansen, maar daar had hij geen trek in. Zij gaat dus alleen en in haar eerste dansles vind ze dus een vent (Eric) die haar danspartner wordt en waar ze de rest van de cursus mee danst. Het klikt best goed tussen die vriendin en haar danspartner en af en toe komt die danspartner zelfs thuis bij mijn vriend om Sofie voor dansles op te halen . Robert vond het een hele geruststelling, want die eric bleek nogal een suf figuur te zijn die geen bedreiging voor hem vormde.
Een tijd later zit ik met een vriendin in de kroeg die ook salsa danst en zijn vraagt aan mij; "Sinds wanneer is het uit tussen Sofie en Robert"? Ik zo van huh? Zij verteld mij dat Sofie het bed dus deelt haar Chinese salsaleraar en dat Sofie altijd in de dansuurtjes na de les (salsaparty ofzo) met hem mee naar huis gaat. Nou ik was er gewoon een beetje van ondersteboven. Hoewel ik het nog niet helemaal geloofde aangezien een Chinese salsaleraar een contradictio in terminis lijkt. De volgende dag ben ik het internet gaan afstruinen en inderdaad zit er een chinees bij die dansschool die lesgeeft. Vervolgens confronteer ik Sofie met waar ze mee bezig is. Die gaf dus toe dat ze tijdens de lessen op haar leraar gevallen was aangezien zij altijd werd uitgekozen door de leraar om figuren mee te demonstreren enzo. Een paar dagen later heeft ze het opgebiecht en zijn zij en Rovert uit elkaar gegaan.. Ik zeg niet dat het zo gegarandeerd zal lopen, maar ondanks dat je vriendin te vertrouwen is zal ik toch oppassen met salsa.
Bij ons draai je sowieso door. Er waren een paar stelletjes die niet meededen, maar die zijn op een gegeven moment gestopt. Je leert sowieso geen salsa dansen met een vaste partner IMHO. Ik heb natuurlijk wel een paar favorieten wat betreft 't dansen, maar je moet ook leren leiden (/lijdenquote:Op donderdag 3 december 2009 13:26 schreef Stereotomy het volgende:
Heb jij eigenlijk een vaste dansparter, Catbert? Of is het zo dat ze bij jullie zo vaak ronddraaien dat het niks meer uitmaakt?
Ah, want alle Chinezen zijn waardeloze minnaars en een of andere gozer die het vertikt om zijn vriendin te vergezellen met dansen is veel beter?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:32 schreef Stereotomy het volgende:
En als Robert minder goed in bed is als een dwergchinees dan was die relatie toch al gedoemd te mislukken, toch?
Humm, zijn vriendin was natuurlijk ook niet verplicht vreemd te gaan met haar leraar natuurlijk. Bovendien waarom zou Robert verplicht de zelfde hobby van zijn vriendin moeten overnemen?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Salsa is gewoon goed.
"ik zou toch oppassen"... alsof je vriendin een bezit van je is ofzo. Donder op man. Als die Robert ZELF ervoor kiest niet salsa te dansen, dan moet ie ook niet zeiken dat ze dat met een ander doet. En ja, daar kan wel es meer van komen dan dansen. Eigen schuld, suffe lul van een Robert.
Nee, maar die kans zat erin. Salsa is nu eenmaal een fysieke opwindende activiteit.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:07 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Humm, zijn vriendin was natuurlijk ook niet verplicht vreemd te gaan met haar leraar natuurlijk.
Ik heb het nergens verplicht gesteld. Maar een beetje relatiepartner is wel bereid te kijken naar de hobbies van de ander. Lijkt me niet zo gek.quote:Bovendien waarom zou Robert verplicht de zelfde hobby van zijn vriendin moeten overnemen?
Sarcasme belde. Of je ff op wil schieten en het bij wil houden.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, want alle Chinezen zijn waardeloze minnaars en een of andere gozer die het vertikt om zijn vriendin te vergezellen met dansen is veel beter?
Dansende mensen zijn veel beter in bed. Wen er maar aan.![]()
Sofie heeft gelijk. Verstandige meid.
Sorry, mijn wereldbeeld wijkt teveel af van het jouwe om dat te begrijpen.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, maar die kans zat erin. Salsa is nu eenmaal een fysieke opwindende activiteit.
[..]
Ik heb het nergens verplicht gesteld. Maar een beetje relatiepartner is wel bereid te kijken naar de hobbies van de ander. Lijkt me niet zo gek.
Zo gaat mijn huidige vriendin meedoen met een keer een pilletje. En ik ga es kijken naar haar dansoptredens. Als je dat soort dingen niet voor elkaar over hebt, dan ben je niet geschikt als partner. Dan is het uiteindelijk DAAR al misgelopen en niet met de dansleraar zelf.
Er zijn genoeg adviezen aan TO gegeven, waarvan ook van mij.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet kijken/posten lijkt me? Verder: bedankt voor het incentive een deel 2 aan te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |