abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74903990
Mijn vriendin vindt dansen erg leuk en ze wil nu op salsa-les. Ze heeft gevraagd of ik mee wil maar ik vind dansen toevallig niet leuk dus ik doe het niet.
Na een aantal keer gevraagd te hebben gaf ze het op. 'Gelukkig' dacht ik.

Maar ze wil toch gaan. Het lieftste niet met een vreemde, vindt ze. Daar vindt het toch wat te intiem voor (anders ik wel).
Maar nu is er een klasgenoot (ik ken hem ook) en die wil wel mee.

Nu heeft ze hem vandaag gevraagd om binnenkort mee om salsa-les te gaan...

Je voelt hem al aankomen, ik vind het verschrikkelijk. Ik vind dansen iets zeer intiems. Ik wil helemaal niet dat ze dat met anderen doet en dan al helemaal niet op zo'n manier. Dat ze wekelijks(?) terwijl die gast haar vasthoudt met haar billen staat te schudden en sexy staat te doen.

Nu kun je zeggen, 'ga dan zelf mee' maar ten eerste heb ik daar echt geen zin in en ten tweede lost dat het probleem niet op. Namelijk dat ik er niet mee kan leven dat ze dit nu met iemand wil gaan doen.

Ze zegt tegen mij 'jij wil niet mee en een bekende is beter dan een vreemde toch', en daar heeft ze gelijk in. Maar helaas is deze vent nogal knap en heeft ze ooit tegen mij gezegd dat ie 'hem op haar ex-vriend vindt lijken'... Ik heb nu een aantal keer aangekaart dat ik me er niet prettig bij voel maar omdat zij het onschuldig vindt gaat ze nu binnenkort toch beginnen.

Het probleem is dat ik dansen niet onschuldig vind. Vooral niet wekelijks met dezelfde partner, samen een intieme dans doen. Maar goed, ik wil van dit gevoel af.

Ik vraag aan jullie dus: stel ik me aan en is dansen zoals dit puur onschuldig en komen daar geen enkele gevoelens bij kijken? Of heeft iemand anders tips? (behalve: GA ZELF MEE OP DANSLES)

dankuwel
pi_74904054
quote:
is dansen zoals dit puur onschuldig en komen daar geen enkele gevoelens bij kijken?
Vraag het je vriendin. Antwoord zij bevestigend, zal je haar op haar woord moeten vertrouwen.
#geen
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:08:15 #3
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_74904055
Je vertrouwt haar of je vertrouwt d'r niet.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_74904068
Ga met haar mee. Jij staat niet in jouw recht om haar zoiets te ontnemen.
pi_74904077
Les 1 in een relatie: vertrouw elkaar.
Lukt dat niet dan is de relatie gedoemd te mislukken vroeg of laat.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:10:02 #6
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74904092
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:08 schreef LasTeR het volgende:
Je vertrouwt haar of je vertrouwt d'r niet.
Dat ja. Jezelf elke week opvreten zal je angst alleen maar vergroten, dus bespreek het eens met dr, niet fijn maar ruimt goed op, en misschien kan ze de week daarop weg zonder dat je je zorgen maakt.
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:10:56 #7
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_74904112
beetje jaloers?
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:13:18 #8
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74904146
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:10 schreef druppelkut het volgende:
beetje jaloers?
Beetje veel.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  Redactie Games zaterdag 21 november 2009 @ 01:13:20 #9
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_74904149
Ga zelf lekker dansen, komt later nog te pas.. probleem opgelost...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_74904158
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:09 schreef trovey het volgende:
Les 1 in een relatie: vertrouw elkaar.
Lukt dat niet dan is de relatie gedoemd te mislukken vroeg of laat.
Les 1 in welke relatie dan ook: vertrouw niemand.Zelfs jezelf niet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_74904160
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:10 schreef fs180 het volgende:

[..]

Dat ja. Jezelf elke week opvreten zal je angst alleen maar vergroten, dus bespreek het eens met dr, niet fijn maar ruimt goed op, en misschien kan ze de week daarop weg zonder dat je je zorgen maakt.
Ik vertrouw haar 100% in dat ze niet vreemd zal gaan. Geen twijfel heb ik.
Maar ik ben wel bang voor kleinere dingen, zoals de jongen 'toch wel leuk gaan vinden' en stiekem wel opgewonden raken van hem.

Ik bedoel, je staat tijdens zo'n sessie gewoon geil te doen (dansen is het laten zien van je genen) en dan wil je ook geil gevonden worden. Als er dan een knappe vent tegenover je staat hetzelfde te doen, en je raakt elkaar ook nog eens de hele tijd aan EN je werkt samen aan verbetering, complimenteert elkaar etc... tja dat is in mijn ogen zeer intiem. Daar blijft geen enkel mens nuchter onder. En daarna weer heel nuchter 'hoi schat ben weer thuis' en alles is vergeten, dat geloof ik gewoon niet.

Ik ben dus bang dat daar stiekem toch wat opgebouwd wordt. Vreemdgaan dus niet, maar emotioneel meer betrokken raken dan ik wil, waarschijnlijk wel.
Toch? Of is dit weer te overdreven?
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:14:51 #12
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74904170
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:10 schreef druppelkut het volgende:
beetje jaloers?
Hoe gaat het trouwens met jouw liefdesleven, heb je al iemand gevonden?
pi_74904181
Dansen is ook acteren van gevoelens die een dans moet uitstralen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:15:36 #14
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74904185
Wat tof dat mensen van voor de 2e wereldoorlog hier ook kunnen posten. De techniek staat voor niets!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:16:11 #15
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_74904196
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Beetje veel.
Inderdaad. Daar past maar 1 smiley bij:
pi_74904206
Pffft, mijn vriend had ook deze klacht. Maar omdat ie zelf niet wil, ga ik niet thuis op de bank zitten en te denken: ik wil graag salsadansen. Dus ik heb ook een danspartner gezocht, geen lelijke man, maar verder dan dansen gaat het echt niet hoor!!

Inmiddels is mijn vriend eraan gewend en vindt ie het alleen maar leuk dat ik iets heb gevonden waar ik zoveel plezier uit haal (het dansen dan he, niet de danspartner )
pi_74904215
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:14 schreef sokingat het volgende:

Ik bedoel, je staat tijdens zo'n sessie gewoon geil te doen (dansen is het laten zien van je genen) en dan wil je ook geil gevonden worden. Als er dan een knappe vent tegenover je staat hetzelfde te doen, en je raakt elkaar ook nog eens de hele tijd aan EN je werkt samen aan verbetering, complimenteert elkaar etc... tja dat is in mijn ogen zeer intiem. Daar blijft geen enkel mens nuchter onder.
Wil je mij nog 1 keer uitleggen wat er nou zo vreselijk is aan dansen dat je dit niet met je vriendin wilt doen?
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:18:15 #18
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_74904229
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:14 schreef fs180 het volgende:

[..]

Hoe gaat het trouwens met jouw liefdesleven, heb je al iemand gevonden?
pi_74904261
Enne, mocht ik bij mezelf merken dat ik mijn danspartner té leuk zou gaan vinden, dan zou ik ruilen van partner. Mijn relatie is me meer waard. Net zoals ik verwacht dat hij, wanneer hij een collega te leuk zou gaan vinden, het contact daarmee op een laag pitje zou zetten.

Logisch toch?
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:21:30 #20
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74904281
quote:

[..]

Maar ik ben wel bang voor kleinere dingen, zoals de jongen 'toch wel leuk gaan vinden' en stiekem wel opgewonden raken van hem.

Ik bedoel, je staat tijdens zo'n sessie gewoon geil te doen (dansen is het laten zien van je genen) en dan wil je ook geil gevonden worden. Als er dan een knappe vent tegenover je staat hetzelfde te doen, en je raakt elkaar ook nog eens de hele tijd aan EN je werkt samen aan verbetering, complimenteert elkaar etc... tja dat is in mijn ogen zeer intiem. Daar blijft geen enkel mens nuchter onder. En daarna weer heel nuchter 'hoi schat ben weer thuis' en alles is vergeten, dat geloof ik gewoon niet.

Ik ben dus bang dat daar stiekem toch wat opgebouwd wordt. Vreemdgaan dus niet, maar emotioneel meer betrokken raken dan ik wil, waarschijnlijk wel.
Ja! Ik vind dat je er toch wel iets teveel achter zoekt, ze vindt het leuk, het geeft haar plezier, en jij kon meegaan, maar je wou liever niet. Logisch dat ze toch een partner nodig heeft, (spreekwoord zal ik achterwege laten ) alleen jij beeld je waarschijnlijk teveel in hoe jij het met haar zou zien. Zij heeft nu een danparnter, het is geen liefdespartner en het verschil is ook erg groot. Hoe jij haar ziet zegt niets over hoe hij haar ziet, een vriendin haalt mij ook wel eens over, maar dar blijft gewoon een vriendin en de dans doet daar niet aan af.

Relax, en probeer minder doomsenarios te verzinnen. Desnoods vertel je haar hoe je voelt, dat je bang bent dat zij het als meer zal zien. Maar ga aub niet vragen om te stoppen of ga opeens zelf meedoen. Het zit in jouw hoofd en jij moet eraan 'werken' maar ze kan er wel mee helpen.
Die vriend weet natuurlijk ook van jullie relatie af en zal dat vast niet opeens kapot willen maken, draai het eens om, waarom zou er wel iets veranderen
pi_74904335
Dan moet je haar toch vertrouwen..
pi_74904342
ze gaat dansen, ze gaat niet swingen in een parenclub
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:25:21 #23
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_74904352
bah oud bollig hoor dansles...ieuw
tijd voor een nieuwe dinnie dude
Snollebolt
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:27:02 #24
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_74904377
Kan ze anders niet gewoon aan de Zumba in d'r eentje? Koop een paar lessen voor d'r en je hoeft je ook niet druk te maken!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:27:57 #25
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_74904387
Het Grote Salsa-topic

Ken vele verhalen van kerels die het niks vonden dat hun vriendin op Salsa wil, toch maar 1x meegegaan, en nu zijn ze het fanatiekst van de twee.

Salsa is best wel een intieme dans, maar dat kan ook behoorlijk discreet uitgevoerd worden. Wacht maar totdat ze bachata moet doen tijdens de les.
Confidence through competence
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:28:29 #26
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_74904398
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:27 schreef LasTeR het volgende:
Kan ze anders niet gewoon aan de Zumba in d'r eentje? Koop een paar lessen voor d'r en je hoeft je ook niet druk te maken!
Nee, want daar staat nooit een lekkere instructeur voor
pi_74904430
je hebt het niet over voor je vriendin om mee te gaan?
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:36:09 #28
55709 Stereotomy
pi_74904512
Overigens is het de eerste paar keer idd best intiem en onwennig. Maar degenen die wat langer dansen kunnen het dansen wel goed loskoppelen van intimiteit.

Dat gezegd hebbende, word je natuurlijk met je vaste danspartner wel wát intiemer, maar als daar geen gevoel bij zit is het meer broer/zus intimiteit, vooropgesteld dat jij niet met je zus in bad zat vroeger.
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:36:49 #29
279274 Trekfiets
ik trek fietsen
pi_74904517
Is er geen salsa les voor de Wii?
pi_74904810
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:36 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens is het de eerste paar keer idd best intiem en onwennig. Maar degenen die wat langer dansen kunnen het dansen wel goed loskoppelen van intimiteit.

Dat gezegd hebbende, word je natuurlijk met je vaste danspartner wel wát intiemer, maar als daar geen gevoel bij zit is het meer broer/zus intimiteit, vooropgesteld dat jij niet met je zus in bad zat vroeger.
Neen daar geloof ik dus niet in.
Mijn vriendin heeft een zeer goed lichaam en als die andere vent dat in handen heeft en ze schudt met haar billen vlak voor zijn neus, dan krijgt een gezonde man het daar gewoon warm van. Ik had het in het begin toch ook bij haar? Dus hij net zo goed.
En zij krijgt zo'n gevoelens waarschijnlijk ook net goed. Die moet je dan inderdaad bewust uitschakelen. Want als je er niet zo bewust mee bezig bent, is het 1 groot intiem spel.

Ik wil helemaal niet dat zij dit WIL met een andere kerel. Ik had gehoopt dat ze zou zeggen 'ow als jij niet gaat dan ga ik ook niet want met een ander heb ik daar geen zin in'.

2 goed uitziende volwassen mensen, worden geen broer en zus. Never nooit. Het enige wat je kunt doen is bewust bezig zijn en goed opletten dat het niet uit de hand loopt.
Maar dat is in mijn ogen de kat op het spek binden.
  zaterdag 21 november 2009 @ 02:18:55 #31
55709 Stereotomy
pi_74904868
Tja,

Salsa is natuurlijk leuker als je partner echt knap is.

Maar ten eerste geloof ik niet in vreemdgaan als je relatie goed is, ten tweede heb je grote kans dat die toekomstige danspartner van haar er geen reet van kan en dan is Salsa allesbehalve intiem en ten derde als ze vreemdgaat betekent het toch gewoon dat zij niet bij je pastte?

Nouja, eigenlijk zijn 1 en 3 dezelfde argumenten.

Je vroeg er niet om, maar eigenlijk kan ik alleen maar aanbevelen om 1x een workshop / introles mee te doen. Ken echt superveel kerels die 180 graden omgeslagen zijn.
pi_74904885
TS:Je bent gewoon zielig en jaloers. Triest gewoon dat je dat je vriendin niet gunt omdat jij zo onzeker bent.

Ik hoop dat ze toch gewoon gaat
pi_74905051
Ik doe vast een voorspelling; jij gaat gedumpt worden omdat je te jaloers en afhankelijk bent.
pi_74905149
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 02:41 schreef spoor4 het volgende:
Ik doe vast een voorspelling; jij gaat gedumpt worden omdat je te jaloers en afhankelijk bent.
En dat heeft niets met die salsa lessen te maken
pi_74905161
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 02:12 schreef sokingat het volgende:
Ik wil helemaal niet dat zij dit WIL met een andere kerel. Ik had gehoopt dat ze zou zeggen 'ow als jij niet gaat dan ga ik ook niet want met een ander heb ik daar geen zin in'.
Ja en zij wilde helemaal niet dat jij niet met haar intiem willde dansen.
pi_74905203
GA ZELF MEE OP DANSLES lapswans !!!!

Gun HAAR toch dat plezier ...

ben maar blij dat een goede vriend van mij ( Salsa dans-leraar) haar geen lesgeeft , want hij WEET dat 9 van de

10 vrouwen tijdens het Salsa dansen GEIL worden en eerder zin krijgen in een slippertje .
pi_74905221
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 03:06 schreef CP69 het volgende:
GA ZELF MEE OP DANSLES lapswans !!!!

Gun HAAR toch dat plezier ...

ben maar blij dat een goede vriend van mij ( Salsa dans-leraar) haar geen lesgeeft , want hij WEET dat 9 van de

10 vrouwen tijdens het Salsa dansen GEIL worden en eerder zin krijgen in een slippertje .
Ha ha ha, érg geruststellende mededeling
pi_74905296
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 03:09 schreef 49R het volgende:

[..]

Ha ha ha, érg geruststellende mededeling
Ik geloof het direct.
Vrouwen zijn gemaakt om begeerd te worden om hun uiterlijk. En in (salsa) dansen gebeurt dat precies. Dan 'mogen' ze hun lichaam showen zonder dat iemand ze een slet noemt en worden ze nog bekeken ook + aangeraakt.
Daarbij zien ze de ritmische kwaliteiten van de man welke aangegeven dat hij haar goed kan beschermen (goede dansers zijn goede vechters) en ruikt ze zijn feromonen.

Mijn vriendin wordt ook altijd geil als we bij het uitgaan dansen.

Haha het probleem is dat ik dansen kut en saai vind en het ook irritant vind dat ik er zo over denk. Ik denk dat veel kerels zouden zeggen 'ga maar meisje, ga ik lekker iets voor mezelf doen' zonder er naar om te kijken.

Maar daarvoor ben ik OF te para, of ken ik teveel psyschologie.

Maar nogmaals, ze gaat niet vreemd. Ben ik niet bang voor. Maar ik ben wel bang voor bepaalde gevoelens die ze onherroepelijk gaat krijgen.

Je zou kunnen zeggen, 'ach vertrouw haar gewoon' maar ik doe om dezelfde redenen (maar dan uitvergroot) ook niet mee aan het programma Temptation Island bv. Dit is de kat op het spek binden.
pi_74905321
in een relatie breng je soms gewoon "offers" om je partner te plezieren ...

een offer brengen of misshien beter gezegd "water in de wijn doen" is niet altijd leuk , maar JE DOET DAT NU

EENMAAL OMDAT JE DIE ANDER LIEFHEBT ..

In mijn afgelopen relaties heb ik ook veel dingen tegen mijn zin gedaan zoals het ergste wat er is ...

zondag naar haar ouders of familie meegaan

nee , laat mij dan maar liever die wekelijkse Salsa-Zooi (ik hou helemaal niet van Salsa trouwens) met haar doen ... , dan kan ik tenminste nog net doen of ik het leuk vind.
pi_74905429
tip:
zeik niet je lijkt wel een wijf
pi_74905433
Je kan niet je hele leven aan de bar blijven staan...
pi_74905579
Wil me er niet mee bemoeien maar ga voor haar met haar mee man, als je ben geweest zal je zien dat je het wel leuk vind en anders kan je altijd nog zeggen dat je past.
  zaterdag 21 november 2009 @ 07:48:53 #43
278630 Snikch
Living my life
pi_74905595
Persoonlijk zou ik in jouw situatie ook niet lekker in mijn vel zitten hoor. Maar ik ben dan ook een tikkeltje jaloers waar ik nog steeds aan moet werken dus dat zou meer aan mij liggen dan aan die meid. Want als zij zegt dat het onschuldig is dan moet je haar vertrouwen!

Maar aan de andere kant, ik was gewoon meegegaan voor haar! Samen dingen doen is toch juist iets dat je wilt? Nou en als het een keer iets is dat je normaal gesproken niets interesseert, wees blij dat ze haar passie met jou wil delen man!!
For as he thinks within himself, so he is
pi_74905618
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 03:34 schreef sokingat het volgende:

[..]

Ik geloof het direct.
Vrouwen zijn gemaakt om begeerd te worden om hun uiterlijk. En in (salsa) dansen gebeurt dat precies. Dan 'mogen' ze hun lichaam showen zonder dat iemand ze een slet noemt en worden ze nog bekeken ook + aangeraakt.
Daarbij zien ze de ritmische kwaliteiten van de man welke aangegeven dat hij haar goed kan beschermen (goede dansers zijn goede vechters) en ruikt ze zijn feromonen.

Haha het probleem is dat ik dansen kut en saai vind en het ook irritant vind dat ik er zo over denk. Ik denk dat veel kerels zouden zeggen 'ga maar meisje, ga ik lekker iets voor mezelf doen' zonder er naar om te kijken.

Maar nogmaals, ze gaat niet vreemd. Ben ik niet bang voor. Maar ik ben wel bang voor bepaalde gevoelens die ze onherroepelijk gaat krijgen.

Je zou kunnen zeggen, 'ach vertrouw haar gewoon' maar ik doe om dezelfde redenen (maar dan uitvergroot) ook niet mee aan het programma Temptation Island bv. Dit is de kat op het spek binden.
Natuurlijk gaat je vriendin vreemd, niet dat zij dat wil misschien maar jij vraagt erom met je gezever...maar het goede nieuws is, dat ze jou dat niet zal vertellen !
nothing will change without a rebel
pi_74905683
quote:

[..]

Ik geloof het direct.
Vrouwen zijn gemaakt om begeerd te worden om hun uiterlijk. ....
Ja, en de man zou de hersens moeten hebben, maar dat is in dit geval ook niet gelukt
quote:
Handig he, als je daarna thuiskomt...
quote:

Volgende stap : Vriendin verbieden om naar het winkelcentrum te gaan, want daar zijn ook knappe mannen gesignaleerd waarmee ze weliswaar nooit vreemd zal gaan maar wel "bepaalde" gevoelens voor zou kunnen krijgen....

Hoe oud jong zijn jij en je vriendin eigenlijk?
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  zaterdag 21 november 2009 @ 09:16:28 #46
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_74905959
Je stelt je aan

Je stelt je zelfs heel erg aan.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
pi_74906051
Ik geloof dat er ook salsalessen bestaan waarbij je geen eigen partner mee moet nemen, maar er vaste aantallen zijn voor heren en dames. Bij de lessen dans je per oefening (5-10 min?) steeds met een andere man/vrouw.

Daarnaast valt het heel erg mee met hoe sexy salsa is, zeker bij een beginnerscursus.
Klussen deel 1 en 2
  zaterdag 21 november 2009 @ 09:52:16 #48
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_74906344
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:17 schreef SebasM het volgende:

[..]

Wil je mij nog 1 keer uitleggen wat er nou zo vreselijk is aan dansen dat je dit niet met je vriendin wilt doen?
Wat vinden mensen er eigenlijk leuk aan? Als je beweging wil kun je toch ook naar de sportschool, kun je nog tv kijken ook.
  zaterdag 21 november 2009 @ 10:00:19 #49
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74906462
Ik vind dansen ook te intiem om wekelijks met een andere vent dan mn eigen naar salsales te gaan. Andersom zou ik dat ook niet accepteren.

En over dat: volgende stap je vriendin verbieden naar het winkelcentrum te gaan, ik mag toch hopen dat ze daar niet met haar lichaam tegen dat van een ander aanstaat? In mijn beleving is dat niet normaal, maar ik zal wel een uitzondering zijn. Dat maakt het niet minder valide overigens.
pi_74906907
Dansen is inderdaad iets intiems, en je ziet dan ook veel relaties opbloeien tijdens het dansen

Maar ff serieus: ik ken veel mensen die hun partner niet hebben als danspartner, en dat gaat verder prima. Je zou haar natuurlijk ook een plezier kunnen doen en over je lamzakkerigheid heenstappen en met haar gaan dansen. Heeft bij mij ook gewerkt, en het valt reuze mee Je vriendin heeft groot gelijk dat ze met iemand anders gaat dansen. Ze ligt tenslotte niet bij je aan de ketting. Tenminste, dat neem ik dan voor het gemak maar aan.

Ik zou er trouwens 0 problemen mee hebben als m'n vriendin met iemand anders zou dansen. Ik denk omdat we een goede relatie hebben en ik haar vertrouw. Je kunt es bij jezelf te rade gaan waarom je er nou precies zoveel problemen mee hebt.
  zaterdag 21 november 2009 @ 10:38:48 #51
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_74906910
Van dit soort topics snap ik nou nooit iets. Vertrouw je jezelf en je vriendin in een relatie of niet? Wat een gezeik zeg. Ik weet dat ik mijn vriendin kan vertrouwen en andersom. Als zij wil dansen met iemand, dan mag ze dat doen, daar wordt ik niet warm of koud van. Ik weet namelijk dat ze niet voor niets mijn vriendin is, en dat ze van mij houdt.

Het lijkt echt alsof je je eigen vriendin niet vertrouwd, en als je dat wel doet, wat zeur je dan!
There's no point in living if you can't feel alive
pi_74906952
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 02:18 schreef Stereotomy het volgende:
Je vroeg er niet om, maar eigenlijk kan ik alleen maar aanbevelen om 1x een workshop / introles mee te doen. Ken echt superveel kerels die 180 graden omgeslagen zijn.
Ja, ik ook. Bij mij moet het volle enthousiasme nog komen, maar het is sowieso erg leuk om zoiets samen met je vriendin te gaan doen. Dan hoef je het dansen an sich in beginsel niet eens zo fantastisch te vinden.

Maar ergens voorzie ik een TS die met een biertje op de bank z'n vriendin wekenlang laat salsadansen met een knappe dude die hij niet kent, wat vervolgens weer een fijn topic hier gaat opleveren nadat ze na de 10e les in een geile bui bij die dude thuis door is gegaan met salsaën
  zaterdag 21 november 2009 @ 10:44:03 #53
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74906993
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 10:38 schreef Haushofer het volgende:
Je kunt es bij jezelf te rade gaan waarom je er nou precies zoveel problemen mee hebt.
Het schijnt voor velen hand in hand te gaan dat je je partner niet vertrouwt als je niet wilt dat een ander aan hem of haar zit te plukken. Ik hou niet van dat gepluk, ook al betekent het verder niets. Gewoon afblijven.
  zaterdag 21 november 2009 @ 10:44:04 #54
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_74906994
Haha, TS laat zomaar met zijn meisje sollen. Omdat ie liever lui is dan moe.

Bye TS.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_74907015
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 10:44 schreef Marrije het volgende:

[..]

Het schijnt voor velen hand in hand te gaan dat je je partner niet vertrouwt als je niet wilt dat een ander aan hem of haar zit te plukken. Ik hou niet van dat gepluk, ook al betekent het verder niets. Gewoon afblijven.
Jij stelt "dansen" gelijk aan "plukken"? Tsja, misschien moet de vriendin van TS dan maar op schaken, heeft ze ook geen lichamelijke contacten
pi_74907029
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:05 schreef sokingat het volgende:
(behalve: GA ZELF MEE OP DANSLES)
Lekker ook als mensen topics openen om raad waarbij ze de simpelste oplossing uit koppigheid van de tafel vegen
pi_74908829
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 10:47 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Lekker ook als mensen topics openen om raad waarbij ze de simpelste oplossing uit koppigheid van de tafel vegen
Maar ja, ik heb niet de indruk dat andere oplossingen wel op tafel blijven liggen bij hem
pi_74909311
Maar TS, waarom wil je nou niet op Salsa? Bang dat je je heupen moet bewegen ofzo?

Ik moest van mijn moeder 4 jaar geleden ook op dansles en ik keek er ook enorm op tegen. Na de eerste les was ik al helemaal om.

En kom op, je bent gewoon jaloers.
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:44:39 #59
55709 Stereotomy
pi_74909349
Hm, van je ouders op dansles moeten is nieuw voor mij. Instrument moeten bespelen kende ik al.

Maar nu je het zegt, 't is natuurlijk wel een speelde manier om quasi intiem te zijn met iemand van het andere geslacht, waarbij je als man leert te leiden en als vrouw gedwee leert te volgen , dus sociaal gezien kan het alleen maar positief effect hebben op je latere leven.
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:46:51 #60
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74909436
Het is niet onschuldig, maar als ze ondanks je bezwaren toch doorzet ziet ze die gast gewoon wel zitten, en wil ze op die manier voorzichtig aftasten of ze hem misschien leuker vindt dan jou. Als je hier goed mee om kan gaan kan je punten scoren, maar dat lijkt me niet erg waarschijnlijk.
pi_74909506
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:27 schreef LasTeR het volgende:
Kan ze anders niet gewoon aan de Zumba in d'r eentje?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator zaterdag 21 november 2009 @ 22:49:37 #62
9859 crew  Karina
Woman
pi_74909519
Zeur niet zo, laat haar lekker dansen. Als ze dat nou leuk vindt? Als je het zo vervelend vindt dat ze met een ander danst, tja, dan zal je dus toch zelf mee moeten gaan.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_74910249
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:43 schreef Nero22 het volgende:
Ik moest van mijn moeder 4 jaar geleden ook op dansles...
WTF, het topic wordt nog mooier
  zondag 22 november 2009 @ 18:49:13 #64
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_74913910
Allereerst: Ik heb niet alle reacties gelezen, maar je hebt de volgende opties:

1. Ga zelf mee op dansles
Die ken je al en wil je niet horen, maar om compleet te zijn staat het er toch.

2. Vertrouw haar
Je zegt dit al te doen, maar toch ben je bang voor dingen. Dit strookt niet met elkaar. Je vertrouwt haar dus niet, of je hebt te weinig vertrouwen in je relatie/zelf.

3. Los hem op
Simpel, ruim die andere gast uit de weg(en elke andere persoon die daarna komt). Wees creatief.

4. Stop haar
Maak het haar onmogelijk om op salsa-les of wat dan ook te gaan.

5. Stop de salsa-les
Lijkt op nummer 3, vereist nog meer creativiteit.

Er zijn nog meer opties, maar deze lijken me voldoende. Tenzij je een einde maken aan de relatie en/of je eigen leven ook wenst te overwegen.

Oh, en je zult haar nooit kunnen stoppen wat betreft andere mannen aantrekkelijk vinden. Vindt daar maar snel vrede mee.
  zondag 22 november 2009 @ 18:53:00 #65
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_74914019
quote:
....
Ik vraag aan jullie dus: stel ik me aan en is dansen zoals dit puur onschuldig en komen daar geen enkele gevoelens bij kijken? Of heeft iemand anders tips? (behalve: GA ZELF MEE OP DANSLES)

dankuwel
Alle tips zijn volkomen onzinnig, vergeleken met de enige oplossing die hout snijdt: Ga dan zelf mee op dansles.

Ik stel me echt zo'n lompe boer bij jou voor, die niet met zijn vriendinnetje mee op wil dansen, uit angst om af te gaan bij je vrienden of zoiets vaags. Doe toch niet zo dom en lomp man. Als je ook meer een beetje van je vriendinnetje houdt, ben je echt een ei dat je niet met haar op dansles gaat. En janken dat ze het dan met een andere jongen doet is volkomen stupide. KInderachtig gedoe.

Je bent gewoon bang om op dansles te gaan, domkop. Terwijl elke gezonde vent staat te watertanden bij het idee om te salsa-en met jouw vriendin.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_74914055
Maar...maar... 1 avond in de week gaan dansen betekent 1 avond in de week dat je niet kansloos met pils op de bank kunt hangen
  zondag 22 november 2009 @ 19:01:16 #67
55709 Stereotomy
pi_74914288
quote:
Op zondag 22 november 2009 18:53 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Alle tips zijn volkomen onzinnig, vergeleken met de enige oplossing die hout snijdt: Ga dan zelf mee op dansles.

Ik stel me echt zo'n lompe boer bij jou voor, die niet met zijn vriendinnetje mee op wil dansen, uit angst om af te gaan bij je vrienden of zoiets vaags. Doe toch niet zo dom en lomp man. Als je ook meer een beetje van je vriendinnetje houdt, ben je echt een ei dat je niet met haar op dansles gaat. En janken dat ze het dan met een andere jongen doet is volkomen stupide. KInderachtig gedoe.

Je bent gewoon bang om op dansles te gaan, domkop. Terwijl elke gezonde vent staat te watertanden bij het idee om te salsa-en met jouw vriendin.
Bovendien, heb je de ogen wel eens gezien van een meisje die niet (zo goed) Salsa kan dansen, maar die jij als betere Salsa danser over de vloer zwiert? Da's dezelfde blik die men heeft bij een kruising tussen een Brad Pitt-encounter en de Python in de Efteling.

Bonuspunten

Maar voor je zover bent, ben je al wel een jaar en een heeeeeleboel irritaties / misstappen / chagarijnige danspartners verder.
pi_74915114
In 2012 is het probleem opgelost. Tot die tijd even volhouden.
pi_74918049
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 10:38 schreef Haushofer het volgende:
Je zou haar natuurlijk ook een plezier kunnen doen en over je lamzakkerigheid heenstappen en met haar gaan dansen.
Idd. Gewoon even meegaan, ook wat aan je eigen ritmegevoel werken en je doet nog eens wat leuks samen.

Plus ze danst niet met één of andere kerel.
  zondag 22 november 2009 @ 20:41:18 #70
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_74918229
Ik ken genoeg meiden die een vriend hebben en op salsa of tangolessen zitten met een andere vent. Hoewel je je danspartner beter leert kennen en je inderdaad dicht op elkaar staat te swingen, heeft geen van de ladies ooit gevoelens gekregen voor hun danspartner. Al gauw wordt het dansen een leuke sport wat je toevallig met een vaste partner doet. Hoeft echt niet seksueel te zijn.

En nee, je kent niet genoeg psychologie, je bent gewoon paranoïde. Je kan het woord psychologie niet eens spellen, dus ga je alsjeblieft druk maken over hoe je van die jaloerse en bezitterige gevoelens afkomt voor je vriendinnetje de handdoek in de ring gooit
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_74921163
Met jaren stijldanservaring durf ik je met 100% zekerheid te zeggen dat er tussen danspartners geen enkele seksuele spanning is.

Althans, niet als het aan de vrouwelijke helft van het paar ligt.

pi_74921514
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 23:16 schreef Haushofer het volgende:

[..]

WTF, het topic wordt nog mooier
Iets met "onderdeel van je opvoeding"...
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:30 schreef Ireyon het volgende:
Met jaren stijldanservaring durf ik je met 100% zekerheid te zeggen dat er tussen danspartners geen enkele seksuele spanning is.

Althans, niet als het aan de vrouwelijke helft van het paar ligt.

Dat dus. De dansschool is echt geen verkapte parenclub hoor.
It's funny
But not ha-ha funny.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 22 november 2009 @ 21:38:06 #73
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_74921540
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:24 schreef Mirjam het volgende:
ze gaat dansen, ze gaat niet swingen in een parenclub

Ik ging het even visualiseren
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_74921642
  zondag 22 november 2009 @ 21:40:42 #75
55709 Stereotomy
pi_74921675
quote:
Nobody puts baby in a corner!
pi_74921759
quote:

[..]

Ik snap wel wat je bedoeld ja, zou me er zelf ook niet prettig bij voelen. Ik zou iig zorgen dat het duidelijk is bij haar hoe jij je erover voelt. Je kunt t niet gaan verbieden maar je kan wel aangeven wat je ervan vind en hoe je je erbij voelt. En benoemen hoe jij tegen dansen aankijkt. Misschien kijkt ze idd wel anders tegen dansen aan dan jij. Maar denk niet dat er gezellig geil wordt gedaan.. tenzij je vriendin zo is, maar lijkt me niet. Wel bouw je samen idd iets op ja, maar of dat een gevaar is voor je relatie..
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
pi_74922022
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:30 schreef Ireyon het volgende:

Gelukkig zit er ook niet verschil tussen stijldansen en salsa dansen
  zondag 22 november 2009 @ 21:49:20 #78
55709 Stereotomy
pi_74922131
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind Salsa minder intiem dan de Wals of de Tango hoor.

Salsa is meer teasen. Merengue is hossen. En de Bachata, hm... da's wel een beetje schuren. Maar alvorens je de Bachata goed doet ben je alweer een half jaartje - jaartje verder.

Overigens denk ik niet dat TS's probleem de lessen zijn. Da's een vrij veilige omgeving. Salsa feestjes en café's echter zijn stikvol goed leidende latino's die zijn vriendin wel eens het licht uit haar ogen gaan dansen.

Weer de tip voor TS: ga een les meedoen. Leer je ook andere mensen kennen. Of koop een Carribische Burka voor je vriendin.
pi_74922259
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Meisje, de Salsa is gewoon een deel van stijldansen hoor En het verschil wat er is, versterkt mijn punt alleen maar want van alle dansen die er bestaan is de Salsa misschien wel de minst intieme. TS moet zich misschien meer zorgen maken als z'n vriendin de Engelse Wals of Rumba ging dansen..
  zondag 22 november 2009 @ 21:52:47 #80
55709 Stereotomy
pi_74922343
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:51 schreef Ireyon het volgende:

[..]

want van alle dansen die er bestaan is de Salsa misschien wel de minst intieme.
Oudhollandsche klompendansch?
pi_74922351
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:49 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik vind Salsa minder intiem dan de Wals of de Tango hoor.

Salsa is meer teasen.

Met salsa duw je je halve lijf in tal van bewegingen half rijdend tegen iemand op. Met een wals dans je "statig" en stijlvol En dan ook nog die outfits

Maar TS moet óf zelf gaan dansen óf niet miepen. Hij heeft de keuze toch nog?
Hij had ook een vriendin kunnen hebben die al zegt dat ze "iets voor zichzelf" wilt doen en dus al een danspartner uitkiest.
  zondag 22 november 2009 @ 21:53:59 #82
55709 Stereotomy
pi_74922415
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Met salsa duw je je halve lijf in tal van bewegingen half rijdend tegen iemand op.
Nee, da's de bachata. Ik krijg het warmst van mijn partner van de bachata. Van Salsa niet zo. Maar sommige shines voor de dame vind ik er wel uit zien.
pi_74922456
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:51 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Meisje, de Salsa is gewoon een deel van stijldansen hoor
Jaja, je snapt wel wat ik bedoel
pi_74923261
Ts moet maar een gaan kijken op een dansles. 9 van de 10 keer wissel je heel de tijd van partner. Verder sta je lekker tegen elkaar aan te zweten, dus echt sensueel is het niet. Mijn vriendin wilde Zouk dansen, heeft wel iets weg van Salsa, ik ben mee gegaan maar toch tot de conclusie gekomen dat mijn autochtone heupen daar niet geschikt voor waren.

Ik denk niet dat je je druk hoeft te maken. De meeste tijd ben je meer op de pasjes aan het letten dan op je danspartner...
  zondag 22 november 2009 @ 22:10:03 #85
55709 Stereotomy
pi_74923363
Ah Zouk

Zouk > Bachata > Salsa > Merengue

.... qua geilheid.
pi_74924127
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ah Zouk

Zouk > Bachata > Salsa > Merengue

.... qua geilheid.
Dat dus, na het kijken van dat bovenste filmpje begrijp je m'n punt
pi_74924848
Simpel. Je moet niet zeiken en haar vertrouwen. Vertrouw je haar niet dan moet jezelf gaan dansen.
  zondag 22 november 2009 @ 22:43:13 #88
55709 Stereotomy
pi_74925025
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:38 schreef ReWout het volgende:
Simpel. Je moet niet zeiken en haar vertrouwen. Vertrouw je haar niet dan moet jezelf gaan dansen.
Maar vertrouwt hij zichzelf wel als hij gaat dansen met een ander, wat onherroepelijk gaat gebeuren?
pi_74925096
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:38 schreef ReWout het volgende:
Het gaat niet perse over vertrouwen. Misschien is ze wel gewoon te vertrouwen, maar controle over je gevoelens kun je niet hebben. Als je een band met iemand opbouwd bij het dansen, kun je niet uit de weg., en dan zou het langzaam in iets meer kunnen groeien,.. het enige vertrouwen moet je in hebben dat zij dat op tijd ziet en dan zelf stopt met dansen.,. maar dan zijn de gevoelens er misschien al., en daar kan niemand iets aan doen, dat overkomt je

en je bent niet jaloers TS, jaloers zijn is iemand t niet gunnen, je gunt het je vriendin, maar bent gewoon super onzeker

maar het lijkt mij als je een goede relatie hebt dat dit allemaal moet kunnen en als zij gevoelens heeft voor jou ze niet snel dat voor een ander krijgt. en het feit dat ze op haar ex lijkt.. hoeft niks te betekenen, het is niet voor niks haar EX
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
  zondag 22 november 2009 @ 22:56:50 #90
55709 Stereotomy
pi_74925585
Als ze vreemdgaat was ze toch niet goed voor jou. 2 vliegen in één klap opgelost.
pi_74925639
Wat een onzin..... ik zit al 2 jaar lang op salsa en ben meerdere mensen tegen gekomen die gewoon getrouwd/ een relatie hebben en zonder hun partner zijn gaan dansen.
Vreselijk z'n vent die zn vrouw wil claimen.
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_74925682
I trust everyone. I just don't trust the devil inside them.
pi_74925756
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:45 schreef Lady_1989 het volgende:

[..]

Het gaat niet perse over vertrouwen. Misschien is ze wel gewoon te vertrouwen, maar controle over je gevoelens kun je niet hebben. Als je een band met iemand opbouwd bij het dansen, kun je niet uit de weg., en dan zou het langzaam in iets meer kunnen groeien,.. het enige vertrouwen moet je in hebben dat zij dat op tijd ziet en dan zelf stopt met dansen.,. maar dan zijn de gevoelens er misschien al., en daar kan niemand iets aan doen, dat overkomt je

en je bent niet jaloers TS, jaloers zijn is iemand t niet gunnen, je gunt het je vriendin, maar bent gewoon super onzeker

maar het lijkt mij als je een goede relatie hebt dat dit allemaal moet kunnen en als zij gevoelens heeft voor jou ze niet snel dat voor een ander krijgt. en het feit dat ze op haar ex lijkt.. hoeft niks te betekenen, het is niet voor niks haar EX
De enige nuttige post in het topic. Ik begrijp je gevoelens wel, maar het is of zelf dansen of ze gaat met die gast. Dat laatste is geen probleem als je haar en die gast vertrouwd, en er gewoon over kan praten. Je kan ook zelf gaan dansen, iets waar ik zelf ook tegenop zou zien. Maar heel misschien vind je stiekem toch wel tof. Zo heb ik in een grijs verleden ooit nog eens voor de grap 3 avondjes country gedanst, hartstikke gezellig.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  zondag 22 november 2009 @ 23:01:48 #94
55709 Stereotomy
pi_74925779
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:58 schreef Frosting het volgende:
Wat een onzin..... ik zit al 2 jaar lang op salsa en ben meerdere mensen tegen gekomen die gewoon getrouwd/ een relatie hebben en zonder hun partner zijn gaan dansen.
Vreselijk z'n vent die zn vrouw wil claimen.
Heb jij je wel eens aangetrokken gevoeld tot een danspartner?
pi_74925814
Denk je nou echt dat die danslessen er alleen op gericht zijn om elkaar op te geilen?
Op dansles leer je dansen. Dat kun je nog niet. Dus gaat het houterig en ben je héél erg bezig met de pasjes. Vooral in het begin denk je echt neit aan hoe het eruit ziet. Pas als je zo goed kan dansen dat je het soepeltjes vanzelf kunt doen, heb je voldoende concentratie over om op je partner te letten.

Verschil met dansen bij het uitgaan zit hem er ook in dat je dan jezelf gewoon laat gaan. Als je alleen maar aan al je bewegingen en pasjes zit te denken raak je niet echt opgewonden.

Trouwens, is het niet een beetje heel egoïstisch om eerste te zeggen 'ik wil niet dansen' en het haar dan ook eigenlijk willen verbieden? Ze heeft lang geprobeerd om jou mee te krijgen, ga dan ook niet zeuren als ze het opgeeft en dan maar iemand anders meeneemt. Want dat is hij - een 'dan hij maar' keuze. Omdat JIJ niet wilde. En na de dansles komt ze dan gezellig thuis om met jou te knuffelen. Mochte ze dan toch onverhoopt geil zijn geworden, kun jij dat mooi gebruiken.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_74925976
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:01 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Heb jij je wel eens aangetrokken gevoeld tot een danspartner?
Tuurlijk, maar ik heb mij ook wel eens aangetrokken gevoeld tot een collega. Voor de danspartners die gelukkig getrouwd waren was het salsa dansen niets meer dan een avondje uit.
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_74926601
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:24 schreef JumpingJacky het volgende:
In 2012 is het probleem opgelost. Tot die tijd even volhouden.
pi_74926606
..

[ Bericht 49% gewijzigd door Intuit op 22-11-2009 23:25:00 ]
  Milf zondag 22 november 2009 @ 23:31:03 #99
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_74926918
"Nee schat, ik wil niet dus mag jij ook niet"

TS is een jankert. Je vriendin is niet je bezit. Het zou mooi worden dat wanneer jij iets niet wilt, zij niet mag van jou. !! Of je gunt haar het dansen of je gunt haar het dansen met jou erbij.

Zelf zit ik nu twee jaar op salsa. Het is gewoon gezellig, leert nieuwe mensen kennen waarmee je een gezamelijke interesse deelt. Wij wisselen constant van danspartner door de les heen. Dit zodat je niet aan één partner gewent raakt en dus echt leert dansen. Dit zal waarschijnlijk ook in haar lessen zo zijn.

Wanneer ze straks elk salsafeest gaat aflopen zou ik mij zorgen gaan maken.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_74928343
Als jij niet wil dansen en zij wel moet je er maar mee kunnen leven dat een andere kerel met zn tengels aan dr zit.
pi_74930533
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:08 schreef GoodGovernance het volgende:
Ga met haar mee. Jij staat niet in jouw recht om haar zoiets te ontnemen.
Zij staat niet in haar recht om hem voor zo het blok te zetten.

Ik heb exact hetzelfde meegemaakt met mijn vriendin, die moest ineens oh zo nodig op Salsa les.
Prima, maar wel zonder mij en je gaat ook niet met andere gasten dansen, fuck that.

Uiteindelijk is ze 1x geweest ofzo.

Moet je eens kijken hoe zij reageert als ik perongeluk mijn hand in de zij leg van iemand die ik 3 begroetings kussen wil geven omdat ik `r een jaar niet gezien heb....
WAT MOEST JE MET DAT WIJF, WAAROM RAAK JE HAAR OP ZO`N MANIER AAN ?!?!?

Echt oprotten met dat progressieve gelul over dat je `je vriendin maar moet vertrouwen`. De ene man kan er prima mee omgaan als zijn vriendin met jan en alleman zo nodig moet dansen, if so, prima. Maar respecteer het wel als een man het niet trekt en ga dan niet principieel je Salsales door zijn strot duwen omdat ie braaf moet obeyen als jij iets wil in het kader van vrijheid.

Ja ik ben jaloers en ik zou niet anders willen.
pi_74930543
Die gast gaat haar lekker palen jonge.
pi_74930772
quote:

[..]

Ik denk dat je hier gelijk hebt, maar je kunt het haar ook niet verbieden. Probeer niet de jaloerse vriend uit te hangen, dat werkt juist heel erg in je nadeel. Ik snap verder wel waarom je ermee zit. Als ze uiteindelijk toch verliefd wordt op die jongen, dan zal je het snel genoeg merken. Je denkt niet dat ze vreemd zal gaan, dus.
Maar de salsa is voornamelijk lust en het lijkt me niet dat ze jou laat gaan voor lust alleen. En leuke jongens kan ze overal wel ontmoeten, dus heb vertrouwen dat zij alleen jou wil en daarom anderen niet ziet staan.
pi_74930795
quote:
Op maandag 23 november 2009 05:16 schreef Twin1983 het volgende:

[..]

Ik heb exact hetzelfde meegemaakt met mijn vriendin, die moest ineens oh zo nodig op Salsa les.
Prima, maar wel zonder mij en je gaat ook niet met andere gasten dansen, fuck that.

Moet je eens kijken hoe zij reageert als ik perongeluk mijn hand in de zij leg van iemand die ik 3 begroetings kussen wil geven omdat ik `r een jaar niet gezien heb....

Echt oprotten met dat progressieve gelul over dat je `je vriendin maar moet vertrouwen`. De ene man kan er prima mee omgaan als zijn vriendin met jan en alleman zo nodig moet dansen, if so, prima. Maar respecteer het wel als een man het niet trekt en ga dan niet principieel je Salsales door zijn strot duwen omdat ie braaf moet obeyen als jij iets wil in het kader van vrijheid.

Je hebt helemaal gelijk. Als zij weet dat je het er zo moeilijk mee hebt, zou ze er eigenlijk niet mee door moeten gaan. Blijkbaar is het iets wat ze heel erg graag wil. Verbieden kan lijden tot ruzie, ze moet het uit zichzelf voor jou niet willen doen. Want inderdaad, in een situatie als salsa met een knappe jongen elke week kán lijden tot gevoelens die je in normale situaties niet had gehad. Hoeft niet natuurlijk. Heb vertrouwen dat zij hoe dan ook bij jou wil blijven, jullie hebben immers al heel wat opgebouwd.
pi_74930801
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 10:38 schreef bravo het volgende:
Van dit soort topics snap ik nou nooit iets. Vertrouw je jezelf en je vriendin in een relatie of niet? Wat een gezeik zeg. Ik weet dat ik mijn vriendin kan vertrouwen en andersom. Als zij wil dansen met iemand, dan mag ze dat doen, daar wordt ik niet warm of koud van. Ik weet namelijk dat ze niet voor niets mijn vriendin is, en dat ze van mij houdt.

Het lijkt echt alsof je je eigen vriendin niet vertrouwd, en als je dat wel doet, wat zeur je dan!
Verliefd worden op een ander kan altijd, zeker als je dit soort situaties gaat opzoeken met een andere knappe man. Dat staat verder los van de relatie, gaat soort van automatisch.
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:42 schreef Lady_1989 het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoeld ja, zou me er zelf ook niet prettig bij voelen. Ik zou iig zorgen dat het duidelijk is bij haar hoe jij je erover voelt. Je kunt t niet gaan verbieden maar je kan wel aangeven wat je ervan vind en hoe je je erbij voelt. En benoemen hoe jij tegen dansen aankijkt. Misschien kijkt ze idd wel anders tegen dansen aan dan jij. Maar denk niet dat er gezellig geil wordt gedaan.. tenzij je vriendin zo is, maar lijkt me niet. Wel bouw je samen idd iets op ja, maar of dat een gevaar is voor je relatie..

maandag 23 november 2009 @ 08:42:15 #106
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74931285
quote:

[..]

pi_74931980
quote:

[..]

Neen daar geloof ik dus niet in.
Mijn vriendin heeft een zeer goed lichaam en als die andere vent dat in handen heeft en ze schudt met haar billen vlak voor zijn neus, dan krijgt een gezonde man het daar gewoon warm van. Ik had het in het begin toch ook bij haar? Dus hij net zo goed.
En zij krijgt zo'n gevoelens waarschijnlijk ook net goed. Die moet je dan inderdaad bewust uitschakelen. Want als je er niet zo bewust mee bezig bent, is het 1 groot intiem spel.

2 goed uitziende volwassen mensen, worden geen broer en zus. Never nooit. Het enige wat je kunt doen is bewust bezig zijn en goed opletten dat het niet uit de hand loopt.
Maar dat is in mijn ogen de kat op het spek binden.
Dat vetgedrukte zinnetje is heel duidelijk. Zij wil dansen, jij wilt dat ze dat niet doet. Ik begrijp je angsten, maar ik heb jarenlang gedanst, met of zonder partner, en als je al jarenlang danst gaat dat idee ook helemaal niet meer op, van sexy. Dan word dansen gewoon een sport, gecombineerd met wat acteerwerk, want in een dans zit een emotie die geacteerd moet worden, zoals al eerder in dit topic word gezegd. Het enige advies dat ik je kan geven is proberen te werken aan je zelfvertrouwen, want ze kiest voor jou, niet voor die vent.

Wat is er wat je zo verschrikkelijk vind aan dansen? Ga eens een keer met haar mee, of vraag haar een keer om eens iets voor te doen met jou. Ik zou het toch een keer proberen om met haar mee te gaan, misschien vind je het wel heel leuk om te doen!

Trouwens, ze wil het ook niet met een andere kerel, ze heeft t als eerste aan JOU gevraagd. Jij zei nee. Stel je voor dat jij iets wilt doen wat je echt leuk vind, bijv, gitaarspelen, maar je vriendin vind dat je te veel herrie maakt, en wilt liever niet dat je het thuis doet, maar jij zou bijvoorbeeld kunnen oefenen bij een meid die je kent. hoe zou jij reageren als zij zegt ' ik wil niet dat je wilt gitaarspelen, en al helemaal niet bij een andere meid' dan denk jij toch ook 'fuck it, gitaar spelen is mijn hobbie, en als je niet wilt dat ik het bij een andere meid doe dan moet je maar accepteren dat ik af en toe thuis herrie maak?'
pi_74933740
quote:

pi_74934149
quote:

Waarom zou je ook anders willen. Het maakt het leven immers zo makkelijk.
pi_74934384
Stel je niet zo aan, TS. Zij wil graag dansen, jij niet. Ze heeft je notabene meegevraagd en jij weigerde.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_74934500
En dit is dan nog Salsa les. Toen ik naar Salsa les ging werden we door onze leraar aangemoedigd om alle Salsa feesten af te gaan om te oefenen. Dus als zij ook nog naar die feesten ga dan danst ze nog met meer van die mooiboys.
Haters gonna hate.
pi_74934501
quote:

[..]

_!
pi_74935010
Bij mij ging het ook zo, ik zei dat ze niet moest gaan maar ze is toch gegaan. Met een of andere kerel van het werk ging ze dansen.

Nouja na een aantal weken begon ze vreemd te gedragen en begon ik argwaan te krijgen. Ik heb besloten eens een avondje mee te gluren, onaangekondig natuurlijk. Ik heb toen met de tondeuze mijn kop kaal geschoren, een bril opgezet en een jas van een vriend aangedaan, om zo dus niet herkend te worden.

Eenmaal ik daar was en ik met mijn biertje aan de bar zat, zag ik hoe deze collega mijn vriendin betaste, ik was woest, ik begon helemaal te koken en kneep mijn glas bier kapot. Vervolgens zag ik hoe mijn vriendin ervan genoot en met haar venusheuvel over die collega schuurde, en toen sloegen de stoppen helemaal door! Ik stond op en smeet de barkruk de dansvloer op (puur adrenaline).

Ik rende naar ze toe (mijn vriendin herkende me nog niet). Laat mij nu net een aantal vechtkunsten kennen, ik noem enkele namen als Muay Thai, Kong Fu, Krav Maga,Boksen,BJJ en MMA. Daarbij heb ik in verschillende vechtkampen gezeten jarenlang, meeste in Thailand met zeer ervaren vechtmeesters. Maar toen ik dus aan kwam stormen hoekte ik hem vol op zijn kaak, ik was me bewust dat iemand die salsa beheerst niet opgewassen is tegen een figuur als ik. Toch heb ik toen hij gevloerd was in de kimura-lock gedaan, gevolgd door een simpele neckchoke. Hij moest afkloppen en daarna ging ik er vandoor met mijn (inmiddels ex) vriendin.

Zo kan het dus ook gaan, ik wil niet zeggen dat het altijd gebeurd maar houd het in je achterhoofd.

[ Bericht 1% gewijzigd door onderscheid op 23-11-2009 12:14:17 ]
  Milf maandag 23 november 2009 @ 11:50:28 #114
16000 nikky
pi_74935069
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:48 schreef onderscheid het volgende:
Bij mij ging het ook zo, ik zei dat ze niet moest gaan maar ze is toch gegaan. Met een of andere kerel van het werk ging ze dansen.

Nouja na een aantal weken begon ze vreemd te gedragen en begon ik argwaan te krijgen. Ik heb besloten eens een avondje mee te gluren, onaangekondig natuurlijk. Ik heb toen met de tondeuze mijn kop kaal geschoren, een bril opgezet en een jas van een vriend aangedaan, om zo dus niet herkend te worden.

Eenmaal ik daar was en ik met mijn biertje aan de bar zat, zag ik hoe deze collega mijn vriendin betaste, ik was woest, ik begon helemaal te koken en kneep mijn glas bier kapot. Vervolgens zag ik hoe mijn vriendin ervan geniete en toen sloegen de stoppen helemaal door! Ik stond op en smeet de barkruk de dansvloer op (puur adrenaline).

Ik rende naar ze toe (mijn vriendin herkende me nog niet). Laat mij nu net een aantal vechtkunsten kennen, ik noem enkele namen als Muay Thai, Kong Fu, Krav Maga,Boksen,BJJ en MMA. Daarbij heb ik in verschillende vechtkampen gezeten jarenlang, meeste in Thailand met zeer ervaren vechtmeesters. Maar toen ik dus aan kwam stormen hoekte ik hem vol op zijn kaak, ik was me bewust dat iemand die salsa beheerst niet opgewassen is tegen een figuur als ik. Toch heb ik toen hij gevloerd was in de kimura-lock gedaan, gevolgd door een simpele neckchoke. Hij moest afkloppen en daarna ging ik er vandoor met mijn (inmiddels ex) vriendin.

Zo kan het dus ook gaan, ik wil niet zeggen dat het altijd gebeurd maar houd het in je achterhoofd.
!!

Right
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_74935173
quote:

Eenmaal ik daar was en ik met mijn biertje aan de bar zat, zag ik hoe deze collega mijn vriendin betaste, ik was woest, ik begon helemaal te koken en kneep mijn glas bier kapot. Vervolgens zag ik hoe mijn vriendin ervan geniete en toen sloegen de stoppen helemaal door! Ik stond op en smeet de barkruk de dansvloer op (puur adrenaline).

als ik zo'n vent als jou zou hebben zou ik het ook uitmaken ja...
psycho gast
pi_74935290
quote:

Psycho Killer
Qu'est-ce que c'est?
fa fa fa fa fa fa fa fa fa fa better
Run run run run run run run away
OH OH OH

Psycho Killer
Qu'est-ce que c'est?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 23 november 2009 @ 12:04:49 #117
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74935436
what the fuck ....

ohh troll...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_74935470
quote:

[..]

Mag ik even zeggen dat dit een ZEER egoïstische gedachte is? Sorry hoor, maar die moest ik er wel even uitpikken. Misschien dat het al eerder gezegd is, maar ik kom dit net tegen.

Zij wil graag dansen, maar jij verwacht dat ze zoiets speciaals alleen met jou doet? Fout! Het gaat haar niet om iets speciaals doen met iemand, het gaat haar om het dansen zelf! En daarom hoef jij je ook helemaal niet druk te maken. En dat jij helemaal 'geil' en 'intiem' is, dat overdrijf je wel een beetje. Op den duur wen je inderdaad aan elkaar en kun je dat loskoppelen. Niet elk (professioneel) danskoppel is een stel, dacht je dat echt? En dan maar niet te spreken over het feit dat die mannen niet altijd op vrouwen vallen....

Maar het belangrijkste is: Vertrouwen! Dat zij het misschien warm van elkaar kunnen krijgen kan nog steeds niet tippen aan liefde en een diepgaande, langdurige relatie.
pi_74935796
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:06 schreef Snowcold het volgende:

[..]

Niet elk (professioneel) danskoppel is een stel, dacht je dat echt? En dan maar niet te spreken over het feit dat die mannen niet altijd op vrouwen vallen....

dat ook nog eens, de beste dansers zijn meestal ontzettend homo!
  † In Memoriam † maandag 23 november 2009 @ 12:24:32 #120
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_74935866
Ik ben als de dood dat mijn vriendin over deze vreselijke hobby zal beginnen.. dilemma's voor alle mannen...
:')
  maandag 23 november 2009 @ 12:26:43 #121
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74935895
dat rotwijf wil duidelijk met hem naar bed
zzz
  maandag 23 november 2009 @ 12:31:47 #122
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74936024
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben als de dood dat mijn vriendin over deze vreselijke hobby zal beginnen.. dilemma's voor alle mannen...
helemaal geen dilemma... als je parter iets wil doen wat jij niet wil doen dan laat je die partner toch gewoon, onzeker pubergedrag is nooiteen goede basis voor een relatie
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † maandag 23 november 2009 @ 12:33:03 #123
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_74936062
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:31 schreef Re het volgende:

[..]

helemaal geen dilemma... als je parter iets wil doen wat jij niet wil doen dan laat je die partner toch gewoon, onzeker pubergedrag is nooiteen goede basis voor een relatie
Als het zover komt zal ik helaas moeten toegeven, maar blij wordt ik er niet van.
:')
pi_74936077
quote:

[..]

Helemaal mee eens, sommige mannen vinden het ook niet erg als hun vrouw in een bar met hunt kont tegen andere mannen aan lopen te rijen. Jaja vertrouwen my ass, er zijn gewoon grenzen, en de een legt die op een andere plek dan een ander, en deze grenzen stel je samen in een relatie.
  maandag 23 november 2009 @ 12:40:36 #125
31101 _Led_
pi_74936275
quote:

[..]

Tuurlijk wel, ze kan en mag doen wat ze wil.
Het staat hem vrij om mee te gaan, of als ie geen vrouw wil die dat soort dingen doet om het uit te maken.
quote:
Uhuh. Stoere taal hoor.
En dan vervolg je met.... :
quote:
Kortom, ze deed gewoon waar ze zelf zin in had en had schijt aan jouw jaloerse gedoe,
maar ze kwam er tijdens die 1e les achter dat ze Salsa-les gewoon niet leuk vond.

quote:
Bij Toutatis, wat ben ik blij dat ik een normale relatie heb met mijn vriendin als ik dit zo lees.
Als jullie nou 15 waren geweest ofzo, okee.
Maar jij komt uit 1983 en je hebt nog zo'n kinderachtige relatie ???? Pfff, je moet het maar willen
quote:
Precies, de vrouw heeft maar te doen wat jij wilt, en anders niet !!!!
Laat je 'r ook gesluierd 5 meter achter je lopen op straat ?
quote:
Nou, je bent niet alleen jaloers, je vertrouwt je vriendin niet en zij vertrouwt jou ook voor geen meter zoals je zelf zegt. Misschien zou je minder jaloers zijn als jullie in een relatie zaten waarin je elkaar kon vertrouwen....

Maar hey, als jullie gelukkig zijn met dat geruzie en gesodemieter en bazige gedoe - wie ben ik om daar wat van te zeggen, right ?
zzz
pi_74936327
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:40 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Het staat hem vrij om mee te gaan, of als ie geen vrouw wil die dat soort dingen doet om het uit te maken.
[..]

Uhuh. Stoere taal hoor.
[..]

Kortom, ze deed gewoon waar ze zelf zin in had en had schijt aan jouw jaloerse gedoe,
maar ze kwam er na die 1e les gewoon achter dat ze Salsa-les gewoon niet leuk vond.

[..]

Bij Toutatis, wat ben ik blij dat ik een normale relatie heb met mijn vriendin als ik dit zo lees.
Maar jij komt uit 1983 en je hebt nog zo'n kinderachtige relatie ???? Pfff, je moet het maar willen
[..]

[..]

Nou, je bent niet alleen jaloers, je vertrouwt je vriendin niet en zij vertrouwt jou ook voor geen meter zoals je zelf zegt.
Misschien zou je minder jaloers zijn als jullie in een relatie zaten waarin je elkaar kon vertrouwen....

Maar hey, als jullie gelukkig zijn met dat geruzie en gesodemieter en bazige gedoe - wie ben ik om daar wat van te zeggen, right ?
Hoezo bepaal jij wat jaloers is?
  maandag 23 november 2009 @ 12:44:05 #127
31101 _Led_
pi_74936366
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:42 schreef onearmedman het volgende:

[..]

Hoezo bepaal jij wat jaloers is?

Hij zegt notabene zelf dat ie jaloers is.
Anders lees je even voor je post ofzo
zzz
pi_74936385
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:33 schreef onearmedman het volgende:

deze grenzen stel je samen in een relatie.
Dat is niet hetzelfde als "die legt de ene partner op aan de andere"
pi_74936504
quote:

[..]

Helemaal mee eens, sommige mannen vinden het ook niet erg als hun vrouw in een bar met hunt kont tegen andere mannen aan lopen te rijen. Jaja vertrouwen my ass, er zijn gewoon grenzen, en de een legt die op een andere plek dan een ander, en deze grenzen stel je samen in een relatie.
Inderdaad, SAMEN. Dus hij niet alleen. Moet ze dan al haar hobby's opgeven omdat ze misschien dan een leuke vent tegen komt? Ook op een schildercursus kan een knappe leraar je nog wel eens helpen. Oh god, als hij zich maar niet over haar heen buigt, met zijn hete adem in haar nek! Wat zou er toch kunnen gebeuren?! Misschien pakt hij zelfs wel heel liefjes haar pols vast om haar te helpen tekenen!

Ik bedoel, kom op zeg. Mannen en ook vrouwen kom je overal tegen. Moet je dan elk 'risicogebied' gaan lopen ontwijken? Je zult net zien dat ze haar volgende vlam dan tegenkomt op haar werk ofzo.

Natuurlijk moet het wel bespreekbaar zijn, hij mag gerust zeggen wat hij erover denkt en zij ook. Uiteindelijk blijft het toch haar keuze om wel of niet te gaan dansen. Misschien moet hij sowiezo eerst even kijken hoe het gaat, voordat hij meteen gaat doemdenken. Achteraf kan het allemaal best meevallen en heeft hij er misschien ook geen problemen mee.
  maandag 23 november 2009 @ 12:50:37 #130
31101 _Led_
pi_74936535
quote:

[..]

Want hij zou het natuurlijk direct accepteren als zij zou zeggen dat hij nooit meer zonder haar de kroeg in mocht ofzo
zzz
pi_74938766
TS, leg aan haar uit waarom je er moeite mee hebt. Dat is het enige wat je kunt doen.
pi_74938769
Wat ben ik blij dat mijn vriend niet zo is.
Ik weet niet veel van fotografie, maar wel wat ik mooi vind.
  maandag 23 november 2009 @ 15:41:46 #133
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74938913
quote:

[..]

mee eens
pi_74939493
Zullen we anders ook een topic openen over de tot achterlijke proporties groeiende obsessie van sommige mannen voor sport en in het bijzonder voetbal?

Ik moet hier trouwens ook een beetje denken aan die vrouwen die dan mee gaan met hun kerel naar de open dagen van vliegbasissen. Komen die verrekijkers toch nog van pas
pi_74940694
quote:

[..]

Eigenlijk niet.
pi_74942284
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:01 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

De enige nuttige post in het topic.
danku vond het idee van zumba trouwens ook wel iets! ik wilde zelf graag op salsadansen, alleen niet met n vreemde, kon niemand vinden.,., en nu doe ik wel eens zumba en ben ik toch met dansen bezig en er wordt veel salsa en spaanstalige ritmische muziek gedraaid..
  maandag 23 november 2009 @ 17:19:19 #137
55709 Stereotomy
pi_74942305
Na een les is de ander geen vreemde meer hoor.

Het valt me trouwens op dat overwegend degenen die zelf wél dansen het dansen niet als overlijk klef en intiem ervaart. En dat juist degenen aan de zijlijn met slechts een theoretisch idee van dansles denken dat het zo ontzettend eng is.
pi_74942402
Jaloerse mannen zijn zo onaantrekkelijk.....
  maandag 23 november 2009 @ 17:22:43 #139
55709 Stereotomy
pi_74942421
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:22 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Jaloerse mannen mensen zijn zo onaantrekkelijk.....
Then again, ik kreeg van mijn ex altijd te horen waarom ik nooit jaloers leek . Dacht ze dat ik niks meer om haar gaf.

Vrouwen
pi_74942540
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:22 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Jaloerse mannen zijn zo onaantrekkelijk.....
jaloers=onzeker
ik vind dat het best kan in meer of mindere mate.,. je kunt de hele dag onzeker zijn en alles wat je partner doet onzeker van worden.. maar in zulke situaties kan het best zijn dat je daar onzeker over bent., niet jaloers, want je gunt het je vriendin best en wil haar ook niks verbieden
pi_74942912
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:40 schreef _Led_ het volgende:

[..]

[..]

Uhuh. Stoere taal hoor.
[..]

maar ze kwam er tijdens die 1e les achter dat ze Salsa-les gewoon niet leuk vond.

[..]

[..]

[..]

Nou, je bent niet alleen jaloers, je vertrouwt je vriendin niet en zij vertrouwt jou ook voor geen meter zoals je zelf zegt. Misschien zou je minder jaloers zijn als jullie in een relatie zaten waarin je elkaar kon vertrouwen....

`Geruzie en gesodemieter` heb je altijd wel in relaties. Ik heb overigens liever dat ik gewoon kan zeggen waar ik mee zit en kan laten blijken dat ik iets minder leuk vind dan dat ik stelselmatig mijn mening voor mij moet houden. Daar zou ik me nou écht ongemakkelijk bij voelen. Kijk ik mag dan wel jaloers zijn en zij ook, maar het is nog steeds een heel menselijke emotie en in mijn optiek ook zeker gezond in een zekere dosis.

Het feit dat zij één keer naar Salsales is geweest geeft juist aan dat ik haar niets verboden heb ontdanks mijn jaloerse gedrag, ik heb in ieder geval mijn gedachtes erover kunnen uiten.
Voor eeuwig alles van je partner tolereren "Omdat dat zo hoort" leidt uiteindelijk juist tot vervelende situaties aangezien je amper de waarheid over je eigen gevoel kunt uiten.

En nee ik voel me er absoluut niet prettig bij als er een andere man een intiem ritueel als dansen met mijn vriendin ten uitvoer brengt. Als ik dat soort zaken mijn hele leven `maar moet accepteren` dan heb ik liever geen relatie, aangezien het me teveel frustreert.

Als jij zo`n verstandhouding wilt met je partner, be my guest, maar ik doe het my way.
  maandag 23 november 2009 @ 18:44:39 #142
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_74944037
Beter sluit je je vriendin op in de kelder. Dan hoef je ook niet na te denken over salsa les.

Grow some balls dude en loop niet te whinen over wat salsalessen die haar leuk lijken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_74945368
quote:

[..]

Misschien moeten jullie elkaar een burka aan doen?
Jij mag iemand geen 3 kussen geven en zij mag niet met een ander dansen?
Ik vind dit geen gezonde jaloezie meer hoor, maar pure bezittingsdrang.
Jullie beperken elkaar.
pi_74946453
De termen wantrouwen, jaloezie zijn en onzekerheid worden in dit topic gebruikt alsof het synoniemen zijn. Als ik niet wil dat mijn vriendin topless op het strand ligt ben ik niet jaloers, ook niet onzeker en ook niet wantrouwend, ik zou gewoon niet willen dat ze dat zou doen. Zo kan iemand dus ook stellen dat die er geen behoefte aan heeft als een andere man met zijn vriendin intiem danst. De ene relatie is in dit soort zaken anders dan de ander, zo heb je aan de ene kant van de schaal swingers, en aan de andere kant van de schaal een traditioneel chinees stel (bijvoorbeeld).

Waarom denken de mensen in dit topic te kunnen bepalen hoe het wel en niet hoort?
pi_74946692
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:53 schreef onearmedman het volgende:
De termen wantrouwen, jaloezie zijn en onzekerheid worden in dit topic gebruikt alsof het synoniemen zijn. Als ik niet wil dat mijn vriendin topless op het strand ligt ben ik niet jaloers, ook niet onzeker en ook niet wantrouwend, ik zou gewoon niet willen dat ze dat zou doen. Zo kan iemand dus ook stellen dat die er geen behoefte aan heeft als een andere man met zijn vriendin intiem danst. De ene relatie is in dit soort zaken anders dan de ander, zo heb je aan de ene kant van de schaal swingers, en aan de andere kant van de schaal een traditioneel chinees stel (bijvoorbeeld).

Waarom denken de mensen in dit topic te kunnen bepalen hoe het wel en niet hoort?
Nou, de mensen in dit topic reageren op de vraag van TS:
''Ik vraag aan jullie dus: stel ik me aan en is dansen zoals dit puur onschuldig en komen daar geen enkele gevoelens bij kijken?''

En aangezien dit een discussieforum is, zijn hier verschillende inzichten over, veelal gebaseerd op persoonlijke ervaringen/referentiekaders.
  maandag 23 november 2009 @ 20:01:05 #146
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74946737
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:53 schreef onearmedman het volgende:

Omdat men uitgaat van het gemiddelde en gemiddeld gezien vindt men maar dat het allemaal moet kunnen. Ik vind van niet, maar ik zie mijzelf dan ook vaak als uitzondering in dit soort situaties / discussies. Maakt me ook niet uit moet ik zeggen. Gelukkig denken mijn man en ik hetzelfde over dit soort dingen en dát is wat telt. Dat je samen geen gedonder hebt om dit soort dingen.
  maandag 23 november 2009 @ 20:02:18 #147
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74946772
Wat ik trouwens wel sneu vind is dat TS in andere topics wordt toegebeten dat ie maar op dansles moet gaan
  maandag 23 november 2009 @ 20:23:47 #148
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_74947800
quote:
[Salsales, blabla]
Ik vraag aan jullie dus: stel ik me aan?
[nog meer blabla]
dankuwel
Ja. Geen dank.
Prrrrr
pi_74948493
Bij ons op les dans je echt maar heel even met je eigen partner, daarna wordt "doorgedraaid", dus uiteindelijk dans je met (bijna) alle anderen van de les. En dat is echt niet zo losbandig als bij het uitgaan kontjes schudden in een discotheek; je bent bezig iets te leren en daar zit meer de focus op. Sowieso moeten de meeste beginners nog leren goed met hun heupen te schudden tijdens het salsadansen .

Bij salsafeesten is het volgens mij wel een ander verhaal . Maarja, les zonder naar feesten te gaan is ook niet zo leuk.
  maandag 23 november 2009 @ 20:56:10 #150
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74949083
-edit-verkeerde topic
pi_74952609
quote:
Mijn vriendin vindt dansen erg leuk en ze wil nu op salsa-les. Ze heeft gevraagd of ik mee wil maar ik vind dansen toevallig niet leuk dus ik doe het niet.

Maar ze wil toch gaan. Het lieftste niet met een vreemde, vindt ze. Daar vindt het toch wat te intiem voor (anders ik wel).

Je voelt hem al aankomen, ik vind het verschrikkelijk. Ik vind dansen iets zeer intiems. Ik wil helemaal niet dat ze dat met anderen doet en dan al helemaal niet op zo'n manier. Dat ze wekelijks(?) terwijl die gast haar vasthoudt met haar billen staat te schudden en sexy staat te doen.

Nu kun je zeggen, 'ga dan zelf mee' maar ten eerste heb ik daar echt geen zin in en ten tweede lost dat het probleem niet op. Namelijk dat ik er niet mee kan leven dat ze dit nu met iemand wil gaan doen.

Ze zegt tegen mij 'jij wil niet mee en een bekende is beter dan een vreemde toch', en daar heeft ze gelijk in. Maar helaas is deze vent nogal knap en heeft ze ooit tegen mij gezegd dat ie 'hem op haar ex-vriend vindt lijken'... Ik heb nu een aantal keer aangekaart dat ik me er niet prettig bij voel maar omdat zij het onschuldig vindt gaat ze nu binnenkort toch beginnen.

Het probleem is dat ik dansen niet onschuldig vind. Vooral niet wekelijks met dezelfde partner, samen een intieme dans doen. Maar goed, ik wil van dit gevoel af.

dankuwel
wat doe je kansloos zeg ga gewoon dansen
mietje
A friend doesn't go on a diet because you are fat
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:01:57 #152
31101 _Led_
pi_74959688
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:39 schreef Twin1983 het volgende:

[..]

`Geruzie en gesodemieter` heb je altijd wel in relaties.
Mja, maar als het al is omdat zij op dansles wil en jij wilt dat niet hebben gaan jullie nog een interessante toekomst tegemoet
quote:
Ik heb overigens liever dat ik gewoon kan zeggen waar ik mee zit en kan laten blijken dat ik iets minder leuk vind dan dat ik stelselmatig mijn mening voor mij moet houden. Daar zou ik me nou écht ongemakkelijk bij voelen. Kijk ik mag dan wel jaloers zijn en zij ook, maar het is nog steeds een heel menselijke emotie en in mijn optiek ook zeker gezond in een zekere dosis.
Tuurlijk, je vriendin verbieden op dansles te gaan omdat jullie elkaar niet vertrouwen is heel gezond.
En als zij jou morgen verbiedt om met je maten de kroeg in te gaan - want je weet maar nooit welke meiden daar allemaal zijn - is dat ook heel gezond en dan zul je dat dus ook nooit meer doen. Toch ?
quote:
Het feit dat zij één keer naar Salsales is geweest geeft juist aan dat ik haar niets verboden heb ontdanks mijn jaloerse gedrag
En ondanks je stoere praat ala "Prima, maar wel zonder mij en je gaat ook niet met andere gasten dansen, fuck that."
quote:
Voor eeuwig alles van je partner tolereren "Omdat dat zo hoort" leidt uiteindelijk juist tot vervelende situaties aangezien je amper de waarheid over je eigen gevoel kunt uiten.
Dat hoeft ook helemaal niet.
Ik zeg alleen maar dat jullie elkaar voor geen meter lijken te vertrouwen, meer niet

Waar ben je nou bang voor ?
Dat je vriendin na 5 weken dansen er met die gozer vandoor gaat ?
Mocht dat zo zijn, heb je dan sowieso niet nu al een probleem in je relatie ?
quote:
Als jij zo`n verstandhouding wilt met je partner, be my guest, maar ik doe het my way.
Prima, moet je helemaal zelf weten.
Het lijkt mij alleen enorm vermoeiend, zo'n relatie waarin je altijd bang bent en elkaar nooit vertrouwt.
zzz
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:08:21 #153
265252 GirlyGlue
plakt niet in de ogen
pi_74961462
Ja daaaag je moet gewoon op dansles gaan. En anders niet zeuren. Tuurlijk komen er seksuele gevoelens bij kijken, dat kan altijd gebeuren tijdens een intieme salsa.
Of je moet een gay danser voor je vriendin uitzoeken
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:22:51 #154
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_74961961
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:08 schreef GirlyGlue het volgende:
Beste topic-tip!

Ik zit op dansles... (Oh noes, me image! ) en geloof mij, dat is niet moeilijk!

Verder kan TS ook gewoon kappen met whinen, zich over zijn faalangst heenzetten en gewoon (Al doe je het voor haar!) meegaan!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:25:18 #155
265252 GirlyGlue
plakt niet in de ogen
pi_74962049
Ik zou ontzettend graag op dansles willen maar ik heb geen mannelijke partner. Als ik nu een vriend zou hebben, dan zou ik hem gewoon dwingen om mee te gaan
Volgens mij gaat bijna iedereen het leuk vinden als je eenmaal de eerste stap gezet hebt.

Ik kijk altijd naar Strictly come dancing en het lijkt me een geweldig gevoel juist, om een vriend mee te nemen op dansles
pi_74962615
quote:
Ja daaaag je moet gewoon op dansles gaan. En anders niet zeuren. Tuurlijk komen er seksuele gevoelens bij kijken, dat kan altijd gebeuren tijdens een intieme salsa.
Dat jij loopt te soppen tijdens het dansen betekent niet dat professionele danseressen dat ook doen.
pi_74962913
quote:

[..]

Ik geloof het direct.

Als je echt niet bang bent dat ze vreemd gaat, wat is dan het probleem van die gevoelens die het dansen op kan roepen?

Kijk jij geen porno, mijmer je nooit over een mooie dame, wordt jij werkelijk nooit en te nimmer ook maar minimaal opgewonden van een ander?
Zolang je daar niets mee doet, het wegwaait en lekker naar huis gaat, wat is dan het probleem?

Dus als jij je meisje echt vertrouwd, wat is dan het probleem?
Dansen is niet alleen maar geil doen enzo, het is vooral je goed voelen in jezelf, je blij voelen, je lekker voelen en idd ook sexy voelen, het betekend niet gelijk ik geil op een ander, misschien juist wel meer een ik geil even lekker op mezelf, op mijn eigen gevoel.
Het helpt zelfbewust te worden en zelfverzekerd, het maakt gewoon dat je je goed voelt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Milf dinsdag 24 november 2009 @ 12:00:23 #158
16000 nikky
pi_74963177
quote:
Ik weet niet waar jij danst of wat voor een "leraar" je hebt, maar bij ons ligt de focus op de passen en de houding. Niet op elkaars lichaam .
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:07:03 #159
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74963356
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:00 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij danst of wat voor een "leraar" je hebt, maar bij ons ligt de focus op de passen en de houding. Niet op elkaars lichaam .
Dan zit je duidelijk bij de verkeerde dansschool!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_74963494
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Als je echt niet bang bent dat ze vreemd gaat, wat is dan het probleem van die gevoelens die het dansen op kan roepen?

Kijk jij geen porno, mijmer je nooit over een mooie dame, wordt jij werkelijk nooit en te nimmer ook maar minimaal opgewonden van een ander?
Zolang je daar niets mee doet, het wegwaait en lekker naar huis gaat, wat is dan het probleem?

Dus als jij je meisje echt vertrouwd, wat is dan het probleem?
Dansen is niet alleen maar geil doen enzo, het is vooral je goed voelen in jezelf, je blij voelen, je lekker voelen en idd ook sexy voelen, het betekend niet gelijk ik geil op een ander, misschien juist wel meer een ik geil even lekker op mezelf, op mijn eigen gevoel.
Het helpt zelfbewust te worden en zelfverzekerd, het maakt gewoon dat je je goed voelt.
Dus alles tot vreemd gaan moet maar mogen? Dat jij dat doodnormaal vindt betekent niet dat een ander daar ook zo over denkt. Het heeft niks met vertrouwen te maken maar puur met waar je de grens legt. Ik zou niet willen dat mijn vrouw met mijn best vriend naar de sauna gaat, niet omdat ik haar niet vertrouw, maar omdat haar lichaam privé vind. Als je als stel over dit soort dingen niet gelijk denkt wordt het of heel heftig aanpassen of het wordt nooit wat.

Gelukkig komen de wat preutsere mannen automatisch bij de wat preutsere vrouwen uit (en vice versa) en de wat lossere mannen automatisch bij de lossere vrouwen (en vice versa).

[ Bericht 0% gewijzigd door onearmedman op 24-11-2009 13:16:13 ]
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:24:14 #161
31101 _Led_
pi_74963837
Voor zover ik weet hou je bij salsa-dansen je kleren aan
zzz
pi_74964610
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:11 schreef onearmedman het volgende:
Gelukkig komen de wat preutsere mannen automatisch bij de wat preutsere vrouwen uit (en vice versa) en de wat lossere mannen automatisch bij de lossere mannen (en vice versa).
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:55:07 #163
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_74964704
quote:

[..]

Vrouwen zijn gemaakt om begeerd te worden om hun uiterlijk.
[..]
Faal.
pi_74964842
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:52 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

, faalfout.
pi_74965161
quote:

[..]

Ik zou niet willen dat mijn vrouw met mijn best vriend naar de sauna gaat, niet omdat ik haar niet vertrouw, maar omdat haar lichaam privé vind.

Privé? Van wie, van jou? Haar lichaam is jouw eigendom niet
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:31:30 #166
31101 _Led_
pi_74965253
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:27 schreef koekjestrommel het volgende:

[..]

Neuh, maar je kunt prima willen dat ze dat niet doet.
Maar als je dansen vergelijkt met elkaar naakt zien heb je denk ik wel meer moeilijkheden in het leven en is het misschien inderdaad het best om aan een burka te denken.
zzz
pi_74965342
quote:

[..]

Klopt, maar in een relatie kun je wel aangeven wat je liever wel en niet hebt. Ik zou dan ook alleen op een vrouw vallen die haar eigen lichaam ook als privé beschouwt.
pi_74965351
Waarom wil je niet mee dansen, dan is er geen probleem en kan jij tegen je tjik aan schuren
Have fun...
pi_74965359
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:31 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Neuh, maar je kunt prima willen dat ze dat niet doet.
Maar als je dansen vergelijkt met elkaar naakt zien heb je denk ik wel meer moeilijkheden in het leven en is het misschien inderdaad het best om aan een burka te denken.
Jammer dat je niet met voorbeelden om kan gaan.
pi_74965397
quote:

[..]

Van die types die het over HUN meisje hebben
Doe dan gelijk brandmerken. Maar waarom gaat TS dan niet gewoon een paar keer mee naar dansles, heb je in ieder geval kunnen zien of het daadwerkelijk zo erg is zoals jij jezelf voorstelt (overigens vind ik TS zich wel gedragen, volgens mij komt dit voort uit de angst dat jij alleen niet goed genoeg voor haar bent)
Doe eens lief!
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:38:25 #171
31101 _Led_
pi_74965455
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:36 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Van die types die het over HUN meisje hebben

Die snap ik niet,w at is daar mis mee ?
Waarom zou ik mijn vrouw niet mijn vrouw mogen noemen, moet ik 'ons aller vrouw' zeggen ofzo ?
zzz
pi_74965642
het gaat om de nadruk die ze leggen op 'mijn' meisje. Dan gaat het niet meer om een relatie maar om het alleenrecht om intieme dingen met iemand te doen. Mag toch hopen dat jij je vrouw niet ziet als een yoghurt-container
Doe eens lief!
pi_74965699
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:34 schreef onearmedman het volgende:

[..]

Klopt, maar in een relatie kun je wel aangeven wat je liever wel en niet hebt. Ik zou dan ook alleen op een vrouw vallen die haar eigen lichaam ook als privé beschouwt.
Ze houdt er ook rekening mee, ze vraagt in eerste instantie hem mee.
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:47:57 #174
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74965771
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:43 schreef Prenzlauer het volgende:
het gaat om de nadruk die ze leggen op 'mijn' meisje. Dan gaat het niet meer om een relatie maar om het alleenrecht om intieme dingen met iemand te doen. Mag toch hopen dat jij je vrouw niet ziet als een yoghurt-container
Dat kan toch gewoon een onderdeel van de relatie zijn.
pi_74965774
quote:

[..]

Dus alles tot vreemd gaan moet maar mogen? Dat jij dat doodnormaal vindt betekent niet dat een ander daar ook zo over denkt. Het heeft niks met vertrouwen te maken maar puur met waar je de grens legt. Ik zou niet willen dat mijn vrouw met mijn best vriend naar de sauna gaat, niet omdat ik haar niet vertrouw, maar omdat haar lichaam privé vind. Als je als stel over dit soort dingen niet gelijk denkt wordt het of heel heftig aanpassen of het wordt nooit wat.

Gelukkig komen de wat preutsere mannen automatisch bij de wat preutsere vrouwen uit (en vice versa) en de wat lossere mannen automatisch bij de lossere vrouwen (en vice versa).
Jij vindt haar lichaam privé, maar het is wel HAAR lichaam. Als zij naar een sauan wil moet zij dat zelf weten. Als het je beste vriend niet is, is het wel iemand anders die naar haar kijkt. Dus dan zou ze al helemaal niet meer naar de sauna mogen? Alleen op vrouwendag? Wat denk je, dat ze niet vreemd kan gaan met een vrouw?
Haters gonna hate.
  dinsdag 24 november 2009 @ 14:08:23 #176
55709 Stereotomy
pi_74965980
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:48 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat denk je, dat ze niet vreemd kan gaan met een vrouw?
  dinsdag 24 november 2009 @ 14:08:56 #177
31101 _Led_
pi_74965996
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:48 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Als zij naar een sauan wil moet zij dat zelf weten. Als het je beste vriend niet is, is het wel iemand anders die naar haar kijkt. Dus dan zou ze al helemaal niet meer naar de sauna mogen? Alleen op vrouwendag? Wat denk je, dat ze niet vreemd kan gaan met een vrouw?
Hou op, hier had ie allemaal nog niet over nagedacht, straks mag dat arme kind dankzij jou helemaal niks meer !
zzz
pi_74966858
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 14:08 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Hou op, hier had ie allemaal nog niet over nagedacht, straks mag dat arme kind dankzij jou helemaal niks meer !
Maar wat als ze dan naar de dokter moet... of of, naar de gynaecoloog?!!!
Doe eens lief!
  dinsdag 24 november 2009 @ 16:54:31 #179
31101 _Led_
pi_74967006
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 16:49 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Maar wat als ze dan naar de dokter moet... of of, naar de gynaecoloog?!!!
Ik zie ineens een ontstaansverhaal voor bepaalde culturen
zzz
  dinsdag 24 november 2009 @ 17:00:18 #180
265252 GirlyGlue
plakt niet in de ogen
pi_74967214
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:00 schreef nikky het volgende:

[..]

Dat zal er behoorlijk mechanisch uitzien dan
  dinsdag 24 november 2009 @ 17:06:46 #181
55709 Stereotomy
pi_74967437
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:00 schreef GirlyGlue het volgende:

[..]

Dat zal er behoorlijk mechanisch uitzien dan
Het eerste jaar wel ja.

Eerst goeie techniek, later styling erbij, niet andersom.
pi_74971845
quote:

[..]

Ik heb het toch niet over strippen ofzo, we hebben het hier over salsales!!!
Als je dat al niet meer aankan dan moet je echt bij jezelf te rade gaan wat mij betrefd en dat heeft niets met mijn persoonlijke levensstijl te maken.

We hebben het niet over dingen die kunnen leiden tot vreemdgaan, we hebben het over dansles!!!
Als de grens zo laag ligt dat je partner niet eens meer een doodgewone hobby kan hebben dan gaat het wel erg ver met je hoor.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:17:42 #183
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74972003
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Als je dat al niet meer aankan dan moet je echt bij jezelf te rade gaan wat mij betrefd en dat heeft niets met mijn persoonlijke levensstijl te maken.

We hebben het niet over dingen die kunnen leiden tot vreemdgaan, we hebben het over dansles!!!
Als de grens zo laag ligt dat je partner niet eens meer een doodgewone hobby kan hebben dan gaat het wel erg ver met je hoor.
jaja salsales, we hebben het over een hobby waarbij je frequent aan elkaar zit en het is misschien moeilijk voor te stellen, maar voor sommige mensen is dat vrij intiem. Niet iedereen is daarvan gediend (zowel bij zichzelf als zn partner).
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:19:24 #184
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74972083
Maar blijkbaar is strippen voor jou de grens? Want daar heb je het niet over, dat impliceert dat jouw grens daar ligt. Genoeg vrouwen die het prima vinden dat hun man naar andere naakte dames kijkt, maar daarmee is dat nog niet voor iedereen normaal of acceptabel en dan is er ook niet meteen iets mis met je als je dat niet acceptabel vindt.
pi_74972238
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:17 schreef Marrije het volgende:

[..]

jaja salsales, we hebben het over een hobby waarbij je frequent aan elkaar zit en het is misschien moeilijk voor te stellen, maar voor sommige mensen is dat vrij intiem. Niet iedereen is daarvan gediend (zowel bij zichzelf als zn partner).
Tja....misschien als je ook geen tv thuis mag hebben en als vrouw altijd een lange rok aanmoet ja, voor de rest is dansles redelijk normaal hoor.
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:24:29 #186
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74972323
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:22 schreef erodome het volgende:

[..]

Tja....misschien als je ook geen tv thuis mag hebben en als vrouw altijd een lange rok aanmoet ja, voor de rest is dansles redelijk normaal hoor.
maar dat maakt het niet dat iemand wat mankeert als ie het onacceptabel vindt
pi_74972408
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:19 schreef Marrije het volgende:
Maar blijkbaar is strippen voor jou de grens? Want daar heb je het niet over, dat impliceert dat jouw grens daar ligt. Genoeg vrouwen die het prima vinden dat hun man naar andere naakte dames kijkt, maar daarmee is dat nog niet voor iedereen normaal of acceptabel en dan is er ook niet meteen iets mis met je als je dat niet acceptabel vindt.
Lieverd, die van mij mag zelfs meer dan kijken.
Daar heb ik he niet over, er zijn dingen die gewoon echt tot de doodnormale dingen horen, waarbij de norm is dat dat ok bevonden is, dansles behoort echt bij dat veilige rijtje waarbij je echt raar opkijkt als daar problemen over gemaakt wordt.

Dat je overleg moet plegen voordat je naar een stripper gaat of iets in die geest lijkt me duidelijk en daar zijn verschillende antwoorden op mogelijk, maar dansles zou niet eens een vraag moeten zijn.
pi_74972484
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:24 schreef Marrije het volgende:

[..]

maar dat maakt het niet dat iemand wat mankeert als ie het onacceptabel vindt
Als dat door jaloesie gedreven is is daar naar mijn inziens wel degelijk wat mis mee, dat gaat een stuk verder dan gewoon wat gezonde jaloesie die kan opspelen als er echt wat aan de hand lijkt te zijn.
Dan ben je gewoonweg te jaloers en dat zit zonder twijvel jezelf en je partner dwars, komt de relatie niet ten goede.
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:29:11 #189
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74972525
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:26 schreef erodome het volgende:

[..]

Lieverd, die van mij mag zelfs meer dan kijken.
Daar heb ik he niet over, er zijn dingen die gewoon echt tot de doodnormale dingen horen, waarbij de norm is dat dat ok bevonden is, dansles behoort echt bij dat veilige rijtje waarbij je echt raar opkijkt als daar problemen over gemaakt wordt.

Dat je overleg moet plegen voordat je naar een stripper gaat of iets in die geest lijkt me duidelijk en daar zijn verschillende antwoorden op mogelijk, maar dansles zou niet eens een vraag moeten zijn.
Ik vind het frequent aanraken van een andere man helemaal niet doodnormaal, en prima dat de meerderheid dat acceptabel vindt. Mijn punt: iemand die dat niet acceptabel vindt mag dan een uitzondering zijn, dat maakt diegene niet dat ie wat mankeert.
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:31:50 #190
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74972643
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:28 schreef erodome het volgende:

[..]

Als dat door jaloesie gedreven is is daar naar mijn inziens wel degelijk wat mis mee, dat gaat een stuk verder dan gewoon wat gezonde jaloesie die kan opspelen als er echt wat aan de hand lijkt te zijn.
Dan ben je gewoonweg te jaloers en dat zit zonder twijvel jezelf en je partner dwars, komt de relatie niet ten goede.
Als je beiden dezelfde mate van jaloezie hebt dan is er weinig probleem. En mi is dat meer het probleem van TS, dat ie niet helemaal op 1 lijn ligt met zn vriendin en dan krijg je mbt dit soort onderwerpen flinke wrevel.
pi_74972714
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:29 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik vind het frequent aanraken van een andere man helemaal niet doodnormaal, en prima dat de meerderheid dat acceptabel vindt. Mijn punt: iemand die dat niet acceptabel vindt mag dan een uitzondering zijn, dat maakt diegene niet dat ie wat mankeert.
Iets mankeren niet, zich ontzettend kinderachtig aanstellen wel
pi_74972720
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:29 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ben je zwaar gelovig zodat het van je overtuiging niet mag, of ben je mensenschuw dat je een aanraking als zo eng beschouwd?
We hebben het hier niet over op iemands schoot zitten en aan zijn oorlelletje knabbelen, we hebben het over dansles...
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:35:33 #193
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74972830
Bovendien, wie bepaalt dan wat gezonde jaloezie is en wat niet. TS wil voorkomen dat er een gevoel zou kunnen ontstaan tussen zijn vriendin en haar danspartner, wat op zich geen rare gedachte is als je het mij vraagt. Ze gaat wekelijks dansen met een gozer, stel ze ontwikkelen geen gevoel voor elkaar. Nou, dan was het vast ongezonde jaloezie van TS. Stel ze ontwikkelen wel gevoel voor elkaar, nou dan was het gezonde jaloezie? Dan moet hij het dus eerst maar laten gebeuren om achteraf te kunnen zeggen dat het terechte zorgen / gezonde jaloezie was?
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:38:14 #194
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74972956
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Ben je zwaar gelovig zodat het van je overtuiging niet mag, of ben je mensenschuw dat je een aanraking als zo eng beschouwd?
We hebben het hier niet over op iemands schoot zitten en aan zijn oorlelletje knabbelen, we hebben het over dansles...
Los van mijn geloof vind ik het zelf gewoon niet prettig om fysiek contact te hebben met andere mannen, ik hou er niet van, zie er de meerwaarde niet van. Ik moet er niks van hebben. Vrouwen idem trouwens. Fysiek contact met mn man: top! Alle anderen: nee dank u! Toevallig heb ik vroeger eens een vriendje gehad wiens ouders een dansschool hadden, gaven ook salsales. Voor jou is dat gewoon, voor mij is dat vrij intiem.
pi_74973135
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:35 schreef Marrije het volgende:
Bovendien, wie bepaalt dan wat gezonde jaloezie is en wat niet. TS wil voorkomen dat er een gevoel zou kunnen ontstaan tussen zijn vriendin en haar danspartner, wat op zich geen rare gedachte is als je het mij vraagt. Ze gaat wekelijks dansen met een gozer, stel ze ontwikkelen geen gevoel voor elkaar. Nou, dan was het vast ongezonde jaloezie van TS. Stel ze ontwikkelen wel gevoel voor elkaar, nou dan was het gezonde jaloezie? Dan moet hij het dus eerst maar laten gebeuren om achteraf te kunnen zeggen dat het terechte zorgen / gezonde jaloezie was?
Wat heeft de dansles hiermee te maken? Wat je hier dus zegt, is dat TS in het kader van gezonde jaloezie zijn vriendin in een keldertje in z'n huis op mag sluiten. Als z'n vriendin en haar danspartner gevoel voor elkaar zouden ontwikkelen, dan is dat net zo min aan de dansles te danken als dat de rookpauze verantwoordelijk is voor relaties tussen collega's. 't Getuigt van grote onwetendheid als je denkt dat dansen en verliefd worden een significant verband hebben.
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:38 schreef Marrije het volgende:

[..]

Los van mijn geloof vind ik het zelf gewoon niet prettig om fysiek contact te hebben met andere mannen, ik hou er niet van, zie er de meerwaarde niet van. Ik moet er niks van hebben. Vrouwen idem trouwens. Fysiek contact met mn man: top! Alle anderen: nee dank u! Toevallig heb ik vroeger eens een vriendje gehad wiens ouders een dansschool hadden, gaven ook salsales. Voor jou is dat gewoon, voor mij is dat vrij intiem.
Dan ga je toch gewoon niet dansen.. sjees..
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:44:48 #196
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74973270
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:41 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Wat heeft de dansles hiermee te maken? Wat je hier dus zegt, is dat TS in het kader van gezonde jaloezie zijn vriendin in een keldertje in z'n huis op mag sluiten.
je kunt het wel in het extreme doortrekken maar dan mis je mn punt, ik had het over dansles
quote:
Als z'n vriendin en haar danspartner gevoel voor elkaar zouden ontwikkelen, dan is dat net zo min aan de dansles te danken als dat de rookpauze verantwoordelijk is voor relaties tussen collega's.
als ik me niet vergis gaf TS aan dat deze jongen wel een streepje voor had bij zijn vriendin
quote:
't Getuigt van grote onwetendheid als je denkt dat dansen en verliefd worden een significant verband hebben.
dat zei ik dan ook niet, ik zei dat de intimiteit van het dansen (met anderen als mijn man) niks voor mij is en dat TS daar best zijn grens mag trekken en dat het dan niet meteen gezond of ongezond hoeft te zijn
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:45:37 #197
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74973329
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:41 schreef Ireyon het volgende:

Dan ga je toch gewoon niet dansen.. sjees..
dat doe ik dan ook niet
pi_74977449
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:01 schreef _Led_ het volgende:

hele lap tekst

Haha, je doet net alsof onze jaloezie extreme hoogtes bereikt.

Maar sowieso ik hoef geen hele lecture van je, ik heb in mijn vorige reactie al gezegd dat ik het op mijn manier doe en hoe jij het doet moet jij weten. Ik snap niet waarom er altijd mensen zijn die hun waarheid als de enige waarheid beschouwen. Je lijkt wel een fundamentalist in je vasthoudendheid.

Ga je ook zo oreren tegen mensen op bijvoorbeeld een verjaardag die toevallig een andere mening hebben dan jij? Zullen ze leuk vinden, ahahah.

Maar stel he, als jij uitgaat met je vriendin, en zij wil dansen met een vreemde kerel... blijf je dan met een goedkeurende glimlach aan de zijkant staan met je drankje?
pi_74981707
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:22 schreef Twin1983 het volgende:
Maar stel he, als jij uitgaat met je vriendin, en zij wil dansen met een vreemde kerel... blijf je dan met een goedkeurende glimlach aan de zijkant staan met je drankje?
Ach, laat haar toch als ze dat per sé wil. Wat wil je dan? Een scène schoppen, en je vriendin aan haar haren naar huis sleuren? Ik vind het altijd wel leuk als mijn (inmiddels vrouw) zich in de belangstelling van andere heren mag verheugen. Aan het einde van de avond gaat ze tóch met mij mee naar huis
  woensdag 25 november 2009 @ 02:08:46 #200
55709 Stereotomy
pi_74981739
quote:

Met Salsa wel. Dat is de hele bedoeling van het Salsa dansen in een Salsacafé. En dan kan het zijn dat je vriendin danst met een hele smooth suave Latino die 10x zo goed danst als jij. Maar da's alleen maar leuk voor de vriendin en motiveert je beiden om er verder in te gaan.

Het is fundamenteel anders dan wanneer je 'normaal' uitgaat en dan een gast tegen je vriendin begint aan te rijden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Stereotomy op 25-11-2009 02:14:07 ]
pi_74982604
quote:
Op woensdag 25 november 2009 02:06 schreef 49R het volgende:

[..]

Ach, laat haar toch als ze dat per sé wil. Wat wil je dan? Een scène schoppen, en je vriendin aan haar haren naar huis sleuren? Ik vind het altijd wel leuk als mijn (inmiddels vrouw) zich in de belangstelling van andere heren mag verheugen. Aan het einde van de avond gaat ze tóch met mij mee naar huis
Ja leuk idd, aan de kant bij de bar staat terwijl een of andere kerel je vrouw loopt op te leuken.
pi_74982642
topic verder niet doorgelezen

mag je vriendin op de bank blijven zitten omdat jij dat liever doet? luistert het is simpel, als je het niet vertrouwt ga je mee, als je thuis blijft moet je niet zeuren

het enige waar jij je druk over maakt is dat er een andere vent bij komt, ipv dat je straks alleen nog maar saaie dingen deelt

zo verlies je haar uiteindelijk toch vanzelf - misschien niet meteen aan een ander maar gewoon aan een leuk leven (en ja daar komen gevoelens bij kijken als ze dat met mensen kan delen lijkt me logisch)

[ Bericht 1% gewijzigd door Manono op 26-11-2009 00:08:16 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_74986105
TS: ga een cursus voetreflexologie doen en neem iedere week een andere dame mee naar huis om haar voeten te masseren op de bank
pi_74986209
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Klopt, het is ook maar dansles, maar het feit dat het salsales is, een intiemere dans maakt het verschil. Ik vind het niet vreemd dat als je als man geen behoefte aan hebt als iemand aan "je vrouw" zit. Dit betekent niet dat je het moet verbieden, maar het is zeker wel een bespreekbaar punt.
  woensdag 25 november 2009 @ 13:23:55 #205
157922 fathank
pi_74986636
quote:

[..]

Maar sowieso ik hoef geen hele lecture van je, ik heb in mijn vorige reactie al gezegd dat ik het op mijn manier doe en hoe jij het doet moet jij weten. Ik snap niet waarom er altijd mensen zijn die hun waarheid als de enige waarheid beschouwen. Je lijkt wel een fundamentalist in je vasthoudendheid.

Ga je ook zo oreren tegen mensen op bijvoorbeeld een verjaardag die toevallig een andere mening hebben dan jij? Zullen ze leuk vinden, ahahah.

JOuw vriendin mag niet met een andere kerel dansen tijdens het uitgaan? Heeft ze ook een halsband?
  woensdag 25 november 2009 @ 13:26:53 #206
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74986723
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:23 schreef fathank het volgende:

[..]

JOuw vriendin mag niet met een andere kerel dansen tijdens het uitgaan? Heeft ze ook een halsband?
Waarschijnlijk wel.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_74986731
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:23 schreef fathank het volgende:

[..]

Figuur , als jij een wijf wil die graag tegen andere kerels aanrijdt moet je het zelf weten, niet elke man wil zo'n vrouw.
  woensdag 25 november 2009 @ 13:33:48 #208
157922 fathank
pi_74987011
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:27 schreef onearmedman het volgende:

[..]

Figuur , als jij een wijf wil die graag tegen andere kerels aanrijdt moet je het zelf weten, niet elke man wil zo'n vrouw.
Jij wil geen vrouw, jij wil een slaaf.
pi_74987058
Ja, als je niet wil dat je vrouw tegen een andere kerel aan rijdt dan is ze een slaaf. Als een vrouw dit van een man niet wil is de man de slaaf.

woensdag 25 november 2009 @ 13:38:06 #210
157922 fathank
pi_74987166
Tussen dansen met en tegen aanrijden zit een groot verschil, snap je dat neit? Of is het enige dansje wat jij kent schuren?
pi_74987226
Zonder lichamelijk contact dansen is geen probleem nee, maar dat bedoelde de eerdere poster niet met het voorbeeld. Sowieso zou ik het een beetje vreemd vinden als je met je vriendin uit bent en ze dan met een andere vent gaat lopen dansen. Maarja als jij dat leuk vind is dat prima, iedereen zijn eigen mening.
  woensdag 25 november 2009 @ 13:57:42 #212
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_74987891
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 09:26 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik geloof dat er ook salsalessen bestaan waarbij je geen eigen partner mee moet nemen, maar er vaste aantallen zijn voor heren en dames. Bij de lessen dans je per oefening (5-10 min?) steeds met een andere man/vrouw.
Zo gaat dat bij onze lessen ook idd. Er zij meestal iets meer vrouwen dan mannen maar ze proberen het zo veel mogelijk 50/50 te houden.
quote:
Daarnaast valt het heel erg mee met hoe sexy salsa is, zeker bij een beginnerscursus.
Dat ook, je bent gewoon druk bezig iets te leren. In het begin is het gewoon ook nog eens een enorm gestuntel. Ik vind dat "geil" worden van salsa dansen ook nogal onzinnig, zo enorm intiem is salsa helemaal niet, dan moet je 'es naar Zouk of Bachata kijken...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 25 november 2009 @ 13:59:34 #213
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_74987966
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:39 schreef onearmedman het volgende:
Zonder lichamelijk contact dansen is geen probleem nee, maar dat bedoelde de eerdere poster niet met het voorbeeld. Sowieso zou ik het een beetje vreemd vinden als je met je vriendin uit bent en ze dan met een andere vent gaat lopen dansen. Maarja als jij dat leuk vind is dat prima, iedereen zijn eigen mening.
Bij salsa dansen "rij" je niet tegen elkaar op. De danshouding is exact hetzelfde als bij de wals ofzo. En je raakt dus alleen d'r handen, middel en schouder aan. Je zit niet aan d'r kont of borsten ofzo.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 25 november 2009 @ 14:02:56 #214
157922 fathank
pi_74988083
quote:
Volgens mij ben jij er zo eentje die ook regels opstelt als je vriendin uitgaat of niet. Dat ze ook niet met andere kerels mag praten, behalve als het jouw bierdrinkende boerenmatties zijn. En dat ze zich moet melden als ze thuis komt en uitgebreid moet vertellen met wie ze gepraat heeft, hoeveel cocktails ze op heeft en als het teveel is mag ze de komende 3 maanden niet meer uit..
pi_74988089
Ik zeg nergens dat je bij salsa dansen tegen elkaar op rijdt. Dat mensen geil worden van salsa dansen lijkt me ook sterk, feit blijft dat salsa dansen een van de meer intiemere dansen is.
  woensdag 25 november 2009 @ 14:14:52 #216
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_74988147
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:03 schreef onearmedman het volgende:
Ik zeg nergens dat je bij salsa dansen tegen elkaar op rijdt. Dat mensen geil worden van salsa dansen lijkt me ook sterk, feit blijft dat salsa dansen een van de meer intiemere dansen is.
Hoe weet jij dat? Je hebt het nooit gedaan
  woensdag 25 november 2009 @ 14:19:18 #217
55709 Stereotomy
pi_74988261
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:03 schreef onearmedman het volgende:
Die Amerikaanse style van Salsa die je hier meestal krijgt is meer show dan intiem.

En je hebt echt geen tijd om geil te worden als je al die kutpasjes probeert te onthouden!
pi_74989467
Cubaans salsa dansen is meer schuren dan NY of LA style. Welke style wilt ze gaan volgen?
Haters gonna hate.
  woensdag 25 november 2009 @ 14:57:05 #219
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_74989514
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:55 schreef CyclingGirl het volgende:
Cubaans salsa dansen is meer schuren dan NY of LA style. Welke style wilt ze gaan volgen?
Vrijwel zeker LA. Tenzij het anders gemeld staat krijg je in NL LA style.
  woensdag 25 november 2009 @ 15:53:39 #220
25603 FeEsTbBt
You're not paranoid, Ever
pi_74991472
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel.
Wat is er mis met een halsband voor je vriendin?
Do You See The Darkness? Embrace It ! | People that call themselves freaks are probably more normal than most people i know...
  woensdag 25 november 2009 @ 15:58:42 #221
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_74991641

met dansen wordt het toch wel intiem TS.

owh, en niet durven dansen ¡¡
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 25 november 2009 @ 15:59:40 #222
265252 GirlyGlue
plakt niet in de ogen
pi_74991671
Ik vind het nogal logisch als je vriendin een man die wel wil dansen, spannender vindt dan een man die thuis blijft zitten mopperen.

Man, je zou blij moeten zijn dat je vriendin zoiets voorstelt als salsalessen.
  woensdag 25 november 2009 @ 16:08:03 #223
55709 Stereotomy
pi_74991938
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:58 schreef wise het volgende:

Um, continu 50-100cm hoofden van elkaar af en lichtjes bij de armen / middel aanraken vind jij intiem?
  woensdag 25 november 2009 @ 16:08:38 #224
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_74991966
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:08 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Um, continu 50-100cm hoofden van elkaar af en lichtjes bij de armen / middel aanraken vind jij intiem?
dat wordt het vanzelf wel. Trust me
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 25 november 2009 @ 16:11:04 #225
55709 Stereotomy
pi_74992046
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:08 schreef wise het volgende:

[..]

dat wordt het vanzelf wel. Trust me
Ik kom altijd vast te zitten in m'n hammerlocks
  woensdag 25 november 2009 @ 16:19:50 #226
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_74992369
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:58 schreef wise het volgende:

Dat is intiem?
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:59 schreef GirlyGlue het volgende:
Ik vind het nogal logisch als je vriendin een man die wel wil dansen, spannender vindt dan een man die thuis blijft zitten mopperen.

Man, je zou blij moeten zijn dat je vriendin zoiets voorstelt als salsalessen.
Hij is terecht bang dat ze iemand tegenkomt die ze leuker dan hem gaat vinden. Dat heeft niks te maken met hoe intiem salsa is, maar meer gewoon met dat hij gewoon een saaie lul is.
pi_74992622
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:19 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat is intiem?
[..]

Hij is terecht bang dat ze iemand tegenkomt die ze leuker dan hem gaat vinden. Dat heeft niks te maken met hoe intiem salsa is, maar meer gewoon met dat hij gewoon een saaie lul is.
dat dus
Ja doei.
pi_74993495
quote:
quote:
quote:
Ik ben dus bang dat daar stiekem toch wat opgebouwd wordt.
Volgens mij mag dit percentage worden herzien .

Beste kerel,

Als een vrouw daadwerkelijk vreemd wil gaan, heeft ze hier 24 uur per dag, 7 dagen per week, waar ze zich ook bevindt, eventueel met wie ze ook maar wil, de mogelijkheid toe. Een salsales als ‘reden’ is hier niet voor nodig.
quote:
Een vriendin is geen eigendom, een vrouw haar recht, in Nederland, staat gelijk aan het recht van de man; beperk je haar in haar doen en laten, dan is de kans groot dat je haar zult verliezen.

Belangrijk is het dan ook, hoe is jullie relatie op dit moment?

Besteed jij, naast tijd aan de relatie, ook tijd aan eigen bezigheden en eigen hobbies?
Is je vriendenkring / het aantal sociale contacten groot genoeg voor jou?

Want jij hebt jouw leven,
de vriendin in kwestie, heeft het hare.

Eeb tip kan zijn, om een hobby of sport uit te oefenen op de dagen dat zij aan het dansen is. Gedachten zullen dan zijn afgeleid, er is wat meer afwisseling, langs deze weg kun je ook nieuwe mensen leren kennen, en je zult mogelijkerwijs inzien, dat bescherming in deze mate, ietwat overbodig is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2009 16:59:10 ]
  woensdag 25 november 2009 @ 16:55:52 #229
55709 Stereotomy
pi_74993535
Maar TS mag dan niet naar de sportschool, omdat hij wel eens opgewonden kan raken van bezweette pakjes van vrouwtjes die *boing boing* op de treadmill lopen
pi_74993702
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
Maar TS mag dan niet naar de sportschool, omdat hij wel eens opgewonden kan raken van bezweette pakjes van vrouwtjes die *boing boing* op de treadmill lopen
Dit is een aanname van jou .
pi_74996376
quote:
Op woensdag 25 november 2009 14:19 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Die Amerikaanse style van Salsa die je hier meestal krijgt is meer show dan intiem.

En je hebt echt geen tijd om geil te worden als je al die kutpasjes probeert te onthouden!
Mwhoa, een goed uitgevoerd bodyroll is toch wel mooi om te zien . En dans is natuurlijk een verticale uiting van een horizontaal verlangen.

Maar even serieus. Het is de vrouw die bepaald hoe sensueel / intiem een dans wordt. Daarnaast is zeker bij salsa het sociale element vele malen belangrijker dan het verleidingselement (dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld een discotheek).

Wat vind TS er bijvoorbeeld van als zijn vriendin op tennis gaat? Dit is mijns inziens te vergelijken met salsa, ook een gemixde activiteit, het "naborrelen" is ook aanwezig. Als TS zich daar geeen zorgen over zou maken, dan is er geen reden om dat bij sals wel te hebben.
pi_74999646
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:35 schreef Marrije het volgende:
Gezonde jaloesie is het als je het niet leuk vindt als je partner aan het sjansen is met een ander, of als een ander heel duidelijk meer wil van je partner.
De een heeft daar andere grensen in als een ander, maar dat behoort wel bij gezonde jaloesie.

Deze 2 kennen elkaar al, zijn blijkbaar goed genoeg bevriend om samen op dansles te willen, als er chemie was dan was die er al, als er nu geen chemie is is er geen enkele reden om te denken dat dat door dat dansen er wel zou komen.
Mogen ze dan bv ook op school niet meer met elkaar omgaan, niets meer doen samen(met anderen erbij of zelfs alleen) omdat er weleens een gevoel kan ontwikkelen?

Mensen zouden zich wat meer zorgen moeten maken over de kwaliteit van hun relatie ipv zich zorgen te maken om anderen, als je dat doet namelijk is de kans niet zo bar groot dat je je partner kwijtraakt aan een ander.
Ga je je wel teveel zorgen maken over anderen dan ondermijn je vaak je relatie uiteindelijk ipv dat je het goed doet.
pi_74999798
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:10 schreef onearmedman het volgende:

[..]

Klopt, het is ook maar dansles, maar het feit dat het salsales is, een intiemere dans maakt het verschil. Ik vind het niet vreemd dat als je als man geen behoefte aan hebt als iemand aan "je vrouw" zit. Dit betekent niet dat je het moet verbieden, maar het is zeker wel een bespreekbaar punt.
Zij vindt het blijbaar superleuk, zou het nog veel leuker vinden als de TS gewoon meedeed, zou het ook super vinden als de TS alleen maar meeging, dus wat is het probleem?
Daarbij, ze begint net, het zal mer klunsen als sexy zijn de eerste tijd, daarna worden veel luitjes die aan dansles doen vaak goed fanatiek en wordt het een mooi geheel, maar wel geconcentreerd.

Als je goed wordt erin wordt het een sport, wordt je er niet goed in dan is het wel erg leuk, maar ook klunserig zat.
pi_74999867
quote:
Er is een verschil tussen dansen met een danspartner van dansles, bv dat ze meedoet in een voorstelling/wedstrijd en dat je daarnaar kijkt en je vriendin die wegrent om met een of andere gast in een disco te gaan staan dansen en jou alleen achterlaat.
pi_75007361
Boeiend onderwerp.

Ik moet bekennen dat ik ook niet erg happy zou worden als mijn vriendin met een andere jongen gaat salsa dansen. Terwijl ik totaal niet jaloers ben ingesteld (Triotjes of partnerruil vind ik geen probleem).

Dansen vind ik vaak zo'n flirterig en emotioneel iets (zeker als je het een beetje goed doet ) dat ik dat bewust als iets tussen mij en mijn vriendin zie.
If abortion is murder, then masturbation is genocide and a blowjob is cannibalism
pi_75009172
Ik geef TS groot gelijk

Mijn advies: kort houden jouw vriendin. Jij bent de man en jij houdt de controle. Het moet eens afgelopen zijn met dat overdreven gefemeniseer en geemancipeer. dood aan alle viva's en breng de vrouw weer terug naar haar plek waar ze hoort: de keuken en de wasmachine.
pi_75010410
quote:
Op donderdag 26 november 2009 01:17 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik geef TS groot gelijk

Mijn advies: kort houden jouw vriendin. Jij bent de man en jij houdt de controle. Het moet eens afgelopen zijn met dat overdreven gefemeniseer en geemancipeer. dood aan alle viva's en breng de vrouw weer terug naar haar plek waar ze hoort: de keuken en de wasmachine.
schattig hoor, zo'n man die nog steeds niet kan omgaan met vrouwen die een eigen mening hebben
echt, waar komen al dit soort types toch vandaan? IRL kom ik ze echt nooit tegen hoor...
  donderdag 26 november 2009 @ 09:31:08 #238
31101 _Led_
pi_75011567
quote:

[..]

Ehm, ja hoor, als wij uitgaan danst mijn vriendin ook wel eens met een ander - bekend of wildvreemd.
En als ik er dan even later superswingend aankom en ik neem het van hem over hebben we de tijd van ons leven

Laat ik jou dan een vraag stellen - als jij zo superstoer langs de kant staat enorm niet-te-dansen he, en je staat je op winden over de gedachte dat iemand anders misschien wel eens te dicht bij je vriendin in de buurt zou kunnen komen...
Heb je dan nooit het lumineuze idee dat zelf ook dansen en lol hebben het allemaal een stuk makkelijker maakt ?
Dan kom je er namelijk achter dat niet iedereen die staat te dansen z'n piemel in je vriendin wil stoppen zodra je even niet kijkt maar dat de meeste mensen gewoon plezier hebben.
zzz
pi_75011850
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:55 schreef Stereotomy het volgende:

totdat je dichtbij komt en hun zweetlucht ruikt
Doe eens lief!
  donderdag 26 november 2009 @ 10:12:07 #240
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75012445
quote:
Op donderdag 26 november 2009 08:00 schreef Some-Lady het volgende:
schattig hoor, zo'n man die nog steeds niet kan omgaan met vrouwen die een eigen mening hebben
echt, waar komen al dit soort types toch vandaan? IRL kom ik ze echt nooit tegen hoor...
Dat je er uberhaupt op reageert...
  donderdag 26 november 2009 @ 10:13:06 #241
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75012463
quote:
Op woensdag 25 november 2009 23:46 schreef TimVerfbom het volgende:
Ik moet bekennen dat ik ook niet erg happy zou worden als mijn vriendin met een andere jongen gaat salsa dansen. Terwijl ik totaal niet jaloers ben ingesteld (Triotjes of partnerruil vind ik geen probleem).
Okay, jij bent gewoon raar...
pi_75012673
dit topic !

komop zeg. los van dat ik alleen pg 1 heb gelezen: salsa - les is niet bepaald intiem / geil makend
Ik kan me er bij zouk nog iets bij voorstellen (als je een beetje je best doet), maar dan zal vooral de
man daar opgewonden van kunnen raken. Dansen is dansen, en zodra je als man meer gaat voelen ben je meestal de lul, want vrouwen willen gewoon dansen en niets meer en niets minder dan.
pi_75012683
Daarbij is er bij les 100000x partnerwissel. Irritant, maarja dan leer je het wel beter.
pi_75012702
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:13 schreef Catbert het volgende:

[..]

Okay, jij bent gewoon raar...
!!!
  donderdag 26 november 2009 @ 10:27:13 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75012766
quote:
Op woensdag 25 november 2009 23:46 schreef TimVerfbom het volgende:

Dansen vind ik vaak zo'n flirterig en emotioneel iets (zeker als je het een beetje goed doet ) dat ik dat bewust als iets tussen mij en mijn vriendin zie.
Ja logisch. Neuken is verre van flirterig, laat staan dat er emoties mee gepaard gaan. Dansen daarentegen: die zwoegende, zwetende lijven die naakt tegen elkaar plakken en in elkaar opgaan, zéker als je het een beetje goed doet ...
Oh wacht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_75012794
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja logisch. Neuken is verre van flirterig, laat staan dat er emoties mee gepaard gaan. Dansen daarentegen: die zwoegende, zwetende lijven die naakt tegen elkaar plakken en in elkaar opgaan, zéker als je het een beetje goed doet ...
Oh wacht.
hehehe
  donderdag 26 november 2009 @ 10:28:26 #247
31101 _Led_
pi_75012797
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh wacht.
Oeh, ik wil met jou wel een keertje dansen
zzz
  donderdag 26 november 2009 @ 12:07:56 #248
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75015565
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:22 schreef Holy_Goat het volgende:
dit topic !

komop zeg. los van dat ik alleen pg 1 heb gelezen: salsa - les is niet bepaald intiem / geil makend
Ik kan me er bij zouk nog iets bij voorstellen (als je een beetje je best doet), maar dan zal vooral de
man daar opgewonden van kunnen raken. Dansen is dansen, en zodra je als man meer gaat voelen ben je meestal de lul, want vrouwen willen gewoon dansen en niets meer en niets minder dan.
Inderdaad. Als je naar een salsafeest gaat en je staat daar met een dikke boner, dan weet je zeker dat die meid en al haar vriendinnen absoluut nooit meer met je willen dansen. Salsa dansen is bovendien gewoon niet intiem, niet zo intiem als gewoon schuivelen op een langzaam nummer met iemand die je leuk vindt.
pi_75023291
Iedereen wordt wel eens opgewonden van een ander. Als dat een ondraaglijke gedachte is begrijp ik niet hoe je het redt in deze grote boze wereld.
pi_75041156
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:07 schreef Catbert het volgende:

[..]

Inderdaad. Als je naar een salsafeest gaat en je staat daar met een dikke boner, dan weet je zeker dat die meid en al haar vriendinnen absoluut nooit meer met je willen dansen. Salsa dansen is bovendien gewoon niet intiem, niet zo intiem als gewoon schuivelen op een langzaam nummer met iemand die je leuk vindt.
hehe inderdaad. ervaring mee?
  vrijdag 27 november 2009 @ 00:14:09 #251
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_75041646
quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:31 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Laat ik jou dan een vraag stellen - als jij zo superstoer langs de kant staat enorm niet-te-dansen he, en je staat je op winden over de gedachte dat iemand anders misschien wel eens te dicht bij je vriendin in de buurt zou kunnen komen...
Heb je dan nooit het lumineuze idee dat zelf ook dansen en lol hebben het allemaal een stuk makkelijker maakt ?
Is het al eens in je opgekomen dat sommige mensen gewoon echt niet van dansen houden? Of het gewoon helemaal niet kunnen (leren)? Waarschijnlijk is het ook leuker als je het kan. Maar zoals sommige mensen niet intelligent genoeg zijn voor een universitaire opleiding, missen anderen de motoriek om een beetje te kunnen dansen.
pi_75044335
quote:
Op donderdag 26 november 2009 01:17 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik geef TS groot gelijk

Ging jij ook niet op dansles? en niet omdat je zelf zo graag wilt
  vrijdag 27 november 2009 @ 08:28:38 #253
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75044384
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:58 schreef Holy_Goat het volgende:
hehe inderdaad. ervaring mee?
Ik heb salsales en heb daarmee inderdaad de ervaring dat ik er geen boner van krijg.
  maandag 30 november 2009 @ 16:59:49 #254
8369 speknek
Another day another slay
pi_75148828
Ik denk dat ie z'n vriendin wel kan vertrouwen. Maar die jongen gaat zeker met een lekker wijf op salsadansen, omdat ie graag wil leren dansen. Haha echt niet. Die wil gewoon zo dicht mogelijk met zijn schwanz over haar hele lichaam heen schuren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 30 november 2009 @ 17:18:01 #255
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_75149665
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 08:28 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik heb salsales en heb daarmee inderdaad de ervaring dat ik er geen boner van krijg.
Kut zeg. En wat zei de huisarts?
  maandag 30 november 2009 @ 17:20:49 #256
55709 Stereotomy
pi_75149811
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat ie z'n vriendin wel kan vertrouwen. Maar die jongen gaat zeker met een lekker wijf op salsadansen, omdat ie graag wil leren dansen. Haha echt niet. Die wil gewoon zo dicht mogelijk met zijn schwanz over haar hele lichaam heen schuren.
Door dit soort postings wordt wel duidelijk wie ooit wel en wie niet serieus op dansles heeft gezeten.
pi_75150020
leeft dit topic nog steeds?
Doe eens lief!
  maandag 30 november 2009 @ 17:26:06 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75150037
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:20 schreef Stereotomy het volgende:

Door dit soort postings wordt wel duidelijk wie ooit wel en wie niet serieus op dansles heeft gezeten.
En wie er in de puberteit is achtergebleven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 30 november 2009 @ 17:28:56 #259
8369 speknek
Another day another slay
pi_75150141
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
En wie er in de puberteit is achtergebleven.
mannen denken met hun pik STOP THE PRESSES .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 30 november 2009 @ 19:03:50 #260
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_75154150
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:20 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik heb 25 jaar geleden dansles gedaan. Drie verlegen jongetjes van 14 tegenover een stampede van 75 vrouwen die wilden leren dansen. Ik heb dus zelf op dansles gezeten, en de drie jongens die er waren deden dat alleen vanuit de verwondering over het groeiende rond op hun piemel en de daarmee gepaard gaande wazige aandrang om contact te maken met het andere geslacht.

Homo's kenden wij niet in die dagen, in Amsterdam-West. Later ben ik ze wel tegengekomen, en kwam ik tot het besef dat er toch inderdaad mannen zijn die willen leren dansen op dansles.

Tsjatsjatsja...
  maandag 30 november 2009 @ 19:15:39 #261
55709 Stereotomy
pi_75154799
quote:
Op maandag 30 november 2009 19:03 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Ik heb 25 jaar geleden dansles gedaan. Drie verlegen jongetjes van 14 tegenover een stampede van 75 vrouwen die wilden leren dansen. Ik heb dus zelf op dansles gezeten, en de drie jongens die er waren deden dat alleen vanuit de verwondering over het groeiende rond op hun piemel en de daarmee gepaard gaande wazige aandrang om contact te maken met het andere geslacht.

Homo's kenden wij niet in die dagen, in Amsterdam-West. Later ben ik ze wel tegengekomen, en kwam ik tot het besef dat er toch inderdaad mannen zijn die willen leren dansen op dansles.

Tsjatsjatsja...
Jij vergelijkt jong volwassenen met serieuze interesses met jezelf als domme puber van 14 die z'n hormonen niet onder controle kon houden?
pi_75155178
Geloof mij maar. Na een aantal danslessen met die klasgenoot ben je haar kwijt
pi_75156671
M'n vriendin heeft dat ook al een paar keer voorgesteld. Nou ben ik ook totaal niet van 't dansen, maar we gaan dat binnenkort gewoon eens proberen. Misschien vind ik het wel leuk. Gewoon doen joh.
pi_75169153
Gewoon doen! Vaak een leuke avond samen.. lekker intiem met je vriendin!! Zo moeilijk is het niet
pi_75173031
Mijn huidige vriendin heeft ook dansen gedaan met een andere jongen voor ze met mij een relatie had (dat wel:P)

Met sommige dansen stond je gewoon met de benen tussen mekaar en als de leraar er dan een bierviltje tussen zou stoppen mocht het niet vallen. Zo close was dat allemaal. Ze kon toen ook wel zijn boner voelen als ie dat eens had, en ja dat had ie wel eens.

Verder is er geen enkele man (homo's buitengelaten) die met een meid danst en er niet mee naar bed zou willen gaan.
Maar om het zover te laten komen moet de vrouw wel toestemmen natuurlijk ;-)
Die kans word na een tijd alleen maar vergroot als het dansen een plezierige ontsnapping is uit een saaie/sleur relatie. Gras is groener bij buurman enzo.

Een dans is zo intiem als je het zelf maakt.. als je puur enkel technische bewegingen oefent is er inderdaad niks intiems aan. Als hij meer doet dan enkel technische bewegingen kan het best intiem worden hoor
newb
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:55:31 #266
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75178915
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:38 schreef WvdL het volgende:
Verder is er geen enkele man (homo's buitengelaten) die met een meid danst en er niet mee naar bed zou willen gaan.
Ik dans regelmatig met meiden met wie ik niet naar bed zou willen, complete onzin dus.
  dinsdag 1 december 2009 @ 13:32:54 #267
55709 Stereotomy
pi_75180111
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:55 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik dans regelmatig met meiden met wie ik niet naar bed zou willen, complete onzin dus.
Ik ook, doe toch iets verkeerd. Volgende keer aan de andere kant van de zaal dansen. Dan krijg ik bij het doordraaien tenminste de leukere vrouwen.

Alhoewel mijn huidige danspartner het leukst is . Maargoed, met al die pasjes en handbewegingen ben ik wel meer zoet dan met het verkrijgen van een boner.
pi_75180459
Mijn vriendje wil met mij op salsales, wat zegt dat over hem? Dat hij betaald over mijn lichaam mag schuren?

O wacht, dat mocht ie al! Misschien dus toch een andere motivatie ?!!!!
  woensdag 2 december 2009 @ 14:24:11 #269
160346 Mavro
Black & Red
pi_75211431
Lachen zeg.

Jouw vriendin moet dus in feite lijden onder het feit dat JIJ last hebt van jaloezie.

Dikke lul, 3 bier. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_75212178
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:41 schreef P.F het volgende:
Mijn vriendje wil met mij op salsales, wat zegt dat over hem? Dat hij betaald over mijn lichaam mag schuren?

O wacht, dat mocht ie al! Misschien dus toch een andere motivatie ?!!!!
Jaaa...de vis wordt duur betaald (zo krijgen we dit naar de 300 deelnemers en zijn we er van af, wie volgt?)
nothing will change without a rebel
  woensdag 2 december 2009 @ 16:47:48 #271
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_75216440
Ga op paaldansles
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_75217363
Ik zou mijn vriendin in ieder geval niet in haar eentje laten gaan. Een vriend van mij uit Utrecht (laten we hem Robert noemen) is er zelfs zijn vriendin door kwijtgeraakt! Zijn vriendin (Sofie) wilde ook eerst met hem gaan salsadansen, maar daar had hij geen trek in. Zij gaat dus alleen en in haar eerste dansles vind ze dus een vent (Eric) die haar danspartner wordt en waar ze de rest van de cursus mee danst. Het klikt best goed tussen die vriendin en haar danspartner en af en toe komt die danspartner zelfs thuis bij mijn vriend om Sofie voor dansles op te halen . Robert vond het een hele geruststelling, want die eric bleek nogal een suf figuur te zijn die geen bedreiging voor hem vormde.
Een tijd later zit ik met een vriendin in de kroeg die ook salsa danst en zijn vraagt aan mij; "Sinds wanneer is het uit tussen Sofie en Robert"? Ik zo van huh? Zij verteld mij dat Sofie het bed dus deelt haar Chinese salsaleraar en dat Sofie altijd in de dansuurtjes na de les (salsaparty ofzo) met hem mee naar huis gaat. Nou ik was er gewoon een beetje van ondersteboven. Hoewel ik het nog niet helemaal geloofde aangezien een Chinese salsaleraar een contradictio in terminis lijkt. De volgende dag ben ik het internet gaan afstruinen en inderdaad zit er een chinees bij die dansschool die lesgeeft. Vervolgens confronteer ik Sofie met waar ze mee bezig is. Die gaf dus toe dat ze tijdens de lessen op haar leraar gevallen was aangezien zij altijd werd uitgekozen door de leraar om figuren mee te demonstreren enzo. Een paar dagen later heeft ze het opgebiecht en zijn zij en Rovert uit elkaar gegaan. . Ik zeg niet dat het zo gegarandeerd zal lopen, maar ondanks dat je vriendin te vertrouwen is zal ik toch oppassen met salsa.
pi_75217900
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:12 schreef oxylus11 het volgende:
Ik zou mijn vriendin in ieder geval niet in haar eentje laten gaan. Een vriend van mij uit Utrecht (laten we hem Robert noemen) is er zelfs zijn vriendin door kwijtgeraakt! Zijn vriendin (Sofie) wilde ook eerst met hem gaan salsadansen, maar daar had hij geen trek in. Zij gaat dus alleen en in haar eerste dansles vind ze dus een vent (Eric) die haar danspartner wordt en waar ze de rest van de cursus mee danst. Het klikt best goed tussen die vriendin en haar danspartner en af en toe komt die danspartner zelfs thuis bij mijn vriend om Sofie voor dansles op te halen . Robert vond het een hele geruststelling, want die eric bleek nogal een suf figuur te zijn die geen bedreiging voor hem vormde.
Een tijd later zit ik met een vriendin in de kroeg die ook salsa danst en zijn vraagt aan mij; "Sinds wanneer is het uit tussen Sofie en Robert"? Ik zo van huh? Zij verteld mij dat Sofie het bed dus deelt haar Chinese salsaleraar en dat Sofie altijd in de dansuurtjes na de les (salsaparty ofzo) met hem mee naar huis gaat. Nou ik was er gewoon een beetje van ondersteboven. Hoewel ik het nog niet helemaal geloofde aangezien een Chinese salsaleraar een contradictio in terminis lijkt. De volgende dag ben ik het internet gaan afstruinen en inderdaad zit er een chinees bij die dansschool die lesgeeft. Vervolgens confronteer ik Sofie met waar ze mee bezig is. Die gaf dus toe dat ze tijdens de lessen op haar leraar gevallen was aangezien zij altijd werd uitgekozen door de leraar om figuren mee te demonstreren enzo. Een paar dagen later heeft ze het opgebiecht en zijn zij en Rovert uit elkaar gegaan. . Ik zeg niet dat het zo gegarandeerd zal lopen, maar ondanks dat je vriendin te vertrouwen is zal ik toch oppassen met salsa.
Dus de moraal van dit verhaal ...

zelfs Chinezen met een kleine pik kunnen scoren bij de meiden met ..............

S A L S A
pi_75217920
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:26 schreef CP69 het volgende:

[..]

zelfs Chinezen met een kleine pik kunnen scoren bij de meiden met ..............

S A L S A
Oh, volgens mij klopt dat wel ja, hahaha.

[ Bericht 17% gewijzigd door P.F op 02-12-2009 17:33:32 ]
  woensdag 2 december 2009 @ 17:37:31 #275
55709 Stereotomy
pi_75218312
Salsa is beter dan bier.
pi_75218340
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:26 schreef CP69 het volgende:

[..]

S A L S A
Over de groote van zijn pik kan ik helaas niet zeggen, maar het is geen groot mannetjes waarschijnlijk heb je gelijk.
  woensdag 2 december 2009 @ 17:41:46 #277
55709 Stereotomy
pi_75218444
Het bewijst dat vrouwen zich aangetrokken voelen door mannen die leiders zijn, kennis hebben en toepassen, een 'hoge waarde' hebben (docent zijnde). Blijkbaar erg sexy voor een vrouw.

En dit bewijst ook weer dat mannen zich aangetrokken voelen door vrouwen met twee tieten en een kut.
pi_75218517
nou maar hopen dat ik geen Chinese Fok!ers op hun ...eh... pik(kie) heb getrapt ...

ach ja , ze kunnen altyd het tegendeel bewijzen in het KPD 18+
  woensdag 2 december 2009 @ 21:23:04 #279
223428 Countess
pi_75227177
Bijna tijd voor een slotje!
  donderdag 3 december 2009 @ 11:29:16 #280
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75240888
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:23 schreef Countess het volgende:
Bijna tijd voor een slotje!
Nuttige toevoeging ook En tellen is kennelijk ook niet je sterkste punt...
  donderdag 3 december 2009 @ 11:54:49 #281
223428 Countess
pi_75241822
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:29 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nuttige toevoeging ook En tellen is kennelijk ook niet je sterkste punt...
Je hebt vast wel begrepen dat ik uitkijk naar het moment dat-ie dichtkan
  donderdag 3 december 2009 @ 13:17:17 #282
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75244553
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:54 schreef Countess het volgende:
Je hebt vast wel begrepen dat ik uitkijk naar het moment dat-ie dichtkan
Je kunt ook gewoon niet kijken/posten lijkt me? Verder: bedankt voor het incentive een deel 2 aan te maken
pi_75244735
quote:

dankuwel
Ik snap niet dat je je zo verzet tegen salsa. Salsa is leuk, gaaf, intiem en het samen leren schept een goede band.

Als je werkelijk zo koppig bent om je niet over te laten halen te leren dansen, dan moet je ook niet zeiken dat ze dat met een ander doet.

Daar heb je immers zelf voor gekozen. Haar verbieden op salsales te gaan omdat je zelf te beroerd bent je over je vooroordelen te zetten, vind ik onacceptabel.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 3 december 2009 @ 13:24:47 #284
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75244811
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:22 schreef El_Matador het volgende:
Daar heb je immers zelf voor gekozen. Haar verbieden op salsales te gaan omdat je zelf te beroerd bent je over je vooroordelen te zetten, vind ik onacceptabel.
Z'n vriendin waarschijnlijk ook
  donderdag 3 december 2009 @ 13:26:15 #285
55709 Stereotomy
pi_75244854
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:17 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon niet kijken/posten lijkt me? Verder: bedankt voor het incentive een deel 2 aan te maken
Heb jij eigenlijk een vaste dansparter, Catbert? Of is het zo dat ze bij jullie zo vaak ronddraaien dat het niks meer uitmaakt?
pi_75244868
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:24 schreef Catbert het volgende:

[..]

Z'n vriendin waarschijnlijk ook
En gelijk heeft ze.

Het is heel simpel:
- of je hebt iets voor haar over en zet je over je dansfobie heen
- of je zeikt niet dat zij haar passie volgt en -dan dus- met een ander (intiem) gaat dansen

Wel de lusten, niet de lasten lijkt de TS voor te gaan.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_75244987
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:12 schreef oxylus11 het volgende:
Salsa is gewoon goed.

"ik zou toch oppassen"... alsof je vriendin een bezit van je is ofzo. Donder op man. Als die Robert ZELF ervoor kiest niet salsa te dansen, dan moet ie ook niet zeiken dat ze dat met een ander doet. En ja, daar kan wel es meer van komen dan dansen. Eigen schuld, suffe lul van een Robert.

donderdag 3 december 2009 @ 13:32:24 #288
55709 Stereotomy
pi_75245027
En als Robert minder goed in bed is als een dwergchinees dan was die relatie toch al gedoemd te mislukken, toch?
  donderdag 3 december 2009 @ 13:34:11 #289
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75245076
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:26 schreef Stereotomy het volgende:
Heb jij eigenlijk een vaste dansparter, Catbert? Of is het zo dat ze bij jullie zo vaak ronddraaien dat het niks meer uitmaakt?
Bij ons draai je sowieso door. Er waren een paar stelletjes die niet meededen, maar die zijn op een gegeven moment gestopt. Je leert sowieso geen salsa dansen met een vaste partner IMHO. Ik heb natuurlijk wel een paar favorieten wat betreft 't dansen, maar je moet ook leren leiden (/lijden ) met meiden die minder goed zijn.
pi_75245116
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:32 schreef Stereotomy het volgende:
En als Robert minder goed in bed is als een dwergchinees dan was die relatie toch al gedoemd te mislukken, toch?
Ah, want alle Chinezen zijn waardeloze minnaars en een of andere gozer die het vertikt om zijn vriendin te vergezellen met dansen is veel beter?

Dansende mensen zijn veel beter in bed. Wen er maar aan.

Sofie heeft gelijk. Verstandige meid.

pi_75246079
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Salsa is gewoon goed.

"ik zou toch oppassen"... alsof je vriendin een bezit van je is ofzo. Donder op man. Als die Robert ZELF ervoor kiest niet salsa te dansen, dan moet ie ook niet zeiken dat ze dat met een ander doet. En ja, daar kan wel es meer van komen dan dansen. Eigen schuld, suffe lul van een Robert.
Humm, zijn vriendin was natuurlijk ook niet verplicht vreemd te gaan met haar leraar natuurlijk. Bovendien waarom zou Robert verplicht de zelfde hobby van zijn vriendin moeten overnemen?
pi_75246273
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:07 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Humm, zijn vriendin was natuurlijk ook niet verplicht vreemd te gaan met haar leraar natuurlijk.
Nee, maar die kans zat erin. Salsa is nu eenmaal een fysieke opwindende activiteit.
quote:
Bovendien waarom zou Robert verplicht de zelfde hobby van zijn vriendin moeten overnemen?
Ik heb het nergens verplicht gesteld. Maar een beetje relatiepartner is wel bereid te kijken naar de hobbies van de ander. Lijkt me niet zo gek.

Zo gaat mijn huidige vriendin meedoen met een keer een pilletje. En ik ga es kijken naar haar dansoptredens. Als je dat soort dingen niet voor elkaar over hebt, dan ben je niet geschikt als partner. Dan is het uiteindelijk DAAR al misgelopen en niet met de dansleraar zelf.

donderdag 3 december 2009 @ 14:20:48 #293
55709 Stereotomy
pi_75246519
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah, want alle Chinezen zijn waardeloze minnaars en een of andere gozer die het vertikt om zijn vriendin te vergezellen met dansen is veel beter?

Dansende mensen zijn veel beter in bed. Wen er maar aan.

Sofie heeft gelijk. Verstandige meid.
Sarcasme belde. Of je ff op wil schieten en het bij wil houden.
pi_75248495
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, maar die kans zat erin. Salsa is nu eenmaal een fysieke opwindende activiteit.
[..]

Ik heb het nergens verplicht gesteld. Maar een beetje relatiepartner is wel bereid te kijken naar de hobbies van de ander. Lijkt me niet zo gek.

Zo gaat mijn huidige vriendin meedoen met een keer een pilletje. En ik ga es kijken naar haar dansoptredens. Als je dat soort dingen niet voor elkaar over hebt, dan ben je niet geschikt als partner. Dan is het uiteindelijk DAAR al misgelopen en niet met de dansleraar zelf.
Sorry, mijn wereldbeeld wijkt teveel af van het jouwe om dat te begrijpen.
  donderdag 3 december 2009 @ 16:07:18 #295
223428 Countess
pi_75250332
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:17 schreef Catbert het volgende:

[..]

Er zijn genoeg adviezen aan TO gegeven, waarvan ook van mij.
Hij moet gewoon op dansen gaan en anders niet zeuren.
pi_81626001
Beetje laat, Dans nu al 5 jaar en heb ook al verschillende koppels zien uit elkaar gaan, wanneer ze op op de danspartner verliefd worden.

Ga gewoon dansen, na de dans is de sex meestal toch passioneler.
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:19:15 #297
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_81627475
kutkick.
pi_81628258
Ben nu na een paar maanden wel benieuwd hoe het is gegaan.
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:41:08 #299
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_81628556
dat dan weer wel ts werd vast fucking jaloers, vriendin trok dat niet, en ging daardoor met die danskerel er van door
pi_81628692
Dat dit topic snel op slot moge gaan.
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:47:21 #301
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_81628873
Gedaan.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: