abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 november 2009 @ 00:14:09 #251
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_75041646
quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:31 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Laat ik jou dan een vraag stellen - als jij zo superstoer langs de kant staat enorm niet-te-dansen he, en je staat je op winden over de gedachte dat iemand anders misschien wel eens te dicht bij je vriendin in de buurt zou kunnen komen...
Heb je dan nooit het lumineuze idee dat zelf ook dansen en lol hebben het allemaal een stuk makkelijker maakt ?
Is het al eens in je opgekomen dat sommige mensen gewoon echt niet van dansen houden? Of het gewoon helemaal niet kunnen (leren)? Waarschijnlijk is het ook leuker als je het kan. Maar zoals sommige mensen niet intelligent genoeg zijn voor een universitaire opleiding, missen anderen de motoriek om een beetje te kunnen dansen.
pi_75044335
quote:
Op donderdag 26 november 2009 01:17 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik geef TS groot gelijk

Mijn advies: kort houden jouw vriendin. Jij bent de man en jij houdt de controle. Het moet eens afgelopen zijn met dat overdreven gefemeniseer en geemancipeer. dood aan alle viva's en breng de vrouw weer terug naar haar plek waar ze hoort: de keuken en de wasmachine.
Ging jij ook niet op dansles? en niet omdat je zelf zo graag wilt
  vrijdag 27 november 2009 @ 08:28:38 #253
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75044384
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:58 schreef Holy_Goat het volgende:
hehe inderdaad. ervaring mee?
Ik heb salsales en heb daarmee inderdaad de ervaring dat ik er geen boner van krijg.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 30 november 2009 @ 16:59:49 #254
8369 speknek
Another day another slay
pi_75148828
Ik denk dat ie z'n vriendin wel kan vertrouwen. Maar die jongen gaat zeker met een lekker wijf op salsadansen, omdat ie graag wil leren dansen. Haha echt niet. Die wil gewoon zo dicht mogelijk met zijn schwanz over haar hele lichaam heen schuren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 30 november 2009 @ 17:18:01 #255
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_75149665
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 08:28 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik heb salsales en heb daarmee inderdaad de ervaring dat ik er geen boner van krijg.
Kut zeg. En wat zei de huisarts?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  maandag 30 november 2009 @ 17:20:49 #256
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_75149811
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat ie z'n vriendin wel kan vertrouwen. Maar die jongen gaat zeker met een lekker wijf op salsadansen, omdat ie graag wil leren dansen. Haha echt niet. Die wil gewoon zo dicht mogelijk met zijn schwanz over haar hele lichaam heen schuren.
Door dit soort postings wordt wel duidelijk wie ooit wel en wie niet serieus op dansles heeft gezeten.
Confidence through competence
pi_75150020
leeft dit topic nog steeds?
Doe eens lief!
  maandag 30 november 2009 @ 17:26:06 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75150037
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:20 schreef Stereotomy het volgende:

Door dit soort postings wordt wel duidelijk wie ooit wel en wie niet serieus op dansles heeft gezeten.
En wie er in de puberteit is achtergebleven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 30 november 2009 @ 17:28:56 #259
8369 speknek
Another day another slay
pi_75150141
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:26 schreef Copycat het volgende:
En wie er in de puberteit is achtergebleven.
mannen denken met hun pik STOP THE PRESSES .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 30 november 2009 @ 19:03:50 #260
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_75154150
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:20 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik heb 25 jaar geleden dansles gedaan. Drie verlegen jongetjes van 14 tegenover een stampede van 75 vrouwen die wilden leren dansen. Ik heb dus zelf op dansles gezeten, en de drie jongens die er waren deden dat alleen vanuit de verwondering over het groeiende rond op hun piemel en de daarmee gepaard gaande wazige aandrang om contact te maken met het andere geslacht.

Homo's kenden wij niet in die dagen, in Amsterdam-West. Later ben ik ze wel tegengekomen, en kwam ik tot het besef dat er toch inderdaad mannen zijn die willen leren dansen op dansles.

Tsjatsjatsja...
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  maandag 30 november 2009 @ 19:15:39 #261
55709 Stereotomy
pi_75154799
quote:
Op maandag 30 november 2009 19:03 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Ik heb 25 jaar geleden dansles gedaan. Drie verlegen jongetjes van 14 tegenover een stampede van 75 vrouwen die wilden leren dansen. Ik heb dus zelf op dansles gezeten, en de drie jongens die er waren deden dat alleen vanuit de verwondering over het groeiende rond op hun piemel en de daarmee gepaard gaande wazige aandrang om contact te maken met het andere geslacht.

Homo's kenden wij niet in die dagen, in Amsterdam-West. Later ben ik ze wel tegengekomen, en kwam ik tot het besef dat er toch inderdaad mannen zijn die willen leren dansen op dansles.

Tsjatsjatsja...
Jij vergelijkt jong volwassenen met serieuze interesses met jezelf als domme puber van 14 die z'n hormonen niet onder controle kon houden?
pi_75155178
Geloof mij maar. Na een aantal danslessen met die klasgenoot ben je haar kwijt
pi_75156671
M'n vriendin heeft dat ook al een paar keer voorgesteld. Nou ben ik ook totaal niet van 't dansen, maar we gaan dat binnenkort gewoon eens proberen. Misschien vind ik het wel leuk. Gewoon doen joh.
pi_75169153
Gewoon doen! Vaak een leuke avond samen.. lekker intiem met je vriendin!! Zo moeilijk is het niet
pi_75173031
Mijn huidige vriendin heeft ook dansen gedaan met een andere jongen voor ze met mij een relatie had (dat wel:P)

Met sommige dansen stond je gewoon met de benen tussen mekaar en als de leraar er dan een bierviltje tussen zou stoppen mocht het niet vallen. Zo close was dat allemaal. Ze kon toen ook wel zijn boner voelen als ie dat eens had, en ja dat had ie wel eens.

Verder is er geen enkele man (homo's buitengelaten) die met een meid danst en er niet mee naar bed zou willen gaan.
Maar om het zover te laten komen moet de vrouw wel toestemmen natuurlijk ;-)
Die kans word na een tijd alleen maar vergroot als het dansen een plezierige ontsnapping is uit een saaie/sleur relatie. Gras is groener bij buurman enzo.

Een dans is zo intiem als je het zelf maakt.. als je puur enkel technische bewegingen oefent is er inderdaad niks intiems aan. Als hij meer doet dan enkel technische bewegingen kan het best intiem worden hoor
newb
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:55:31 #266
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75178915
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:38 schreef WvdL het volgende:
Verder is er geen enkele man (homo's buitengelaten) die met een meid danst en er niet mee naar bed zou willen gaan.
Ik dans regelmatig met meiden met wie ik niet naar bed zou willen, complete onzin dus.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 1 december 2009 @ 13:32:54 #267
55709 Stereotomy
pi_75180111
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:55 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik dans regelmatig met meiden met wie ik niet naar bed zou willen, complete onzin dus.
Ik ook, doe toch iets verkeerd. Volgende keer aan de andere kant van de zaal dansen. Dan krijg ik bij het doordraaien tenminste de leukere vrouwen.

Alhoewel mijn huidige danspartner het leukst is . Maargoed, met al die pasjes en handbewegingen ben ik wel meer zoet dan met het verkrijgen van een boner.
pi_75180459
Mijn vriendje wil met mij op salsales, wat zegt dat over hem? Dat hij betaald over mijn lichaam mag schuren?

O wacht, dat mocht ie al! Misschien dus toch een andere motivatie ?!!!!
  woensdag 2 december 2009 @ 14:24:11 #269
160346 Mavro
Black & Red
pi_75211431
Lachen zeg.

Jouw vriendin moet dus in feite lijden onder het feit dat JIJ last hebt van jaloezie.

Dikke lul, 3 bier. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_75212178
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:41 schreef P.F het volgende:
Mijn vriendje wil met mij op salsales, wat zegt dat over hem? Dat hij betaald over mijn lichaam mag schuren?

O wacht, dat mocht ie al! Misschien dus toch een andere motivatie ?!!!!
Jaaa...de vis wordt duur betaald (zo krijgen we dit naar de 300 deelnemers en zijn we er van af, wie volgt?)
nothing will change without a rebel
  woensdag 2 december 2009 @ 16:47:48 #271
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_75216440
Ga op paaldansles
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_75217363
Ik zou mijn vriendin in ieder geval niet in haar eentje laten gaan. Een vriend van mij uit Utrecht (laten we hem Robert noemen) is er zelfs zijn vriendin door kwijtgeraakt! Zijn vriendin (Sofie) wilde ook eerst met hem gaan salsadansen, maar daar had hij geen trek in. Zij gaat dus alleen en in haar eerste dansles vind ze dus een vent (Eric) die haar danspartner wordt en waar ze de rest van de cursus mee danst. Het klikt best goed tussen die vriendin en haar danspartner en af en toe komt die danspartner zelfs thuis bij mijn vriend om Sofie voor dansles op te halen . Robert vond het een hele geruststelling, want die eric bleek nogal een suf figuur te zijn die geen bedreiging voor hem vormde.
Een tijd later zit ik met een vriendin in de kroeg die ook salsa danst en zijn vraagt aan mij; "Sinds wanneer is het uit tussen Sofie en Robert"? Ik zo van huh? Zij verteld mij dat Sofie het bed dus deelt haar Chinese salsaleraar en dat Sofie altijd in de dansuurtjes na de les (salsaparty ofzo) met hem mee naar huis gaat. Nou ik was er gewoon een beetje van ondersteboven. Hoewel ik het nog niet helemaal geloofde aangezien een Chinese salsaleraar een contradictio in terminis lijkt. De volgende dag ben ik het internet gaan afstruinen en inderdaad zit er een chinees bij die dansschool die lesgeeft. Vervolgens confronteer ik Sofie met waar ze mee bezig is. Die gaf dus toe dat ze tijdens de lessen op haar leraar gevallen was aangezien zij altijd werd uitgekozen door de leraar om figuren mee te demonstreren enzo. Een paar dagen later heeft ze het opgebiecht en zijn zij en Rovert uit elkaar gegaan. . Ik zeg niet dat het zo gegarandeerd zal lopen, maar ondanks dat je vriendin te vertrouwen is zal ik toch oppassen met salsa.
pi_75217900
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:12 schreef oxylus11 het volgende:
Ik zou mijn vriendin in ieder geval niet in haar eentje laten gaan. Een vriend van mij uit Utrecht (laten we hem Robert noemen) is er zelfs zijn vriendin door kwijtgeraakt! Zijn vriendin (Sofie) wilde ook eerst met hem gaan salsadansen, maar daar had hij geen trek in. Zij gaat dus alleen en in haar eerste dansles vind ze dus een vent (Eric) die haar danspartner wordt en waar ze de rest van de cursus mee danst. Het klikt best goed tussen die vriendin en haar danspartner en af en toe komt die danspartner zelfs thuis bij mijn vriend om Sofie voor dansles op te halen . Robert vond het een hele geruststelling, want die eric bleek nogal een suf figuur te zijn die geen bedreiging voor hem vormde.
Een tijd later zit ik met een vriendin in de kroeg die ook salsa danst en zijn vraagt aan mij; "Sinds wanneer is het uit tussen Sofie en Robert"? Ik zo van huh? Zij verteld mij dat Sofie het bed dus deelt haar Chinese salsaleraar en dat Sofie altijd in de dansuurtjes na de les (salsaparty ofzo) met hem mee naar huis gaat. Nou ik was er gewoon een beetje van ondersteboven. Hoewel ik het nog niet helemaal geloofde aangezien een Chinese salsaleraar een contradictio in terminis lijkt. De volgende dag ben ik het internet gaan afstruinen en inderdaad zit er een chinees bij die dansschool die lesgeeft. Vervolgens confronteer ik Sofie met waar ze mee bezig is. Die gaf dus toe dat ze tijdens de lessen op haar leraar gevallen was aangezien zij altijd werd uitgekozen door de leraar om figuren mee te demonstreren enzo. Een paar dagen later heeft ze het opgebiecht en zijn zij en Rovert uit elkaar gegaan. . Ik zeg niet dat het zo gegarandeerd zal lopen, maar ondanks dat je vriendin te vertrouwen is zal ik toch oppassen met salsa.
Dus de moraal van dit verhaal ...

zelfs Chinezen met een kleine pik kunnen scoren bij de meiden met ..............

S A L S A
pi_75217920
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:26 schreef CP69 het volgende:

[..]

Dus de moraal van dit verhaal ...

zelfs Chinezen met een kleine pik kunnen scoren bij de meiden met ..............

S A L S A
Oh, volgens mij klopt dat wel ja, hahaha.

[ Bericht 17% gewijzigd door P.F op 02-12-2009 17:33:32 ]
  woensdag 2 december 2009 @ 17:37:31 #275
55709 Stereotomy
pi_75218312
Salsa is beter dan bier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')