Ja leuk idd, aan de kant bij de bar staat terwijl een of andere kerel je vrouw loopt op te leuken.quote:Op woensdag 25 november 2009 02:06 schreef 49R het volgende:
[..]
Ach, laat haar toch als ze dat per sé wil. Wat wil je dan? Een scène schoppen, en je vriendin aan haar haren naar huis sleuren? Ik vind het altijd wel leuk als mijn (inmiddels vrouw) zich in de belangstelling van andere heren mag verheugen. Aan het einde van de avond gaat ze tóch met mij mee naar huis
Klopt, het is ook maar dansles, maar het feit dat het salsales is, een intiemere dans maakt het verschil. Ik vind het niet vreemd dat als je als man geen behoefte aan hebt als iemand aan "je vrouw" zit. Dit betekent niet dat je het moet verbieden, maar het is zeker wel een bespreekbaar punt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over strippen ofzo, we hebben het hier over salsales!!!
Als je dat al niet meer aankan dan moet je echt bij jezelf te rade gaan wat mij betrefd en dat heeft niets met mijn persoonlijke levensstijl te maken.
We hebben het niet over dingen die kunnen leiden tot vreemdgaan, we hebben het over dansles!!!
Als de grens zo laag ligt dat je partner niet eens meer een doodgewone hobby kan hebben dan gaat het wel erg ver met je hoor.
JOuw vriendin mag niet met een andere kerel dansen tijdens het uitgaan? Heeft ze ook een halsband?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:22 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Haha, je doet net alsof onze jaloezie extreme hoogtes bereikt.![]()
Maar sowieso ik hoef geen hele lecture van je, ik heb in mijn vorige reactie al gezegd dat ik het op mijn manier doe en hoe jij het doet moet jij weten. Ik snap niet waarom er altijd mensen zijn die hun waarheid als de enige waarheid beschouwen. Je lijkt wel een fundamentalist in je vasthoudendheid.
Ga je ook zo oreren tegen mensen op bijvoorbeeld een verjaardag die toevallig een andere mening hebben dan jij? Zullen ze leuk vinden, ahahah.
Maar stel he, als jij uitgaat met je vriendin, en zij wil dansen met een vreemde kerel... blijf je dan met een goedkeurende glimlach aan de zijkant staan met je drankje?
Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:23 schreef fathank het volgende:
[..]
JOuw vriendin mag niet met een andere kerel dansen tijdens het uitgaan? Heeft ze ook een halsband?
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:23 schreef fathank het volgende:
[..]
JOuw vriendin mag niet met een andere kerel dansen tijdens het uitgaan? Heeft ze ook een halsband?
Jij wil geen vrouw, jij wil een slaaf.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:27 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Figuur, als jij een wijf wil die graag tegen andere kerels aanrijdt moet je het zelf weten, niet elke man wil zo'n vrouw.
Zo gaat dat bij onze lessen ook idd. Er zij meestal iets meer vrouwen dan mannen maar ze proberen het zo veel mogelijk 50/50 te houden.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:26 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik geloof dat er ook salsalessen bestaan waarbij je geen eigen partner mee moet nemen, maar er vaste aantallen zijn voor heren en dames. Bij de lessen dans je per oefening (5-10 min?) steeds met een andere man/vrouw.
Dat ook, je bent gewoon druk bezig iets te leren. In het begin is het gewoon ook nog eens een enorm gestuntel. Ik vind dat "geil" worden van salsa dansen ook nogal onzinnig, zo enorm intiem is salsa helemaal niet, dan moet je 'es naar Zouk of Bachata kijken...quote:Daarnaast valt het heel erg mee met hoe sexy salsa is, zeker bij een beginnerscursus.
Bij salsa dansen "rij" je niet tegen elkaar op. De danshouding is exact hetzelfde als bij de wals ofzo. En je raakt dus alleen d'r handen, middel en schouder aan. Je zit niet aan d'r kont of borsten ofzo.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:39 schreef onearmedman het volgende:
Zonder lichamelijk contact dansen is geen probleem nee, maar dat bedoelde de eerdere poster niet met het voorbeeld. Sowieso zou ik het een beetje vreemd vinden als je met je vriendin uit bent en ze dan met een andere vent gaat lopen dansen. Maarja als jij dat leuk vind is dat prima, iedereen zijn eigen mening.
Volgens mij ben jij er zo eentje die ook regels opstelt als je vriendin uitgaat of niet. Dat ze ook niet met andere kerels mag praten, behalve als het jouw bierdrinkende boerenmatties zijn. En dat ze zich moet melden als ze thuis komt en uitgebreid moet vertellen met wie ze gepraat heeft, hoeveel cocktails ze op heeft en als het teveel is mag ze de komende 3 maanden niet meer uit..quote:Op woensdag 25 november 2009 13:39 schreef onearmedman het volgende:
Zonder lichamelijk contact dansen is geen probleem nee, maar dat bedoelde de eerdere poster niet met het voorbeeld. Sowieso zou ik het een beetje vreemd vinden als je met je vriendin uit bent en ze dan met een andere vent gaat lopen dansen. Maarja als jij dat leuk vind is dat prima, iedereen zijn eigen mening.
Hoe weet jij dat? Je hebt het nooit gedaanquote:Op woensdag 25 november 2009 14:03 schreef onearmedman het volgende:
Ik zeg nergens dat je bij salsa dansen tegen elkaar op rijdt. Dat mensen geil worden van salsa dansen lijkt me ook sterk, feit blijft dat salsa dansen een van de meer intiemere dansen is.
Die Amerikaanse style van Salsa die je hier meestal krijgt is meer show dan intiem.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:03 schreef onearmedman het volgende:
Ik zeg nergens dat je bij salsa dansen tegen elkaar op rijdt. Dat mensen geil worden van salsa dansen lijkt me ook sterk, feit blijft dat salsa dansen een van de meer intiemere dansen is.
Vrijwel zeker LA. Tenzij het anders gemeld staat krijg je in NL LA style.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:55 schreef CyclingGirl het volgende:
Cubaans salsa dansen is meer schuren dan NY of LA style. Welke style wilt ze gaan volgen?
Wat is er mis met een halsband voor je vriendin?quote:
Um, continu 50-100cm hoofden van elkaar af en lichtjes bij de armen / middel aanraken vind jij intiem?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:58 schreef wise het volgende:
met dansen wordt het toch wel intiem TS.
owh, en niet durven dansen¡¡
dat wordt het vanzelf wel. Trust mequote:Op woensdag 25 november 2009 16:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Um, continu 50-100cm hoofden van elkaar af en lichtjes bij de armen / middel aanraken vind jij intiem?
Ik kom altijd vast te zitten in m'n hammerlocksquote:Op woensdag 25 november 2009 16:08 schreef wise het volgende:
[..]
dat wordt het vanzelf wel. Trust me
Dat is intiem?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:58 schreef wise het volgende:
met dansen wordt het toch wel intiem TS.
owh, en niet durven dansen¡¡
Hij is terecht bang dat ze iemand tegenkomt die ze leuker dan hem gaat vinden. Dat heeft niks te maken met hoe intiem salsa is, maar meer gewoon met dat hij gewoon een saaie lul is.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:59 schreef GirlyGlue het volgende:
Ik vind het nogal logisch als je vriendin een man die wel wil dansen, spannender vindt dan een man die thuis blijft zitten mopperen.
Man, je zou blij moeten zijn dat je vriendin zoiets voorstelt als salsalessen.
dat dusquote:Op woensdag 25 november 2009 16:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat is intiem?
[..]
Hij is terecht bang dat ze iemand tegenkomt die ze leuker dan hem gaat vinden. Dat heeft niks te maken met hoe intiem salsa is, maar meer gewoon met dat hij gewoon een saaie lul is.
quote:Ik vertrouw haar 100% in dat ze niet vreemd zal gaan. Geen twijfel heb ik.
quote:Maar ik ben wel bang voor kleinere dingen, zoals de jongen 'toch wel leuk gaan vinden' en stiekem wel opgewonden raken van hem.
Volgens mij mag dit percentage worden herzienquote:Ik ben dus bang dat daar stiekem toch wat opgebouwd wordt.
Een vriendin is geen eigendom, een vrouw haar recht, in Nederland, staat gelijk aan het recht van de man; beperk je haar in haar doen en laten, dan is de kans groot dat je haar zult verliezen.quote:Ik wil helemaal niet dat zij dit WIL met een andere kerel. Ik had gehoopt dat ze zou zeggen 'ow als jij niet gaat dan ga ik ook niet want met een ander heb ik daar geen zin in'.
Dit is een aanname van jouquote:Op woensdag 25 november 2009 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
Maar TS mag dan niet naar de sportschool, omdat hij wel eens opgewonden kan raken van bezweette pakjes van vrouwtjes die *boing boing* op de treadmill lopen
Mwhoa, een goed uitgevoerd bodyroll is toch wel mooi om te zienquote:Op woensdag 25 november 2009 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die Amerikaanse style van Salsa die je hier meestal krijgt is meer show dan intiem.
En je hebt echt geen tijd om geil te worden als je al die kutpasjes probeert te onthouden!![]()
![]()
Gezonde jaloesie is het als je het niet leuk vindt als je partner aan het sjansen is met een ander, of als een ander heel duidelijk meer wil van je partner.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:35 schreef Marrije het volgende:
Bovendien, wie bepaalt dan wat gezonde jaloezie is en wat niet. TS wil voorkomen dat er een gevoel zou kunnen ontstaan tussen zijn vriendin en haar danspartner, wat op zich geen rare gedachte is als je het mij vraagt. Ze gaat wekelijks dansen met een gozer, stel ze ontwikkelen geen gevoel voor elkaar. Nou, dan was het vast ongezonde jaloezie van TS. Stel ze ontwikkelen wel gevoel voor elkaar, nou dan was het gezonde jaloezie? Dan moet hij het dus eerst maar laten gebeuren om achteraf te kunnen zeggen dat het terechte zorgen / gezonde jaloezie was?
Zij vindt het blijbaar superleuk, zou het nog veel leuker vinden als de TS gewoon meedeed, zou het ook super vinden als de TS alleen maar meeging, dus wat is het probleem?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:10 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Klopt, het is ook maar dansles, maar het feit dat het salsales is, een intiemere dans maakt het verschil. Ik vind het niet vreemd dat als je als man geen behoefte aan hebt als iemand aan "je vrouw" zit. Dit betekent niet dat je het moet verbieden, maar het is zeker wel een bespreekbaar punt.
Er is een verschil tussen dansen met een danspartner van dansles, bv dat ze meedoet in een voorstelling/wedstrijd en dat je daarnaar kijkt en je vriendin die wegrent om met een of andere gast in een disco te gaan staan dansen en jou alleen achterlaat.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:39 schreef onearmedman het volgende:
schattig hoor, zo'n man die nog steeds niet kan omgaan met vrouwen die een eigen mening hebbenquote:Op donderdag 26 november 2009 01:17 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik geef TS groot gelijk
Mijn advies: kort houden jouw vriendin. Jij bent de man en jij houdt de controle. Het moet eens afgelopen zijn met dat overdreven gefemeniseer en geemancipeer. dood aan alle viva's en breng de vrouw weer terug naar haar plek waar ze hoort: de keuken en de wasmachine.
Ehm, ja hoor, als wij uitgaan danst mijn vriendin ook wel eens met een ander - bekend of wildvreemd.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:22 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Haha, je doet net alsof onze jaloezie extreme hoogtes bereikt.![]()
Maar sowieso ik hoef geen hele lecture van je, ik heb in mijn vorige reactie al gezegd dat ik het op mijn manier doe en hoe jij het doet moet jij weten. Ik snap niet waarom er altijd mensen zijn die hun waarheid als de enige waarheid beschouwen. Je lijkt wel een fundamentalist in je vasthoudendheid.
Ga je ook zo oreren tegen mensen op bijvoorbeeld een verjaardag die toevallig een andere mening hebben dan jij? Zullen ze leuk vinden, ahahah.
Maar stel he, als jij uitgaat met je vriendin, en zij wil dansen met een vreemde kerel... blijf je dan met een goedkeurende glimlach aan de zijkant staan met je drankje?
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
Maar TS mag dan niet naar de sportschool, omdat hij wel eens opgewonden kan raken van bezweette pakjes van vrouwtjes die *boing boing* op de treadmill lopen
Dat je er uberhaupt op reageert...quote:Op donderdag 26 november 2009 08:00 schreef Some-Lady het volgende:
schattig hoor, zo'n man die nog steeds niet kan omgaan met vrouwen die een eigen mening hebben![]()
echt, waar komen al dit soort types toch vandaan? IRL kom ik ze echt nooit tegen hoor...
Okay, jij bent gewoon raar...quote:Op woensdag 25 november 2009 23:46 schreef TimVerfbom het volgende:
Ik moet bekennen dat ik ook niet erg happy zou worden als mijn vriendin met een andere jongen gaat salsa dansen. Terwijl ik totaal niet jaloers ben ingesteld (Triotjes of partnerruil vind ik geen probleem).
Ja logisch. Neuken is verre van flirterig, laat staan dat er emoties mee gepaard gaan. Dansen daarentegen: die zwoegende, zwetende lijven die naakt tegen elkaar plakken en in elkaar opgaan, zéker als je het een beetje goed doet ...quote:Op woensdag 25 november 2009 23:46 schreef TimVerfbom het volgende:
Dansen vind ik vaak zo'n flirterig en emotioneel iets (zeker als je het een beetje goed doet) dat ik dat bewust als iets tussen mij en mijn vriendin zie.
hehehequote:Op donderdag 26 november 2009 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja logisch. Neuken is verre van flirterig, laat staan dat er emoties mee gepaard gaan. Dansen daarentegen: die zwoegende, zwetende lijven die naakt tegen elkaar plakken en in elkaar opgaan, zéker als je het een beetje goed doet ...
Oh wacht.
Oeh, ik wil met jou wel een keertje dansenquote:Op donderdag 26 november 2009 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja logisch. Neuken is verre van flirterig, laat staan dat er emoties mee gepaard gaan. Dansen daarentegen: die zwoegende, zwetende lijven die naakt tegen elkaar plakken en in elkaar opgaan, zéker als je het een beetje goed doet ...
Oh wacht.
Inderdaad. Als je naar een salsafeest gaat en je staat daar met een dikke boner, dan weet je zeker dat die meid en al haar vriendinnen absoluut nooit meer met je willen dansen. Salsa dansen is bovendien gewoon niet intiem, niet zo intiem als gewoon schuivelen op een langzaam nummer met iemand die je leuk vindt.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:22 schreef Holy_Goat het volgende:
dit topic!
komop zeg. los van dat ik alleen pg 1 heb gelezen: salsa - les is niet bepaald intiem / geil makend
Ik kan me er bij zouk nog iets bij voorstellen (als je een beetje je best doet), maar dan zal vooral de
man daar opgewonden van kunnen raken. Dansen is dansen, en zodra je als man meer gaat voelen ben je meestal de lul, want vrouwen willen gewoon dansen en niets meer en niets minder dan.
hehe inderdaad. ervaring mee?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je naar een salsafeest gaat en je staat daar met een dikke boner, dan weet je zeker dat die meid en al haar vriendinnen absoluut nooit meer met je willen dansen. Salsa dansen is bovendien gewoon niet intiem, niet zo intiem als gewoon schuivelen op een langzaam nummer met iemand die je leuk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |