quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:48 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat denk je, dat ze niet vreemd kan gaan met een vrouw?
Hou op, hier had ie allemaal nog niet over nagedacht, straks mag dat arme kind dankzij jou helemaal niks meer !quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:48 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Als zij naar een sauan wil moet zij dat zelf weten. Als het je beste vriend niet is, is het wel iemand anders die naar haar kijkt. Dus dan zou ze al helemaal niet meer naar de sauna mogen? Alleen op vrouwendag? Wat denk je, dat ze niet vreemd kan gaan met een vrouw?
Maar wat als ze dan naar de dokter moet... of of, naar de gynaecoloog?!!!quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hou op, hier had ie allemaal nog niet over nagedacht, straks mag dat arme kind dankzij jou helemaal niks meer !
Ik zie ineens een ontstaansverhaal voor bepaalde culturenquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:49 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Maar wat als ze dan naar de dokter moet... of of, naar de gynaecoloog?!!!![]()
Dat zal er behoorlijk mechanisch uitzien danquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij danst of wat voor een "leraar" je hebt, maar bij ons ligt de focus op de passen en de houding. Niet op elkaars lichaam.
Het eerste jaar wel ja.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:00 schreef GirlyGlue het volgende:
[..]
Dat zal er behoorlijk mechanisch uitzien dan
Ik heb het toch niet over strippen ofzo, we hebben het hier over salsales!!!quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:11 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Dus alles tot vreemd gaan moet maar mogen? Dat jij dat doodnormaal vindt betekent niet dat een ander daar ook zo over denkt. Het heeft niks met vertrouwen te maken maar puur met waar je de grens legt. Ik zou niet willen dat mijn vrouw met mijn best vriend naar de sauna gaat, niet omdat ik haar niet vertrouw, maar omdat haar lichaam privé vind. Als je als stel over dit soort dingen niet gelijk denkt wordt het of heel heftig aanpassen of het wordt nooit wat.
Gelukkig komen de wat preutsere mannen automatisch bij de wat preutsere vrouwen uit (en vice versa) en de wat lossere mannen automatisch bij de lossere vrouwen (en vice versa).
jaja salsales, we hebben het over een hobby waarbij je frequent aan elkaar zit en het is misschien moeilijk voor te stellen, maar voor sommige mensen is dat vrij intiem. Niet iedereen is daarvan gediend (zowel bij zichzelf als zn partner).quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over strippen ofzo, we hebben het hier over salsales!!!
Als je dat al niet meer aankan dan moet je echt bij jezelf te rade gaan wat mij betrefd en dat heeft niets met mijn persoonlijke levensstijl te maken.
We hebben het niet over dingen die kunnen leiden tot vreemdgaan, we hebben het over dansles!!!
Als de grens zo laag ligt dat je partner niet eens meer een doodgewone hobby kan hebben dan gaat het wel erg ver met je hoor.
Tja....misschien als je ook geen tv thuis mag hebben en als vrouw altijd een lange rok aanmoet ja, voor de rest is dansles redelijk normaal hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
jaja salsales, we hebben het over een hobby waarbij je frequent aan elkaar zit en het is misschien moeilijk voor te stellen, maar voor sommige mensen is dat vrij intiem. Niet iedereen is daarvan gediend (zowel bij zichzelf als zn partner).
maar dat maakt het niet dat iemand wat mankeert als ie het onacceptabel vindtquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:22 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja....misschien als je ook geen tv thuis mag hebben en als vrouw altijd een lange rok aanmoet ja, voor de rest is dansles redelijk normaal hoor.
Lieverd, die van mij mag zelfs meer dan kijken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:19 schreef Marrije het volgende:
Maar blijkbaar is strippen voor jou de grens? Want daar heb je het niet over, dat impliceert dat jouw grens daar ligt. Genoeg vrouwen die het prima vinden dat hun man naar andere naakte dames kijkt, maar daarmee is dat nog niet voor iedereen normaal of acceptabel en dan is er ook niet meteen iets mis met je als je dat niet acceptabel vindt.
Als dat door jaloesie gedreven is is daar naar mijn inziens wel degelijk wat mis mee, dat gaat een stuk verder dan gewoon wat gezonde jaloesie die kan opspelen als er echt wat aan de hand lijkt te zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar dat maakt het niet dat iemand wat mankeert als ie het onacceptabel vindt
Ik vind het frequent aanraken van een andere man helemaal niet doodnormaal, en prima dat de meerderheid dat acceptabel vindt. Mijn punt: iemand die dat niet acceptabel vindt mag dan een uitzondering zijn, dat maakt diegene niet dat ie wat mankeert.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Lieverd, die van mij mag zelfs meer dan kijken.
Daar heb ik he niet over, er zijn dingen die gewoon echt tot de doodnormale dingen horen, waarbij de norm is dat dat ok bevonden is, dansles behoort echt bij dat veilige rijtje waarbij je echt raar opkijkt als daar problemen over gemaakt wordt.
Dat je overleg moet plegen voordat je naar een stripper gaat of iets in die geest lijkt me duidelijk en daar zijn verschillende antwoorden op mogelijk, maar dansles zou niet eens een vraag moeten zijn.
Als je beiden dezelfde mate van jaloezie hebt dan is er weinig probleem. En mi is dat meer het probleem van TS, dat ie niet helemaal op 1 lijn ligt met zn vriendin en dan krijg je mbt dit soort onderwerpen flinke wrevel.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Als dat door jaloesie gedreven is is daar naar mijn inziens wel degelijk wat mis mee, dat gaat een stuk verder dan gewoon wat gezonde jaloesie die kan opspelen als er echt wat aan de hand lijkt te zijn.
Dan ben je gewoonweg te jaloers en dat zit zonder twijvel jezelf en je partner dwars, komt de relatie niet ten goede.
Iets mankeren niet, zich ontzettend kinderachtig aanstellen welquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het frequent aanraken van een andere man helemaal niet doodnormaal, en prima dat de meerderheid dat acceptabel vindt. Mijn punt: iemand die dat niet acceptabel vindt mag dan een uitzondering zijn, dat maakt diegene niet dat ie wat mankeert.
Ben je zwaar gelovig zodat het van je overtuiging niet mag, of ben je mensenschuw dat je een aanraking als zo eng beschouwd?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het frequent aanraken van een andere man helemaal niet doodnormaal, en prima dat de meerderheid dat acceptabel vindt. Mijn punt: iemand die dat niet acceptabel vindt mag dan een uitzondering zijn, dat maakt diegene niet dat ie wat mankeert.
Los van mijn geloof vind ik het zelf gewoon niet prettig om fysiek contact te hebben met andere mannen, ik hou er niet van, zie er de meerwaarde niet van. Ik moet er niks van hebben. Vrouwen idem trouwens. Fysiek contact met mn man: top! Alle anderen: nee dank u! Toevallig heb ik vroeger eens een vriendje gehad wiens ouders een dansschool hadden, gaven ook salsales. Voor jou is dat gewoon, voor mij is dat vrij intiem.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Ben je zwaar gelovig zodat het van je overtuiging niet mag, of ben je mensenschuw dat je een aanraking als zo eng beschouwd?
We hebben het hier niet over op iemands schoot zitten en aan zijn oorlelletje knabbelen, we hebben het over dansles...
Wat heeft de dansles hiermee te maken? Wat je hier dus zegt, is dat TS in het kader van gezonde jaloezie zijn vriendin in een keldertje in z'n huis op mag sluiten. Als z'n vriendin en haar danspartner gevoel voor elkaar zouden ontwikkelen, dan is dat net zo min aan de dansles te danken als dat de rookpauze verantwoordelijk is voor relaties tussen collega's. 't Getuigt van grote onwetendheid als je denkt dat dansen en verliefd worden een significant verband hebben.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:35 schreef Marrije het volgende:
Bovendien, wie bepaalt dan wat gezonde jaloezie is en wat niet. TS wil voorkomen dat er een gevoel zou kunnen ontstaan tussen zijn vriendin en haar danspartner, wat op zich geen rare gedachte is als je het mij vraagt. Ze gaat wekelijks dansen met een gozer, stel ze ontwikkelen geen gevoel voor elkaar. Nou, dan was het vast ongezonde jaloezie van TS. Stel ze ontwikkelen wel gevoel voor elkaar, nou dan was het gezonde jaloezie? Dan moet hij het dus eerst maar laten gebeuren om achteraf te kunnen zeggen dat het terechte zorgen / gezonde jaloezie was?
Dan ga je toch gewoon niet dansen.. sjees..quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Los van mijn geloof vind ik het zelf gewoon niet prettig om fysiek contact te hebben met andere mannen, ik hou er niet van, zie er de meerwaarde niet van. Ik moet er niks van hebben. Vrouwen idem trouwens. Fysiek contact met mn man: top! Alle anderen: nee dank u! Toevallig heb ik vroeger eens een vriendje gehad wiens ouders een dansschool hadden, gaven ook salsales. Voor jou is dat gewoon, voor mij is dat vrij intiem.
je kunt het wel in het extreme doortrekken maar dan mis je mn punt, ik had het over danslesquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:41 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wat heeft de dansles hiermee te maken? Wat je hier dus zegt, is dat TS in het kader van gezonde jaloezie zijn vriendin in een keldertje in z'n huis op mag sluiten.
als ik me niet vergis gaf TS aan dat deze jongen wel een streepje voor had bij zijn vriendinquote:Als z'n vriendin en haar danspartner gevoel voor elkaar zouden ontwikkelen, dan is dat net zo min aan de dansles te danken als dat de rookpauze verantwoordelijk is voor relaties tussen collega's.
dat zei ik dan ook niet, ik zei dat de intimiteit van het dansen (met anderen als mijn man) niks voor mij is en dat TS daar best zijn grens mag trekken en dat het dan niet meteen gezond of ongezond hoeft te zijnquote:'t Getuigt van grote onwetendheid als je denkt dat dansen en verliefd worden een significant verband hebben.
dat doe ik dan ook nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:41 schreef Ireyon het volgende:
Dan ga je toch gewoon niet dansen.. sjees..![]()
Haha, je doet net alsof onze jaloezie extreme hoogtes bereikt.quote:
Ach, laat haar toch als ze dat per sé wil. Wat wil je dan? Een scène schoppen, en je vriendin aan haar haren naar huis sleuren? Ik vind het altijd wel leuk als mijn (inmiddels vrouw) zich in de belangstelling van andere heren mag verheugen. Aan het einde van de avond gaat ze tóch met mij mee naar huisquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:22 schreef Twin1983 het volgende:
Maar stel he, als jij uitgaat met je vriendin, en zij wil dansen met een vreemde kerel... blijf je dan met een goedkeurende glimlach aan de zijkant staan met je drankje?
Met Salsa wel. Dat is de hele bedoeling van het Salsa dansen in een Salsacafé. En dan kan het zijn dat je vriendin danst met een hele smooth suave Latino die 10x zo goed danst als jij. Maar da's alleen maar leuk voor de vriendin en motiveert je beiden om er verder in te gaan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:22 schreef Twin1983 het volgende:
Maar stel he, als jij uitgaat met je vriendin, en zij wil dansen met een vreemde kerel... blijf je dan met een goedkeurende glimlach aan de zijkant staan met je drankje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |