Over de groote van zijn pik kan ik helaas niet zeggen, maar het is geen groot mannetjes waarschijnlijk heb je gelijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:26 schreef CP69 het volgende:
[..]
Dus de moraal van dit verhaal ...
zelfs Chinezen met een kleine pik kunnen scoren bij de meiden met ..............
S A L S A
Nuttige toevoeging ookquote:
Je hebt vast wel begrepen dat ik uitkijk naar het moment dat-ie dichtkanquote:Op donderdag 3 december 2009 11:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nuttige toevoeging ookEn tellen is kennelijk ook niet je sterkste punt...
Je kunt ook gewoon niet kijken/posten lijkt me? Verder: bedankt voor het incentive een deel 2 aan te makenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:54 schreef Countess het volgende:
Je hebt vast wel begrepen dat ik uitkijk naar het moment dat-ie dichtkan
Ik snap niet dat je je zo verzet tegen salsa. Salsa is leuk, gaaf, intiem en het samen leren schept een goede band.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:05 schreef sokingat het volgende:
Mijn vriendin vindt dansen erg leuk en ze wil nu op salsa-les. Ze heeft gevraagd of ik mee wil maar ik vind dansen toevallig niet leuk dus ik doe het niet.
Na een aantal keer gevraagd te hebben gaf ze het op. 'Gelukkig' dacht ik.
Maar ze wil toch gaan. Het lieftste niet met een vreemde, vindt ze. Daar vindt het toch wat te intiem voor (anders ik wel).
Maar nu is er een klasgenoot (ik ken hem ook) en die wil wel mee.
Nu heeft ze hem vandaag gevraagd om binnenkort mee om salsa-les te gaan...
Je voelt hem al aankomen, ik vind het verschrikkelijk. Ik vind dansen iets zeer intiems. Ik wil helemaal niet dat ze dat met anderen doet en dan al helemaal niet op zo'n manier. Dat ze wekelijks(?) terwijl die gast haar vasthoudt met haar billen staat te schudden en sexy staat te doen.
Nu kun je zeggen, 'ga dan zelf mee' maar ten eerste heb ik daar echt geen zin in en ten tweede lost dat het probleem niet op. Namelijk dat ik er niet mee kan leven dat ze dit nu met iemand wil gaan doen.
Ze zegt tegen mij 'jij wil niet mee en een bekende is beter dan een vreemde toch', en daar heeft ze gelijk in. Maar helaas is deze vent nogal knap en heeft ze ooit tegen mij gezegd dat ie 'hem op haar ex-vriend vindt lijken'... Ik heb nu een aantal keer aangekaart dat ik me er niet prettig bij voel maar omdat zij het onschuldig vindt gaat ze nu binnenkort toch beginnen.
Het probleem is dat ik dansen niet onschuldig vind. Vooral niet wekelijks met dezelfde partner, samen een intieme dans doen. Maar goed, ik wil van dit gevoel af.
Ik vraag aan jullie dus: stel ik me aan en is dansen zoals dit puur onschuldig en komen daar geen enkele gevoelens bij kijken? Of heeft iemand anders tips? (behalve: GA ZELF MEE OP DANSLES)
dankuwel
Z'n vriendin waarschijnlijk ookquote:Op donderdag 3 december 2009 13:22 schreef El_Matador het volgende:
Daar heb je immers zelf voor gekozen. Haar verbieden op salsales te gaan omdat je zelf te beroerd bent je over je vooroordelen te zetten, vind ik onacceptabel.
Heb jij eigenlijk een vaste dansparter, Catbert? Of is het zo dat ze bij jullie zo vaak ronddraaien dat het niks meer uitmaakt?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet kijken/posten lijkt me? Verder: bedankt voor het incentive een deel 2 aan te maken
En gelijk heeft ze.quote:
Salsa is gewoon goed.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:12 schreef oxylus11 het volgende:
Ik zou mijn vriendin in ieder geval niet in haar eentje laten gaan. Een vriend van mij uit Utrecht (laten we hem Robert noemen) is er zelfs zijn vriendin door kwijtgeraakt! Zijn vriendin (Sofie) wilde ook eerst met hem gaan salsadansen, maar daar had hij geen trek in. Zij gaat dus alleen en in haar eerste dansles vind ze dus een vent (Eric) die haar danspartner wordt en waar ze de rest van de cursus mee danst. Het klikt best goed tussen die vriendin en haar danspartner en af en toe komt die danspartner zelfs thuis bij mijn vriend om Sofie voor dansles op te halen . Robert vond het een hele geruststelling, want die eric bleek nogal een suf figuur te zijn die geen bedreiging voor hem vormde.
Een tijd later zit ik met een vriendin in de kroeg die ook salsa danst en zijn vraagt aan mij; "Sinds wanneer is het uit tussen Sofie en Robert"? Ik zo van huh? Zij verteld mij dat Sofie het bed dus deelt haar Chinese salsaleraar en dat Sofie altijd in de dansuurtjes na de les (salsaparty ofzo) met hem mee naar huis gaat. Nou ik was er gewoon een beetje van ondersteboven. Hoewel ik het nog niet helemaal geloofde aangezien een Chinese salsaleraar een contradictio in terminis lijkt. De volgende dag ben ik het internet gaan afstruinen en inderdaad zit er een chinees bij die dansschool die lesgeeft. Vervolgens confronteer ik Sofie met waar ze mee bezig is. Die gaf dus toe dat ze tijdens de lessen op haar leraar gevallen was aangezien zij altijd werd uitgekozen door de leraar om figuren mee te demonstreren enzo. Een paar dagen later heeft ze het opgebiecht en zijn zij en Rovert uit elkaar gegaan.. Ik zeg niet dat het zo gegarandeerd zal lopen, maar ondanks dat je vriendin te vertrouwen is zal ik toch oppassen met salsa.
Bij ons draai je sowieso door. Er waren een paar stelletjes die niet meededen, maar die zijn op een gegeven moment gestopt. Je leert sowieso geen salsa dansen met een vaste partner IMHO. Ik heb natuurlijk wel een paar favorieten wat betreft 't dansen, maar je moet ook leren leiden (/lijdenquote:Op donderdag 3 december 2009 13:26 schreef Stereotomy het volgende:
Heb jij eigenlijk een vaste dansparter, Catbert? Of is het zo dat ze bij jullie zo vaak ronddraaien dat het niks meer uitmaakt?
Ah, want alle Chinezen zijn waardeloze minnaars en een of andere gozer die het vertikt om zijn vriendin te vergezellen met dansen is veel beter?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:32 schreef Stereotomy het volgende:
En als Robert minder goed in bed is als een dwergchinees dan was die relatie toch al gedoemd te mislukken, toch?
Humm, zijn vriendin was natuurlijk ook niet verplicht vreemd te gaan met haar leraar natuurlijk. Bovendien waarom zou Robert verplicht de zelfde hobby van zijn vriendin moeten overnemen?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Salsa is gewoon goed.
"ik zou toch oppassen"... alsof je vriendin een bezit van je is ofzo. Donder op man. Als die Robert ZELF ervoor kiest niet salsa te dansen, dan moet ie ook niet zeiken dat ze dat met een ander doet. En ja, daar kan wel es meer van komen dan dansen. Eigen schuld, suffe lul van een Robert.
Nee, maar die kans zat erin. Salsa is nu eenmaal een fysieke opwindende activiteit.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:07 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Humm, zijn vriendin was natuurlijk ook niet verplicht vreemd te gaan met haar leraar natuurlijk.
Ik heb het nergens verplicht gesteld. Maar een beetje relatiepartner is wel bereid te kijken naar de hobbies van de ander. Lijkt me niet zo gek.quote:Bovendien waarom zou Robert verplicht de zelfde hobby van zijn vriendin moeten overnemen?
Sarcasme belde. Of je ff op wil schieten en het bij wil houden.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, want alle Chinezen zijn waardeloze minnaars en een of andere gozer die het vertikt om zijn vriendin te vergezellen met dansen is veel beter?
Dansende mensen zijn veel beter in bed. Wen er maar aan.![]()
Sofie heeft gelijk. Verstandige meid.
Sorry, mijn wereldbeeld wijkt teveel af van het jouwe om dat te begrijpen.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, maar die kans zat erin. Salsa is nu eenmaal een fysieke opwindende activiteit.
[..]
Ik heb het nergens verplicht gesteld. Maar een beetje relatiepartner is wel bereid te kijken naar de hobbies van de ander. Lijkt me niet zo gek.
Zo gaat mijn huidige vriendin meedoen met een keer een pilletje. En ik ga es kijken naar haar dansoptredens. Als je dat soort dingen niet voor elkaar over hebt, dan ben je niet geschikt als partner. Dan is het uiteindelijk DAAR al misgelopen en niet met de dansleraar zelf.
Er zijn genoeg adviezen aan TO gegeven, waarvan ook van mij.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet kijken/posten lijkt me? Verder: bedankt voor het incentive een deel 2 aan te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |