Natuurlijk gaat je vriendin vreemd, niet dat zij dat wil misschien maar jij vraagt erom met je gezever...maar het goede nieuws is, dat ze jou dat niet zal vertellen !quote:Op zaterdag 21 november 2009 03:34 schreef sokingat het volgende:
[..]
Ik geloof het direct.
Vrouwen zijn gemaakt om begeerd te worden om hun uiterlijk. En in (salsa) dansen gebeurt dat precies. Dan 'mogen' ze hun lichaam showen zonder dat iemand ze een slet noemt en worden ze nog bekeken ook + aangeraakt.
Daarbij zien ze de ritmische kwaliteiten van de man welke aangegeven dat hij haar goed kan beschermen (goede dansers zijn goede vechters) en ruikt ze zijn feromonen.
Mijn vriendin wordt ook altijd geil als we bij het uitgaan dansen.
Haha het probleem is dat ik dansen kut en saai vind en het ook irritant vind dat ik er zo over denk. Ik denk dat veel kerels zouden zeggen 'ga maar meisje, ga ik lekker iets voor mezelf doen' zonder er naar om te kijken.
Maar daarvoor ben ik OF te para, of ken ik teveel psyschologie.
Maar nogmaals, ze gaat niet vreemd. Ben ik niet bang voor. Maar ik ben wel bang voor bepaalde gevoelens die ze onherroepelijk gaat krijgen.
Je zou kunnen zeggen, 'ach vertrouw haar gewoon' maar ik doe om dezelfde redenen (maar dan uitvergroot) ook niet mee aan het programma Temptation Island bv. Dit is de kat op het spek binden.
Ja, en de man zou de hersens moeten hebben, maar dat is in dit geval ook niet geluktquote:Op zaterdag 21 november 2009 03:34 schreef sokingat het volgende:
[..]
Ik geloof het direct.
Vrouwen zijn gemaakt om begeerd te worden om hun uiterlijk. ....
Handig he, als je daarna thuiskomt...quote:Mijn vriendin wordt ook altijd geil als we bij het uitgaan dansen.
Volgende stap : Vriendin verbieden om naar het winkelcentrum te gaan, want daar zijn ook knappe mannen gesignaleerd waarmee ze weliswaar nooit vreemd zal gaan maar wel "bepaalde" gevoelens voor zou kunnen krijgen....quote:Maar nogmaals, ze gaat niet vreemd. Ben ik niet bang voor. Maar ik ben wel bang voor bepaalde gevoelens die ze onherroepelijk gaat krijgen.
Je zou kunnen zeggen, 'ach vertrouw haar gewoon' maar ik doe om dezelfde redenen (maar dan uitvergroot) ook niet mee aan het programma Temptation Island bv. Dit is de kat op het spek binden.
Wat vinden mensen er eigenlijk leuk aan? Als je beweging wil kun je toch ook naar de sportschool, kun je nog tv kijken ook.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:17 schreef SebasM het volgende:
[..]
Wil je mij nog 1 keer uitleggen wat er nou zo vreselijk is aan dansen dat je dit niet met je vriendin wilt doen?
Ja, ik ook. Bij mij moet het volle enthousiasme nog komen, maar het is sowieso erg leuk om zoiets samen met je vriendin te gaan doen. Dan hoef je het dansen an sich in beginsel niet eens zo fantastisch te vinden.quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:18 schreef Stereotomy het volgende:
Je vroeg er niet om, maar eigenlijk kan ik alleen maar aanbevelen om 1x een workshop / introles mee te doen. Ken echt superveel kerels die 180 graden omgeslagen zijn.
Het schijnt voor velen hand in hand te gaan dat je je partner niet vertrouwt als je niet wilt dat een ander aan hem of haar zit te plukken. Ik hou niet van dat gepluk, ook al betekent het verder niets. Gewoon afblijven.quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:38 schreef Haushofer het volgende:
Je kunt es bij jezelf te rade gaan waarom je er nou precies zoveel problemen mee hebt.
Jij stelt "dansen" gelijk aan "plukken"?quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het schijnt voor velen hand in hand te gaan dat je je partner niet vertrouwt als je niet wilt dat een ander aan hem of haar zit te plukken. Ik hou niet van dat gepluk, ook al betekent het verder niets. Gewoon afblijven.
Lekker ook als mensen topics openen om raad waarbij ze de simpelste oplossing uit koppigheid van de tafel vegenquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:05 schreef sokingat het volgende:
(behalve: GA ZELF MEE OP DANSLES)
Maar ja, ik heb niet de indruk dat andere oplossingen wel op tafel blijven liggen bij hemquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:47 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Lekker ook als mensen topics openen om raad waarbij ze de simpelste oplossing uit koppigheid van de tafel vegen
quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:27 schreef LasTeR het volgende:
Kan ze anders niet gewoon aan de Zumba in d'r eentje?![]()
WTF, het topic wordt nog mooierquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:43 schreef Nero22 het volgende:
Ik moest van mijn moeder 4 jaar geleden ook op dansles...
Alle tips zijn volkomen onzinnig, vergeleken met de enige oplossing die hout snijdt: Ga dan zelf mee op dansles.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:05 schreef sokingat het volgende:
....
Ik vraag aan jullie dus: stel ik me aan en is dansen zoals dit puur onschuldig en komen daar geen enkele gevoelens bij kijken? Of heeft iemand anders tips? (behalve: GA ZELF MEE OP DANSLES)
dankuwel
Bovendien, heb je de ogen wel eens gezien van een meisje die niet (zo goed) Salsa kan dansen, maar die jij als betere Salsa danser over de vloer zwiert? Da's dezelfde blik die men heeft bij een kruising tussen een Brad Pitt-encounter en de Python in de Efteling.quote:Op zondag 22 november 2009 18:53 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Alle tips zijn volkomen onzinnig, vergeleken met de enige oplossing die hout snijdt: Ga dan zelf mee op dansles.
Ik stel me echt zo'n lompe boer bij jou voor, die niet met zijn vriendinnetje mee op wil dansen, uit angst om af te gaan bij je vrienden of zoiets vaags. Doe toch niet zo dom en lomp man. Als je ook meer een beetje van je vriendinnetje houdt, ben je echt een ei dat je niet met haar op dansles gaat. En janken dat ze het dan met een andere jongen doet is volkomen stupide. KInderachtig gedoe.
Je bent gewoon bang om op dansles te gaan, domkop. Terwijl elke gezonde vent staat te watertanden bij het idee om te salsa-en met jouw vriendin.
Idd. Gewoon even meegaan, ook wat aan je eigen ritmegevoel werken en je doet nog eens wat leuks samen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:38 schreef Haushofer het volgende:
Je zou haar natuurlijk ook een plezier kunnen doen en over je lamzakkerigheid heenstappen en met haar gaan dansen.
Iets met "onderdeel van je opvoeding"...quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:16 schreef Haushofer het volgende:
[..]
WTF, het topic wordt nog mooier
Dat dus. De dansschool is echt geen verkapte parenclub hoor.quote:Op zondag 22 november 2009 21:30 schreef Ireyon het volgende:
Met jaren stijldanservaring durf ik je met 100% zekerheid te zeggen dat er tussen danspartners geen enkele seksuele spanning is.
Althans, niet als het aan de vrouwelijke helft van het paar ligt.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:24 schreef Mirjam het volgende:
ze gaat dansen, ze gaat niet swingen in een parenclub
Nobody puts baby in a corner!quote:
Ik snap wel wat je bedoeld ja, zou me er zelf ook niet prettig bij voelen. Ik zou iig zorgen dat het duidelijk is bij haar hoe jij je erover voelt. Je kunt t niet gaan verbieden maar je kan wel aangeven wat je ervan vind en hoe je je erbij voelt. En benoemen hoe jij tegen dansen aankijkt. Misschien kijkt ze idd wel anders tegen dansen aan dan jij. Maar denk niet dat er gezellig geil wordt gedaan.. tenzij je vriendin zo is, maar lijkt me niet. Wel bouw je samen idd iets op ja, maar of dat een gevaar is voor je relatie..quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:14 schreef sokingat het volgende:
[..]
Ik vertrouw haar 100% in dat ze niet vreemd zal gaan. Geen twijfel heb ik.
Maar ik ben wel bang voor kleinere dingen, zoals de jongen 'toch wel leuk gaan vinden' en stiekem wel opgewonden raken van hem.
Ik bedoel, je staat tijdens zo'n sessie gewoon geil te doen (dansen is het laten zien van je genen) en dan wil je ook geil gevonden worden. Als er dan een knappe vent tegenover je staat hetzelfde te doen, en je raakt elkaar ook nog eens de hele tijd aan EN je werkt samen aan verbetering, complimenteert elkaar etc... tja dat is in mijn ogen zeer intiem. Daar blijft geen enkel mens nuchter onder. En daarna weer heel nuchter 'hoi schat ben weer thuis' en alles is vergeten, dat geloof ik gewoon niet.
Ik ben dus bang dat daar stiekem toch wat opgebouwd wordt. Vreemdgaan dus niet, maar emotioneel meer betrokken raken dan ik wil, waarschijnlijk wel.
Toch? Of is dit weer te overdreven?
quote:Op zondag 22 november 2009 21:30 schreef Ireyon het volgende:
Met jaren stijldanservaring durf ik je met 100% zekerheid te zeggen dat er tussen danspartners geen enkele seksuele spanning is.
Ik vind Salsa minder intiem dan de Wals of de Tango hoor.quote:Op zondag 22 november 2009 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig zit er ook niet verschil tussen stijldansen en salsa dansen
Meisje, de Salsa is gewoon een deel van stijldansen hoorquote:Op zondag 22 november 2009 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig zit er ook niet verschil tussen stijldansen en salsa dansen
Oudhollandsche klompendansch?quote:Op zondag 22 november 2009 21:51 schreef Ireyon het volgende:
[..]
want van alle dansen die er bestaan is de Salsa misschien wel de minst intieme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |