SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige delen
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
Openingspost
UvT Fok!Wiki"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Stiekem dacht ik al zoietsquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:13 schreef GlowMouse het volgende:
thx, ik wilde niet meer reageren op Tegan
Hahaquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:27 schreef GlowMouse het volgende:
Ruud Vreeman ontvangt erepenning mogelijk onterecht
quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:13 schreef GlowMouse het volgende:
thx, ik wilde niet meer reageren op Tegan
Ik moet ook werken realiseer ik me nu. Nog vroeger dan normaal en ik heb gedronken.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:32 schreef GlowMouse het volgende:
bedtijd, morgen weer veel te vroeg eruit
Herkanbaarquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:34 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik moet ook werken realiseer ik me nu. Nog vroeger dan normaal en ik heb gedronken.
Haha.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:27 schreef GlowMouse het volgende:
Ruud Vreeman ontvangt erepenning mogelijk onterecht
Jaquote:
quote:Op maandag 23 november 2009 01:00 schreef Tegan het volgende:
Ik heb weer dat cache probleem. Stomme FF.docent die niks doet met mijn wijze raad
Niet normaal ja,quote:Op maandag 23 november 2009 12:40 schreef automatic_ het volgende:
P staat beetje onder water bij de ingang haha
Kaplaarzen aan.quote:Op maandag 23 november 2009 17:04 schreef GlowMouse het volgende:
ik moet zo nog naar P, goed uitkijken dus
Het was rond 16.00 al wegquote:Op maandag 23 november 2009 17:04 schreef GlowMouse het volgende:
ik moet zo nog naar P, goed uitkijken dus
Omdat één van de WC docenten ziek is vervalt het college voor iedereen? Wat een rare bedoeling....quote:Mon, Nov 23, 2009 -- Werkcollege 6 vervalt
Het werkcollege BPR van deze week vervalt ivm met ziekte (wederom mexicaanse griep nu bij Stephanie van Gulijk toegeslagen).
Het blijkt logistiek vrijwel onmogelijk om op zo korte termijn de colleges van maandag en dinsdag over te nemen of te verplaatsen. Om te voorkomen dat op het laatste moment weer colleges gaan verschuiven is besloten het college voor iedereen te laten vervallen.
Dit college stond i.p. in het teken van oefenen en vaardigheden opdoen. Dat praktische onderdeel mist nu. De stof genoemd in de leidraad bij wc 6 behoort echter wel tot de tentamenstof. Het gaat dan met name om de theorie rond integratief en distributief onderhandelen. Belangrijk is vooral kennis van de aanpak bij deze 2 onderhandelingsvormen, de belangrijkste kenmerken en verschillen, voor- en nadelen, wanneer vaak toegepast, en wanneer welke vorm geschikt is. (zoals omschreven in het stuk van Lewicki e.a. en Giebels & Euwema ( 79-110).
Hehequote:Op maandag 23 november 2009 20:09 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik niet. Maar omdat ik tot nu toe goed sta in de master, wil ik de droom levend houden.
Ja ik zag al niks meer. Dacht al, aanstellersquote:
quote:Op maandag 23 november 2009 19:19 schreef automatic_ het volgende:
Apart
Oja, ik heb mijn bonuspunt van MTO binnen
En ja, daar ben ik blij om
Kleding?quote:Op maandag 23 november 2009 21:53 schreef GlowMouse het volgende:
Nog iemand tips om dollars aan te besteden? Liefst kleine dingen ivm invoerrechten. Ik heb laatst wat binnengekregen op Paypal, en het levert geen rente op maar het is ook weer zonde om om te wisselen ivm de wisselkoers.
Ik had al een nieuwe toner gekocht (eBay, 55 dollar, 10.000 prints), ging ik hem vandaag uitpakken, heel mijn handen zwart
was blijkbaar iets gemorst bij het bijvullen. En daarna moest ik haasten en nog boodschappen doen door de regen, net toen het hard regende
Kan ik niet passen, en terugsturen is ook lastig naar het buitenland.quote:
jij bent helemaal niet jarigquote:Op maandag 23 november 2009 21:56 schreef Tegan het volgende:
Koop cadeautjes voor mij op Transdesign.com.
Iets meer dan 400 dollar. En hoe gunstig de koers ook is, het blijven geiten met hun slechte wisselkoers bij Paypal. Ik zie de koers ook niet snel beter worden.quote:Op maandag 23 november 2009 22:00 schreef Tegan het volgende:
Om hoeveel geld gaat het dan?
Gewoon op PayPal laten totdat de koers gunstiger is.
doe ik niet aanquote:
Vandaag of normaalgesproken? Weekje geleden nog gedaan en ging prima.quote:Op maandag 23 november 2009 22:34 schreef aardappel het volgende:
Krijgt iemand het voor elkaar om verbinding te maken met het draadloze netwerk van de uvt met zijn mobiel?
Eduroam als AP kiezen, heb je de hele VPN niet nodig. En sinds vorig jaar is het veranderd.quote:
Dat lukt mij ook nietquote:Op maandag 23 november 2009 22:34 schreef aardappel het volgende:
Krijgt iemand het voor elkaar om verbinding te maken met het draadloze netwerk van de uvt met zijn mobiel?
Verder, weet ik niet waar je het over hebt ofzo sinds ik het niet (kan) gebruik(en).quote:Op maandag 23 november 2009 22:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Eduroam als AP kiezen, heb je de hele VPN niet nodig. En sinds vorig jaar is het veranderd.
Eduroam kan jij ook gebruiken, die heb je op vrijwel elke universiteit. Ik kan ook op de TU/e inloggen daarmee.quote:Op maandag 23 november 2009 22:42 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik las het 'op je mobiel' niet.
[..]
Verder, weet ik niet waar je het over hebt ofzo sinds ik het niet (kan) gebruik(en).
Eduroam kiezen, user/pass intypen, en je bent online. Daar komt weinig uitleg of magie bij kijken.quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 22:53 schreef Tegan het volgende:
Je kan met je UvT-gegevens inloggen overal waar Eduroam is?
Wat tof. Kan ik ook in Tilburg online zijnquote:
wanneer ben je daar nouquote:Op maandag 23 november 2009 22:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat tof. Kan ik ook in Tilburg online zijn.
Dat is volgens mij voor instellingen die deel willen nemen.quote:Op maandag 23 november 2009 22:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Edit: Waarom is er een aanmeldding op de site dan?
Hm, ok.quote:Op maandag 23 november 2009 23:00 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Dat is volgens mij voor instellingen die deel willen nemen.
Volgens mij ook.quote:Op maandag 23 november 2009 23:00 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Dat is volgens mij voor instellingen die deel willen nemen.
quote:
met een constante vermenigvuldigen zo dan:quote:
is dat een belofte?quote:
Ja dat was ikquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:26 schreef arj1o1 het volgende:
Glowmouse liep je nu net vanaf de achtste verdieping naar beneden...? Ik stond in die volle lift
quote:Ik ga vanavond denk ik wel even klagen bij O&I dat ze geen oefententamen op Blackboard hebben gezet. Jij hebt dat toch al gedaan, GM? Was er toen wel een oefententamen beschikbaar?
Vraag aan V. of hij zijn maildiscussie met mij op wil zoekenquote:
Ik had die mails inderdaad laatst weer eens gelezen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Vraag aan V. of hij zijn maildiscussie met mij op wil zoeken![]()
of anders stuur je gewoon dezelfde mails: Universiteit van Tilburg deel 4
quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:06 schreef aardappel het volgende:
Tijd om ten strijde te trekken tegen de veroudere msnversies op de uni, kan niet inloggen
Elke verdieping ja ><quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:16 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja dat was ikIk heb je een stuk of 7x gezien dan
Gokjequote:Op dinsdag 24 november 2009 13:31 schreef GlowMouse het volgende:
hoe weet jij eigenlijk hoe ik eruit zie
Ik niet?quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:08 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Oke, bedankt.
Trouwens, was jij ook niet ten strijde getrokken tegen het openbare adresboek van de UvT of zit ik daarmee mis? Als het zo is dan heb je enig succes, want toen ik daar gisteren gebruik van maakte moest ik inloggen.
Bij mij werkt dat allemaal niet.quote:Op maandag 23 november 2009 22:52 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik log gewoon in via de normale verbidning, UvT wireless volgens mij. Ik zet wel de VPN aan op m'n foon.
Het is sowieso een tijdje geleden dat ik met m'n foon online ben geweest op de UvT, want hoewel ik m'n netbook niet gebruik om aantekeningen te maken heb ik 'm wel altijd bij. Vandaar dat ik het niet helemaal zeker meer weet, maar het kan in ieder geval wel.
Kut voor jequote:
wiskundequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kut voor je
Wat ga je daar doen dan?
Tilburg University Authentication - SSO loginquote:
Truequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:02 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Tilburg University Authentication - SSO login
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:31 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Zojuist gevraagd naar een oefententamen bij O&I. De docent (die ik nog niet eerder gezien had en ook niet op Blackboard tussen de docenten staat) zei eerst dat ie begrepen had dat het "niet de bedoeling van het team was" een tentamen plus uitwerking en normering op Blackboard te zetten. Toen ik zei dat dat verplicht was, deed ie verrast en zei hij dat het even na moest kijken.
quote:
Daarom vraag ik het volgende week nog eens (normaal is W. de avondcollegedocent) en anders ga ik gewoon ook mailen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:34 schreef GlowMouse het volgende:
- Docent: hee V., ik had een student die zegt dat het verplicht is
- V: ja dat is ook zo, maar dat willen we niet
zo gaat het, let maar op
Dit is ook zo subjectief als iets natuurlijk ....quote:De vragen en opgaven van een toets dienen representatief te zijn voor de stof van een
vak
Ja en een docent heeft heel erg veel vrijheid. Enige wat die regel zegt is dat je geen vragen mag krijgen over iets wat je niet gehad hebtquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:40 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Dit is ook zo subjectief als iets natuurlijk ....
heeft gewis geen tentamenbundels voor eerstejaars?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:41 schreef Tegan het volgende:
Toch maar eens opzoeken of dat voor mij ook geldt.
Ik heb het zelf natuurlijk ook wel even nagekeken.quote:
Jawel, maar dat zegt niets over dat docenten die ook beschikbaar moeten maken of niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
heeft gewis geen tentamenbundels voor eerstejaars?
Één tentamen is toch veel te weinig, wil je hoge cijfers halen zonder veel moeite dan is vijf toch wel het minimum.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jawel, maar dat zegt niets over dat docenten die ook beschikbaar moeten maken of niet.
Gewis is tof. Bonuspunten voor jou als je mij gequote als 'nuldejaars' kunt vinden in het recentste Gewis-blad.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:43 schreef GlowMouse het volgende:
ik ken de namen van al die verenigingen nog ook
Dat weet je wel.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:55 schreef GlowMouse het volgende:
en hoe weet ik hoe jij je in je vrije tijd laat noemen
Sla de pauze over, dan ben je eerder klaar.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:17 schreef GlowMouse het volgende:
ik werk oa. van 14.45-18.30 en ik moet ook nog eten, helaas dus
Werkcollege, ze mogen vragen stellen en gaan liever om 18.45 weg dan om 18.30.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:25 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Sla de pauze over, dan ben je eerder klaar.
Is er van jouw vak al wel een oefententamen op Blackboard geplaatst trouwens?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Werkcollege, ze mogen vragen stellen en gaan liever om 18.45 weg dan om 18.30.
Ik ga er wel heen, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:06 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Morgen trouwens niet naar het gastcollege van De Hullu, GlowMouse?
Interessant hoor.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:27 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Is er van jouw vak al wel een oefententamen op Blackboard geplaatst trouwens?
Oh zo. Nee ik vind het normaal om te lunchen om half drie maar avondeten moet er gewoon op tijd zijnquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, na dat gastcollege natuurlijk.
quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:46 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Één tentamen is toch veel te weinig, wil je hoge cijfers halen zonder veel moeite dan is vijf toch wel het minimum.
volgt wel logisch maar is onjuist. Er zijn ook enorm veel deeltoetsen (vorig jaar was er geen tentamen maar deeltoetsen, de dingen die online staan, zijn oude herkansingen). Dus oefening genoeg.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:32 schreef Tegan het volgende:
Jouw studenten doen onnodig veel moeite of halen nooit hoge cijfers.
Dat kun je hebben als je vrijwel tegelijkertijd post. Jullie postten inderdaad in dezelfde seconde, maar dat zal ook nog wel op de tiende of honderdste seconde gelijk zijn geweest.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:32 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Edit: in de postgeschiedenis staat Tegan als laatste post.
Ik deed het met de gegeven informatie.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:37 schreef GlowMouse het volgende:
Het zijn er zelfs vierde conclusie
[..]
volgt wel logisch maar is onjuist. Er zijn ook enorm veel deeltoetsen (vorig jaar was er geen tentamen maar deeltoetsen, de dingen die online staan, zijn oude herkansingen). Dus oefening genoeg.
Was me niet opgevallenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:32 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Edit: in de postgeschiedenis staat Tegan als laatste post.
tis nog veel leuker, met de sortering op tijd kunnen jullie twee posts in de toekomst in omgekeerde volgorde verschijnen, net hoe de pet van de databaseserver staatquote:
Alleen als ze in de database identieke tijd hebben? Dus, hoe nauwkeurig registreert de Fok database de tijd?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
tis nog veel leuker, met de sortering op tijd kunnen jullie twee posts in de toekomst in omgekeerde volgorde verschijnen, net hoe de pet van de databaseserver staat
Seconden, databases doen alles in seconden. Je kunt ook alles in tienden van seconden opslaan, maar voor hetzelfde datumbereik heb je dan 4 bits meer nodig en het enige type dat MySQL ondersteunt dat 4 bits groter is dan een byte, is gelijk 2x zo groot als een byte. Al met al zonde van de opslagruimte.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen als ze in de database identieke tijd hebben? Dus, hoe nauwkeurig registreert de Fok database de tijd?
Ja, ok. Maar zodra de posts in de database staan, dan staat de volgorde toch vast.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:54 schreef GlowMouse het volgende:
dan heb je de insertvolgorde, die is niet noodzakelijkerwijs gelijk aan de volgorde waarop iemand op de invoerbutton drukt.
wel eens een multithreaded app geschreven? zo'n db-server doet allerlei dingen tegelijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:50 schreef Tegan het volgende:
Magisch, hij heeft gewoon ergens anders een teller lopen, waar je ook mee kan knoeien.
die symmetrie was me nog niet opgevallenquote:
quote:Geachte heer ....,
Hoewel u in de elektronische studiegids niet bij de docenten van het vak Ondernemings- en Insolventierecht staat, meen ik u toch te herkennen als de hoor- en werkcollegedocent van gisterenavond (dinsdag).
Indien dat het geval is het volgende: ik ben de student die u bij het afsluiten van dat avondcollege vroeg naar het beschikbaar stellen van een oefententamen (inclusief antwoordindicatie en normering). Omdat u aangaf dat op te moeten zoeken en ik u het zoekwerk wil besparen, heb ik voor uw gemak de regels en richtlijnen van de examencommissie van de FRW bijgevoegd (te vinden op http://www.uvt.nl/studenten/rechten-plichten/onderwijs/oer/frw/). Ik wijs u op artikel 9 lid 5 van de regels en richtlijnen, waarin de verplichting om een voorbeeldtentamen plus antwoordindicatie/normering beschikbaar te stellen is vastgelegd.
Tevens wil ik opmerken dat uw op dinsdagavond j.l. gedane mededeling, over de voor het tentamen te bestuderen 'extra' arresten, in strijd is met artikel 9 lid 1 van de regels en richtlijnen, aangezien de tijd tussen de bekendmaking van die te bestuderen arresten en het tentamen minder dan één maand bestrijkt.
Indien u niet de docent bent die ik voor ogen heb, dan bied ik u mijn welgemeende excuses aan voor het ongemak. Ik zou het echter zeer op prijs stellen indien u dit mij dan toch even laat weten, zodat ik de mail alsnog naar de juiste pers(o)on(en) zou kunnen sturen.
Met vriendelijke groet,
.....
Ja, maar als mijn internet het niet meer doet kan ik ook niet op de uvt website voor de bibliotheek. Hij opent niks meer namelijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:30 schreef Tegan het volgende:
De hele bedoeling is dat je dan op het netwerk van de UvT zit, en dus niet meer op je eigen internet...
Gebruik het alleen als je dingen nodig hebt van het netwerk van de UvT, waar je thuis geen toegang tot hebt, of als je op de UvT zelf bent met je eigen computer.
Dan doe je iets niet goed. Maar een VPN verbinding kan je niet hebben tegelijk met je eigen internet.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:51 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ja, maar als mijn internet het niet meer doet kan ik ook niet op de uvt website voor de bibliotheek. Hij opent niks meer namelijk.
Mijn FF onthoudt al mijn wachtwoorden voor mijquote:Op woensdag 25 november 2009 15:56 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Bij mij gaat dat soms ook niet helemaal goed. Soms moet ik dan even disconnecten en weer reconnecten, maar het werkt uiteindelijk altijd wel.
Wel irritant dat je dan soms opnieuw bij Fok moet inloggen vanwege je veranderde ip.
Ik heb dat nu ookquote:Op woensdag 25 november 2009 16:03 schreef Tegan het volgende:
Mijn FF onthoudt al mijn wachtwoorden voor mij.
Ik had eerst ook Chrome en dat was prima, maar op den duur ging ik mij irriteren en nu ben ik een trouwe FF gebruiker.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:10 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik surf voorlopig met Chrome, maar ben niet helemaal tevreden.
Maar het gebeurde net toch echt. Ik kon gewoon rondsurfen en tegelijk de bibliotheekcatalogi bekijken.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed. Maar een VPN verbinding kan je niet hebben tegelijk met je eigen internet.
Ah zo! Kan je daar trouwens sneller mee downloaden? Dat zou wel briljant zijnquote:
vorig jaar nog wel, kon je door slim aanpassen van je routeringstabel alleen verkeer naar uvt.nl en sites die je zelf wilt via de vpn laten lopen.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed. Maar een VPN verbinding kan je niet hebben tegelijk met je eigen internet.
Hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:21 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb gisteren naar aanleiding van dit topic voor het college begon nog even gecheckt. Het lukte om met m'n foon verbinding te krijgen via UvT-Wireless, zonder VPN te gebruiken:
eduroam moet je hebben!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?
Heb jij een speciaal certificaat geïnstalleerd?
Daar wilde ik vandaag contact mee maken en toen kreeg ik een uvt site te zien waarbij ik nog een verbinding moet maken met "uvt-wireless", maar dan krijg je alleen info over vista/xp/nog ietsquote:
leuke foon, ik hoefde alleen user/pass in te voeren en t was klaarquote:Op woensdag 25 november 2009 21:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar wilde ik vandaag contact mee maken en toen kreeg ik een uvt site te zien waarbij ik nog een verbinding moet maken met "uvt-wireless", maar dan krijg je alleen info over vista/xp/nog iets
Niks geïnstalleerd volgens mij. Het zal ook wel gewoon aan de foon liggen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?
Heb jij een speciaal certificaat geïnstalleerd?
Se G900 en hopelijk binnenkort de N97miniquote:Op woensdag 25 november 2009 22:40 schreef Tegan het volgende:
Welke telefoon heb je automatic_?
Ik had een aantal jaar terug een toestel waarmee dat kon, alleen toen was het mobiel internet nog niet ver genoeg. Nu heb ik weer een basic telefoon, maar iedereen om mij heen een iPhone. Slechte timing was dat van mij.quote:
Ik heb hem al twee jaar.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:21 schreef GlowMouse het volgende:
dat je uitkijkt naar een nieuwe zegt al genoeg
Ik had hiervoor al vier jaar een Treo 650. Prima toestel, alleen groot en slechts gprs. Alleen de agenda en toetsenbord waren een stuk beterquote:Op woensdag 25 november 2009 23:33 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik had een aantal jaar terug een toestel waarmee dat kon, alleen toen was het mobiel internet nog niet ver genoeg. Nu heb ik weer een basic telefoon, maar iedereen om mij heen een iPhone. Slechte timing was dat van mij.
iPhone is juist fucking overateeeeed! Je betaalt veels te veel voor zo'n ding.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:33 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik had een aantal jaar terug een toestel waarmee dat kon, alleen toen was het mobiel internet nog niet ver genoeg. Nu heb ik weer een basic telefoon, maar iedereen om mij heen een iPhone. Slechte timing was dat van mij.
iPhone is wel verdomd handig
ik doelde op wat je krijgt voor de prijs die je betaald. De iPhone heeft trouwens wel 1 groot voordeel: die grote voorraad aan apps die je kunt downloadenquote:Op woensdag 25 november 2009 23:50 schreef GlowMouse het volgende:
Een iPhone kost 20 euro in aanschaf ing actie en is per maand 15 euro duurder dan mijn oude sim-only abo met internet. En als het abo is afgelopen, levert hij tweedehands nog best wat op. Als je het op een rijtje zet, valt het best mee hoe duur hij is.
Ben je aankomende woensdag toevallig bij het Marketing Cafe?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:00 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Morgen moet ik weer 'n subsidieaanvraag uit gaan zoeken, al die regelgeving wordt ik ook erg moe van.
Is dat niet meestal het geval?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:00 schreef automatic_ het volgende:
Zit nu via gewoon internet online
Daar ben ik nog nooit bij geweest. Lijkt me op zich wel interessant.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:23 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ben je aankomende woensdag toevallig bij het Marketing Cafe?
Ik zit in het panel
Middels een BSA moet gewoon bekeken worden of studenten het niveau aankunnen. In mijn ogen mogen daar best wel wat eisen voor gesteld worden. Als studenten zich bewezen hebben dan kunnen ze daarna wel allerlei leuke dingen naast hun studie gaan doen.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:32 schreef aardappel het volgende:
Niks mis met het BSA, hoewel hij natuurlijk niet té hoog moet worden
Die domme studenten moeten zich gewoon als deeltijder inschrijven (en voltijd voor een andere studie die ze niet volgen om toch de studiefinanciering te krijgen). Dan heb je helemaal geen bsaquote:Op donderdag 26 november 2009 17:22 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Middels een BSA moet gewoon bekeken worden of studenten het niveau aankunnen. In mijn ogen mogen daar best wel wat eisen voor gesteld worden. Als studenten zich bewezen hebben dan kunnen ze daarna wel allerlei leuke dingen naast hun studie gaan doen.
Als ze die voltijdstudie dan niet halen dan mogen ze de studiefinanciering hopelijk toch in z'n geheel terugbetalen? Ik hou niet zo van studenten die het niveau niet aankunnen en die uiteindelijk toch hetzelfde diploma gaan krijgen.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:55 schreef GlowMouse het volgende:
Ik zie helemaal nooit iemand, Dr_S was de laatste.
[..]
Die domme studenten moeten zich gewoon als deeltijder inschrijven (en voltijd voor een andere studie die ze niet volgen om toch de studiefinanciering te krijgen). Dan heb je helemaal geen bsa
nee anders zou ik het er niet bijzetten hè?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:04 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Als ze die voltijdstudie dan niet halen dan mogen ze de studiefinanciering hopelijk toch in z'n geheel terugbetalen? Ik hou niet zo van studenten die het niveau niet aankunnen en die uiteindelijk toch hetzelfde diploma gaan krijgen.
Laat het die domme studenten maar niet horen.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
nee anders zou ik het er niet bijzetten hè?Het bsa is heel makkelijk te omzeilen als je je even in de regels verdiept. Het lukt overigens alleen bij studies waar een deeltijdvariant van is.
Daar zit natuurlijk een lastige afweging die gemaakt dient te worden en het geld is dan op een gegeven moment toch een bepalende factor.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:15 schreef GlowMouse het volgende:
Laat ze het niveau maar omhoog gooien, en dan niet zeggen "ojee maar twee mensen hebben het tentamen gehaald, gauw de norm veranderen anders krijgen we volgend jaar te weinig geld".
Heb maar even snel (en ik zie nu met een wat matig gebruik van lidwoorden) geantwoord:quote:Beste
n.a.v. het oefententamen op blackboard kun je je zelf voorbereiden op het tentamen. in principe zijn alle antwoorden te vinden in de voorgeschreven literatuur, dus ook van de open vragen. Er zal dan ook geen antwoord indicatie of normering van verschijnen. Het antwoord op een open vraag dient altijd zo volledig mogelijk te zijn en is gebonden aan het schrijfkader.
met vriendelijke groet,
quote:Geachte
Bedankt voor uw snelle antwoord.
Ik wil u er vriendelijk doch dringend op wijzen dat u op grond van artikel 9 lid 5 van regels en richtlijnen van de examencommissie (te vinden op http://www.uvt.nl/studenten/rechten-plichten/onderwijs/oer/frw/) verplicht bent om een geruime tijd voor het afnemen van het tentamen een (volledige) antwoordindicatie inclusief normering beschikbaar te stellen aan studenten.
Met vriendelijke groet,
We moeten inderdaad snel weer afsprekenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Was lang geleden, echt leuk je weer even te zien.
Het is echt een DRAMA. Nergens is plek.. Je kunt zelfs met je laptop nergens meer terecht.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:37 schreef GlowMouse het volgende:
Géén studieplaatsen beschikbaar in de Library van 30 november t/m 20 december 2009
Heb je op die bankjes voor P geen wifi-ontvangst dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:51 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Het is echt een DRAMA. Nergens is plek.. Je kunt zelfs met je laptop nergens meer terecht.
Ik ga zeker in de regen op de bankjes voor P zittenquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Heb je op die bankjes voor P geen wifi-ontvangst dan?
Inderdaad zeg. Er is nu al praktisch nergens meer een werkplek te vinden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:51 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Het is echt een DRAMA. Nergens is plek.. Je kunt zelfs met je laptop nergens meer terecht.
Kei leuk!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:56 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik ga zeker in de regen op de bankjes voor P zitten
En die extra lokalen dan, K02 en DZ11 bijv?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:16 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Er is nu al praktisch nergens meer een werkplek te vinden.
quote:Fri, Nov 27, 2009 -- Oefententamen O&I
Onder course documents treft u een oefententamen inclusief uitwerkingen. Het betreft het tentamen van 1 december 2008.
Ja, normaal heb ik HC maar dat valt uitquote:Op zondag 29 november 2009 01:38 schreef GlowMouse het volgende:
Bedoel je te zeggen dat je anders op maandagmorgen niets aan MTO-C doet?
http://www.uvt.nl/diensten/dea/sa/zaalreservering.htmlquote:Op zondag 29 november 2009 20:12 schreef Clesar03 het volgende:
Weet iemand hoe je op de UvT zo'n zaaltje moet reserveren (gewoon een kleine, voor presentaties enzo te oefenen)?
is dat ook voor die kleine zaaltjes in P (PZ48, PZ49 etc)?quote:Op zondag 29 november 2009 20:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
http://www.uvt.nl/diensten/dea/sa/zaalreservering.html
Geen idee, ik had gekeken op Googlequote:Op zondag 29 november 2009 20:18 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
is dat ook voor die kleine zaaltjes in P (PZ48, PZ49 etc)?
Ben er een beetje laat mee lijkt me, heb er eigenlijk morgen of dinsdag een nodig
Zoiets zou ik nooit zeggenquote:Op zondag 29 november 2009 20:21 schreef GlowMouse het volgende:
automatic zou zeggen "wacht gewoon een jaar of vijf, dan hebben we het modernste gebouw van de campus"
Oja, dat klopt! Ik ben automatic_quote:
dat verklaart waarom ik die pagina ook al gevonden hadquote:Op zondag 29 november 2009 20:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik had gekeken op Google
Ik dacht dat hetzusjevan vorige keer vroeg waar je kon zien welke lokalen bezet waren op een tijdstp, maar ik weet niet of ze dat nog ergens gevonden had.quote:Op zondag 29 november 2009 20:30 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
dat verklaart waarom ik die pagina ook al gevonden had
dat gaat bij iemand thuis oefenen worden schat ik
Hehequote:Op zondag 29 november 2009 20:30 schreef GlowMouse het volgende:
automatic_ zou zeggen; "in P kan je lekker zwemmen bij de ingang"
Stom!quote:Op zondag 29 november 2009 20:33 schreef Clesar03 het volgende:
Daar had ik inderdaad de vorige keer gekeken, en toen werden we er na ± 5 minuten uit gekickt
Studiegids, dagrooster, geeft een goede indicatie, at least voor de collegezalenquote:Op zondag 29 november 2009 20:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat hetzusjevan vorige keer vroeg waar je kon zien welke lokalen bezet waren op een tijdstp, maar ik weet niet of ze dat nog ergens gevonden had.
waar kan je die vinden?quote:Op zondag 29 november 2009 20:51 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Studiegids, dagrooster, geeft een goede indicatie, at least voor de collegezalen
In C wordt op een televisiescherm weergegeven waar je kan studeren, zag ik laatst. Voordat je links de kantine ingaat, daar zo zag ik hetquote:Op zondag 29 november 2009 20:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat hetzusjevan vorige keer vroeg waar je kon zien welke lokalen bezet waren op een tijdstp, maar ik weet niet of ze dat nog ergens gevonden had.
Als er in de bibliotheek geen plek is dan zal het wel gigantisch druk zijn overal vandaagquote:Op zondag 29 november 2009 22:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
In C wordt op een televisiescherm weergegeven waar je kan studeren, zag ik laatst. Voordat je links de kantine ingaat, daar zo zag ik het. Maarja.
Op zo\n tijd weet je iig dat er plek isquote:Op maandag 30 november 2009 05:34 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Als er in de bibliotheek geen plek is dan zal het wel gigantisch druk zijn overal vandaag. Neem voor de zekerheid mijn laptop maar mee, maar zelfs dan heb je af en toe geen plaats om te zitten.
Ik ben vanmorgen wel extreem vroeg opgestaan ook. Normaal kan ik op maandag gewoon thuisblijven.
Nieuwe AH in Intermezzo?quote:Op maandag 30 november 2009 16:15 schreef Friek_ het volgende:
Weet eigenlijk iemand waar je sigaretten kan kopen op of vlakbij de campus? Nooit wat kunnen vinden.
Oh ja, natuurlijk. Was vergeten dat die al geopend was.quote:
Oo dat wist ik niet. Ik zag in P ook op een lokaaltje hangen "dit lokaal kan als studieruimte gebruikt worden"quote:Op zondag 29 november 2009 22:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
In C wordt op een televisiescherm weergegeven waar je kan studeren, zag ik laatst. Voordat je links de kantine ingaat, daar zo zag ik het. Maarja.
Wie rookt er nouquote:Op maandag 30 november 2009 16:15 schreef Friek_ het volgende:
Weet eigenlijk iemand waar je sigaretten kan kopen op of vlakbij de campus? Nooit wat kunnen vinden.
Zuurquote:Op maandag 30 november 2009 18:58 schreef automatic_ het volgende:
Stom klasgenootje. Hij heeft het boek van "testtheorie" voor mijn neus weggekaapt op marktplaats
Ahh!quote:Op maandag 30 november 2009 21:12 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb Oompa dan weer gespot, maar bij mij was het omgekeerd aan Friek. Zij leek met opzet en intentie helemaal niks tegen mij te zeggen.
Is dat zo?quote:Op maandag 30 november 2009 20:54 schreef Friek_ het volgende:
Overigens heb ik automatic_ vandaag gespot en expres, met enorm veel opzet en intentie helemaal niets tegen haar gezegd.
das niet de afspraak he?quote:Op maandag 30 november 2009 20:54 schreef Friek_ het volgende:
Overigens heb ik automatic_ vandaag gespot en expres, met enorm veel opzet en intentie helemaal niets tegen haar gezegd.
Wat is dan de afspraak?quote:
Wat een gespot !quote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef Steve het volgende:
Ik heb D_S volgens mij gespot bij het gastcollege van De Hullu.
Ik maak je toch niet nieuwsgierig hè?quote:
Klopt helemaalquote:Op maandag 30 november 2009 21:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jup. Rond 11.00u zat je vrij vooraan in die koffieruimte (dichtbij de receptie/balie).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |