Seconden, databases doen alles in seconden. Je kunt ook alles in tienden van seconden opslaan, maar voor hetzelfde datumbereik heb je dan 4 bits meer nodig en het enige type dat MySQL ondersteunt dat 4 bits groter is dan een byte, is gelijk 2x zo groot als een byte. Al met al zonde van de opslagruimte.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen als ze in de database identieke tijd hebben? Dus, hoe nauwkeurig registreert de Fok database de tijd?
Ja, ok. Maar zodra de posts in de database staan, dan staat de volgorde toch vast.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:54 schreef GlowMouse het volgende:
dan heb je de insertvolgorde, die is niet noodzakelijkerwijs gelijk aan de volgorde waarop iemand op de invoerbutton drukt.
wel eens een multithreaded app geschreven? zo'n db-server doet allerlei dingen tegelijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:50 schreef Tegan het volgende:
Magisch, hij heeft gewoon ergens anders een teller lopen, waar je ook mee kan knoeien.
die symmetrie was me nog niet opgevallenquote:
quote:Geachte heer ....,
Hoewel u in de elektronische studiegids niet bij de docenten van het vak Ondernemings- en Insolventierecht staat, meen ik u toch te herkennen als de hoor- en werkcollegedocent van gisterenavond (dinsdag).
Indien dat het geval is het volgende: ik ben de student die u bij het afsluiten van dat avondcollege vroeg naar het beschikbaar stellen van een oefententamen (inclusief antwoordindicatie en normering). Omdat u aangaf dat op te moeten zoeken en ik u het zoekwerk wil besparen, heb ik voor uw gemak de regels en richtlijnen van de examencommissie van de FRW bijgevoegd (te vinden op http://www.uvt.nl/studenten/rechten-plichten/onderwijs/oer/frw/). Ik wijs u op artikel 9 lid 5 van de regels en richtlijnen, waarin de verplichting om een voorbeeldtentamen plus antwoordindicatie/normering beschikbaar te stellen is vastgelegd.
Tevens wil ik opmerken dat uw op dinsdagavond j.l. gedane mededeling, over de voor het tentamen te bestuderen 'extra' arresten, in strijd is met artikel 9 lid 1 van de regels en richtlijnen, aangezien de tijd tussen de bekendmaking van die te bestuderen arresten en het tentamen minder dan één maand bestrijkt.
Indien u niet de docent bent die ik voor ogen heb, dan bied ik u mijn welgemeende excuses aan voor het ongemak. Ik zou het echter zeer op prijs stellen indien u dit mij dan toch even laat weten, zodat ik de mail alsnog naar de juiste pers(o)on(en) zou kunnen sturen.
Met vriendelijke groet,
.....
Ja, maar als mijn internet het niet meer doet kan ik ook niet op de uvt website voor de bibliotheek. Hij opent niks meer namelijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:30 schreef Tegan het volgende:
De hele bedoeling is dat je dan op het netwerk van de UvT zit, en dus niet meer op je eigen internet...
Gebruik het alleen als je dingen nodig hebt van het netwerk van de UvT, waar je thuis geen toegang tot hebt, of als je op de UvT zelf bent met je eigen computer.
Dan doe je iets niet goed. Maar een VPN verbinding kan je niet hebben tegelijk met je eigen internet.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:51 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ja, maar als mijn internet het niet meer doet kan ik ook niet op de uvt website voor de bibliotheek. Hij opent niks meer namelijk.
Mijn FF onthoudt al mijn wachtwoorden voor mijquote:Op woensdag 25 november 2009 15:56 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Bij mij gaat dat soms ook niet helemaal goed. Soms moet ik dan even disconnecten en weer reconnecten, maar het werkt uiteindelijk altijd wel.
Wel irritant dat je dan soms opnieuw bij Fok moet inloggen vanwege je veranderde ip.
Ik heb dat nu ookquote:Op woensdag 25 november 2009 16:03 schreef Tegan het volgende:
Mijn FF onthoudt al mijn wachtwoorden voor mij.
Ik had eerst ook Chrome en dat was prima, maar op den duur ging ik mij irriteren en nu ben ik een trouwe FF gebruiker.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:10 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik surf voorlopig met Chrome, maar ben niet helemaal tevreden.
Maar het gebeurde net toch echt. Ik kon gewoon rondsurfen en tegelijk de bibliotheekcatalogi bekijken.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed. Maar een VPN verbinding kan je niet hebben tegelijk met je eigen internet.
Ah zo! Kan je daar trouwens sneller mee downloaden? Dat zou wel briljant zijnquote:
vorig jaar nog wel, kon je door slim aanpassen van je routeringstabel alleen verkeer naar uvt.nl en sites die je zelf wilt via de vpn laten lopen.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed. Maar een VPN verbinding kan je niet hebben tegelijk met je eigen internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |