Truequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:02 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Tilburg University Authentication - SSO login
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:31 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Zojuist gevraagd naar een oefententamen bij O&I. De docent (die ik nog niet eerder gezien had en ook niet op Blackboard tussen de docenten staat) zei eerst dat ie begrepen had dat het "niet de bedoeling van het team was" een tentamen plus uitwerking en normering op Blackboard te zetten. Toen ik zei dat dat verplicht was, deed ie verrast en zei hij dat het even na moest kijken.
quote:
Daarom vraag ik het volgende week nog eens (normaal is W. de avondcollegedocent) en anders ga ik gewoon ook mailen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:34 schreef GlowMouse het volgende:
- Docent: hee V., ik had een student die zegt dat het verplicht is
- V: ja dat is ook zo, maar dat willen we niet
zo gaat het, let maar op
Dit is ook zo subjectief als iets natuurlijk ....quote:De vragen en opgaven van een toets dienen representatief te zijn voor de stof van een
vak
Ja en een docent heeft heel erg veel vrijheid. Enige wat die regel zegt is dat je geen vragen mag krijgen over iets wat je niet gehad hebtquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:40 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Dit is ook zo subjectief als iets natuurlijk ....
heeft gewis geen tentamenbundels voor eerstejaars?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:41 schreef Tegan het volgende:
Toch maar eens opzoeken of dat voor mij ook geldt.
Ik heb het zelf natuurlijk ook wel even nagekeken.quote:
Jawel, maar dat zegt niets over dat docenten die ook beschikbaar moeten maken of niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
heeft gewis geen tentamenbundels voor eerstejaars?
Één tentamen is toch veel te weinig, wil je hoge cijfers halen zonder veel moeite dan is vijf toch wel het minimum.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jawel, maar dat zegt niets over dat docenten die ook beschikbaar moeten maken of niet.
Gewis is tof. Bonuspunten voor jou als je mij gequote als 'nuldejaars' kunt vinden in het recentste Gewis-blad.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:43 schreef GlowMouse het volgende:
ik ken de namen van al die verenigingen nog ook
Dat weet je wel.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:55 schreef GlowMouse het volgende:
en hoe weet ik hoe jij je in je vrije tijd laat noemen
Sla de pauze over, dan ben je eerder klaar.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:17 schreef GlowMouse het volgende:
ik werk oa. van 14.45-18.30 en ik moet ook nog eten, helaas dus
Werkcollege, ze mogen vragen stellen en gaan liever om 18.45 weg dan om 18.30.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:25 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Sla de pauze over, dan ben je eerder klaar.
Is er van jouw vak al wel een oefententamen op Blackboard geplaatst trouwens?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Werkcollege, ze mogen vragen stellen en gaan liever om 18.45 weg dan om 18.30.
Ik ga er wel heen, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:06 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Morgen trouwens niet naar het gastcollege van De Hullu, GlowMouse?
Interessant hoor.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:27 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Is er van jouw vak al wel een oefententamen op Blackboard geplaatst trouwens?
Oh zo. Nee ik vind het normaal om te lunchen om half drie maar avondeten moet er gewoon op tijd zijnquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, na dat gastcollege natuurlijk.
quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:46 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Één tentamen is toch veel te weinig, wil je hoge cijfers halen zonder veel moeite dan is vijf toch wel het minimum.
volgt wel logisch maar is onjuist. Er zijn ook enorm veel deeltoetsen (vorig jaar was er geen tentamen maar deeltoetsen, de dingen die online staan, zijn oude herkansingen). Dus oefening genoeg.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:32 schreef Tegan het volgende:
Jouw studenten doen onnodig veel moeite of halen nooit hoge cijfers.
Dat kun je hebben als je vrijwel tegelijkertijd post. Jullie postten inderdaad in dezelfde seconde, maar dat zal ook nog wel op de tiende of honderdste seconde gelijk zijn geweest.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:32 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Edit: in de postgeschiedenis staat Tegan als laatste post.
Ik deed het met de gegeven informatie.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:37 schreef GlowMouse het volgende:
Het zijn er zelfs vierde conclusie
[..]
volgt wel logisch maar is onjuist. Er zijn ook enorm veel deeltoetsen (vorig jaar was er geen tentamen maar deeltoetsen, de dingen die online staan, zijn oude herkansingen). Dus oefening genoeg.
Was me niet opgevallenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:32 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Edit: in de postgeschiedenis staat Tegan als laatste post.
tis nog veel leuker, met de sortering op tijd kunnen jullie twee posts in de toekomst in omgekeerde volgorde verschijnen, net hoe de pet van de databaseserver staatquote:
Alleen als ze in de database identieke tijd hebben? Dus, hoe nauwkeurig registreert de Fok database de tijd?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
tis nog veel leuker, met de sortering op tijd kunnen jullie twee posts in de toekomst in omgekeerde volgorde verschijnen, net hoe de pet van de databaseserver staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |