Hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:21 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb gisteren naar aanleiding van dit topic voor het college begon nog even gecheckt. Het lukte om met m'n foon verbinding te krijgen via UvT-Wireless, zonder VPN te gebruiken:
eduroam moet je hebben!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?
Heb jij een speciaal certificaat geïnstalleerd?
Daar wilde ik vandaag contact mee maken en toen kreeg ik een uvt site te zien waarbij ik nog een verbinding moet maken met "uvt-wireless", maar dan krijg je alleen info over vista/xp/nog ietsquote:
leuke foon, ik hoefde alleen user/pass in te voeren en t was klaarquote:Op woensdag 25 november 2009 21:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar wilde ik vandaag contact mee maken en toen kreeg ik een uvt site te zien waarbij ik nog een verbinding moet maken met "uvt-wireless", maar dan krijg je alleen info over vista/xp/nog iets
Niks geïnstalleerd volgens mij. Het zal ook wel gewoon aan de foon liggen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?
Heb jij een speciaal certificaat geïnstalleerd?
Se G900 en hopelijk binnenkort de N97miniquote:Op woensdag 25 november 2009 22:40 schreef Tegan het volgende:
Welke telefoon heb je automatic_?
Ik had een aantal jaar terug een toestel waarmee dat kon, alleen toen was het mobiel internet nog niet ver genoeg. Nu heb ik weer een basic telefoon, maar iedereen om mij heen een iPhone. Slechte timing was dat van mij.quote:
Ik heb hem al twee jaar.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:21 schreef GlowMouse het volgende:
dat je uitkijkt naar een nieuwe zegt al genoeg
Ik had hiervoor al vier jaar een Treo 650. Prima toestel, alleen groot en slechts gprs. Alleen de agenda en toetsenbord waren een stuk beterquote:Op woensdag 25 november 2009 23:33 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik had een aantal jaar terug een toestel waarmee dat kon, alleen toen was het mobiel internet nog niet ver genoeg. Nu heb ik weer een basic telefoon, maar iedereen om mij heen een iPhone. Slechte timing was dat van mij.
iPhone is juist fucking overateeeeed! Je betaalt veels te veel voor zo'n ding.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:33 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik had een aantal jaar terug een toestel waarmee dat kon, alleen toen was het mobiel internet nog niet ver genoeg. Nu heb ik weer een basic telefoon, maar iedereen om mij heen een iPhone. Slechte timing was dat van mij.
iPhone is wel verdomd handig
ik doelde op wat je krijgt voor de prijs die je betaald. De iPhone heeft trouwens wel 1 groot voordeel: die grote voorraad aan apps die je kunt downloadenquote:Op woensdag 25 november 2009 23:50 schreef GlowMouse het volgende:
Een iPhone kost 20 euro in aanschaf ing actie en is per maand 15 euro duurder dan mijn oude sim-only abo met internet. En als het abo is afgelopen, levert hij tweedehands nog best wat op. Als je het op een rijtje zet, valt het best mee hoe duur hij is.
Ben je aankomende woensdag toevallig bij het Marketing Cafe?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:00 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Morgen moet ik weer 'n subsidieaanvraag uit gaan zoeken, al die regelgeving wordt ik ook erg moe van.
Is dat niet meestal het geval?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:00 schreef automatic_ het volgende:
Zit nu via gewoon internet online
Daar ben ik nog nooit bij geweest. Lijkt me op zich wel interessant.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:23 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ben je aankomende woensdag toevallig bij het Marketing Cafe?
Ik zit in het panel
Middels een BSA moet gewoon bekeken worden of studenten het niveau aankunnen. In mijn ogen mogen daar best wel wat eisen voor gesteld worden. Als studenten zich bewezen hebben dan kunnen ze daarna wel allerlei leuke dingen naast hun studie gaan doen.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:32 schreef aardappel het volgende:
Niks mis met het BSA, hoewel hij natuurlijk niet té hoog moet worden
Die domme studenten moeten zich gewoon als deeltijder inschrijven (en voltijd voor een andere studie die ze niet volgen om toch de studiefinanciering te krijgen). Dan heb je helemaal geen bsaquote:Op donderdag 26 november 2009 17:22 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Middels een BSA moet gewoon bekeken worden of studenten het niveau aankunnen. In mijn ogen mogen daar best wel wat eisen voor gesteld worden. Als studenten zich bewezen hebben dan kunnen ze daarna wel allerlei leuke dingen naast hun studie gaan doen.
Als ze die voltijdstudie dan niet halen dan mogen ze de studiefinanciering hopelijk toch in z'n geheel terugbetalen? Ik hou niet zo van studenten die het niveau niet aankunnen en die uiteindelijk toch hetzelfde diploma gaan krijgen.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:55 schreef GlowMouse het volgende:
Ik zie helemaal nooit iemand, Dr_S was de laatste.
[..]
Die domme studenten moeten zich gewoon als deeltijder inschrijven (en voltijd voor een andere studie die ze niet volgen om toch de studiefinanciering te krijgen). Dan heb je helemaal geen bsa
nee anders zou ik het er niet bijzetten hè?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:04 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Als ze die voltijdstudie dan niet halen dan mogen ze de studiefinanciering hopelijk toch in z'n geheel terugbetalen? Ik hou niet zo van studenten die het niveau niet aankunnen en die uiteindelijk toch hetzelfde diploma gaan krijgen.
Laat het die domme studenten maar niet horen.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
nee anders zou ik het er niet bijzetten hè?Het bsa is heel makkelijk te omzeilen als je je even in de regels verdiept. Het lukt overigens alleen bij studies waar een deeltijdvariant van is.
Daar zit natuurlijk een lastige afweging die gemaakt dient te worden en het geld is dan op een gegeven moment toch een bepalende factor.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:15 schreef GlowMouse het volgende:
Laat ze het niveau maar omhoog gooien, en dan niet zeggen "ojee maar twee mensen hebben het tentamen gehaald, gauw de norm veranderen anders krijgen we volgend jaar te weinig geld".
Heb maar even snel (en ik zie nu met een wat matig gebruik van lidwoorden) geantwoord:quote:Beste
n.a.v. het oefententamen op blackboard kun je je zelf voorbereiden op het tentamen. in principe zijn alle antwoorden te vinden in de voorgeschreven literatuur, dus ook van de open vragen. Er zal dan ook geen antwoord indicatie of normering van verschijnen. Het antwoord op een open vraag dient altijd zo volledig mogelijk te zijn en is gebonden aan het schrijfkader.
met vriendelijke groet,
quote:Geachte
Bedankt voor uw snelle antwoord.
Ik wil u er vriendelijk doch dringend op wijzen dat u op grond van artikel 9 lid 5 van regels en richtlijnen van de examencommissie (te vinden op http://www.uvt.nl/studenten/rechten-plichten/onderwijs/oer/frw/) verplicht bent om een geruime tijd voor het afnemen van het tentamen een (volledige) antwoordindicatie inclusief normering beschikbaar te stellen aan studenten.
Met vriendelijke groet,
We moeten inderdaad snel weer afsprekenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Was lang geleden, echt leuk je weer even te zien.
Het is echt een DRAMA. Nergens is plek.. Je kunt zelfs met je laptop nergens meer terecht.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:37 schreef GlowMouse het volgende:
Géén studieplaatsen beschikbaar in de Library van 30 november t/m 20 december 2009
Heb je op die bankjes voor P geen wifi-ontvangst dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:51 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Het is echt een DRAMA. Nergens is plek.. Je kunt zelfs met je laptop nergens meer terecht.
Ik ga zeker in de regen op de bankjes voor P zittenquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Heb je op die bankjes voor P geen wifi-ontvangst dan?
Inderdaad zeg. Er is nu al praktisch nergens meer een werkplek te vinden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:51 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Het is echt een DRAMA. Nergens is plek.. Je kunt zelfs met je laptop nergens meer terecht.
Kei leuk!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:56 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik ga zeker in de regen op de bankjes voor P zitten
En die extra lokalen dan, K02 en DZ11 bijv?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:16 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Er is nu al praktisch nergens meer een werkplek te vinden.
quote:Fri, Nov 27, 2009 -- Oefententamen O&I
Onder course documents treft u een oefententamen inclusief uitwerkingen. Het betreft het tentamen van 1 december 2008.
Ja, normaal heb ik HC maar dat valt uitquote:Op zondag 29 november 2009 01:38 schreef GlowMouse het volgende:
Bedoel je te zeggen dat je anders op maandagmorgen niets aan MTO-C doet?
http://www.uvt.nl/diensten/dea/sa/zaalreservering.htmlquote:Op zondag 29 november 2009 20:12 schreef Clesar03 het volgende:
Weet iemand hoe je op de UvT zo'n zaaltje moet reserveren (gewoon een kleine, voor presentaties enzo te oefenen)?
is dat ook voor die kleine zaaltjes in P (PZ48, PZ49 etc)?quote:Op zondag 29 november 2009 20:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
http://www.uvt.nl/diensten/dea/sa/zaalreservering.html
Geen idee, ik had gekeken op Googlequote:Op zondag 29 november 2009 20:18 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
is dat ook voor die kleine zaaltjes in P (PZ48, PZ49 etc)?
Ben er een beetje laat mee lijkt me, heb er eigenlijk morgen of dinsdag een nodig
Zoiets zou ik nooit zeggenquote:Op zondag 29 november 2009 20:21 schreef GlowMouse het volgende:
automatic zou zeggen "wacht gewoon een jaar of vijf, dan hebben we het modernste gebouw van de campus"
Oja, dat klopt! Ik ben automatic_quote:
dat verklaart waarom ik die pagina ook al gevonden hadquote:Op zondag 29 november 2009 20:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik had gekeken op Google
Ik dacht dat hetzusjevan vorige keer vroeg waar je kon zien welke lokalen bezet waren op een tijdstp, maar ik weet niet of ze dat nog ergens gevonden had.quote:Op zondag 29 november 2009 20:30 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
dat verklaart waarom ik die pagina ook al gevonden had
dat gaat bij iemand thuis oefenen worden schat ik
Hehequote:Op zondag 29 november 2009 20:30 schreef GlowMouse het volgende:
automatic_ zou zeggen; "in P kan je lekker zwemmen bij de ingang"
Stom!quote:Op zondag 29 november 2009 20:33 schreef Clesar03 het volgende:
Daar had ik inderdaad de vorige keer gekeken, en toen werden we er na ± 5 minuten uit gekickt
Studiegids, dagrooster, geeft een goede indicatie, at least voor de collegezalenquote:Op zondag 29 november 2009 20:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat hetzusjevan vorige keer vroeg waar je kon zien welke lokalen bezet waren op een tijdstp, maar ik weet niet of ze dat nog ergens gevonden had.
waar kan je die vinden?quote:Op zondag 29 november 2009 20:51 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Studiegids, dagrooster, geeft een goede indicatie, at least voor de collegezalen
In C wordt op een televisiescherm weergegeven waar je kan studeren, zag ik laatst. Voordat je links de kantine ingaat, daar zo zag ik hetquote:Op zondag 29 november 2009 20:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat hetzusjevan vorige keer vroeg waar je kon zien welke lokalen bezet waren op een tijdstp, maar ik weet niet of ze dat nog ergens gevonden had.
Als er in de bibliotheek geen plek is dan zal het wel gigantisch druk zijn overal vandaagquote:Op zondag 29 november 2009 22:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
In C wordt op een televisiescherm weergegeven waar je kan studeren, zag ik laatst. Voordat je links de kantine ingaat, daar zo zag ik het. Maarja.
Op zo\n tijd weet je iig dat er plek isquote:Op maandag 30 november 2009 05:34 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Als er in de bibliotheek geen plek is dan zal het wel gigantisch druk zijn overal vandaag. Neem voor de zekerheid mijn laptop maar mee, maar zelfs dan heb je af en toe geen plaats om te zitten.
Ik ben vanmorgen wel extreem vroeg opgestaan ook. Normaal kan ik op maandag gewoon thuisblijven.
Nieuwe AH in Intermezzo?quote:Op maandag 30 november 2009 16:15 schreef Friek_ het volgende:
Weet eigenlijk iemand waar je sigaretten kan kopen op of vlakbij de campus? Nooit wat kunnen vinden.
Oh ja, natuurlijk. Was vergeten dat die al geopend was.quote:
Oo dat wist ik niet. Ik zag in P ook op een lokaaltje hangen "dit lokaal kan als studieruimte gebruikt worden"quote:Op zondag 29 november 2009 22:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
In C wordt op een televisiescherm weergegeven waar je kan studeren, zag ik laatst. Voordat je links de kantine ingaat, daar zo zag ik het. Maarja.
Wie rookt er nouquote:Op maandag 30 november 2009 16:15 schreef Friek_ het volgende:
Weet eigenlijk iemand waar je sigaretten kan kopen op of vlakbij de campus? Nooit wat kunnen vinden.
Zuurquote:Op maandag 30 november 2009 18:58 schreef automatic_ het volgende:
Stom klasgenootje. Hij heeft het boek van "testtheorie" voor mijn neus weggekaapt op marktplaats
Ahh!quote:Op maandag 30 november 2009 21:12 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb Oompa dan weer gespot, maar bij mij was het omgekeerd aan Friek. Zij leek met opzet en intentie helemaal niks tegen mij te zeggen.
Is dat zo?quote:Op maandag 30 november 2009 20:54 schreef Friek_ het volgende:
Overigens heb ik automatic_ vandaag gespot en expres, met enorm veel opzet en intentie helemaal niets tegen haar gezegd.
das niet de afspraak he?quote:Op maandag 30 november 2009 20:54 schreef Friek_ het volgende:
Overigens heb ik automatic_ vandaag gespot en expres, met enorm veel opzet en intentie helemaal niets tegen haar gezegd.
Wat is dan de afspraak?quote:
Wat een gespot !quote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef Steve het volgende:
Ik heb D_S volgens mij gespot bij het gastcollege van De Hullu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |