1 2 3 4 5 6 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Er HOEFT geen naam in he?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:39 schreef P.F het volgende:
[..]Ja ik ben nieuw, ik weet nog niet alle namen
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:36 schreef MrSubtle het volgende:
Dit plaatje mag best nog eens als plaatje, zonder dat het achter een link staat![]()
hahahaha, dat is een bengaal toch? De kat is van mn vriendin, en ik zeg altijd; volgens mij zit er iets bengaals in hoor, kan niet missen... wel leuk dat jullie dat ook zien!quote:
Nou ik dacht laat ik maar snel een topic openen is het nog niet goedquote:
quote:
Hm... nee volgens mij niet! Ik heb wel iets roods in mijn haar maar niet zo ergquote:Op donderdag 19 november 2009 09:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ah de TT
Nou brand maar los dan P.F.
Namen en rugnummers willen we!
Oh en lijk je op Simone Simons?
Er HOEFT geen naam in, er MAG geen vunzigheid in maar verder mag allesquote:
ik vind dat je heel snel een topic hebt geopend hoor! er zijn er ook die het niet doen...quote:Op donderdag 19 november 2009 09:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik dacht laat ik maar snel een topic openen is het nog niet goed! Ik vraag wel een change aan!
Hij lijkt wel een beetje op Kelly!quote:Op donderdag 19 november 2009 09:46 schreef tombolafan het volgende:
wie herkent dit schattige jongetje???![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een beetje op Kelly! Ferry
Ga lurken jij!!!!!! Pas op hoor met al die JJH's kom je nog eens in de lijst jah.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:46 schreef tombolafan het volgende:
zo kom ik wel weer in die lijst ja...![]()
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ga lurken jij!!!!!! Pas op hoor met al die JJH's kom je nog eens in de lijst jah.
Ik wist het gewoonquote:Op donderdag 19 november 2009 09:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zag het ook meteen (nou ja, ik zei eerst; hij loopt/zingt een beetje als een meisje!)
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
QWEA!
![]()
![]()
![]()
ik had gisteren meer posts dan jij!!!!
En net zo lang?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:49 schreef P.F het volgende:
Ik ben trouwens ook net zo wit als die Simone!
hoe veel meer, dat is nog veel erger...quote:
zie:quote:Op donderdag 19 november 2009 09:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoe veel meer, dat is nog veel erger...
quote:Op donderdag 19 november 2009 08:33 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van woensdag 18 november 2009
04. 237 tombolafan
14. 156 Qwea
32. 114 oh-oh
50. 094 draculettetje
53. 092 MrSubtle
58. 088 Greys
61. 085 Ynske
75. 072 nieslief
89. 066 Enfermera
Mogge![]()
Bleeeeeegh vannacht toch weer amper geslapen![]()
Eerst maar es ff thee en ontbijt
Hmm ik gok 1.75 - 1.80m denk ikquote:Op donderdag 19 november 2009 09:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Hoe lang is ze dan? Ze had namelijk best korte benen in die jurk!
Ik ben iets van 1,77quote:Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm ik gok 1.75 - 1.80m denk ik
Hm.. Zo iets, ben wel net naar de kapper geweest,quote:
En ben je ook zo superslank als Simone?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Zo iets, ben wel net naar de kapper geweest,
dit is in september, ondertussen is het nog wel gegroeid:
[ afbeelding ]
ze heeft vooral een (met het verhuizen aan het helpend) vriendje...quote:
Uhhh... Nou ja, er hoeft van mij niets meer af of zo.. Ik zou wel dunner kunnen hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ben je ook zo superslank als Simone?![]()
MrS; we hebben onze nieuwe topicbabe gevonden volgens mij![]()
had ik vroeger... maar t zit bij mij 20 seconden na het kammen weer in de knoop... dus dan kan ik alleen een paardenstaart...quote:
Hmm nou ok, je bent goedgekeurd.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhhh... Nou ja, er hoeft van mij niets meer af of zo.. Ik zou wel dunner kunnen hoor
Scherp, scherpquote:Op donderdag 19 november 2009 09:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze heeft vooral een (met het verhuizen aan het helpend) vriendje...![]()
dus hou die tong bij je!!!!
Hahaha, gelukkig maarquote:Op donderdag 19 november 2009 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm nou ok, je bent goedgekeurd.![]()
Elieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees mogen we d'r houden?
Hoi. Daten?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhhh... Nou ja, er hoeft van mij niets meer af of zo.. Ik zou wel dunner kunnen hoor
en is het nu wel al geschilderd???quote:Op donderdag 19 november 2009 10:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Scherp, scherp
Dat klopt! Zaterdag gaan we samen de grote dingen verhuizen, ben nu zelf al heen en weer gereden
(handig trouwens, die signature van jou tombolafan, dat scheelde een originele post verzinnenquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
(handig trouwens, die signature van jou tombolafan, dat scheelde een originele post verzinnen)
lijkt me wel handig als je dat doet voor je de grote dingen doet toch? of moet je je oude huis al uit?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:08 schreef P.F het volgende:
Nope, ik twijfel nog welke kleur en waar..
Succes met de prik! En fijn dat je goed nachtje hebt gehadquote:Op donderdag 19 november 2009 10:09 schreef Enfermera het volgende:
Mogguhhh![]()
Haha, vet, ik sta zelfs in de top 100 van gister zag ik!Niice. Had ik niet verwacht.
Ik ga zo ff de Mexicaanse griepprik halen en dan doe ik gelijk het boekje voor DeZwabber op de post!In hetzelfde pakje als nieslief, wel zo praktisch
![]()
En heb nog redelijk geslapen ondanks al mijn mankementen gelukkig
Trouwens, even serieus... dit vind ik echt een super opmerking. Een vrouw die tevreden is met haar uiterlijk is vanzelf al zoveel sexier dan een vrouw die heel onzeker is over haar figuurquote:Op donderdag 19 november 2009 09:59 schreef P.F het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:09 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen![]()
Heb ik nog wat gemist na de lunch van gisteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:17 schreef Bamba het volgende:
[..]
Om 12 uur hebben we een afspraak, einde van het spreekuur i.v.m. besmettingsgevaar.
Ik heb vannacht rond half 1 nog wel naar de huisartsenpost gebeld, omdat hij ook slijm aan het overgeven was. Maar mocht het nog aankijken vannacht, omdat hij nog had gedronken. Maar moest vandaag wel meteen naar de dokter met 'm.
Nu hangt 'ie hier tegen me aan onder een dekentje
oh, gelukkig! hoe gaat het met de gaten in je buik?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:09 schreef Enfermera het volgende:
Mogguhhh![]()
Haha, vet, ik sta zelfs in de top 100 van gister zag ik!Niice. Had ik niet verwacht.
Ik ga zo ff de Mexicaanse griepprik halen en dan doe ik gelijk het boekje voor DeZwabber op de post!In hetzelfde pakje als nieslief, wel zo praktisch
![]()
En heb nog redelijk geslapen ondanks al mijn mankementen gelukkig
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:15 schreef bigbird het volgende:
Ik heb zin in een uurtje zonnebank en even de hele wereld om me heen vergeten
Gewoon doen dan, je moet ook wel aan jezelf blijven denken zo af en toe hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 10:15 schreef bigbird het volgende:
Ik heb zin in een uurtje zonnebank en even de hele wereld om me heen vergeten
inderdaad! als je er aan onderdoor gaat daar help je niemand mee!quote:Op donderdag 19 november 2009 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon doen dan, je moet ook wel aan jezelf blijven denken zo af en toe hoor
Zo vroegquote:Op donderdag 19 november 2009 10:18 schreef Qwea het volgende:
ik ga ff douchen, ik heb een afspraak rond 11u
Geen leuke? of voel je je niet goed?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:18 schreef Qwea het volgende:
ik ga ff douchen, ik heb een afspraak rond 11u
Thanks, komt wel goedquote:Op donderdag 19 november 2009 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Succes met de prik! En fijn dat je goed nachtje hebt gehadAl wat beter met de schouder of niet?
En met 'tbuikje
Hahaquote:Op donderdag 19 november 2009 10:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, gelukkig! hoe gaat het met de gaten in je buik?
Die TTquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Das pas een smerige TT, tot de volgende SC
ah, en als je dan dit leest:quote:
quote:
YESSSSSS en die andere is ook al wegquote:Op donderdag 19 november 2009 10:22 schreef oh-oh het volgende:Das pas een smerige TT, tot de volgende SC
Niet?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:30 schreef oh-oh het volgende:Nee man, ik ben gewoon geen poezenmens
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet?
Ik wel, in alle mogelijke dubieuze vormen van het woord
Sterker nog ik ben echt een poezenhaatster , maar dan heb ik al die kattenfundi's weer in mn nek hangenquote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet?
Ik wel, in alle mogelijke dubieuze vormen van het woord
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik was bijna de hele dag online maar ik heb geen idee...
Bamba en Bigbird hebben vandaag nog gepost, dus je hoeft niet heel ver terug te lezen...
ik heb ze even gezocht:Dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bigbird, wat een naar nieuws.. Ik hoop dat het meevalt, maar dat is hopen tegen de bierkaai op begrijp ik?![]()
En Bamba! Is je kereltje ziek?Hoe gaat het nu met hem?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Ja maar, dat komt door verschillende redenen, waaronder je allergie denk ik?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sterker nog ik ben echt een poezenhaatster , maar dan heb ik al die kattenfundi's weer in mn nek hangen![]()
Ik ga ff goed aan de slag hier, dus tot de volgende SC
WTF HOE DURF JE!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sterker nog ik ben echt een poezenhaatster , maar dan heb ik al die kattenfundi's weer in mn nek hangen![]()
echt? is het hier zo erg?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WTF HOE DURF JE!!!
SLA JE ZE OOK VAN JE AUTO AF EN STROOI JE RATTENGIF IN DE TUIN?!!
DE WERELD GAAT TEN ONDER DOOR MENSEN ZOALS JIJ![]()
![]()
ALS GEERT DIT WIST DAN ZOU HIJ KAMERVRAGEN STELLEN, AL DIE HOGE HEREN IN DEN HAAG MAAKT DIT NIET UIT MAAR IK WEET WEL WAAR HET LAND AAN ONDER GAAT.
Haha, have funquote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Denk dat het inderdaad niet meer helpt, maar ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus we wachten nog even rustig af. Thx iig.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:32 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dank je!
Bigbird, wat een naar nieuws.. Ik hoop dat het meevalt, maar dat is hopen tegen de bierkaai op begrijp ik?![]()
En Bamba! Is je kereltje ziek?Hoe gaat het nu met hem?
nee maar PF had niet deze TT gemaakt... die had "Leer hier alles over PF (muahaha)" dus dit is gewijzigd door een modje!quote:Op donderdag 19 november 2009 10:44 schreef Goodbye het volgende:
PF weet volgensmij helemaal niet van dat gedoe omtrent de TT's.
Deze is toch gewoon prima? Zoals in FB nog prima is na te lezen ging het mij (en volgens mij met mij nog wel wat anderen) niet om dit soort dubbelzinnige TT's, maar meer TT's met echt woordelijke hoeren, snollen, sperma, en weet ik wat erinquote:Op donderdag 19 november 2009 10:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee maar PF had niet deze TT gemaakt... die had "Leer hier alles over PF (muahaha)" dus dit is gewijzigd door een modje!
Jij houdt ook niet van poesjes?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:48 schreef MrSubtle het volgende:
Ik vind deze TT stigmatiserend voor mensen als oh-oh en mijzelf
ja, ik vind hem ook prima, maar ik wilde alleen duidelijk maken dat PF er niets mee te maken heeft...quote:Op donderdag 19 november 2009 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Deze is toch gewoon prima? Zoals in FB nog prima is na te lezen ging het mij (en volgens mij met mij nog wel wat anderen) niet om dit soort dubbelzinnige TT's, maar meer TT's met echt woordelijke hoeren, snollen, sperma, en weet ik wat erin
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij houdt ook niet van poesjes?
Niet als ze behaard zijn en 4 poten hebben neequote:Op donderdag 19 november 2009 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij houdt ook niet van poesjes?
Are you sure?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Niet als ze behaard zijn en 4 poten hebben nee
(als ze kaal zijn en 4 poten hebben ook niet trouwens... en met 2 of 3 poten vind ik ze ook niks)
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:03 schreef bigbird het volgende:
Moet heel hard aan het werk eigenlijk, maar mis echt de concentratie daarvoor..
Heb wel mijn la en postbakjes opgeruimd!
quote:
Ja, maar zo praten wij Pink Bandana Posse over al onze bitchesquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, maar zo praten wij Pink Bandana Posse over al onze bitches
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, maar zo praten wij Pink Bandana Posse over al onze bitches
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bekkie dicht en poten wijd hé![]()
WRWEEEEEUWWquote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop volgende week ergens samen met de buuf te kunnen gaan. Op dit moment is het nog heel onzeker hoe de komende paar dagen gaan lopen, maar heb wel tegen manlief gezegd dat we ook als het heel slecht gaat wel zo nu en dan wat tijd voor onszelf moeten maken. Anders red je zoiets nooit.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:44 schreef nokwanda het volgende:
Hey BB. Wanneer krijg je de kans om dat welverdiende zonnebankje te pakken?
Geen kans om die tijd te maken?
Fijn dat er zo goed naar ze omgekeken wordtquote:Op donderdag 19 november 2009 11:48 schreef nokwanda het volgende:
Over poezjes gesproken. Mijn liefjes moeten vandaag hoognodig ontwormd worden. Er zat iets raars in een kattekotsje dat man hier herkende als een worm. Ik zei een week of twee geleden al dat ik het gevoel had dat het weer tijd was, maar dat ik niets raars aan hun ontlasting zag.
Daarnaast heb ik ze massaal aan de Bach rescue remedy. De verhouding tussen Bijoux en Purrr is opeens zo slecht dat Bijoux echt angstig en schichtig is geworden. Dat ging geleidelijk, maar toen wij het weekend niet thuis waren is er iets voorgevallen dat wel heel erg van invloed is geweest. Nu ze het twee dagen gebruiken is er tenminste weer vrede in huis en is de sfeer niet meer gespannen. Daarnaast staan ze op dieet. Alleen Merlijn is wat te mager en die krijgt wat extra bijvoeding apart van de anderen vanaf vandaag.
Das is natuurlijk moeilijke beslissing, maar wel waar. Als het iedere keer zo op het randje blijft balanceren kan het wellicht nog weken gaan duren, dan gaan jullie er toch ook onderdoor als je iedere dag moet blijven pendelen tussen R'dam en Almerequote:Op donderdag 19 november 2009 12:05 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik hoop volgende week ergens samen met de buuf te kunnen gaan. Op dit moment is het nog heel onzeker hoe de komende paar dagen gaan lopen, maar heb wel tegen manlief gezegd dat we ook als het heel slecht gaat wel zo nu en dan wat tijd voor onszelf moeten maken. Anders red je zoiets nooit.
Hoiquote:Op donderdag 19 november 2009 12:01 schreef MissBliss het volgende:
Je hebt het maar druk met je poezengrut, nok
Hoi allemaal!
Ben benieuwd! Foto's!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:03 schreef oh-oh het volgende:
`Wat een poesproblemen Nok!
![]()
Chico zn nieuwe mand en zn shirt zijn binnen![]()
Alleen was meneer te lui om ff belangstelling te tonen en dook Billy linea recta die mand in dus![]()
Shirtje is superleuk, mag ie zometeen fijn aan naar buiten
Fotoooooo'squote:Op donderdag 19 november 2009 12:03 schreef oh-oh het volgende:
`Wat een poesproblemen Nok!
![]()
Chico zn nieuwe mand en zn shirt zijn binnen![]()
Alleen was meneer te lui om ff belangstelling te tonen en dook Billy linea recta die mand in dus![]()
Shirtje is superleuk, mag ie zometeen fijn aan naar buiten
Ja precies. Niet fijn, maar gewoon nodig. En zo op het forum hangen (meestal lurken) helpt mij ook wel beetje.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das is natuurlijk moeilijke beslissing, maar wel waar. Als het iedere keer zo op het randje blijft balanceren kan het wellicht nog weken gaan duren, dan gaan jullie er toch ook onderdoor als je iedere dag moet blijven pendelen tussen R'dam en Almere
Dank je!quote:Op donderdag 19 november 2009 10:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Trouwens, even serieus... dit vind ik echt een super opmerking. Een vrouw die tevreden is met haar uiterlijk is vanzelf al zoveel sexier dan een vrouw die heel onzeker is over haar figuur
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee maar PF had niet deze TT gemaakt... die had "Leer hier alles over PF (muahaha)" dus dit is gewijzigd door een modje!
O dat wist ik oook nietquote:Op donderdag 19 november 2009 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Deze is toch gewoon prima? Zoals in FB nog prima is na te lezen ging het mij (en volgens mij met mij nog wel wat anderen) niet om dit soort dubbelzinnige TT's, maar meer TT's met echt woordelijke hoeren, snollen, sperma, en weet ik wat erin
Wel dusquote:Op donderdag 19 november 2009 10:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik vind hem ook prima, maar ik wilde alleen duidelijk maken dat PF er niets mee te maken heeft...
Nou een hoopquote:Op donderdag 19 november 2009 12:14 schreef MrSubtle het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]-[ afbeelding ][ afbeelding ]
IK HEB POST VAN JE![]()
![]()
Wat lief, een vies boekje en een hoop accessoires
Ja, ik had nog nooit een worst gekregen van een vrouwquote:Op donderdag 19 november 2009 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou een hoop![]()
Die worst , daar heb je wat aan ieg
Ik heb ze tot nu toe zelf ook alleen nog maar mogen ontvangen ipv aanbiedenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, ik had nog nooit een worst gekregen van een vrouw
quote:
Alleen de achtergrond , de rest is echt ja !quote:Op donderdag 19 november 2009 12:17 schreef MrSubtle het volgende:
is die foto echt trouwens?niet gefotoshopped?
Ik vond met name de regenboogjes heel stoer inderdaadquote:Op donderdag 19 november 2009 12:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Speciaal voor jou de stoere blauwe gebruikt en niet de zoete roze met ijsjes en hartjes
Ik wist wel dat jij m zou waarderenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vond met name de regenboogjes heel stoer inderdaad![]()
Jeetje... da's best.... WOWquote:Op donderdag 19 november 2009 12:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alleen de achtergrond , de rest is echt ja !
Heeeeeel blij! Het is ook precies de kleur die ik zocht!!!quote:
Nee! Doe es een foto van die foto!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jeetje... da's best.... WOW
Hebben meer mensen deze foto gezien? Daar zul je wel veel reacties op krijgen he?
Nee, das for your eyes only, dat snap je wel hequote:Op donderdag 19 november 2009 12:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jeetje... da's best.... WOW
Hebben meer mensen deze foto gezien? Daar zul je wel veel reacties op krijgen he?
Mag ik 'm echt niet hier delen? Juist hier denk ik dat er best veel mensen erg enthousiast zouden kunnen worden van 'ze'quote:Op donderdag 19 november 2009 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, das for your eyes only, dat snap je wel he
Nou worden we hier nieuwsgierigquote:Op donderdag 19 november 2009 12:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mag ik 'm echt niet hier delen? Juist hier denk ik dat er best veel mensen erg enthousiast zouden kunnen worden van 'ze'
Oh sorry, da's niet de bedoelingquote:Op donderdag 19 november 2009 12:22 schreef bigbird het volgende:
[..]
Nou worden we hier nieuwsgierig
Je gaat die echt niet delen, ik weet dat ik jou kan vertrouwen met zulke zakenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh sorry, da's niet de bedoeling
Voor de dag ermee, of doe anders die hele conversatie via PM ofzoquote:Op donderdag 19 november 2009 12:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh sorry, da's niet de bedoeling
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:24 schreef Ynske het volgende:
me weer verslapen vandaagdoor 3 wekkers heen. moest om 10.40 bij de dok zijn en word om 10.45 wakker
toch maar gegaan, onderweg steeds belllen, niet door te komen. enfin, komt door de andere samenstelling van de AD die ik nu slik
dus we gaan afbouwennu op halve tabletjes, 2,5 milligram.
Ik ook, al was het maar voor 1 dagje, gewoon lekker slapen tot ik zelf wakker wordquote:Op donderdag 19 november 2009 12:25 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo goed kon slapen....
Nou, anders ik wel, maar niet op pillen hoor!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:25 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een tikkie kats waardoor ik misschien ook wel oog heb voor hun manieren.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:13 schreef Morretje het volgende:
Nokje, ik vind dat je altijd zo lief over je poesjes praat... Echt, bij jou krijgen ze ook de kans om echt kats te zijn, en jij herkend dat ook. Zo knap vind ik dat!
Hier zien ze liever poezen jaquote:Op donderdag 19 november 2009 12:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mag ik 'm echt niet hier delen? Juist hier denk ik dat er best veel mensen erg enthousiast zouden kunnen worden van 'ze'
je mag mn tabletjes wel hebbenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:25 schreef nieslief het volgende:
[..]
ik zie ook graag honden konijnen wat er ook op je foto staat!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier zien ze liever poezen en borsten ja
Nietus. Jouw hondjes zien we graag. (die halve katten dat ze zijnquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:34 schreef tombolafan het volgende:
;,,,,,,,,m,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.hhhhhh
Wat lief!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:48 schreef Qwea het volgende:ik heb een uitlaat hondje
De buurvrouw (onder) kwam ik tegen, en dat hondje blaft dus vaak wel... blijkt ook dat ze het soms net niet red tussen de middag met dr pauze om dr hond uit te laten. En dan zit hij dus van half 8 tot half 6 alleen. Dus ik heb aangeboden om haar er tussen de middag samen met Baloe uit te gooienDie 2 zijn best vriendjes
Een bullterrier ofzo.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:54 schreef Morretje het volgende:
Leuk Q!! Wat voor hondje is het?
Vet lief is zequote:Op donderdag 19 november 2009 12:57 schreef Morretje het volgende:
Oi, die zijn niet zo mooi! Maar vaak wel liever dan ze er uit zien, toch?
I keep on duiming, denk maar niet dat ze die mede-Rotterdammert er zo onder krijgen, Rotterdammerts zijn taaiquote:Op donderdag 19 november 2009 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Ik kwam ff kijken hoe het met BigMama was, maar het gaat nu echt slecht begrijp ik?![]()
En BabyBamba ziek, beterschap![]()
Met Baloe heeft gisteravond z'n 1e Interferoninjectie gehad en nog 4 te gaan nu.....dus keep on duiming
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Ik kwam ff kijken hoe het met BigMama was, maar het gaat nu echt slecht begrijp ik?![]()
Met Baloe heeft gisteravond z'n 1e Interferoninjectie gehad en nog 4 te gaan nu.....dus keep on duiming
Ja, gaat heel slecht. Ik hou jullie op de hoogte als we meer weten. Gaan om half 3 weg van werk.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ing hoiquote:Op donderdag 19 november 2009 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik hoop hetquote:Op donderdag 19 november 2009 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
I keep on duiming, denk maar niet dat ze die mede-Rotterdammert er zo onder krijgen, Rotterdammerts zijn taai![]()
Wat veel duimpjesquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 @ 13:10 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ja, gaat heel slecht. Ik hou jullie op de hoogte als we meer weten. Gaan om half 3 weg van werk.
Sterktequote:Op donderdag 19 november 2009 13:10 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ja, gaat heel slecht. Ik hou jullie op de hoogte als we meer weten. Gaan om half 3 weg van werk.
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:10 schreef bigbird het volgende:
[..]
Tja, ik duim gewoon voor Baloetjequote:Op donderdag 19 november 2009 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik hoop het![]()
[..]
Wat veel duimpjes![]()
Hoestie met jou Mor? BabyMor nog steeds waar hij/zij zitten moet?
nog een kat erbij en je kan filmen...:quote:Op donderdag 19 november 2009 12:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vet lief is zebeetje een slettebak
![]()
En baloe kan het wonderbaarlijk vinden met dr![]()
Ik vind het stiekem heel leuklekker met zn 3'en naar de duinen ofzo
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hallo allemaal
hoe gaat het hier?
quote:
Oeh lekker....dus nu voldoende energie om je te richten op grandioos geld uitgeven voor het beebjequote:Op donderdag 19 november 2009 13:13 schreef Morretje het volgende:
[..]
Tja, ik duim gewoon voor Baloetje![]()
Baby zit prima hiero.. Ben weer wat minder moe dan de laatste weken, dus das ook positief.
Ik duim ook voor de anderenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:15 schreef tombolafan het volgende:
ow en Ingetje en Bigbird, ik duim (door) voor jullie hoor! (en ook voor Bambakind...)
Wacht maar tot vanaafquote:Op donderdag 19 november 2009 13:19 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer!
Pakketje is onderweg DeZwabber, heb er een pen bij gedaan maar je moet maar even kijken of die niet teveel op mijn kleur lijkt..Hihi
En heb de mex. griepprik gehaald, deed nog minder pijn dan de seizoensgriep
Yay!quote:Op donderdag 19 november 2009 @ 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh lekker....dus nu voldoende energie om je te richten op grandioos geld uitgeven voor het beebje![]()
Ik duim ook gezellig mee voor m'n poessie....sinds eergisteren geef ik hem zelf iedere avond een pijnstillende injectie. Veul makkelijker dan die pillen naar binnen wurmen; zowel voor meneer I. en ik als voor Loetje![]()
En sindsdien eet ie een stuk meer
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:24 schreef MrSubtle het volgende:
Zooo... ik ben halverwege het boekje gekapt... wat een DRAMA
Zodra ik Nonneke d'r adres heb gaat ie weer op de post
Je weet niet wat je zegtquote:Op donderdag 19 november 2009 13:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
watje! Als je nu al op de helft bent dan kan je hem toch ook wel uitlezen?
Ooh hoi Ingetje... sorry, ik ga zo teruglezen... hoop dat alles goed gaat?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga weer centjes verdienen...die dure beesten ook altijd![]()
![]()
voor alle duimerts
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga weer centjes verdienen...die dure beesten ook altijd![]()
![]()
voor alle duimerts
Kom, nog even doorzettenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegthet is ECHT een drama... heus
Nou flink verwennen maar dan tot ie beter isquote:Op donderdag 19 november 2009 13:30 schreef Bamba het volgende:
daar bent ik weer.
Even een flinke![]()
![]()
voor Baloe, hopelijk gaat het steeds beter met 'm Ing!!!
En nog een flinke knuffel voor BB, want het is niet niks en probeer idd je ontspanning te pakken![]()
Nou, zoon heeft de griep. Mexicaanse, of gewone...dat weten we dus niet, aangezien er niet meer getest gaat worden. Gewoon uitzieken en meteen terugkomen als het slechter gaat. Ik loop nu weinig risico aangezien ik de 1e inenting al gehad heb, alleen m'n vriend kan het ook krijgen, maar dat zullen we allemaal wel overleven. Hij hangt overigens nog steeds bij mij op de bank en wil alleen maar bij mij zijn... dat is dan wel weer
dat dus!quote:Op donderdag 19 november 2009 13:32 schreef bigbird het volgende:
[..]
Nou flink verwennen maar dan tot ie beter is
ah joh, ik las die dingen al toen ik 13 was!quote:Op donderdag 19 november 2009 13:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegthet is ECHT een drama... heus
Dat geeft niet zo, ik kan toch alleen maar op mn rug liggen tegenwoordig met al mn mankementenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wacht maar tot vanaafik kon de hele nacht niet op mn arm liggen
Nu voel ik er niks meer van trouwens
Och het arme ventje. Lekker bij je laten liggen en verwennen.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:30 schreef Bamba het volgende:
daar bent ik weer.
Even een flinke![]()
![]()
voor Baloe, hopelijk gaat het steeds beter met 'm Ing!!!
En nog een flinke knuffel voor BB, want het is niet niks en probeer idd je ontspanning te pakken![]()
Nou, zoon heeft de griep. Mexicaanse, of gewone...dat weten we dus niet, aangezien er niet meer getest gaat worden. Gewoon uitzieken en meteen terugkomen als het slechter gaat. Ik loop nu weinig risico aangezien ik de 1e inenting al gehad heb, alleen m'n vriend kan het ook krijgen, maar dat zullen we allemaal wel overleven. Hij hangt overigens nog steeds bij mij op de bank en wil alleen maar bij mij zijn... dat is dan wel weer
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
Dierenbeul word gepakt door politie.
Had ik hierboven al gezegd; viel me alles meequote:
Oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 19 november 2009 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik voelde van deze griepsspuit ook helemaal niks en heb er ook helemaal geen last van gehad. M'n vader had een dag een stijve arm. Het kan dus ook meevallen hoor!quote:Op donderdag 19 november 2009 13:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Had ik hierboven al gezegd; viel me alles meeVoel er helemaal niks van, van de normale griepprik voelde ik meer.
Magoed, de dag is nog niet voorbij, Qwea zei al dat ze er niet eens op kon slapen die nacht erop
Maar had wel vertraging met de metro EN de trein, was 2,5 uur onderweg
Nu lekker thuis met een bakkie thee & een filmpje
[..]
Oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
Oh sorry, had ik overheen gelezen danquote:Op donderdag 19 november 2009 13:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Had ik hierboven al gezegd; viel me alles meeVoel er helemaal niks van, van de normale griepprik voelde ik meer.
Magoed, de dag is nog niet voorbij, Qwea zei al dat ze er niet eens op kon slapen die nacht erop
Maar had wel vertraging met de metro EN de trein, was 2,5 uur onderweg
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nog een kat erbij en je kan filmen...:
[ afbeelding ]
(okee okee, moet je baloe ff scheren ofzo...)
Die kat? mooi, dan is het compleet!quote:
Geeft niet!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh sorry, had ik overheen gelezen dan
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:17 schreef bigbird het volgende:
Oh, ik heb echt buikpijn van de zenuwen
Sorry als ik het gemist heb, maar het gaat volgensmij over je schoonmoeder? Wat gaat er vanmiddag gebeuren, gesprek met artsen?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:17 schreef bigbird het volgende:
Sssst, Hush baby. Je neemt kusjes en knuffels mee van hier. Denk daar maar aan als het je echt te veel wordtquote:Op donderdag 19 november 2009 14:17 schreef bigbird het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:19 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer!
Pakketje is onderweg DeZwabber, heb er een pen bij gedaan maar je moet maar even kijken of die niet teveel op mijn kleur lijkt..Hihi
En heb de mex. griepprik gehaald, deed nog minder pijn dan de seizoensgriep
whoehoe, succes, wij hebben meer dan een jaar heen en weer moeten bellen omdat we een nota gedeclareerd kregen van een spiraaltje dat ik niet had...quote:Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef Qwea het volgende:
godverdomme. Gezeik met ziekenfonds. Mn nota is afgekeurd, omdat het een inscharijftarief zou zijn.
Bullshit. Was gewoon een passanten consult. Het vakje consult is notabene aangekruisdnou gaan ze het uitzoeken en bellen me vandaag terug. Wat een tering bende zeg
WAT!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
was ik jullie helemaal vergeten vanochtend![]()
quote:grrrr, gister ineens geen tijd voor stoomcake, dus nu maar alles even klaarzetten
Ohjeee.. dat wordt dan wat, ik had een roze/rode pen, en ik heb jou een rode opgestuurd.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat ik kleurenblind ben
Dat lijkt me helemaal een goed plan!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:33 schreef DeZwabber het volgende:
ik zal wel met onzichtbare inkt schrijven
Wat voor pillen slik jij voor de pijn??quote:
GEILLLLLLLLLquote:Op donderdag 19 november 2009 14:55 schreef Bamba het volgende:
Pfff nog steeds geen seks in het boekje...Dat is wel moeilijker om commentaar te krabbelen. Ik kan moeilijk al commentaar geven op het feit dat ze een tuinslang vasthoudt
Ja die is van mij. Ten tijde van die foto's 9 á 10 weken, nu half jaartjequote:Op donderdag 19 november 2009 14:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Is die van jou? Zo ja, hoe oud is het beestje?
Nou he? Ze doen zo moeilijk, waarom niet gelijk HOPPAA d'r tegenaanquote:
Lief!!!! Heb je ook een foto van nu? De mijne is nu 3,5 maandquote:Op donderdag 19 november 2009 14:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die is van mij. Ten tijde van die foto's 9 á 10 weken, nu half jaartje
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik voel aan dat Greys zo gaat posten
Natuurlijkquote:Op donderdag 19 november 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
MrSubtle, heb je wel gekrabbeld in het boekje?
Oh dat gebeurt hier wel gewoon hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 14:55 schreef Bamba het volgende:
Pfff nog steeds geen seks in het boekje...Dat is wel moeilijker om commentaar te krabbelen. Ik kan moeilijk al commentaar geven op het feit dat ze een tuinslang vasthoudt
zeker dat ze zich moet scheren ofzoquote:Op donderdag 19 november 2009 15:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh dat gebeurt hier wel gewoon hoor
Bij "kletsnatte haren" staan hier gewoon al 3 krabbels
echt hoor...quote:Op donderdag 19 november 2009 15:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Natuurlijkbest veel ook
alleen gestopt na hoofdstuk 12 of zo
... dat jullie dit kunnen lezen (laat staan leuk vinden
)
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeker dat ze zich moet scheren ofzo
Hahah geweldig xDquote:
Zou je denken he. Tis dus toch geen pr0n, die boekjes.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:58 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou he? Ze doen zo moeilijk, waarom niet gelijk HOPPAA d'r tegenaan
Waar woon je ergens?quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Natuurlijkbest veel ook
alleen gestopt na hoofdstuk 12 of zo
... dat jullie dit kunnen lezen (laat staan leuk vinden
)
Haha, oke dan..Ik vind het wel een nadeel dat je zo weinig ruimte hebt om te krabbelen...quote:Op donderdag 19 november 2009 15:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh dat gebeurt hier wel gewoon hoor
Bij "kletsnatte haren" staan hier gewoon al 3 krabbels
Zelfs een Niesje!!quote:Op donderdag 19 november 2009 15:07 schreef tombolafan het volgende:
en weer een jjh..
dat wordt weer in de lijsten morgen...
Ik heb mezelf daarstraks dus al uit de wiki gehaald voor de andere boekjes, behalve bij eentje. En bij die ene heb ik mezelf even helemaal onderaan gezet, omdat ik nu een van de eersten was... ben benieuwd naar een 'vol' boekjequote:Op donderdag 19 november 2009 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was ook psies mijn gedachte.
Ik doe dr hierna nog 1, om dr een gehad te hebben met meer commentaar dr in, maar dan ben ik dr ook wel klaar mee
Nou, valt nog tegen tot nu toe...Vind het op zich wel een vermakelijk boekje...Ben benieuwd wanneer de ranzigheid gaat komen!quote:Zou je denken he. Tis dus toch geen pr0n, die boekjes.
Voor nieuwe mensen is ons taalgebruik gewoon niet meer te volgen he?quote:
Oh ja dat is slim, ik dacht ik wacht gewoon braaf tot de volgende weer in de bus valt en haal me dan bij die andere er uitquote:Op donderdag 19 november 2009 15:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb mezelf daarstraks dus al uit de wiki gehaald voor de andere boekjes, behalve bij eentje. En bij die ene heb ik mezelf even helemaal onderaan gezet, omdat ik nu een van de eersten was... ben benieuwd naar een 'vol' boekje
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Lief!!!! Heb je ook een foto van nu? De mijne is nu 3,5 maand
Foeiquote:Op donderdag 19 november 2009 15:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb mezelf daarstraks dus al uit de wiki gehaald voor de andere boekjes, behalve bij eentje. En bij die ene heb ik mezelf even helemaal onderaan gezet, omdat ik nu een van de eersten was... ben benieuwd naar een 'vol' boekje
Blz 26 bij onsquote:Op donderdag 19 november 2009 15:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou, valt nog tegen tot nu toe...Vind het op zich wel een vermakelijk boekje...Ben benieuwd wanneer de ranzigheid gaat komen!
Ah liefquote:Op donderdag 19 november 2009 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier was ze denk ik 4 maandjes ofzo
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Blz 26 bij onsik heb net in de kaft advies gegeven aan de volgende lezer daar pas te beginnen
dhoeiquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Blz 26 bij onsik heb net in de kaft advies gegeven aan de volgende lezer daar pas te beginnen
ik ben nieuw he...quote:Op donderdag 19 november 2009 15:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Voor nieuwe mensen is ons taalgebruik gewoon niet meer te volgen he?![]()
"ik had een JJHtje"
"... nee, zelfs een niesje"
quote:
Ik heb 't echt als een man benaderd. Praktisch, geen romantiek nodig, gewoon zakelijk en strakquote:Op donderdag 19 november 2009 15:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
SHIT, ik had m NA jou moeten krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |