Hahah geweldig xDquote:
Zou je denken he. Tis dus toch geen pr0n, die boekjes.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:58 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou he? Ze doen zo moeilijk, waarom niet gelijk HOPPAA d'r tegenaan
Waar woon je ergens?quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Natuurlijkbest veel ook
alleen gestopt na hoofdstuk 12 of zo
... dat jullie dit kunnen lezen (laat staan leuk vinden
)
Haha, oke dan..Ik vind het wel een nadeel dat je zo weinig ruimte hebt om te krabbelen...quote:Op donderdag 19 november 2009 15:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh dat gebeurt hier wel gewoon hoor
Bij "kletsnatte haren" staan hier gewoon al 3 krabbels
Zelfs een Niesje!!quote:Op donderdag 19 november 2009 15:07 schreef tombolafan het volgende:
en weer een jjh..
dat wordt weer in de lijsten morgen...
Ik heb mezelf daarstraks dus al uit de wiki gehaald voor de andere boekjes, behalve bij eentje. En bij die ene heb ik mezelf even helemaal onderaan gezet, omdat ik nu een van de eersten was... ben benieuwd naar een 'vol' boekjequote:Op donderdag 19 november 2009 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was ook psies mijn gedachte.
Ik doe dr hierna nog 1, om dr een gehad te hebben met meer commentaar dr in, maar dan ben ik dr ook wel klaar mee
Nou, valt nog tegen tot nu toe...Vind het op zich wel een vermakelijk boekje...Ben benieuwd wanneer de ranzigheid gaat komen!quote:Zou je denken he. Tis dus toch geen pr0n, die boekjes.
Voor nieuwe mensen is ons taalgebruik gewoon niet meer te volgen he?quote:
Oh ja dat is slim, ik dacht ik wacht gewoon braaf tot de volgende weer in de bus valt en haal me dan bij die andere er uitquote:Op donderdag 19 november 2009 15:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb mezelf daarstraks dus al uit de wiki gehaald voor de andere boekjes, behalve bij eentje. En bij die ene heb ik mezelf even helemaal onderaan gezet, omdat ik nu een van de eersten was... ben benieuwd naar een 'vol' boekje
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Lief!!!! Heb je ook een foto van nu? De mijne is nu 3,5 maand
Foeiquote:Op donderdag 19 november 2009 15:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb mezelf daarstraks dus al uit de wiki gehaald voor de andere boekjes, behalve bij eentje. En bij die ene heb ik mezelf even helemaal onderaan gezet, omdat ik nu een van de eersten was... ben benieuwd naar een 'vol' boekje
Blz 26 bij onsquote:Op donderdag 19 november 2009 15:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou, valt nog tegen tot nu toe...Vind het op zich wel een vermakelijk boekje...Ben benieuwd wanneer de ranzigheid gaat komen!
Ah liefquote:Op donderdag 19 november 2009 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier was ze denk ik 4 maandjes ofzo
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Blz 26 bij onsik heb net in de kaft advies gegeven aan de volgende lezer daar pas te beginnen
dhoeiquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Blz 26 bij onsik heb net in de kaft advies gegeven aan de volgende lezer daar pas te beginnen
ik ben nieuw he...quote:Op donderdag 19 november 2009 15:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Voor nieuwe mensen is ons taalgebruik gewoon niet meer te volgen he?![]()
"ik had een JJHtje"
"... nee, zelfs een niesje"
quote:
Ik heb 't echt als een man benaderd. Praktisch, geen romantiek nodig, gewoon zakelijk en strakquote:Op donderdag 19 november 2009 15:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
SHIT, ik had m NA jou moeten krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |