Wacht maar tot vanaafquote:Op donderdag 19 november 2009 13:19 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer!
Pakketje is onderweg DeZwabber, heb er een pen bij gedaan maar je moet maar even kijken of die niet teveel op mijn kleur lijkt..Hihi
En heb de mex. griepprik gehaald, deed nog minder pijn dan de seizoensgriep
Yay!quote:Op donderdag 19 november 2009 @ 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh lekker....dus nu voldoende energie om je te richten op grandioos geld uitgeven voor het beebje![]()
Ik duim ook gezellig mee voor m'n poessie....sinds eergisteren geef ik hem zelf iedere avond een pijnstillende injectie. Veul makkelijker dan die pillen naar binnen wurmen; zowel voor meneer I. en ik als voor Loetje![]()
En sindsdien eet ie een stuk meer
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:24 schreef MrSubtle het volgende:
Zooo... ik ben halverwege het boekje gekapt... wat een DRAMA
Zodra ik Nonneke d'r adres heb gaat ie weer op de post
Je weet niet wat je zegtquote:Op donderdag 19 november 2009 13:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
watje! Als je nu al op de helft bent dan kan je hem toch ook wel uitlezen?
Ooh hoi Ingetje... sorry, ik ga zo teruglezen... hoop dat alles goed gaat?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga weer centjes verdienen...die dure beesten ook altijd![]()
![]()
voor alle duimerts
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga weer centjes verdienen...die dure beesten ook altijd![]()
![]()
voor alle duimerts
Kom, nog even doorzettenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegthet is ECHT een drama... heus
Nou flink verwennen maar dan tot ie beter isquote:Op donderdag 19 november 2009 13:30 schreef Bamba het volgende:
daar bent ik weer.
Even een flinke![]()
![]()
voor Baloe, hopelijk gaat het steeds beter met 'm Ing!!!
En nog een flinke knuffel voor BB, want het is niet niks en probeer idd je ontspanning te pakken![]()
Nou, zoon heeft de griep. Mexicaanse, of gewone...dat weten we dus niet, aangezien er niet meer getest gaat worden. Gewoon uitzieken en meteen terugkomen als het slechter gaat. Ik loop nu weinig risico aangezien ik de 1e inenting al gehad heb, alleen m'n vriend kan het ook krijgen, maar dat zullen we allemaal wel overleven. Hij hangt overigens nog steeds bij mij op de bank en wil alleen maar bij mij zijn... dat is dan wel weer
dat dus!quote:Op donderdag 19 november 2009 13:32 schreef bigbird het volgende:
[..]
Nou flink verwennen maar dan tot ie beter is
ah joh, ik las die dingen al toen ik 13 was!quote:Op donderdag 19 november 2009 13:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegthet is ECHT een drama... heus
Dat geeft niet zo, ik kan toch alleen maar op mn rug liggen tegenwoordig met al mn mankementenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wacht maar tot vanaafik kon de hele nacht niet op mn arm liggen
Nu voel ik er niks meer van trouwens
Och het arme ventje. Lekker bij je laten liggen en verwennen.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:30 schreef Bamba het volgende:
daar bent ik weer.
Even een flinke![]()
![]()
voor Baloe, hopelijk gaat het steeds beter met 'm Ing!!!
En nog een flinke knuffel voor BB, want het is niet niks en probeer idd je ontspanning te pakken![]()
Nou, zoon heeft de griep. Mexicaanse, of gewone...dat weten we dus niet, aangezien er niet meer getest gaat worden. Gewoon uitzieken en meteen terugkomen als het slechter gaat. Ik loop nu weinig risico aangezien ik de 1e inenting al gehad heb, alleen m'n vriend kan het ook krijgen, maar dat zullen we allemaal wel overleven. Hij hangt overigens nog steeds bij mij op de bank en wil alleen maar bij mij zijn... dat is dan wel weer
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
Dierenbeul word gepakt door politie.
Had ik hierboven al gezegd; viel me alles meequote:
Oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 19 november 2009 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik voelde van deze griepsspuit ook helemaal niks en heb er ook helemaal geen last van gehad. M'n vader had een dag een stijve arm. Het kan dus ook meevallen hoor!quote:Op donderdag 19 november 2009 13:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Had ik hierboven al gezegd; viel me alles meeVoel er helemaal niks van, van de normale griepprik voelde ik meer.
Magoed, de dag is nog niet voorbij, Qwea zei al dat ze er niet eens op kon slapen die nacht erop
Maar had wel vertraging met de metro EN de trein, was 2,5 uur onderweg
Nu lekker thuis met een bakkie thee & een filmpje
[..]
Oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
Oh sorry, had ik overheen gelezen danquote:Op donderdag 19 november 2009 13:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Had ik hierboven al gezegd; viel me alles meeVoel er helemaal niks van, van de normale griepprik voelde ik meer.
Magoed, de dag is nog niet voorbij, Qwea zei al dat ze er niet eens op kon slapen die nacht erop
Maar had wel vertraging met de metro EN de trein, was 2,5 uur onderweg
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nog een kat erbij en je kan filmen...:
[ afbeelding ]
(okee okee, moet je baloe ff scheren ofzo...)
Die kat? mooi, dan is het compleet!quote:
Geeft niet!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh sorry, had ik overheen gelezen dan
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:17 schreef bigbird het volgende:
Oh, ik heb echt buikpijn van de zenuwen
Sorry als ik het gemist heb, maar het gaat volgensmij over je schoonmoeder? Wat gaat er vanmiddag gebeuren, gesprek met artsen?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:17 schreef bigbird het volgende:
Sssst, Hush baby. Je neemt kusjes en knuffels mee van hier. Denk daar maar aan als het je echt te veel wordtquote:Op donderdag 19 november 2009 14:17 schreef bigbird het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:19 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer!
Pakketje is onderweg DeZwabber, heb er een pen bij gedaan maar je moet maar even kijken of die niet teveel op mijn kleur lijkt..Hihi
En heb de mex. griepprik gehaald, deed nog minder pijn dan de seizoensgriep
whoehoe, succes, wij hebben meer dan een jaar heen en weer moeten bellen omdat we een nota gedeclareerd kregen van een spiraaltje dat ik niet had...quote:Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef Qwea het volgende:
godverdomme. Gezeik met ziekenfonds. Mn nota is afgekeurd, omdat het een inscharijftarief zou zijn.
Bullshit. Was gewoon een passanten consult. Het vakje consult is notabene aangekruisdnou gaan ze het uitzoeken en bellen me vandaag terug. Wat een tering bende zeg
WAT!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
was ik jullie helemaal vergeten vanochtend![]()
quote:grrrr, gister ineens geen tijd voor stoomcake, dus nu maar alles even klaarzetten
Ohjeee.. dat wordt dan wat, ik had een roze/rode pen, en ik heb jou een rode opgestuurd.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat ik kleurenblind ben
Dat lijkt me helemaal een goed plan!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:33 schreef DeZwabber het volgende:
ik zal wel met onzichtbare inkt schrijven
Wat voor pillen slik jij voor de pijn??quote:
GEILLLLLLLLLquote:Op donderdag 19 november 2009 14:55 schreef Bamba het volgende:
Pfff nog steeds geen seks in het boekje...Dat is wel moeilijker om commentaar te krabbelen. Ik kan moeilijk al commentaar geven op het feit dat ze een tuinslang vasthoudt
Ja die is van mij. Ten tijde van die foto's 9 á 10 weken, nu half jaartjequote:Op donderdag 19 november 2009 14:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Is die van jou? Zo ja, hoe oud is het beestje?
Nou he? Ze doen zo moeilijk, waarom niet gelijk HOPPAA d'r tegenaanquote:
Lief!!!! Heb je ook een foto van nu? De mijne is nu 3,5 maandquote:Op donderdag 19 november 2009 14:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die is van mij. Ten tijde van die foto's 9 á 10 weken, nu half jaartje
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik voel aan dat Greys zo gaat posten
Natuurlijkquote:Op donderdag 19 november 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
MrSubtle, heb je wel gekrabbeld in het boekje?
Oh dat gebeurt hier wel gewoon hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 14:55 schreef Bamba het volgende:
Pfff nog steeds geen seks in het boekje...Dat is wel moeilijker om commentaar te krabbelen. Ik kan moeilijk al commentaar geven op het feit dat ze een tuinslang vasthoudt
zeker dat ze zich moet scheren ofzoquote:Op donderdag 19 november 2009 15:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh dat gebeurt hier wel gewoon hoor
Bij "kletsnatte haren" staan hier gewoon al 3 krabbels
echt hoor...quote:Op donderdag 19 november 2009 15:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Natuurlijkbest veel ook
alleen gestopt na hoofdstuk 12 of zo
... dat jullie dit kunnen lezen (laat staan leuk vinden
)
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeker dat ze zich moet scheren ofzo
Hahah geweldig xDquote:
Zou je denken he. Tis dus toch geen pr0n, die boekjes.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:58 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou he? Ze doen zo moeilijk, waarom niet gelijk HOPPAA d'r tegenaan
Waar woon je ergens?quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Natuurlijkbest veel ook
alleen gestopt na hoofdstuk 12 of zo
... dat jullie dit kunnen lezen (laat staan leuk vinden
)
Haha, oke dan..Ik vind het wel een nadeel dat je zo weinig ruimte hebt om te krabbelen...quote:Op donderdag 19 november 2009 15:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh dat gebeurt hier wel gewoon hoor
Bij "kletsnatte haren" staan hier gewoon al 3 krabbels
Zelfs een Niesje!!quote:Op donderdag 19 november 2009 15:07 schreef tombolafan het volgende:
en weer een jjh..
dat wordt weer in de lijsten morgen...
Ik heb mezelf daarstraks dus al uit de wiki gehaald voor de andere boekjes, behalve bij eentje. En bij die ene heb ik mezelf even helemaal onderaan gezet, omdat ik nu een van de eersten was... ben benieuwd naar een 'vol' boekjequote:Op donderdag 19 november 2009 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was ook psies mijn gedachte.
Ik doe dr hierna nog 1, om dr een gehad te hebben met meer commentaar dr in, maar dan ben ik dr ook wel klaar mee
Nou, valt nog tegen tot nu toe...Vind het op zich wel een vermakelijk boekje...Ben benieuwd wanneer de ranzigheid gaat komen!quote:Zou je denken he. Tis dus toch geen pr0n, die boekjes.
Voor nieuwe mensen is ons taalgebruik gewoon niet meer te volgen he?quote:
Oh ja dat is slim, ik dacht ik wacht gewoon braaf tot de volgende weer in de bus valt en haal me dan bij die andere er uitquote:Op donderdag 19 november 2009 15:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb mezelf daarstraks dus al uit de wiki gehaald voor de andere boekjes, behalve bij eentje. En bij die ene heb ik mezelf even helemaal onderaan gezet, omdat ik nu een van de eersten was... ben benieuwd naar een 'vol' boekje
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Lief!!!! Heb je ook een foto van nu? De mijne is nu 3,5 maand
Foeiquote:Op donderdag 19 november 2009 15:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb mezelf daarstraks dus al uit de wiki gehaald voor de andere boekjes, behalve bij eentje. En bij die ene heb ik mezelf even helemaal onderaan gezet, omdat ik nu een van de eersten was... ben benieuwd naar een 'vol' boekje
Blz 26 bij onsquote:Op donderdag 19 november 2009 15:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou, valt nog tegen tot nu toe...Vind het op zich wel een vermakelijk boekje...Ben benieuwd wanneer de ranzigheid gaat komen!
Ah liefquote:Op donderdag 19 november 2009 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier was ze denk ik 4 maandjes ofzo
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Blz 26 bij onsik heb net in de kaft advies gegeven aan de volgende lezer daar pas te beginnen
dhoeiquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Blz 26 bij onsik heb net in de kaft advies gegeven aan de volgende lezer daar pas te beginnen
ik ben nieuw he...quote:Op donderdag 19 november 2009 15:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Voor nieuwe mensen is ons taalgebruik gewoon niet meer te volgen he?![]()
"ik had een JJHtje"
"... nee, zelfs een niesje"
quote:
Ik heb 't echt als een man benaderd. Praktisch, geen romantiek nodig, gewoon zakelijk en strakquote:Op donderdag 19 november 2009 15:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
SHIT, ik had m NA jou moeten krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |