Je gaat die echt niet delen, ik weet dat ik jou kan vertrouwen met zulke zakenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh sorry, da's niet de bedoeling
Voor de dag ermee, of doe anders die hele conversatie via PM ofzoquote:Op donderdag 19 november 2009 12:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh sorry, da's niet de bedoeling
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:24 schreef Ynske het volgende:
me weer verslapen vandaagdoor 3 wekkers heen. moest om 10.40 bij de dok zijn en word om 10.45 wakker
toch maar gegaan, onderweg steeds belllen, niet door te komen. enfin, komt door de andere samenstelling van de AD die ik nu slik
dus we gaan afbouwennu op halve tabletjes, 2,5 milligram.
Ik ook, al was het maar voor 1 dagje, gewoon lekker slapen tot ik zelf wakker wordquote:Op donderdag 19 november 2009 12:25 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo goed kon slapen....
Nou, anders ik wel, maar niet op pillen hoor!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:25 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een tikkie kats waardoor ik misschien ook wel oog heb voor hun manieren.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:13 schreef Morretje het volgende:
Nokje, ik vind dat je altijd zo lief over je poesjes praat... Echt, bij jou krijgen ze ook de kans om echt kats te zijn, en jij herkend dat ook. Zo knap vind ik dat!
Hier zien ze liever poezen jaquote:Op donderdag 19 november 2009 12:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mag ik 'm echt niet hier delen? Juist hier denk ik dat er best veel mensen erg enthousiast zouden kunnen worden van 'ze'
je mag mn tabletjes wel hebbenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:25 schreef nieslief het volgende:
[..]
ik zie ook graag honden konijnen wat er ook op je foto staat!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier zien ze liever poezen en borsten ja
Nietus. Jouw hondjes zien we graag. (die halve katten dat ze zijnquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:34 schreef tombolafan het volgende:
;,,,,,,,,m,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.hhhhhh
Wat lief!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:48 schreef Qwea het volgende:ik heb een uitlaat hondje
De buurvrouw (onder) kwam ik tegen, en dat hondje blaft dus vaak wel... blijkt ook dat ze het soms net niet red tussen de middag met dr pauze om dr hond uit te laten. En dan zit hij dus van half 8 tot half 6 alleen. Dus ik heb aangeboden om haar er tussen de middag samen met Baloe uit te gooienDie 2 zijn best vriendjes
Een bullterrier ofzo.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:54 schreef Morretje het volgende:
Leuk Q!! Wat voor hondje is het?
Vet lief is zequote:Op donderdag 19 november 2009 12:57 schreef Morretje het volgende:
Oi, die zijn niet zo mooi! Maar vaak wel liever dan ze er uit zien, toch?
I keep on duiming, denk maar niet dat ze die mede-Rotterdammert er zo onder krijgen, Rotterdammerts zijn taaiquote:Op donderdag 19 november 2009 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Ik kwam ff kijken hoe het met BigMama was, maar het gaat nu echt slecht begrijp ik?![]()
En BabyBamba ziek, beterschap![]()
Met Baloe heeft gisteravond z'n 1e Interferoninjectie gehad en nog 4 te gaan nu.....dus keep on duiming
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Ik kwam ff kijken hoe het met BigMama was, maar het gaat nu echt slecht begrijp ik?![]()
Met Baloe heeft gisteravond z'n 1e Interferoninjectie gehad en nog 4 te gaan nu.....dus keep on duiming
Ja, gaat heel slecht. Ik hou jullie op de hoogte als we meer weten. Gaan om half 3 weg van werk.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ing hoiquote:Op donderdag 19 november 2009 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik hoop hetquote:Op donderdag 19 november 2009 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
I keep on duiming, denk maar niet dat ze die mede-Rotterdammert er zo onder krijgen, Rotterdammerts zijn taai![]()
Wat veel duimpjesquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 @ 13:10 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ja, gaat heel slecht. Ik hou jullie op de hoogte als we meer weten. Gaan om half 3 weg van werk.
Sterktequote:Op donderdag 19 november 2009 13:10 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ja, gaat heel slecht. Ik hou jullie op de hoogte als we meer weten. Gaan om half 3 weg van werk.
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:10 schreef bigbird het volgende:
[..]
Tja, ik duim gewoon voor Baloetjequote:Op donderdag 19 november 2009 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik hoop het![]()
[..]
Wat veel duimpjes![]()
Hoestie met jou Mor? BabyMor nog steeds waar hij/zij zitten moet?
nog een kat erbij en je kan filmen...:quote:Op donderdag 19 november 2009 12:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vet lief is zebeetje een slettebak
![]()
En baloe kan het wonderbaarlijk vinden met dr![]()
Ik vind het stiekem heel leuklekker met zn 3'en naar de duinen ofzo
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hallo allemaal
hoe gaat het hier?
quote:
Oeh lekker....dus nu voldoende energie om je te richten op grandioos geld uitgeven voor het beebjequote:Op donderdag 19 november 2009 13:13 schreef Morretje het volgende:
[..]
Tja, ik duim gewoon voor Baloetje![]()
Baby zit prima hiero.. Ben weer wat minder moe dan de laatste weken, dus das ook positief.
Ik duim ook voor de anderenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:15 schreef tombolafan het volgende:
ow en Ingetje en Bigbird, ik duim (door) voor jullie hoor! (en ook voor Bambakind...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |