Ja, gaat heel slecht. Ik hou jullie op de hoogte als we meer weten. Gaan om half 3 weg van werk.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik kwam ff kijken hoe het met BigMama was, maar het gaat nu echt slecht begrijp ik?![]()
En BabyBamba ziek, beterschap![]()
Met Baloe heeft gisteravond z'n 1e Interferoninjectie gehad en nog 4 te gaan nu.....dus keep on duiming
Ing hoiquote:Op donderdag 19 november 2009 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik kwam ff kijken hoe het met BigMama was, maar het gaat nu echt slecht begrijp ik?![]()
En BabyBamba ziek, beterschap![]()
Met Baloe heeft gisteravond z'n 1e Interferoninjectie gehad en nog 4 te gaan nu.....dus keep on duiming
Ik hoop hetquote:Op donderdag 19 november 2009 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
I keep on duiming, denk maar niet dat ze die mede-Rotterdammert er zo onder krijgen, Rotterdammerts zijn taai![]()
Wat veel duimpjesquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 @ 13:10 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ja, gaat heel slecht. Ik hou jullie op de hoogte als we meer weten. Gaan om half 3 weg van werk.
Sterktequote:Op donderdag 19 november 2009 13:10 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ja, gaat heel slecht. Ik hou jullie op de hoogte als we meer weten. Gaan om half 3 weg van werk.
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:10 schreef bigbird het volgende:
[..]
Tja, ik duim gewoon voor Baloetjequote:Op donderdag 19 november 2009 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik hoop het![]()
[..]
Wat veel duimpjes![]()
Hoestie met jou Mor? BabyMor nog steeds waar hij/zij zitten moet?
nog een kat erbij en je kan filmen...:quote:Op donderdag 19 november 2009 12:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vet lief is zebeetje een slettebak
![]()
En baloe kan het wonderbaarlijk vinden met dr![]()
Ik vind het stiekem heel leuklekker met zn 3'en naar de duinen ofzo
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hallo allemaal
hoe gaat het hier?
quote:
Oeh lekker....dus nu voldoende energie om je te richten op grandioos geld uitgeven voor het beebjequote:Op donderdag 19 november 2009 13:13 schreef Morretje het volgende:
[..]
Tja, ik duim gewoon voor Baloetje![]()
Baby zit prima hiero.. Ben weer wat minder moe dan de laatste weken, dus das ook positief.
Ik duim ook voor de anderenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:15 schreef tombolafan het volgende:
ow en Ingetje en Bigbird, ik duim (door) voor jullie hoor! (en ook voor Bambakind...)
Wacht maar tot vanaafquote:Op donderdag 19 november 2009 13:19 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer!
Pakketje is onderweg DeZwabber, heb er een pen bij gedaan maar je moet maar even kijken of die niet teveel op mijn kleur lijkt..Hihi
En heb de mex. griepprik gehaald, deed nog minder pijn dan de seizoensgriep
Yay!quote:Op donderdag 19 november 2009 @ 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh lekker....dus nu voldoende energie om je te richten op grandioos geld uitgeven voor het beebje![]()
Ik duim ook gezellig mee voor m'n poessie....sinds eergisteren geef ik hem zelf iedere avond een pijnstillende injectie. Veul makkelijker dan die pillen naar binnen wurmen; zowel voor meneer I. en ik als voor Loetje![]()
En sindsdien eet ie een stuk meer
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:24 schreef MrSubtle het volgende:
Zooo... ik ben halverwege het boekje gekapt... wat een DRAMA
Zodra ik Nonneke d'r adres heb gaat ie weer op de post
Je weet niet wat je zegtquote:Op donderdag 19 november 2009 13:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
watje! Als je nu al op de helft bent dan kan je hem toch ook wel uitlezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |