I keep on duiming, denk maar niet dat ze die mede-Rotterdammert er zo onder krijgen, Rotterdammerts zijn taaiquote:Op donderdag 19 november 2009 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Ik kwam ff kijken hoe het met BigMama was, maar het gaat nu echt slecht begrijp ik?![]()
En BabyBamba ziek, beterschap![]()
Met Baloe heeft gisteravond z'n 1e Interferoninjectie gehad en nog 4 te gaan nu.....dus keep on duiming
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Ik kwam ff kijken hoe het met BigMama was, maar het gaat nu echt slecht begrijp ik?![]()
Met Baloe heeft gisteravond z'n 1e Interferoninjectie gehad en nog 4 te gaan nu.....dus keep on duiming
Ja, gaat heel slecht. Ik hou jullie op de hoogte als we meer weten. Gaan om half 3 weg van werk.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ing hoiquote:Op donderdag 19 november 2009 13:02 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik hoop hetquote:Op donderdag 19 november 2009 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
I keep on duiming, denk maar niet dat ze die mede-Rotterdammert er zo onder krijgen, Rotterdammerts zijn taai![]()
Wat veel duimpjesquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 @ 13:10 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ja, gaat heel slecht. Ik hou jullie op de hoogte als we meer weten. Gaan om half 3 weg van werk.
Sterktequote:Op donderdag 19 november 2009 13:10 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ja, gaat heel slecht. Ik hou jullie op de hoogte als we meer weten. Gaan om half 3 weg van werk.
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:10 schreef bigbird het volgende:
[..]
Tja, ik duim gewoon voor Baloetjequote:Op donderdag 19 november 2009 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik hoop het![]()
[..]
Wat veel duimpjes![]()
Hoestie met jou Mor? BabyMor nog steeds waar hij/zij zitten moet?
nog een kat erbij en je kan filmen...:quote:Op donderdag 19 november 2009 12:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vet lief is zebeetje een slettebak
![]()
En baloe kan het wonderbaarlijk vinden met dr![]()
Ik vind het stiekem heel leuklekker met zn 3'en naar de duinen ofzo
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hallo allemaal
hoe gaat het hier?
quote:
Oeh lekker....dus nu voldoende energie om je te richten op grandioos geld uitgeven voor het beebjequote:Op donderdag 19 november 2009 13:13 schreef Morretje het volgende:
[..]
Tja, ik duim gewoon voor Baloetje![]()
Baby zit prima hiero.. Ben weer wat minder moe dan de laatste weken, dus das ook positief.
Ik duim ook voor de anderenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:15 schreef tombolafan het volgende:
ow en Ingetje en Bigbird, ik duim (door) voor jullie hoor! (en ook voor Bambakind...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |