quote:
Ja, maar zo praten wij Pink Bandana Posse over al onze bitchesquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, maar zo praten wij Pink Bandana Posse over al onze bitches
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, maar zo praten wij Pink Bandana Posse over al onze bitches
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bekkie dicht en poten wijd hé![]()
WRWEEEEEUWWquote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sterker nog ik ben echt een poezenhaatster , maar dan heb ik al die kattenfundi's weer in mn nek hangen![]()
Ik ga ff goed aan de slag hier, dus tot de volgende SC
Ik hoop volgende week ergens samen met de buuf te kunnen gaan. Op dit moment is het nog heel onzeker hoe de komende paar dagen gaan lopen, maar heb wel tegen manlief gezegd dat we ook als het heel slecht gaat wel zo nu en dan wat tijd voor onszelf moeten maken. Anders red je zoiets nooit.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:44 schreef nokwanda het volgende:
Hey BB. Wanneer krijg je de kans om dat welverdiende zonnebankje te pakken?
Geen kans om die tijd te maken?
Fijn dat er zo goed naar ze omgekeken wordtquote:Op donderdag 19 november 2009 11:48 schreef nokwanda het volgende:
Over poezjes gesproken. Mijn liefjes moeten vandaag hoognodig ontwormd worden. Er zat iets raars in een kattekotsje dat man hier herkende als een worm. Ik zei een week of twee geleden al dat ik het gevoel had dat het weer tijd was, maar dat ik niets raars aan hun ontlasting zag.
Daarnaast heb ik ze massaal aan de Bach rescue remedy. De verhouding tussen Bijoux en Purrr is opeens zo slecht dat Bijoux echt angstig en schichtig is geworden. Dat ging geleidelijk, maar toen wij het weekend niet thuis waren is er iets voorgevallen dat wel heel erg van invloed is geweest. Nu ze het twee dagen gebruiken is er tenminste weer vrede in huis en is de sfeer niet meer gespannen. Daarnaast staan ze op dieet. Alleen Merlijn is wat te mager en die krijgt wat extra bijvoeding apart van de anderen vanaf vandaag.
Das is natuurlijk moeilijke beslissing, maar wel waar. Als het iedere keer zo op het randje blijft balanceren kan het wellicht nog weken gaan duren, dan gaan jullie er toch ook onderdoor als je iedere dag moet blijven pendelen tussen R'dam en Almerequote:Op donderdag 19 november 2009 12:05 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik hoop volgende week ergens samen met de buuf te kunnen gaan. Op dit moment is het nog heel onzeker hoe de komende paar dagen gaan lopen, maar heb wel tegen manlief gezegd dat we ook als het heel slecht gaat wel zo nu en dan wat tijd voor onszelf moeten maken. Anders red je zoiets nooit.
Hoiquote:Op donderdag 19 november 2009 12:01 schreef MissBliss het volgende:
Je hebt het maar druk met je poezengrut, nok
Hoi allemaal!
Ben benieuwd! Foto's!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:03 schreef oh-oh het volgende:
`Wat een poesproblemen Nok!
![]()
Chico zn nieuwe mand en zn shirt zijn binnen![]()
Alleen was meneer te lui om ff belangstelling te tonen en dook Billy linea recta die mand in dus![]()
Shirtje is superleuk, mag ie zometeen fijn aan naar buiten
Fotoooooo'squote:Op donderdag 19 november 2009 12:03 schreef oh-oh het volgende:
`Wat een poesproblemen Nok!
![]()
Chico zn nieuwe mand en zn shirt zijn binnen![]()
Alleen was meneer te lui om ff belangstelling te tonen en dook Billy linea recta die mand in dus![]()
Shirtje is superleuk, mag ie zometeen fijn aan naar buiten
Ja precies. Niet fijn, maar gewoon nodig. En zo op het forum hangen (meestal lurken) helpt mij ook wel beetje.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das is natuurlijk moeilijke beslissing, maar wel waar. Als het iedere keer zo op het randje blijft balanceren kan het wellicht nog weken gaan duren, dan gaan jullie er toch ook onderdoor als je iedere dag moet blijven pendelen tussen R'dam en Almere
Dank je!quote:Op donderdag 19 november 2009 10:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Trouwens, even serieus... dit vind ik echt een super opmerking. Een vrouw die tevreden is met haar uiterlijk is vanzelf al zoveel sexier dan een vrouw die heel onzeker is over haar figuur
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee maar PF had niet deze TT gemaakt... die had "Leer hier alles over PF (muahaha)" dus dit is gewijzigd door een modje!
O dat wist ik oook nietquote:Op donderdag 19 november 2009 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Deze is toch gewoon prima? Zoals in FB nog prima is na te lezen ging het mij (en volgens mij met mij nog wel wat anderen) niet om dit soort dubbelzinnige TT's, maar meer TT's met echt woordelijke hoeren, snollen, sperma, en weet ik wat erin
Wel dusquote:Op donderdag 19 november 2009 10:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik vind hem ook prima, maar ik wilde alleen duidelijk maken dat PF er niets mee te maken heeft...
Nou een hoopquote:Op donderdag 19 november 2009 12:14 schreef MrSubtle het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]-[ afbeelding ][ afbeelding ]
IK HEB POST VAN JE![]()
![]()
Wat lief, een vies boekje en een hoop accessoires
Ja, ik had nog nooit een worst gekregen van een vrouwquote:Op donderdag 19 november 2009 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou een hoop![]()
Die worst , daar heb je wat aan ieg
Ik heb ze tot nu toe zelf ook alleen nog maar mogen ontvangen ipv aanbiedenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, ik had nog nooit een worst gekregen van een vrouw
quote:
Alleen de achtergrond , de rest is echt ja !quote:Op donderdag 19 november 2009 12:17 schreef MrSubtle het volgende:
is die foto echt trouwens?niet gefotoshopped?
Ik vond met name de regenboogjes heel stoer inderdaadquote:Op donderdag 19 november 2009 12:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Speciaal voor jou de stoere blauwe gebruikt en niet de zoete roze met ijsjes en hartjes
Ik wist wel dat jij m zou waarderenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vond met name de regenboogjes heel stoer inderdaad![]()
Jeetje... da's best.... WOWquote:Op donderdag 19 november 2009 12:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alleen de achtergrond , de rest is echt ja !
Heeeeeel blij! Het is ook precies de kleur die ik zocht!!!quote:
Nee! Doe es een foto van die foto!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jeetje... da's best.... WOW
Hebben meer mensen deze foto gezien? Daar zul je wel veel reacties op krijgen he?
Nee, das for your eyes only, dat snap je wel hequote:Op donderdag 19 november 2009 12:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jeetje... da's best.... WOW
Hebben meer mensen deze foto gezien? Daar zul je wel veel reacties op krijgen he?
Mag ik 'm echt niet hier delen? Juist hier denk ik dat er best veel mensen erg enthousiast zouden kunnen worden van 'ze'quote:Op donderdag 19 november 2009 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, das for your eyes only, dat snap je wel he
Nou worden we hier nieuwsgierigquote:Op donderdag 19 november 2009 12:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mag ik 'm echt niet hier delen? Juist hier denk ik dat er best veel mensen erg enthousiast zouden kunnen worden van 'ze'
Oh sorry, da's niet de bedoelingquote:Op donderdag 19 november 2009 12:22 schreef bigbird het volgende:
[..]
Nou worden we hier nieuwsgierig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |