ah, en als je dan dit leest:quote:
quote:
YESSSSSS en die andere is ook al wegquote:Op donderdag 19 november 2009 10:22 schreef oh-oh het volgende:Das pas een smerige TT, tot de volgende SC
Niet?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:30 schreef oh-oh het volgende:Nee man, ik ben gewoon geen poezenmens
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet?
Ik wel, in alle mogelijke dubieuze vormen van het woord
Sterker nog ik ben echt een poezenhaatster , maar dan heb ik al die kattenfundi's weer in mn nek hangenquote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet?
Ik wel, in alle mogelijke dubieuze vormen van het woord
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik was bijna de hele dag online maar ik heb geen idee...
Bamba en Bigbird hebben vandaag nog gepost, dus je hoeft niet heel ver terug te lezen...
ik heb ze even gezocht:Dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bigbird, wat een naar nieuws.. Ik hoop dat het meevalt, maar dat is hopen tegen de bierkaai op begrijp ik?![]()
En Bamba! Is je kereltje ziek?Hoe gaat het nu met hem?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Ja maar, dat komt door verschillende redenen, waaronder je allergie denk ik?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sterker nog ik ben echt een poezenhaatster , maar dan heb ik al die kattenfundi's weer in mn nek hangen![]()
Ik ga ff goed aan de slag hier, dus tot de volgende SC
WTF HOE DURF JE!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sterker nog ik ben echt een poezenhaatster , maar dan heb ik al die kattenfundi's weer in mn nek hangen![]()
echt? is het hier zo erg?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WTF HOE DURF JE!!!
SLA JE ZE OOK VAN JE AUTO AF EN STROOI JE RATTENGIF IN DE TUIN?!!
DE WERELD GAAT TEN ONDER DOOR MENSEN ZOALS JIJ![]()
![]()
ALS GEERT DIT WIST DAN ZOU HIJ KAMERVRAGEN STELLEN, AL DIE HOGE HEREN IN DEN HAAG MAAKT DIT NIET UIT MAAR IK WEET WEL WAAR HET LAND AAN ONDER GAAT.
Haha, have funquote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Denk dat het inderdaad niet meer helpt, maar ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus we wachten nog even rustig af. Thx iig.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:32 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dank je!
Bigbird, wat een naar nieuws.. Ik hoop dat het meevalt, maar dat is hopen tegen de bierkaai op begrijp ik?![]()
En Bamba! Is je kereltje ziek?Hoe gaat het nu met hem?
nee maar PF had niet deze TT gemaakt... die had "Leer hier alles over PF (muahaha)" dus dit is gewijzigd door een modje!quote:Op donderdag 19 november 2009 10:44 schreef Goodbye het volgende:
PF weet volgensmij helemaal niet van dat gedoe omtrent de TT's.
Deze is toch gewoon prima? Zoals in FB nog prima is na te lezen ging het mij (en volgens mij met mij nog wel wat anderen) niet om dit soort dubbelzinnige TT's, maar meer TT's met echt woordelijke hoeren, snollen, sperma, en weet ik wat erinquote:Op donderdag 19 november 2009 10:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee maar PF had niet deze TT gemaakt... die had "Leer hier alles over PF (muahaha)" dus dit is gewijzigd door een modje!
Jij houdt ook niet van poesjes?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:48 schreef MrSubtle het volgende:
Ik vind deze TT stigmatiserend voor mensen als oh-oh en mijzelf
ja, ik vind hem ook prima, maar ik wilde alleen duidelijk maken dat PF er niets mee te maken heeft...quote:Op donderdag 19 november 2009 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Deze is toch gewoon prima? Zoals in FB nog prima is na te lezen ging het mij (en volgens mij met mij nog wel wat anderen) niet om dit soort dubbelzinnige TT's, maar meer TT's met echt woordelijke hoeren, snollen, sperma, en weet ik wat erin
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij houdt ook niet van poesjes?
Niet als ze behaard zijn en 4 poten hebben neequote:Op donderdag 19 november 2009 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij houdt ook niet van poesjes?
Are you sure?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Niet als ze behaard zijn en 4 poten hebben nee
(als ze kaal zijn en 4 poten hebben ook niet trouwens... en met 2 of 3 poten vind ik ze ook niks)
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:03 schreef bigbird het volgende:
Moet heel hard aan het werk eigenlijk, maar mis echt de concentratie daarvoor..
Heb wel mijn la en postbakjes opgeruimd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |