1 2 3 4 5 6 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Er HOEFT geen naam in he?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:39 schreef P.F het volgende:
[..]Ja ik ben nieuw, ik weet nog niet alle namen
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:36 schreef MrSubtle het volgende:
Dit plaatje mag best nog eens als plaatje, zonder dat het achter een link staat![]()
hahahaha, dat is een bengaal toch? De kat is van mn vriendin, en ik zeg altijd; volgens mij zit er iets bengaals in hoor, kan niet missen... wel leuk dat jullie dat ook zien!quote:
Nou ik dacht laat ik maar snel een topic openen is het nog niet goedquote:
quote:
Hm... nee volgens mij niet! Ik heb wel iets roods in mijn haar maar niet zo ergquote:Op donderdag 19 november 2009 09:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ah de TT
Nou brand maar los dan P.F.
Namen en rugnummers willen we!
Oh en lijk je op Simone Simons?
Er HOEFT geen naam in, er MAG geen vunzigheid in maar verder mag allesquote:
ik vind dat je heel snel een topic hebt geopend hoor! er zijn er ook die het niet doen...quote:Op donderdag 19 november 2009 09:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik dacht laat ik maar snel een topic openen is het nog niet goed! Ik vraag wel een change aan!
Hij lijkt wel een beetje op Kelly!quote:Op donderdag 19 november 2009 09:46 schreef tombolafan het volgende:
wie herkent dit schattige jongetje???![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een beetje op Kelly! Ferry
Ga lurken jij!!!!!! Pas op hoor met al die JJH's kom je nog eens in de lijst jah.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:46 schreef tombolafan het volgende:
zo kom ik wel weer in die lijst ja...![]()
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ga lurken jij!!!!!! Pas op hoor met al die JJH's kom je nog eens in de lijst jah.
Ik wist het gewoonquote:Op donderdag 19 november 2009 09:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zag het ook meteen (nou ja, ik zei eerst; hij loopt/zingt een beetje als een meisje!)
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
QWEA!
![]()
![]()
![]()
ik had gisteren meer posts dan jij!!!!
En net zo lang?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:49 schreef P.F het volgende:
Ik ben trouwens ook net zo wit als die Simone!
hoe veel meer, dat is nog veel erger...quote:
zie:quote:Op donderdag 19 november 2009 09:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoe veel meer, dat is nog veel erger...
quote:Op donderdag 19 november 2009 08:33 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van woensdag 18 november 2009
04. 237 tombolafan
14. 156 Qwea
32. 114 oh-oh
50. 094 draculettetje
53. 092 MrSubtle
58. 088 Greys
61. 085 Ynske
75. 072 nieslief
89. 066 Enfermera
Mogge![]()
Bleeeeeegh vannacht toch weer amper geslapen![]()
Eerst maar es ff thee en ontbijt
Hmm ik gok 1.75 - 1.80m denk ikquote:Op donderdag 19 november 2009 09:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Hoe lang is ze dan? Ze had namelijk best korte benen in die jurk!
Ik ben iets van 1,77quote:Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm ik gok 1.75 - 1.80m denk ik
Hm.. Zo iets, ben wel net naar de kapper geweest,quote:
En ben je ook zo superslank als Simone?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Zo iets, ben wel net naar de kapper geweest,
dit is in september, ondertussen is het nog wel gegroeid:
[ afbeelding ]
ze heeft vooral een (met het verhuizen aan het helpend) vriendje...quote:
Uhhh... Nou ja, er hoeft van mij niets meer af of zo.. Ik zou wel dunner kunnen hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ben je ook zo superslank als Simone?![]()
MrS; we hebben onze nieuwe topicbabe gevonden volgens mij![]()
had ik vroeger... maar t zit bij mij 20 seconden na het kammen weer in de knoop... dus dan kan ik alleen een paardenstaart...quote:
Hmm nou ok, je bent goedgekeurd.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhhh... Nou ja, er hoeft van mij niets meer af of zo.. Ik zou wel dunner kunnen hoor
Scherp, scherpquote:Op donderdag 19 november 2009 09:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze heeft vooral een (met het verhuizen aan het helpend) vriendje...![]()
dus hou die tong bij je!!!!
Hahaha, gelukkig maarquote:Op donderdag 19 november 2009 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm nou ok, je bent goedgekeurd.![]()
Elieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees mogen we d'r houden?
Hoi. Daten?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhhh... Nou ja, er hoeft van mij niets meer af of zo.. Ik zou wel dunner kunnen hoor
en is het nu wel al geschilderd???quote:Op donderdag 19 november 2009 10:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Scherp, scherp
Dat klopt! Zaterdag gaan we samen de grote dingen verhuizen, ben nu zelf al heen en weer gereden
(handig trouwens, die signature van jou tombolafan, dat scheelde een originele post verzinnenquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
(handig trouwens, die signature van jou tombolafan, dat scheelde een originele post verzinnen)
lijkt me wel handig als je dat doet voor je de grote dingen doet toch? of moet je je oude huis al uit?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:08 schreef P.F het volgende:
Nope, ik twijfel nog welke kleur en waar..
Succes met de prik! En fijn dat je goed nachtje hebt gehadquote:Op donderdag 19 november 2009 10:09 schreef Enfermera het volgende:
Mogguhhh![]()
Haha, vet, ik sta zelfs in de top 100 van gister zag ik!Niice. Had ik niet verwacht.
Ik ga zo ff de Mexicaanse griepprik halen en dan doe ik gelijk het boekje voor DeZwabber op de post!In hetzelfde pakje als nieslief, wel zo praktisch
![]()
En heb nog redelijk geslapen ondanks al mijn mankementen gelukkig
Trouwens, even serieus... dit vind ik echt een super opmerking. Een vrouw die tevreden is met haar uiterlijk is vanzelf al zoveel sexier dan een vrouw die heel onzeker is over haar figuurquote:Op donderdag 19 november 2009 09:59 schreef P.F het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:09 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen![]()
Heb ik nog wat gemist na de lunch van gisteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:17 schreef Bamba het volgende:
[..]
Om 12 uur hebben we een afspraak, einde van het spreekuur i.v.m. besmettingsgevaar.
Ik heb vannacht rond half 1 nog wel naar de huisartsenpost gebeld, omdat hij ook slijm aan het overgeven was. Maar mocht het nog aankijken vannacht, omdat hij nog had gedronken. Maar moest vandaag wel meteen naar de dokter met 'm.
Nu hangt 'ie hier tegen me aan onder een dekentje
oh, gelukkig! hoe gaat het met de gaten in je buik?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:09 schreef Enfermera het volgende:
Mogguhhh![]()
Haha, vet, ik sta zelfs in de top 100 van gister zag ik!Niice. Had ik niet verwacht.
Ik ga zo ff de Mexicaanse griepprik halen en dan doe ik gelijk het boekje voor DeZwabber op de post!In hetzelfde pakje als nieslief, wel zo praktisch
![]()
En heb nog redelijk geslapen ondanks al mijn mankementen gelukkig
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:15 schreef bigbird het volgende:
Ik heb zin in een uurtje zonnebank en even de hele wereld om me heen vergeten
Gewoon doen dan, je moet ook wel aan jezelf blijven denken zo af en toe hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 10:15 schreef bigbird het volgende:
Ik heb zin in een uurtje zonnebank en even de hele wereld om me heen vergeten
inderdaad! als je er aan onderdoor gaat daar help je niemand mee!quote:Op donderdag 19 november 2009 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon doen dan, je moet ook wel aan jezelf blijven denken zo af en toe hoor
Zo vroegquote:Op donderdag 19 november 2009 10:18 schreef Qwea het volgende:
ik ga ff douchen, ik heb een afspraak rond 11u
Geen leuke? of voel je je niet goed?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:18 schreef Qwea het volgende:
ik ga ff douchen, ik heb een afspraak rond 11u
Thanks, komt wel goedquote:Op donderdag 19 november 2009 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Succes met de prik! En fijn dat je goed nachtje hebt gehadAl wat beter met de schouder of niet?
En met 'tbuikje
Hahaquote:Op donderdag 19 november 2009 10:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, gelukkig! hoe gaat het met de gaten in je buik?
Die TTquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Das pas een smerige TT, tot de volgende SC
ah, en als je dan dit leest:quote:
quote:
YESSSSSS en die andere is ook al wegquote:Op donderdag 19 november 2009 10:22 schreef oh-oh het volgende:Das pas een smerige TT, tot de volgende SC
Niet?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:30 schreef oh-oh het volgende:Nee man, ik ben gewoon geen poezenmens
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet?
Ik wel, in alle mogelijke dubieuze vormen van het woord
Sterker nog ik ben echt een poezenhaatster , maar dan heb ik al die kattenfundi's weer in mn nek hangenquote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet?
Ik wel, in alle mogelijke dubieuze vormen van het woord
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik was bijna de hele dag online maar ik heb geen idee...
Bamba en Bigbird hebben vandaag nog gepost, dus je hoeft niet heel ver terug te lezen...
ik heb ze even gezocht:Dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bigbird, wat een naar nieuws.. Ik hoop dat het meevalt, maar dat is hopen tegen de bierkaai op begrijp ik?![]()
En Bamba! Is je kereltje ziek?Hoe gaat het nu met hem?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Ja maar, dat komt door verschillende redenen, waaronder je allergie denk ik?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sterker nog ik ben echt een poezenhaatster , maar dan heb ik al die kattenfundi's weer in mn nek hangen![]()
Ik ga ff goed aan de slag hier, dus tot de volgende SC
WTF HOE DURF JE!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sterker nog ik ben echt een poezenhaatster , maar dan heb ik al die kattenfundi's weer in mn nek hangen![]()
echt? is het hier zo erg?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WTF HOE DURF JE!!!
SLA JE ZE OOK VAN JE AUTO AF EN STROOI JE RATTENGIF IN DE TUIN?!!
DE WERELD GAAT TEN ONDER DOOR MENSEN ZOALS JIJ![]()
![]()
ALS GEERT DIT WIST DAN ZOU HIJ KAMERVRAGEN STELLEN, AL DIE HOGE HEREN IN DEN HAAG MAAKT DIT NIET UIT MAAR IK WEET WEL WAAR HET LAND AAN ONDER GAAT.
Haha, have funquote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Denk dat het inderdaad niet meer helpt, maar ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus we wachten nog even rustig af. Thx iig.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:32 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dank je!
Bigbird, wat een naar nieuws.. Ik hoop dat het meevalt, maar dat is hopen tegen de bierkaai op begrijp ik?![]()
En Bamba! Is je kereltje ziek?Hoe gaat het nu met hem?
nee maar PF had niet deze TT gemaakt... die had "Leer hier alles over PF (muahaha)" dus dit is gewijzigd door een modje!quote:Op donderdag 19 november 2009 10:44 schreef Goodbye het volgende:
PF weet volgensmij helemaal niet van dat gedoe omtrent de TT's.
Deze is toch gewoon prima? Zoals in FB nog prima is na te lezen ging het mij (en volgens mij met mij nog wel wat anderen) niet om dit soort dubbelzinnige TT's, maar meer TT's met echt woordelijke hoeren, snollen, sperma, en weet ik wat erinquote:Op donderdag 19 november 2009 10:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee maar PF had niet deze TT gemaakt... die had "Leer hier alles over PF (muahaha)" dus dit is gewijzigd door een modje!
Jij houdt ook niet van poesjes?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:48 schreef MrSubtle het volgende:
Ik vind deze TT stigmatiserend voor mensen als oh-oh en mijzelf
ja, ik vind hem ook prima, maar ik wilde alleen duidelijk maken dat PF er niets mee te maken heeft...quote:Op donderdag 19 november 2009 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Deze is toch gewoon prima? Zoals in FB nog prima is na te lezen ging het mij (en volgens mij met mij nog wel wat anderen) niet om dit soort dubbelzinnige TT's, maar meer TT's met echt woordelijke hoeren, snollen, sperma, en weet ik wat erin
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij houdt ook niet van poesjes?
Niet als ze behaard zijn en 4 poten hebben neequote:Op donderdag 19 november 2009 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij houdt ook niet van poesjes?
Are you sure?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Niet als ze behaard zijn en 4 poten hebben nee
(als ze kaal zijn en 4 poten hebben ook niet trouwens... en met 2 of 3 poten vind ik ze ook niks)
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:03 schreef bigbird het volgende:
Moet heel hard aan het werk eigenlijk, maar mis echt de concentratie daarvoor..
Heb wel mijn la en postbakjes opgeruimd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |