quote:Op donderdag 19 november 2009 10:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
(handig trouwens, die signature van jou tombolafan, dat scheelde een originele post verzinnen)
lijkt me wel handig als je dat doet voor je de grote dingen doet toch? of moet je je oude huis al uit?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:08 schreef P.F het volgende:
Nope, ik twijfel nog welke kleur en waar..
Succes met de prik! En fijn dat je goed nachtje hebt gehadquote:Op donderdag 19 november 2009 10:09 schreef Enfermera het volgende:
Mogguhhh![]()
Haha, vet, ik sta zelfs in de top 100 van gister zag ik!Niice. Had ik niet verwacht.
Ik ga zo ff de Mexicaanse griepprik halen en dan doe ik gelijk het boekje voor DeZwabber op de post!In hetzelfde pakje als nieslief, wel zo praktisch
![]()
En heb nog redelijk geslapen ondanks al mijn mankementen gelukkig
Trouwens, even serieus... dit vind ik echt een super opmerking. Een vrouw die tevreden is met haar uiterlijk is vanzelf al zoveel sexier dan een vrouw die heel onzeker is over haar figuurquote:Op donderdag 19 november 2009 09:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhhh... Nou ja, er hoeft van mij niets meer af of zo.. Ik zou wel dunner kunnen hoor
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:09 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen![]()
Heb ik nog wat gemist na de lunch van gisteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:17 schreef Bamba het volgende:
[..]
Om 12 uur hebben we een afspraak, einde van het spreekuur i.v.m. besmettingsgevaar.
Ik heb vannacht rond half 1 nog wel naar de huisartsenpost gebeld, omdat hij ook slijm aan het overgeven was. Maar mocht het nog aankijken vannacht, omdat hij nog had gedronken. Maar moest vandaag wel meteen naar de dokter met 'm.
Nu hangt 'ie hier tegen me aan onder een dekentje
oh, gelukkig! hoe gaat het met de gaten in je buik?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:09 schreef Enfermera het volgende:
Mogguhhh![]()
Haha, vet, ik sta zelfs in de top 100 van gister zag ik!Niice. Had ik niet verwacht.
Ik ga zo ff de Mexicaanse griepprik halen en dan doe ik gelijk het boekje voor DeZwabber op de post!In hetzelfde pakje als nieslief, wel zo praktisch
![]()
En heb nog redelijk geslapen ondanks al mijn mankementen gelukkig
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:15 schreef bigbird het volgende:
Ik heb zin in een uurtje zonnebank en even de hele wereld om me heen vergeten
Gewoon doen dan, je moet ook wel aan jezelf blijven denken zo af en toe hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 10:15 schreef bigbird het volgende:
Ik heb zin in een uurtje zonnebank en even de hele wereld om me heen vergeten
inderdaad! als je er aan onderdoor gaat daar help je niemand mee!quote:Op donderdag 19 november 2009 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon doen dan, je moet ook wel aan jezelf blijven denken zo af en toe hoor
Zo vroegquote:Op donderdag 19 november 2009 10:18 schreef Qwea het volgende:
ik ga ff douchen, ik heb een afspraak rond 11u
Geen leuke? of voel je je niet goed?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:18 schreef Qwea het volgende:
ik ga ff douchen, ik heb een afspraak rond 11u
Thanks, komt wel goedquote:Op donderdag 19 november 2009 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Succes met de prik! En fijn dat je goed nachtje hebt gehadAl wat beter met de schouder of niet?
En met 'tbuikje
Hahaquote:Op donderdag 19 november 2009 10:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, gelukkig! hoe gaat het met de gaten in je buik?
Die TTquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Das pas een smerige TT, tot de volgende SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |