Deze is toch gewoon prima? Zoals in FB nog prima is na te lezen ging het mij (en volgens mij met mij nog wel wat anderen) niet om dit soort dubbelzinnige TT's, maar meer TT's met echt woordelijke hoeren, snollen, sperma, en weet ik wat erinquote:Op donderdag 19 november 2009 10:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee maar PF had niet deze TT gemaakt... die had "Leer hier alles over PF (muahaha)" dus dit is gewijzigd door een modje!
Jij houdt ook niet van poesjes?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:48 schreef MrSubtle het volgende:
Ik vind deze TT stigmatiserend voor mensen als oh-oh en mijzelf
ja, ik vind hem ook prima, maar ik wilde alleen duidelijk maken dat PF er niets mee te maken heeft...quote:Op donderdag 19 november 2009 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Deze is toch gewoon prima? Zoals in FB nog prima is na te lezen ging het mij (en volgens mij met mij nog wel wat anderen) niet om dit soort dubbelzinnige TT's, maar meer TT's met echt woordelijke hoeren, snollen, sperma, en weet ik wat erin
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij houdt ook niet van poesjes?
Niet als ze behaard zijn en 4 poten hebben neequote:Op donderdag 19 november 2009 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij houdt ook niet van poesjes?
Are you sure?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Niet als ze behaard zijn en 4 poten hebben nee
(als ze kaal zijn en 4 poten hebben ook niet trouwens... en met 2 of 3 poten vind ik ze ook niks)
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:03 schreef bigbird het volgende:
Moet heel hard aan het werk eigenlijk, maar mis echt de concentratie daarvoor..
Heb wel mijn la en postbakjes opgeruimd!
quote:
Ja, maar zo praten wij Pink Bandana Posse over al onze bitchesquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, maar zo praten wij Pink Bandana Posse over al onze bitches
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, maar zo praten wij Pink Bandana Posse over al onze bitches
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bekkie dicht en poten wijd hé![]()
WRWEEEEEUWWquote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sterker nog ik ben echt een poezenhaatster , maar dan heb ik al die kattenfundi's weer in mn nek hangen![]()
Ik ga ff goed aan de slag hier, dus tot de volgende SC
Ik hoop volgende week ergens samen met de buuf te kunnen gaan. Op dit moment is het nog heel onzeker hoe de komende paar dagen gaan lopen, maar heb wel tegen manlief gezegd dat we ook als het heel slecht gaat wel zo nu en dan wat tijd voor onszelf moeten maken. Anders red je zoiets nooit.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:44 schreef nokwanda het volgende:
Hey BB. Wanneer krijg je de kans om dat welverdiende zonnebankje te pakken?
Geen kans om die tijd te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |