Ooh hoi Ingetje... sorry, ik ga zo teruglezen... hoop dat alles goed gaat?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga weer centjes verdienen...die dure beesten ook altijd![]()
![]()
voor alle duimerts
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga weer centjes verdienen...die dure beesten ook altijd![]()
![]()
voor alle duimerts
Kom, nog even doorzettenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegthet is ECHT een drama... heus
Nou flink verwennen maar dan tot ie beter isquote:Op donderdag 19 november 2009 13:30 schreef Bamba het volgende:
daar bent ik weer.
Even een flinke![]()
![]()
voor Baloe, hopelijk gaat het steeds beter met 'm Ing!!!
En nog een flinke knuffel voor BB, want het is niet niks en probeer idd je ontspanning te pakken![]()
Nou, zoon heeft de griep. Mexicaanse, of gewone...dat weten we dus niet, aangezien er niet meer getest gaat worden. Gewoon uitzieken en meteen terugkomen als het slechter gaat. Ik loop nu weinig risico aangezien ik de 1e inenting al gehad heb, alleen m'n vriend kan het ook krijgen, maar dat zullen we allemaal wel overleven. Hij hangt overigens nog steeds bij mij op de bank en wil alleen maar bij mij zijn... dat is dan wel weer
dat dus!quote:Op donderdag 19 november 2009 13:32 schreef bigbird het volgende:
[..]
Nou flink verwennen maar dan tot ie beter is
ah joh, ik las die dingen al toen ik 13 was!quote:Op donderdag 19 november 2009 13:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegthet is ECHT een drama... heus
Dat geeft niet zo, ik kan toch alleen maar op mn rug liggen tegenwoordig met al mn mankementenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wacht maar tot vanaafik kon de hele nacht niet op mn arm liggen
Nu voel ik er niks meer van trouwens
Och het arme ventje. Lekker bij je laten liggen en verwennen.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:30 schreef Bamba het volgende:
daar bent ik weer.
Even een flinke![]()
![]()
voor Baloe, hopelijk gaat het steeds beter met 'm Ing!!!
En nog een flinke knuffel voor BB, want het is niet niks en probeer idd je ontspanning te pakken![]()
Nou, zoon heeft de griep. Mexicaanse, of gewone...dat weten we dus niet, aangezien er niet meer getest gaat worden. Gewoon uitzieken en meteen terugkomen als het slechter gaat. Ik loop nu weinig risico aangezien ik de 1e inenting al gehad heb, alleen m'n vriend kan het ook krijgen, maar dat zullen we allemaal wel overleven. Hij hangt overigens nog steeds bij mij op de bank en wil alleen maar bij mij zijn... dat is dan wel weer
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
Dierenbeul word gepakt door politie.
Had ik hierboven al gezegd; viel me alles meequote:
Oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 19 november 2009 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik voelde van deze griepsspuit ook helemaal niks en heb er ook helemaal geen last van gehad. M'n vader had een dag een stijve arm. Het kan dus ook meevallen hoor!quote:Op donderdag 19 november 2009 13:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Had ik hierboven al gezegd; viel me alles meeVoel er helemaal niks van, van de normale griepprik voelde ik meer.
Magoed, de dag is nog niet voorbij, Qwea zei al dat ze er niet eens op kon slapen die nacht erop
Maar had wel vertraging met de metro EN de trein, was 2,5 uur onderweg
Nu lekker thuis met een bakkie thee & een filmpje
[..]
Oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
Oh sorry, had ik overheen gelezen danquote:Op donderdag 19 november 2009 13:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Had ik hierboven al gezegd; viel me alles meeVoel er helemaal niks van, van de normale griepprik voelde ik meer.
Magoed, de dag is nog niet voorbij, Qwea zei al dat ze er niet eens op kon slapen die nacht erop
Maar had wel vertraging met de metro EN de trein, was 2,5 uur onderweg
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nog een kat erbij en je kan filmen...:
[ afbeelding ]
(okee okee, moet je baloe ff scheren ofzo...)
Die kat? mooi, dan is het compleet!quote:
Geeft niet!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh sorry, had ik overheen gelezen dan
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:17 schreef bigbird het volgende:
Oh, ik heb echt buikpijn van de zenuwen
Sorry als ik het gemist heb, maar het gaat volgensmij over je schoonmoeder? Wat gaat er vanmiddag gebeuren, gesprek met artsen?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:17 schreef bigbird het volgende:
Oh, ik heb echt buikpijn van de zenuwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |