Dat kun je gewoon meten hè.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:47 schreef Hexagon het volgende:
Hero Brinkman trofee: De user die het vaakst een ban krijgt wegens wangedrag
SGP is er toch al?quote:
Vind jij hem een sgp'er dan?quote:
Dogma slaat niet perse op geloof, ik zie hem als een dogmatisch conservatieve user.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vind jij hem een sgp'er dan?
Ik bedoel hij is een opmerkelijke user, maar toch geen sgp'er?
Ik zie hem meer als een laagopgeleide arbeideristische user, maar iig niet confessioneel en conservatief in de zin van Bart-Jan Spruijt.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:59 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dogma slaat niet perse op geloof, ik zie hem als een dogmatisch conservatieve user.
Wilders is ook strontconservatief, maar dan zonder religie.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zie hem meer als een laagopgeleide arbeideristische user, maar iig niet confessioneel en conservatief in de zin van Bart-Jan Spruijt.
Dat terwijl ik een half decennium tot rancuneuste user ben benoemd, kun je nagaan, ik lijk in niets op bendktje. Nee, dat klopt niet. Ben ook nooit rancuneus geweest, volgens mij. De subjectiviteit zit mensen in de weg.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:05 schreef Hexagon het volgende:
Voor bendk kunnen we de Sorensen award voor de meest rancuneuze user weer tot leven wekken
Moet je voorstellen hoe vredelievend de anderen toen blijkbaar waren.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat terwijl ik een half decennium tot rancuneuste user ben benoemd, kun je nagaan, ik lijk in niets op bendktje. Nee, dat klopt niet. Ben ook nooit rancuneus geweest, volgens mij. De subjectiviteit zit mensen in de weg.
Ja, Wilders is van huisuit juist liberaal, dacht ik.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:05 schreef JoaC het volgende:
[..]
Wilders is ook strontconservatief, maar dan zonder religie.
Wilders was PSP'er toen dat hip was, is toen via D'66 naar VVD gegaan om later voor zichzelf te beginnen.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, Wilders is van huisuit juist liberaal, dacht ik.
Rond de moord van Van Gogh, vlak nadat hij zich afscheidde van de VVD, zocht hij aansluiting bij het conservatisme van Spruijt. Maar een tijdje later gingen die ook weer uit elkaar, en tegenwoordig zie je de arbeideristische trekjes bij de PVV naar boven komen.
Ja, maar je kunt mij niet gelijkstellen met bendk, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:09 schreef JoaC het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe vredelievend de anderen toen blijkbaar waren.
Nee, nee, Bos is de draaikont (volgens de Wilders-adepten dan). Niet je politici door elkaar gooien he?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:13 schreef JoaC het volgende:
[..]
Wilders was PSP'er toen dat hip was, is toen via D'66 naar VVD gegaan om later voor zichzelf te beginnen.
Mompelt iets over met winden mee waaien.
Ja, okee, tijdens zijn jeugdjaren is hij links begonnen idd.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:13 schreef JoaC het volgende:
[..]
Wilders was PSP'er toen dat hip was, is toen via D'66 naar VVD gegaan om later voor zichzelf te beginnen.
Mompelt iets over met winden mee waaien.
Omgekeerd kan ook hè, krijg je bijv. de bendk trophy voor Geert Wilders.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:15 schreef Monolith het volgende:
Het lijkt me niet zo nuttig om trofees naar users te vernoemen. Dat is een beetje de omgekeerde wereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |