quote:Op woensdag 18 november 2009 11:05 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik heb hem voor de 360 alleen 1 probleem. De gevoeligheid van het pookje wil ik tussen LOW EN MEDIUM EN DA KEN NIEEE>
quote:
Gewoon wennen om met zo hoog mogelijk te spelen. Dat speelt ook beter als je het eenmaal kan!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nee kan niet, je hebt low - medium en dan 3 opties, high..
Dat werkt bij mij echt niet, dan kan ik echt niet fatsoenlijk mikken.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:21 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Gewoon wennen om met zo hoog mogelijk te spelen. Dat speelt ook beter als je het eenmaal kan!
De standaarden zijn Low, Medium, High en dan Customquote:Op woensdag 18 november 2009 11:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nee kan niet, je hebt low - medium en dan 3 opties, high..
Ik had hem besteld bij ZHgaming. Volgende dag in huis.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:34 schreef Thrilled het volgende:
tvp: net besteld voor 5 tientjes... zal morgen of overmorgen wel binnen komen
Jaquote:Op woensdag 18 november 2009 12:42 schreef Elegy het volgende:
Als je een wapen van de grond oppakt en je schiet daarmee iemand neer, telt dat ook voor de challenges eigenlijk?
quote:
Ja. Maar als je het wapen zelf nog niet unlocked hebt, kun je er ook nog geen challenges voor halen.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:42 schreef Elegy het volgende:
Als je een wapen van de grond oppakt en je schiet daarmee iemand neer, telt dat ook voor de challenges eigenlijk?
daar heb ik hem nu ook besteldquote:Op woensdag 18 november 2009 12:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik had hem besteld bij ZHgaming. Volgende dag in huis.
Daar heb ik ook een oplossing voor.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:28 schreef Elegy het volgende:
Totdat je iemand hebt met de cold blood perk en een Stinger. Zoals ik
Over grote failsquote:Op woensdag 18 november 2009 16:26 schreef KrentebolHooft het volgende:
Had de grootste fail ooit vandaag. Ik kreeg een 5 streak en kon een turret spawnen. Dus ik naar zo'n richel in Afghan gerend, gooi mijn beacon daar. oeps vergeten dat ik hem niet meteen kan neer planten maar hem eerst uit de doos moet halen, ik loop een beetje achteruit, rent mijn ally de richel op. Doos valt op zijn hooft en stuitert de helling af tegen mij aan, Betrayal + suicide met een doos![]()
En iemand uit mijn team pakte zijn care package niet op, dus ik deed het maar, zat er een chopper gunner in. Wat een ontieglijk goede streak is dat zeg, ik zit zo in die chopper, schiet knop ingedrukt houden beetje zoeken naar witte vlekken en rond sprayen. 6 kills waardoor we wonnen met 75-72
Dat had edwinuss gisteren ook (hoi trouwensquote:Op woensdag 18 november 2009 17:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Over grote failsIemand bij mij in het potje deed een emergency drop net buiten het level
Of net achter een muurtje waar niemand kan komen...quote:Op woensdag 18 november 2009 17:26 schreef intraxz het volgende:
Ik had net ook een emergency airdrop. Ik leg dat ding netjes op een goede plek. Komt dat vliegtuig eraan en dropt de helft van mijn pakjes op een dak..Wat moet ik daar nou mee? Die dingen worden dus niet altijd op de goede plek gedropt.
Ik pas level 14, maar heb hem dan ook pas sinds gister.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:31 schreef donthate het volgende:
welk lvl zijn jullie ik ben nu bijna 1st prestige:D
wat krijg je precies bj die emergency airdrop?:Pquote:Op woensdag 18 november 2009 17:26 schreef intraxz het volgende:
Ik had net ook een emergency airdrop. Ik leg dat ding netjes op een goede plek. Komt dat vliegtuig eraan en dropt de helft van mijn pakjes op een dak..Wat moet ik daar nou mee? Die dingen worden dus niet altijd op de goede plek gedropt.
om gdr faalt ook wel eens hardquote:Op woensdag 18 november 2009 17:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Over grote failsIemand bij mij in het potje deed een emergency drop net buiten het level
4 carepackages met random shitquote:Op woensdag 18 november 2009 17:40 schreef donthate het volgende:
[..]
wat krijg je precies bj die emergency airdrop?:P
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:15 schreef versteegrob het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat andere mensen jou Sentry gun en package kunnen pakken? Weet niet of ik dit wel zo eerlijk vind. Vooral bij de Sentry gun duurt het zo lang voordat je hem hebt
IK heb UAV, 1van die 2airstrikes dacht HARRIER en chopper gunner jij ? die chopper gunner is wel handig je hebt minimaal 6/7kils ik had 1x 18kills ofzo:D met die chopper ejij dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:35 schreef versteegrob het volgende:
Als je hem op een goede plek zet is die verre van nutteloos.
Welke kill streaks heb jij dan ?
Special ops is irritant kom niet verder heb 18sterren hahahquote:Op woensdag 18 november 2009 18:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog 6 sterren te gaan in Spec Ops.
Echt? Super goed man. Heb er zelf 43, samen gehaald met 2 verschillende vrienden. Morgen ga ik weer Spec Ops spelen. Welke levels vond je het moeilijkst?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog 6 sterren te gaan in Spec Ops.
Heb in het begin 2 stomme killstreaks gekozen waaronder Stealth Bommer na 9 kills krijg je die.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:40 schreef donthate het volgende:
[..]
IK heb UAV, 1van die 2airstrikes dacht HARRIER en chopper gunner jij ? die chopper gunner is wel handig je hebt minimaal 6/7kils ik had 1x 18kills ofzo:D met die chopper ejij dan?
Snatch & Grab is toch wel de meest frustrerende, hands down. De teller staat inmiddels op zo'n mislukte 15 pogingen denk ik.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:50 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Echt? Super goed man. Heb er zelf 43, samen gehaald met 2 verschillende vrienden. Morgen ga ik weer Spec Ops spelen. Welke levels vond je het moeilijkst?
Klopt, klopt. Alleen ik kwam er net achter dat wanneer je eenmaal de intel binnen hebt weten te bemachtigen je de vijanden down the road ASAP moet killen, om zo vervolgens de Juggernauts voor te zijn. Weten we dat ook weer.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Snatch & Grab is gewoon kut.
Zodra je die intel hebt en vanuit dat kapotte vliegtuig iedereen dood hebt lopen snipen, weten we het even niet meer.
Juggernaut van achter, dus wij rennen naar voren....en dan komen ze van alle kanten.
Dan wordt het ook gewoon vermoeiend als je weer helemaal vanaf het begin moet beginnen...toch elke keer weer 6~8 minuten
1tjke gaat liggen sniperen de anderen dekt de rug tot de 2 jugdingens dood zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 20:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Cyb
Mooie is nog, we doen alles zonder headset.
Springen = we zijn goed bezig/ op weg
In de lucht knifen = volg me
Keihard wegrennen = er komt een juggernaut aan
Snatch & Grab is gewoon kut.
Zodra je die intel hebt en vanuit dat kapotte vliegtuig iedereen dood hebt lopen snipen, weten we het even niet meer.
Juggernaut van achter, dus wij rennen naar voren....en dan komen ze van alle kanten.
Dan wordt het ook gewoon vermoeiend als je weer helemaal vanaf het begin moet beginnen...toch elke keer weer 6~8 minuten
Wetwork moeten we ook nog, alleen bij de laatste breach zaten we vast, maar nu we via regular hebben gespeeld...weten we waar ze vandaan komen.
Dat moet ook geen probleem meer zijn
En dan High Explosive, die is ook gewoon kut, zelfs via dat 'deuropening truukje'
Maar we gaan het halen
Zodra je een harrier gaat oproepen moet je aangeven waar je hem wil hebben, vervolgens gaat hij daarboven een beetje rondzweven en knallen. Chopper vliegt willekeurig rond.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:12 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hmmm zit me toch echt te peinzen over die kill streaks. Wat is nou het verschil tussen harrier en chopper? Beide komen op 7 kills en ze doen hetzelfde?
En chopper gunner VS AC130, is die laatste niet beter? (heb alleen chopper gedaan en die was wel ruig).
En bling is zo ontzettend chillScopeje erop, heartbeatsensor erbij, voelt gewoon zo goed als je voor een hoekje kijkt of er een bliepje op je sensor staat, dan al richtend om de hoek lopen en hem vol neermaaien voor ie een kans heeft jou te spotten
Ben alleen wel een ontzettende assault rifle hoer, ik vind de snipers maar kut, LMG heb ik nooit wat aan gevonden. Wel met een hele chille SMG gespeeld maar om een of andere reden pak ik toch altijd weer de assault rifle
Chopper > harrier. De harrier is veel te makkelijk uit de lucht te schieten.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:12 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hmmm zit me toch echt te peinzen over die kill streaks. Wat is nou het verschil tussen harrier en chopper? Beide komen op 7 kills en ze doen hetzelfde?
En chopper gunner VS AC130, is die laatste niet beter? (heb alleen chopper gedaan en die was wel ruig).
En bling is zo ontzettend chillScopeje erop, heartbeatsensor erbij, voelt gewoon zo goed als je voor een hoekje kijkt of er een bliepje op je sensor staat, dan al richtend om de hoek lopen en hem vol neermaaien voor ie een kans heeft jou te spotten
Ben alleen wel een ontzettende assault rifle hoer, ik vind de snipers maar kut, LMG heb ik nooit wat aan gevonden. Wel met een hele chille SMG gespeeld maar om een of andere reden pak ik toch altijd weer de assault rifle
1 2 | [b][url=http://forum.fok.nl/topic/1364332]| 1 |[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1365752]| 2 |[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1366334]| 3 |[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1366894]| 4 |[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1368024]| 5 |[/url] |
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:58 schreef jackson het volgende:
Daar zat ik nu net op te wachten....
quote:
ja dat kan. en nee het is niet gratis. 800punten ofzoquote:Op donderdag 19 november 2009 11:15 schreef Parvus het volgende:
Kan je op Xbox Live gewoon je username wijzigen trouwens en daarmee je scores behouden? En waar kan dat?
Matchmaking opzich is wel lekker snel, maar de teams zijn vaak oneerlijk. Tevens haat ik matchmaking in welke vorm dan ook.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Ligt het aan mij of is de matchmaking om te huilen ?
Als lvl 4 en lvl 1 kwamen ik en een maatje continu in games met niemand onder de lvl 20. (en heel veel 50+ers)
Vond ik ook tegenvallen, we moesten ongeveer 4 keer een game zoeken voor we ook daadwerkelijk bij elkaar in de game zaten, daarvoor kwamen we steeds in andere games terecht.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:43 schreef intraxz het volgende:
[..]
Matchmaking opzich is wel lekker snel, maar de teams zijn vaak oneerlijk. Tevens haat ik matchmaking in welke vorm dan ook.
Gewoon met een party kom je toch altijd bij elkaar.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vond ik ook tegenvallen, we moesten ongeveer 4 keer een game zoeken voor we ook daadwerkelijk bij elkaar in de game zaten, daarvoor kwamen we steeds in andere games terecht.
Maar goed, uiteindelijk is het schieten wel leuk natuurlijk.
Niet dus.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Gewoon met een party kom je toch altijd bij elkaar.
Verder vind ik het matchmaking wel goed werken
Je bedoeld 3 op 1 en 2 op 1? Want anders was het wel een heel raar potjequote:Op donderdag 19 november 2009 13:42 schreef intraxz het volgende:
WTF? Ik had de hoogste k/d net en dan krijgt iemand anders die accolade. Ik had 1 op 3 en die ander had 1 op 2...
Tja.. ik haal ze wel eens door elkaar.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je bedoeld 3 op 1 en 2 op 1? Want anders was het wel een heel raar potje
Valt mee, 24 uur.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:46 schreef Thrilled het volgende:
Als het goed is ligt ie bij mij thuis op de mat!!! Wat duurt een dag lang
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:38 schreef KrentebolHooft het volgende:
Had voor het eerst een AC130 in m'n care package. Jammer genoeg domination op High rise (die met die 2 flats hoog in de lucht en chopper land plaats in het midden). Dus iedereen zat binnen, maar 1 kill en 2 assists kunnen maken![]()
Daarna wel een potje gehad met een kill:death van 41:11Had van mezelf al een 12 streak, en dan ook nog 2 air strikes (1 van streak, 1 van m'n carepackage voor ik dood ging), 1 precision air strike uit de care package, en 1 pave low. Die zorgden samen ook al voor zo'n 12 kills
Dat was ff gruwelijk ownen, wapen leeg natuurlijk dus naar de shotty geswitched en daar nog 4-5 kills mee maken was zo bruut!
I know.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:14 schreef _GdR_ het volgende:
Waarom kom je nooit gamen zoef? Vorige keer had je broer je nog geinvited. Tijd geleden man.
Dat kan leuk worden. Eerst ingaan op iemands verzoek en hem dan verrot knallenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:19 schreef VliegVlieg het volgende:
OMG! Ik heb zojuist ontdekt dat er grootschalig wordt gescammed in deze game![]()
![]()
![]()
Mensen komen bijeen in 3rd person Cage Match en vragen elkaar of ze "Headshot" willen doen. Ze spreken af op een punt in de map (of iemand schiet gewoon, zodat je dat puntje ziet op de kaart) en schieten elkaar gewoon om de beurt in de kop, zodat ze hun challenges sneller kunnen halen. 20 gratis headshots dus..
Eentje stelde zelfs voor om eerst 20 keer mijn kop eraf te schieten, en zodra we terug waren bij de lobby, was het mijn beurt om hem 20 keer te knallen. Alsof ik daarin trap![]()
Veel mensen schijnen hier wel daadwerkelijk in te trappen.
Gekke shizzle mensen, ik vind dat we de internet police erbij moeten halen
[ afbeelding ]
Inderdaad. Normaal hoef ik met mn FAL iemand maar 2 keer te raken. Als iemand painkillers heeft moet ik hem soms 5 of 6 keer raken.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:43 schreef Chokeme het volgende:
Die painkillers zijn echt overdone. Ik pomp een heel M4 magazijn in zo'n kerel en hij loopt nog rond. Uberhaupt gay die hele death streaks.
Dat deed mijn broertje ook al heel vaak bij MW1quote:Op donderdag 19 november 2009 20:19 schreef VliegVlieg het volgende:
OMG! Ik heb zojuist ontdekt dat er grootschalig wordt gescammed in deze game![]()
![]()
![]()
Mensen komen bijeen in 3rd person Cage Match en vragen elkaar of ze "Headshot" willen doen. Ze spreken af op een punt in de map (of iemand schiet gewoon, zodat je dat puntje ziet op de kaart) en schieten elkaar gewoon om de beurt in de kop, zodat ze hun challenges sneller kunnen halen. 20 gratis headshots dus..
Eentje stelde zelfs voor om eerst 20 keer mijn kop eraf te schieten, en zodra we terug waren bij de lobby, was het mijn beurt om hem 20 keer te knallen. Alsof ik daarin trap![]()
Veel mensen schijnen hier wel daadwerkelijk in te trappen.
Gekke shizzle mensen, ik vind dat we de internet police erbij moeten halen
[ afbeelding ]
Ik had op 1 op 1 iemand die me eerst verrot schold voor van alles en nog wat, toen wilde die gaan scammen door 10 headshots uit te wisselen. Ik begon met 10 headshots, toen hem een beetje lopen knallenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:01 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat deed mijn broertje ook al heel vaak bij MW1
Zijn clantag was dat [HSx3] = headshot x 3. Dus gewoon cage match en dan elkaar omstebeurt 3 keer door elkaars kop knallen.
Binnen notime had ie altijd alweer gouden wapens, tja zo kan ik t ook
Alleen een key of een gesealed doosje? In het eerste geval: Neen. In het tweede geval: Ja!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:12 schreef Droomert het volgende:
Help.
Ik kan MW2 krijgen voor maar 30 euro.
Doen Ja/Nee?
Gewoon orgineel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Alleen een key of een gesealed doosje? In het eerste geval: Neen. In het tweede geval: Ja!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 03:56 schreef Silver_Shark het volgende:
om tactial nuke te krijgen wat kan ik het beste doen kwa killstreak heb nu harrier en chopper gunner en daarna nuke maar ik mis steeds 2 a 4 kills
IS in het echt tog ook zo:p dat met een demper erop anders schietquote:Op vrijdag 20 november 2009 04:01 schreef Biefstuk het volgende:
Die grassy knol achievement krijg je wanneer je 100 one shot kills hebt gemaakt met een sniper. Als bonus krijg je dat je ook in snow maps gecamoufleerd bent.
Gebruik nu de m21. Bazenwapen, vrijwel geen recoil waardoor het mogelijk is om 2 kogels tegelijk in een vijand te pompen. Is wel nodig omdat ik geen stopping power heb maar cold blooded en een demper.
Best wel stom eigenlijk dat er een verschil in damage zit wanneer je een demper op je wapen heb zitten.
ik wil die nuke ff halen voor challengequote:Op vrijdag 20 november 2009 03:58 schreef donthate het volgende:
[..]
Niks dat lijkt me het beste zo maar waarom niet watt anders erbij:P in plaats van die nuke.. dan krijg je alleen de kills erbij tog? chopper gunner sneller schieten mischien dan? ik heb altijd tog wel 10/15kils met chopper
Kan je dat niet beter op je laatste prestige doen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 04:04 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik wil die nuke ff halen voor challenge
Maar die kogel blijf evenveel schade aanrichtenquote:Op vrijdag 20 november 2009 04:02 schreef donthate het volgende:
[..]
IS in het echt tog ook zo:p dat met een demper erop anders schiet
over die prestige, iedereen doet dat zo'n beetje ofniet?quote:Op vrijdag 20 november 2009 04:06 schreef donthate het volgende:
[..]
Kan je dat niet beter op je laatste prestige doen?
Volgens mij niet hoor:p ik heb nooit geschoten of wat dan ook maar lijkt me tog dat het tog even wat minder/erger is want der zit tog wat op mja kan miss hebenquote:Op vrijdag 20 november 2009 04:07 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Maar die kogel blijf evenveel schade aanrichten?
Oke dat ook weer uit de wereld njaa ik ook maar had met world at war uit eindelijk 10prestige en dan lvl 65 maar voelt wel goed als je het bereikt heb! ben pas lvl bijna 60hah dus heb nog wel ff te gaan:Pquote:Op vrijdag 20 november 2009 04:17 schreef Chokeme het volgende:
Een silencer heeft wel invloed op de accuracy/damage van je gun (accuracy in het spel volgens de balkjes bij create class niet, maar in het echt wel). Anders zou het ook geen donder uitmaken wat voor loop je op een geweer zet.
Enne ja dat prestigen wordt vrij pittig maar ik ben wel van plan het te gaan doen ivm 10 custom slots. Zie er wel tegen op
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 04:08 schreef Mindstate het volgende:
[..]
over die prestige, iedereen doet dat zo'n beetje ofniet?
kom van de pc af waar je dat niet had maar het lijkt me vrij kut alles weer opnieuw te gaan unlocken
Hehe ik zag het gister inderdaad. Kost gewoon een 10tje ofzoquote:Op donderdag 19 november 2009 11:22 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja dat kan. en nee het is niet gratis. 800punten ofzo
dan heb je officeel geen levenquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:24 schreef Sala-adin het volgende:
wat gebeurt er als je de prestige mode 10 keer hebt uitgespeeld?
Dan wordt je gepijpt door de lead developer van IWquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:24 schreef Sala-adin het volgende:
wat gebeurt er als je de prestige mode 10 keer hebt uitgespeeld?
True!quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:19 schreef Sala-adin het volgende:
Ik speel MP trouwens bijna niet meer, fuckin campers overal
zodra je level70 bent kan je kiezen om overnieuw te beginnen. Alleen krijg je dan een extraatje enzo.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:46 schreef Thrilled het volgende:
Kan iemand in apentaal uitleggen hoe prestige enzo werkt?Ik ben cod noob en weet van niks zeg maar
Dan wordt je weer lvl1, dus al je unlockte wapens, perks etc. gaan weg, wat niet weg gaat is bijv je clan tags, titles, en je emblems.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:46 schreef Thrilled het volgende:
Kan iemand in apentaal uitleggen hoe prestige enzo werkt?Ik ben cod noob en weet van niks zeg maar
Extraatje? Bij cod4 kreeg je niets. Bij cod5 kreeg je een extra custom class, dat vond ik opzich wel een goede beloning. Wat krijg je dan bij mw2?quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:48 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
zodra je level70 bent kan je kiezen om overnieuw te beginnen. Alleen krijg je dan een extraatje enzo.
Extra killstreak. 4 ipv 3. Maar dit is geloof ik niet bevestigd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Extraatje? Bij cod4 kreeg je niets. Bij cod5 kreeg je een extra custom class, dat vond ik opzich wel een goede beloning. Wat krijg je dan bij mw2?
Ik heb thuis die gameguide, zal t vanavond even opzoeken. Extra streak lijkt me te overpowered.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:00 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Extra killstreak. 4 ipv 3. Maar dit is geloof ik niet bevestigd.
Volgens mij krijg je een extra killstreak en 10 custom classes, joepiequote:Op vrijdag 20 november 2009 11:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Extraatje? Bij cod4 kreeg je niets. Bij cod5 kreeg je een extra custom class, dat vond ik opzich wel een goede beloning. Wat krijg je dan bij mw2?
Ik heb hetzelfde en het ik kom ook regelmatig wat kills tekort. Gewoon blijven proberen en op een gegeven moment lukt het welquote:Op vrijdag 20 november 2009 03:56 schreef Silver_Shark het volgende:
om tactial nuke te krijgen wat kan ik het beste doen kwa killstreak heb nu harrier en chopper gunner en daarna nuke maar ik mis steeds 2 a 4 kills
Extra killstreaks zou wel lame zijn. Dan heb je binnen no time die nuke.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:09 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je een extra killstreak en 10 custom classes, joepie
Het zijn dus alleen 10 custom classes, en geen extra killstreak.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:24 schreef intraxz het volgende:
[..]
Extra killstreaks zou wel lame zijn. Dan heb je binnen no time die nuke.
Hmm das wel zuur. 4rewards zou wel relaxt zijn. 3 is net te weinig vind ik.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:39 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Het zijn dus alleen 10 custom classes, en geen extra killstreak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog meer kill streaksquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:16 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Hmm das wel zuur. 4rewards zou wel relaxt zijn. 3 is net te weinig vind ik.
Krijg je meteen 10 custom classes na de eerste keer prestige? Of is het net zoals bij WAW dat je na 1 keer prestige, 1 custom class erbij krijgt?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:39 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Het zijn dus alleen 10 custom classes, en geen extra killstreak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genoeg challenges dacht ik zo die je ook kunt volmakenquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:35 schreef Agiath het volgende:
Prestige![]()
Prestige is geniaal, daardoor blijf je gewoon spelen, als je eenmaal bij level 70 ben wordt het maar saai, niets meer om te unlocken enzo
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Genoeg challenges dacht ik zo die je ook kunt volmaken
In de eerste Modern Warfare kreeg je er niet eens een extra slot voor en toch deed vrijwel iedereen hetquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:37 schreef _GdR_ het volgende:
Dit is inderdaad wel een bummer ja.
Nu begin ik ook te twijfelen over de prestige mode.
Ze moeten daar gewoon een dikkere beloning aan hangen nu doe je het voor een fukking extra slotgebruik er toch niet meer dan 3 ofzo.
Misschien omdat je geen red dot sight hebt of gewoon niet kan richtenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:20 schreef Rikketik het volgende:
Waarom is iedereen toch zo positief over de FAL? Heb hem nu dan intensief gebruikt, maar ik schiet nog geen deuk in een pakje boter joh.
Ik had net nog dat ik drie à vier kogels op de borst moest lossen om een tegenstander neer te krijgen. Close range nog wel. Met Stopping Power!quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:23 schreef intraxz het volgende:
[..]
Misschien omdat je geen red dot sight hebt of gewoon niet kan richten
zonder red dot kan ik ook niet aimenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:23 schreef intraxz het volgende:
[..]
Misschien omdat je geen red dot sight hebt of gewoon niet kan richten
glitches zijn kut, winnen zonder campen en glitches met teamplayquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand die glitch waarmee je bij Derail uit de map kan al uitgeprobeerd?
ik heb hem wel, maar kan best zijn dat je 25 keer moet ofzo hoor!quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:05 schreef Rikketik het volgende:
Grassy Knoll - Get the Grassy Knoll accolade (most time spent prone)
Dit klopt dus al niet. Ik heb die verdomde accolade nu 22 keer verdiend en ik heb de title nog steeds niet.
Haha tja, er was ook 1tje met heel weinig deaths maar wel veel kills,quote:Op zaterdag 21 november 2009 08:40 schreef Captain_Zappa het volgende:
Hoe kan het toch elke keer dat mensen de leaderbords op de xbox kunnen hacken ?
Er staat iemand boven aan met een streak van 639 ?!
Ja vet vaag ook een gast met 99 procent hit precentage :Squote:Op zaterdag 21 november 2009 09:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha tja, er was ook 1tje met heel weinig deaths maar wel veel kills,
staat in ze bio dat ie niks heeft gedaan en dat het aan het spel ligt
En ms maar zeiken op modded consoles, maar dit kunnen ze niet oplossen
Ik heb 'm ondertussen al, het had uiteindelijk maar weinig met die accolade te maken. Als je Gillie in the Mist I voltooit (vijftig one hit kills met een sniper) dan krijg je hem.quote:Op zaterdag 21 november 2009 08:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik heb hem wel, maar kan best zijn dat je 25 keer moet ofzo hoor!
Kan straks ff kijken in me lijstje, maar ik dacht dat het iets met snipen te maken had!
Ik begin deze avond ook. Holographic sight erop en knallen maarquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:19 schreef Retarded het volgende:
eindelijk mijn favoriete M15A4 vrijgespeeld (lvl40).. heerlijk ding!
dat zei ik dus!quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:47 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik heb 'm ondertussen al, het had uiteindelijk maar weinig met die accolade te maken. Als je Gillie in the Mist I voltooit (vijftig one hit kills met een sniper) dan krijg je hem.
FAL met Holographic Sightquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:20 schreef Rikketik het volgende:
Waarom is iedereen toch zo positief over de FAL? Heb hem nu dan intensief gebruikt, maar ik schiet nog geen deuk in een pakje boter joh.
ACR is alleen niet echt goed in damage.... daarom nog nie gebruikt. maar is ie wel 1shot kill op hardcore?quote:Op zondag 22 november 2009 17:15 schreef Shadeauw het volgende:
1000/1000 gamerscore binnen![]()
Nu is het non-stop multiplayeren
ACR is trouwens wel tering goed
Gratz, erg netjes.quote:Op zondag 22 november 2009 17:15 schreef Shadeauw het volgende:
1000/1000 gamerscore binnen![]()
Nu is het non-stop multiplayeren
ACR is trouwens wel tering goed
Geen idee, ik speel geen hardcorequote:Op zondag 22 november 2009 17:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ACR is alleen niet echt goed in damage.... daarom nog nie gebruikt. maar is ie wel 1shot kill op hardcore?
quote:Op zaterdag 21 november 2009 03:10 schreef KneusTeun het volgende:
Net potje 55 kills 4 deaths.
NO CAMPING
hij lijkt er op ja, maar het is wel iemand van CoD hoorquote:Op zondag 22 november 2009 20:42 schreef KneusTeun het volgende:
Dan krijg je mario! toch?
topic doorlezenquote:Op zondag 22 november 2009 21:06 schreef Trystar het volgende:
Waar kan je vinden wat je moet doen om zo'n callsign te halen?
http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsignsquote:Op zondag 22 november 2009 21:06 schreef Trystar het volgende:
Waar kan je vinden wat je moet doen om zo'n callsign te halen?
quote:
Thanksquote:Op zondag 22 november 2009 21:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns
quote:Op zondag 22 november 2009 21:55 schreef Shadeauw het volgende:
Vanmiddag in een random match met een paar vrienden en wat random Amerikanen. Beetje trashtalken etc. en een zo'n gast stuurt een picture message naar iemand uit me friendslist.
Hij met een capture card die foto capturen, en nou ja. Kijk maar:![]()
Goed voor elkaar manquote:
Agayla!!!!!quote:Op zondag 22 november 2009 21:55 schreef Shadeauw het volgende:
Vanmiddag in een random match met een paar vrienden en wat random Amerikanen. Beetje trashtalken etc. en een zo'n gast stuurt een picture message naar iemand uit me friendslist.
edit dubbelquote:
Ken het gevoel, heel erg balen iddquote:Op zondag 22 november 2009 23:40 schreef Droopie het volgende:
Ik heb nog een oude tv waar ik PS3 op speel en gisteren langs een maatje die een 108 cm LCD heeft. Jezus man..daar zie je je tegenstander een stuk beter op.
Het fijnst speelt nog steeds een computer scherm.quote:Op zondag 22 november 2009 23:40 schreef Droopie het volgende:
Ik heb nog een oude tv waar ik PS3 op speel en gisteren langs een maatje die een 108 cm LCD heeft. Jezus man..daar zie je je tegenstander een stuk beter op.
Dat is echt een nadeel, wel minder helaas
Het overschakelen van muis schieten naar controller schieten is overigens naar mijn gevoel wel onder controle, ging sneller dan ik had verwacht.
FAMAS heb ik bijna alles (behalve shotgun en extended mags) vind het een beetje sneu die grenade launcher..maar ga hem toch nog uitspelen.
Ben nu bezig met de TAR..lekker wapen zeg..ben nu level 23
M16 + stopping power dus 1 keer raak is meteen dood.quote:Op zondag 22 november 2009 22:43 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Goed voor elkaar man![]()
Wat had je gekozen?
Muis voor de PS3?quote:Op maandag 23 november 2009 01:16 schreef versteegrob het volgende:
Tip: http://static-cache.ipodtouchfans.com/imgcache/26883.png
Heb deze besteld, hij komt deze week binnen, ben benieuwd of het een beetje lekker werkt. Twijfel een beetje, zit nu altijd te chillen op de bank. Heb verder bijna alles van de SCAR gehaald alleen nog de extra magazijnen. Moet nog 15 kills met de FMJDan heb ik gelukkig niet meer de perk nodig met voor extra munitie.
http://www.wehkamp.nl/gam(...)/C13_J09_J46_179480/quote:Op maandag 23 november 2009 01:33 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Muis voor de PS3?
Link van de webshop?
heb idd ook een hele tijd cod4 op me pc schermpje gedaan, alleen dan ga ik er veels te dicht opzittenquote:Op zondag 22 november 2009 23:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het fijnst speelt nog steeds een computer scherm.
Ik weet niet of dat met refresh rate te maken heeft ofzo, maar de meeste die ik ken spelen liever op hun tft dan hun plasma of lcd.
Dat is geen echte review, dat is gewoon reclame (zie de naam van degene die het heeft gepost).quote:Op maandag 23 november 2009 01:40 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
http://www.wehkamp.nl/gam(...)/C13_J09_J46_179480/
Draadloos en hier een review:
Met dat zou je iedereen echt pwnen
Ik speel het ook op een pc monitor, maar dat is deels ook door ruimtegebrekquote:Op zondag 22 november 2009 23:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het fijnst speelt nog steeds een computer scherm.
Ik weet niet of dat met refresh rate te maken heeft ofzo, maar de meeste die ik ken spelen liever op hun tft dan hun plasma of lcd.
Priceless!quote:Op zondag 22 november 2009 21:55 schreef Shadeauw het volgende:
Lekker zijn jullie, ik postte een maand geleden exact hetzelfde ding te koop aan maar dan de bedraadde, en niemand die het zag, en nu is ineens iedereen geïnteresseerd, ik heb mijne ook nog te koop trouwensquote:Op maandag 23 november 2009 07:36 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat is geen echte review, dat is gewoon reclame (zie de naam van degene die het heeft gepost).
Wat me opviel na wat gegoogle was dat de bedrade versie een stuk beter schijnt te werken dan de draadloze.
Hij is erg steady en doet daarnaast geweldige damage! Ik kan er overigens zelf niks meequote:Op maandag 23 november 2009 08:27 schreef Parvus het volgende:
Ik gebruik nu de M16 met de ACOG Scope en Stopping Power
Wel ff wennen dat je steeds je trigger knop moet blijven indrukken om achter elkaar te vuren maar vind em echt heerljik
Ja precies, in het begin vooral gekozen omdat ie steady is ja.quote:Op maandag 23 november 2009 08:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Hij is erg steady en doet daarnaast geweldige damage! Ik kan er overigens zelf niks mee
(ik kan er sowieso niks van maar dat drukt de pret nauwelijks)
De ACOG is zo kut in CoD6, in de oude was die prima maar nu, bleh !quote:Op maandag 23 november 2009 08:27 schreef Parvus het volgende:
Ik gebruik nu de M16 met de ACOG Scope en Stopping Power
Wel ff wennen dat je steeds je trigger knop moet blijven indrukken om achter elkaar te vuren maar vind em echt heerlijk
Waarom te koop? Die van mij is al ruim 10 dagen onderweg uit de VS en ligt nu al 6 dagen bij de Douane, pffffquote:Op maandag 23 november 2009 08:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lekker zijn jullie, ik postte een maand geleden exact hetzelfde ding te koop aan maar dan de bedraadde, en niemand die het zag, en nu is ineens iedereen geïnteresseerd, ik heb mijne ook nog te koop trouwens
Ja ik gebruik eigenlijk ook liever de Holographic, maar had die ACOG nodig om FMJ te unlocken ofzo. Heb het idee dat het 'mikken' met die scope langzamer gaat ofzoquote:Op maandag 23 november 2009 10:17 schreef versteegrob het volgende:
[..]
De ACOG is zo kut in CoD6, in de oude was die prima maar nu, bleh !
zit er verschil in die holo en red dot?quote:Op maandag 23 november 2009 10:20 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja ik gebruik eigenlijk ook liever de Holographic, maar had die ACOG nodig om FMJ te unlocken ofzo. Heb het idee dat het 'mikken' met die scope langzamer gaat ofzo
Weet het verschil niet echt, volgens mij zoom je iets meer in bij Holographic.quote:Op maandag 23 november 2009 10:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zit er verschil in die holo en red dot?
Wtf m16 gewoon trigger inhouden?
Jij maakt mijn dag weer goed....quote:Op maandag 23 november 2009 09:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo dan, inmiddels lvl 15 online, met een k/d ratio van 0.36 ofzo.
Holographic sights and red dot sights are highly similar, however, holographic sights such as the 512.A65/1 use holograms, hence the name. Holographic sights use a laser, which is reflected off multiple adjustable mirrors, and through to the user's eye. One downside of such technology is batteries. Because holographic sights rely on lasers to function, and not LEDs, it takes more battery power to operate, however modern updates to these devices provide for very long battery life cycles.quote:Op maandag 23 november 2009 10:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zit er verschil in die holo en red dot?
Die is fijn, joh. Iets kleiner dan die red dot en holographic scopes, maar je kunt er verschrikkelijk nauwkeurig mee schieten.quote:Op maandag 23 november 2009 10:17 schreef versteegrob het volgende:
[..]
De ACOG is zo kut in CoD6, in de oude was die prima maar nu, bleh !
behalve de mensen die coold blooded aan hebbenquote:Op maandag 23 november 2009 11:25 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die is fijn, joh. Iets kleiner dan die red dot en holographic scopes, maar je kunt er verschrikkelijk nauwkeurig mee schieten.
Ik heb trouwens gisteren thermal vrijgespeeld voor m'n sniper. Puur genieten.Bling perk erbij voor de FMJ en niemand is veilig meer voor je.
Dus eigenlijk speelde je tegen noobs met een lage rank?quote:Op maandag 23 november 2009 12:30 schreef biertank het volgende:
Van het weekend weer een lekker rondje gehad.
27 1 0, nee geen camp!
2 nadelen, 1 zoals je aan de kills kan zien geen nuke.
en 2 ik was niet thuis, was een vriend aan het helpen beetje hogere rank te krijgen zodat hij ook wat wapens heeft.
kutzooi, the show heb ik nog niet, en deze killstreak is hoger dan die van mezelf
Ja, want hoge ranks zijn sowieso 1337 ?quote:Op maandag 23 november 2009 12:51 schreef intraxz het volgende:
[..]
Dus eigenlijk speelde je tegen noobs met een lage rank?
Nee. Lage ranks zijn meestal wel prut.quote:Op maandag 23 november 2009 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, want hoge ranks zijn sowieso 1337 ?
Dat is me met een stinger ook nog niet geluktquote:Op maandag 23 november 2009 13:28 schreef versteegrob het volgende:
Welke kiezen jullie de Stinger of de Javelin ?
Het viel mij op dat je met de Javelin geen AC-130 uit de lucht kan knallen.
Is met een Stinger ook moeilijk, omdat je steeds die flares tegenkomt. Een Javelin heeft wel als voordeel dat het ook op de grond kan locken, waardoor je ook infantry kan bestoken met raketten. Dat lukt met de Stinger niet.quote:Op maandag 23 november 2009 13:28 schreef versteegrob het volgende:
Welke kiezen jullie de Stinger of de Javelin ?
Het viel mij op dat je met de Javelin geen AC-130 uit de lucht kan knallen.
Lol dat valt wel mee hij is maar 10 ranks lager als mij.quote:Op maandag 23 november 2009 12:51 schreef intraxz het volgende:
[..]
Dus eigenlijk speelde je tegen noobs met een lage rank?
Gelukkig ben niet de enigequote:Op maandag 23 november 2009 14:07 schreef Shoombak het volgende:
Ik vergeet wel eens dat ik in een van mn custom classes een stinger als secondary heb, 1vs1, low ammo, switch ik naar secondary, boem dood
Mijne 1.368.136quote:Op maandag 23 november 2009 17:49 schreef twenty2seven het volgende:
mijn world rank is momenteel 3.456.765
fantastisch toch !!
Dat is mooi bij hardcore, want dan maai ik ze allemaal neerquote:Op maandag 23 november 2009 17:47 schreef _GdR_ het volgende:
Mensen zijn inderdaad altijd maximaal gierig zodra iemand een emerency airdrop heeft.
Zie je gelijk heel je team bij de dropzone staan wachten![]()
Dat valt me de laatste tijd ook steeds meer op, laat je zelf een care package komen, wordt je neergeknaltquote:Op maandag 23 november 2009 18:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is mooi bij hardcore, want dan maai ik ze allemaal neermoeten die lui ook maar kills maken.
En jij noemt hun noobs? Zorg dan gewoon dat je ze neerknalt. noobquote:Op maandag 23 november 2009 19:18 schreef MPC60 het volgende:
Man ik wordt zo ziek van die gierige noobs die je care packages jatten, is me al drie keer gebuert gister
Ze doen het ook gewoon als ze je de flare zien gooien en je blijft staan wachten. Alsof ze dan nog vinden dat degene die er het snelst bij is, hem het meest verdient. Flikker gewoon op zeg, je ziet toch dat hij van mij is?quote:Op maandag 23 november 2009 19:18 schreef MPC60 het volgende:
Man ik wordt zo ziek van die gierige noobs die je care packages jatten, is me al drie keer gebuert gister
In sommige modes staat friendly fire uit, gekkie.quote:Op maandag 23 november 2009 19:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En jij noemt hun noobs? Zorg dan gewoon dat je ze neerknalt. noob
In dat geval moet je niet zeiken, als je team wint dankzij jou streak win jij ook, gekkie.quote:Op maandag 23 november 2009 19:29 schreef Rikketik het volgende:
[..]
In sommige modes staat friendly fire uit, gekkie.
Waarom mag ik niet zeiken dan? 't Is mijn killstreak en dan gaat een ander aan de haal met je sentry waarmee hij weer tig lui neermaait. Het is dus eigenlijk gewoon een manier van killstealen. En dat is not done, ook niet als je bij elkaar in het team zit.quote:Op maandag 23 november 2009 19:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
In dat geval moet je niet zeiken, als je team wint dankzij jou streak win jij ook, gekkie.
In ffa mag je klagen, maar die moet je dan ook gewoon neerknallen.
Eindelijk iemand die mij begrijptquote:Op maandag 23 november 2009 19:37 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Waarom mag ik niet zeiken dan? 't Is mijn killstreak en dan gaat een ander aan de haal met je sentry waarmee hij weer tig lui neermaait. Het is dus eigenlijk gewoon een manier van killstealen. En dat is not done, ook niet als je bij elkaar in het team zit.
Zet je de xbox 360 in de DMZquote:Op maandag 23 november 2009 20:09 schreef Personan het volgende:
Ik heb de hele tijd 3 bars verbinding en ik kan downloaden met 5 mb/s hoe komt dit? ik heb bij NAT:Moderate staan. Als ik 4 bars heb dan is het een wereld van verschil
Edit:Nat open gezet en nu is de lag weg![]()
Helemaal open?quote:Op maandag 23 november 2009 20:09 schreef Personan het volgende:
Ik heb de hele tijd 3 bars verbinding en ik kan downloaden met 5 mb/s hoe komt dit? ik heb bij NAT:Moderate staan. Als ik 4 bars heb dan is het een wereld van verschil
Edit:Nat open gezet en nu is de lag weg![]()
Valt toch wel mee, 27/7 is niet zo bijzonderquote:Op maandag 23 november 2009 23:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
Sjezus... had ik net een foto gemaakt, komt hij aan met k/d van 27/7 en 24/6
Dan schaam ik me voor mijn 15/9
Haha egt he! dan speel je egt goed! en dn verlies je als nog!. Ja je eigen team die dan gewoon blijven staan en als ze beschoten worden gaan ze snel aan de kant zodat jij dan dood gaatquote:Op maandag 23 november 2009 23:19 schreef Personan het volgende:
Ik word er zo ziek van dat steeds de tegenstander achter mij spawned of mensen die je constant volgen en doorgangen blokkeren of als je in een kut team zit die niet eens naar de UAV kijkt of als je een goeie streak hebt en je verliest als nog omdat iemand in je team 5/18 staat
35-5 of 22-2 is mij beste potjequote:Op maandag 23 november 2009 23:07 schreef deepart het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, 27/7 is niet zo bijzonder(ik post het niet om op te scheppen hoor trouwens)
Ik ga dan ook vaak naar plekken waar zelfs niemand van me eigen team staat. van die rare uithoekjes op de map. maar ach ik jat ze ook van de tegenpartyquote:Op maandag 23 november 2009 19:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En jij noemt hun noobs? Zorg dan gewoon dat je ze neerknalt. noob
Ligt ook aan het team waarin je speelt... Soms gaat het echt geweldig, dan ga ik ergens liggen snipen en dan weet ik gewoon dat er twee of drie gasten om me heen staan die de boel in de gaten houden. Maar soms ga ik ergens liggen, zie ik twee spelers naast me staan, zoom ik in, tien seconden later zoom ik uit, merk ik dat die twee gasten het schuurtje uitgelopen zijn (en natuurlijk meteen gekilled) en wordt ik een seconde later zelf ook afgeschoten.quote:Op maandag 23 november 2009 23:55 schreef Personan het volgende:
Wat ik ook zo hekel aan heb zijn kleine maps zoals scrapyard. als je iemand klaart en dan in diezelfde seconde word je van achter neergeschoten
Oef netjes, dat is echt lang geleden dat ik zo een scores heb gehaald mijn hoogste tot nu toe was 27-13.quote:Op maandag 23 november 2009 23:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
35-5 of 22-2 is mij beste potje
hoezo? het gaat toch om de verhouding? ratio?quote:Op maandag 23 november 2009 22:31 schreef Personan het volgende:
K/D zegt niks. Mensen die domination spelen zullen een veel hogere k/d hebben dan iemand die TDM speelt
Ik irriteer me juist aan die grotere map!. De enige die egt irritant is als je free-for-all doet is rust.. dat is te vervelendquote:Op maandag 23 november 2009 23:55 schreef Personan het volgende:
Wat ik ook zo hekel aan heb zijn kleine maps zoals scrapyard. als je iemand klaart en dan in diezelfde seconde word je van achter neergeschoten
Haha ik ben al blij met mn 24! hou het maar bij mp!quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ik mag me eindelijk ook bij het groepje 69 stars scharen.
Snatch & Grab was het meest zwoegen geblazen, hands down. Echt, wat een kankermissie.
All good, maar kom op. Wat te denken van de kids die hier morgenvroeg hier weer komen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ik mag me eindelijk ook bij het groepje 69 stars scharen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Dat is wel zo maar het speelt zo lekker dat die maps soms wat minder uitmakenquote:Op dinsdag 24 november 2009 01:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Vrijwel alle maps zuigen ballen.
Ik neig alweer om terug te gaan naar MW I.
Daarom bid ik ook tot de goden dat de oude maps de eerste DLC zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:48 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar het speelt zo lekker dat die maps soms wat minder uitmaken
Dat vind ik dus echt fake, dan heb je zo'n kleine killstreak maar krijg je in tdm toch team overwicht door mazzel met de care packages. Haalt de balans tussen teams toch wel weer behoorlijk onderuit.quote:Op maandag 23 november 2009 17:15 schreef VliegVlieg het volgende:
Ik wilde bijna de hoop opgeven voor de emergency airdrop, omdat ik steeds UAV en ammo kreeg, tot ik vandaag gewoon 2 AC130's 1 sentry gun en een predator missile kreeg! Ik wist niet hoe snel ik naar die dozen moest rennen
Er zitten veel kut maps bij ja. Al vind ik die map met dat neergestorte vliegtuig in het midden wel leuk, en nog een paar andere maps.quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Vrijwel alle maps zuigen ballen.
Ik neig alweer om terug te gaan naar MW I.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |