abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74809354
Modern Warfare 2 zal een direct vervolg zijn op Call of Duty 4: Modern Warfare, dat zich in tegenstelling tot alle andere spellen uit de Call of Duty reeks in het heden afspeelt in plaats van tijdens de Tweede Wereldoorlog. De boventitel 'Call of Duty' was geannuleerd, en het spel zou nu Modern Warfare 2 heten. Achteraf bleek de titel CoD toch te blijven staan op de covers, maar dit was alleen om potentiële klanten niet mis te lopen. Het spel heet nog steeds Modern Warfare 2.

Geruchten

Er zijn enkele geruchten op het internet verschenen. De elf details van de aankomende game van Infinity Ward zouden van een Infinity Ward-medewerker komen. Eerder verschenen andere geruchten die later verzonnen bleken te zijn. Infinity Ward of Activision hebben nog niet gereageerd.

* Drie maps met enkele wijzigingen uit Call of Duty 4 komen weer terug

* In totaal zullen er 16 multiplayer maps tijdens de release van Modern Warfare 2 bespeelbaar zijn
* Het is mogelijk om meerdere attachments op je wapen te plaatsen
* De multiplayer bevat vier nieuwe gamemodes (Flag Runner)
* Er is een nieuwe clansysteem aanwezig waarmee toernooien kunnen worden gespeeld.

Ook wordt er, door het grote succes van de voorloper Call of Duty 4:Modern Warfare, door meerdere gamebladen en groepen beweerd dat Modern Warfare 2 de meest verkochte game ooit zal worden.

Tevens een gerucht is dat Modern Warfare 2 naar de Wii zou komen. Door Activision wordt echter ontkend dat er plannen zijn om dit spel voor de Wii uit te brengen.

Name: Sleight of Hand Purpose: Faster Reloading. Tier: 1 (Blue)

Name: Stopping Power Purpose: Increased bullet damage. Tier: 2 (Red)

Name: Commando Purpose: Increased melee distance. Tier: 3 (Yellow/Green)

Name: Bling Purpose: Double attachments. Tier: 1

Name: Lightweight Purpose: Move Faster Tier: 2

Name: Marathon Purpose: Unlimited Sprint Tier:1

Name: Steady Aim Purpose: ??? Most likely the same as it was in CoD4, increases hip fire accuracy. Tier: 3

Name: Cold-blooded Purpose: Makes a player invisible to UAV, sentry guns, thermal imagery, and air support. Tier: 2

Name: Scrambler Purpose: Scrambles and deactivates the mini-map/UAV. Tier: 3

Name: Scavenger Purpose: Auto-grab ammo from enemy corpses. This is great for maintaining a steady supply of grenades. Tier: 1

Name: Hardline Purpose: Kill streaks require one less kill. Tier: 2

Upgradeable / Pro Perks: After completing a given challenge perks upgrade to a second level where its abilities are further enhanced. Sleight of Hand, for example, allows you to reload more quickly, but if you achieve its upgrade, not only will you be able to reload faster, but the speed at which you look down the sights of your weapon also improves. The pro version of Stopping Power gives your bullets more damage to vehicles. The pro version of Bling allows you to have dual attachment on secondary weapons.

Kill Streak Rewards Name: UAV Kills: 3 Function: Sweeps the area and reveals enemy player locations.

Name: Care Package Kills: 4 Function: Air Drop a random kill streak or ammo.

Name: Counter UAV Kills: 4 Function: Cancels other teams UAV

Name: Sentry Gun Kills: 5 Function: Ability to set-up a remote turret.

Name: Predator Missile Kills: 5 Function: Call in a Predator UAV missile strike

Name: Precision Air Strike Kills: 6 Function: Likely to be similar to the strike from CoD4, but more accurate.

Name: Attack Helicopter Kills: 7 Function: Likely the same type of helicopter as in CoD4

Name: Pave Low Kills: 9 Function: Heavily armored assault helicopter

Name: AC-130 Kills: 11 Function: Call in a controllable AC-130 gunship.

Still more Killstreak rewards to be confirmed! Death Streak Rewards

Yes, you will now be rewarded for dying too many times in a row! There were two Death Streaks revealed.

link naar deze op
pi_74809468
Vorige deeltje vol, is de OP en TT verder goed? Ik maak nooit de last post.
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:05 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik heb hem voor de 360 alleen 1 probleem. De gevoeligheid van het pookje wil ik tussen LOW EN MEDIUM EN DA KEN NIEEE>
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:08 schreef Onufriev het volgende:

Ook niet via custom?
pi_74809474
Nee kan niet, je hebt low - medium en dan 3 opties, high..
pi_74809535
Nog steeds geruchten?
pi_74809780
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
Gewoon wennen om met zo hoog mogelijk te spelen. Dat speelt ook beter als je het eenmaal kan!
pi_74809858
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:21 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Gewoon wennen om met zo hoog mogelijk te spelen. Dat speelt ook beter als je het eenmaal kan!
Dat werkt bij mij echt niet, dan kan ik echt niet fatsoenlijk mikken.
  woensdag 18 november 2009 @ 11:24:17 #7
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_74809889
Elke sensitivity valt mee te leren spelen, maar dan moet je het niet na 2 minuten opgeven.
Ook geen sig dus
pi_74810100
echte pro's spelen met sensitivity 5 of hoger
pi_74810335
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
De standaarden zijn Low, Medium, High en dan Custom

1 (low)
2 (medium)
3
4 (high)
5
6
7 (very high)
8
9
10 (insane)

Kheb hem zelf op 5
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_74812155
Misschien iets van links naar oude topics in de op? Als dat niet teveel moeite is :p
pi_74812319
tvp: net besteld voor 5 tientjes... zal morgen of overmorgen wel binnen komen
pi_74812555
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:34 schreef Thrilled het volgende:
tvp: net besteld voor 5 tientjes... zal morgen of overmorgen wel binnen komen
Ik had hem besteld bij ZHgaming. Volgende dag in huis.
  woensdag 18 november 2009 @ 12:42:52 #13
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_74812588
Als je een wapen van de grond oppakt en je schiet daarmee iemand neer, telt dat ook voor de challenges eigenlijk?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_74812641
Wh00p
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_74813452
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:42 schreef Elegy het volgende:
Als je een wapen van de grond oppakt en je schiet daarmee iemand neer, telt dat ook voor de challenges eigenlijk?
Ja
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_74813735
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:44 schreef DutchErrorist het volgende:
Wh00p
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:42 schreef Elegy het volgende:
Ja. Maar als je het wapen zelf nog niet unlocked hebt, kun je er ook nog geen challenges voor halen.
Dus...
  woensdag 18 november 2009 @ 13:19:48 #17
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_74813837
Ok, thnx Dat is wel handig dan, de meesten lopen toch wel met wapens rond die ik ook unlocked heb nu
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_74814380
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:41 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Ik had hem besteld bij ZHgaming. Volgende dag in huis.
daar heb ik hem nu ook besteld Er staat inderdaad voor 16:00 besteld, morgen in huis..

we'll see.
  woensdag 18 november 2009 @ 14:19:19 #19
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74815873
ga ergens anders trollen

[ Bericht 91% gewijzigd door Strolie75 op 18-11-2009 15:12:31 ]
*Hosselcopter*
pi_74818001
Kappen met die PC vs Console discussie. We hebben niet voor niks een eigen MW2 PC-topic. Laat elkaar toch in je waarde en bespreek de game.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_74818064
pi_74818357
quote:
De status van uw order nr. 2784 is gewijzigd. De nieuwe status is:
Verzonden

ZH Gaming
sweet
pi_74818833
Blegh, het gaat nog niet zo heel lekker eigenlijk telkens...maar blijf ook iets te laag level.

Veel wapens nog locked en alleen maar van die leipe perks. Net wel even tijdje mosh pit gespeeld, vind verschillende game modes altijd wel tof om te spelen.
Jack does it in real time...
pi_74818846
Gisteren voor het eerst een nuke kunnen oproepen

En het leuke was dat ik na mijn 2 killstreak rewards ( harrier en chopper gunner ) op 24 stond en geen ammo meer had. Ik zat op dat moment met zweet in mn handen en een hartslag van 300 een wapen te zoeken om nog 1 kill mee te halen, en dat lukte gelukkig

In de 2 potjes daarna had ik een killstreak van 24 maar bij beide keren had ik geen ammo meer en werd doodgeschoten op het moment dat ik een wapen zocht
pi_74819039
Een nadeel bij een populair spel blijft het feit dat er mensen met lepra stompjes een controller vast proberen te houden.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_74820673
Had de grootste fail ooit vandaag. Ik kreeg een 5 streak en kon een turret spawnen. Dus ik naar zo'n richel in Afghan gerend, gooi mijn beacon daar. oeps vergeten dat ik hem niet meteen kan neer planten maar hem eerst uit de doos moet halen, ik loop een beetje achteruit, rent mijn ally de richel op. Doos valt op zijn hooft en stuitert de helling af tegen mij aan, Betrayal + suicide met een doos

En iemand uit mijn team pakte zijn care package niet op, dus ik deed het maar, zat er een chopper gunner in. Wat een ontieglijk goede streak is dat zeg, ik zit zo in die chopper, schiet knop ingedrukt houden beetje zoeken naar witte vlekken en rond sprayen. 6 kills waardoor we wonnen met 75-72
  woensdag 18 november 2009 @ 16:28:08 #27
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_74820736
Totdat je iemand hebt met de cold blood perk en een Stinger. Zoals ik
pi_74820797
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:28 schreef Elegy het volgende:
Totdat je iemand hebt met de cold blood perk en een Stinger. Zoals ik
Daar heb ik ook een oplossing voor.
Jou gewoon niet tegenkomen
  woensdag 18 november 2009 @ 16:32:06 #29
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_74820870
Dat zal je niet lukken. Ik jaag op je
pi_74821863
ik gisteren met een vriend eerst een potje splitscreen multiplayer en daarna spec-ops.
en toen zag ik iets wat ik niet snap

waarom word wel in de multiplayer gebruik gemaakt van het hele oppervlak van mijn scherm en in spec-ops
heel veel zwart randen en 2 kleine speelschermen met de radars in de zwart randen.

zover ik het kan vinden kun je het beeld ook niet aanpassen
pi_74822394
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:26 schreef KrentebolHooft het volgende:
Had de grootste fail ooit vandaag. Ik kreeg een 5 streak en kon een turret spawnen. Dus ik naar zo'n richel in Afghan gerend, gooi mijn beacon daar. oeps vergeten dat ik hem niet meteen kan neer planten maar hem eerst uit de doos moet halen, ik loop een beetje achteruit, rent mijn ally de richel op. Doos valt op zijn hooft en stuitert de helling af tegen mij aan, Betrayal + suicide met een doos

En iemand uit mijn team pakte zijn care package niet op, dus ik deed het maar, zat er een chopper gunner in. Wat een ontieglijk goede streak is dat zeg, ik zit zo in die chopper, schiet knop ingedrukt houden beetje zoeken naar witte vlekken en rond sprayen. 6 kills waardoor we wonnen met 75-72
Over grote fails Iemand bij mij in het potje deed een emergency drop net buiten het level
pi_74822824
Ik had net ook een emergency airdrop. Ik leg dat ding netjes op een goede plek. Komt dat vliegtuig eraan en dropt de helft van mijn pakjes op een dak.. Wat moet ik daar nou mee? Die dingen worden dus niet altijd op de goede plek gedropt.
pi_74822977
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:14 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Over grote fails Iemand bij mij in het potje deed een emergency drop net buiten het level
Dat had edwinuss gisteren ook (hoi trouwens ) of was het Kneusteun? 2 op het dak bij Highrise niet te pakken!
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  woensdag 18 november 2009 @ 17:31:46 #34
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74823039
welk lvl zijn jullie ik ben nu bijna 1st prestige:D
pi_74823262
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:26 schreef intraxz het volgende:
Ik had net ook een emergency airdrop. Ik leg dat ding netjes op een goede plek. Komt dat vliegtuig eraan en dropt de helft van mijn pakjes op een dak.. Wat moet ik daar nou mee? Die dingen worden dus niet altijd op de goede plek gedropt.
Of net achter een muurtje waar niemand kan komen...
Je ziet het pakket... en je kan het bijna letterlijk aanraken....
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_74823336
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:31 schreef donthate het volgende:
welk lvl zijn jullie ik ben nu bijna 1st prestige:D
Ik pas level 14, maar heb hem dan ook pas sinds gister.
  woensdag 18 november 2009 @ 17:40:45 #37
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74823355
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:26 schreef intraxz het volgende:
wat krijg je precies bj die emergency airdrop?:P
  woensdag 18 november 2009 @ 17:42:36 #38
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_74823438
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:14 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

om gdr faalt ook wel eens hard

in dat kut level (wasteland oid) gooide ik mn beacon in zo'n hokje. met een moederneukend net erboven
Zat er nog een chopper in ook. Ik allemaal te springen enzo. noobtubes erop etc.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  woensdag 18 november 2009 @ 17:43:58 #39
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_74823493
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:40 schreef donthate het volgende:

[..]

wat krijg je precies bj die emergency airdrop?:P
4 carepackages met random shit
pi_74824337
  woensdag 18 november 2009 @ 18:09:13 #41
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74824388
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:43 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

4 carepackages met random shit
o oke:p dan ga ik hem bij de volgende tog maar unlocken:$
pi_74824564
Wat vinden jullie ervan dat andere mensen jou Sentry gun en package kunnen pakken? Weet niet of ik dit wel zo eerlijk vind. Vooral bij de Sentry gun duurt het zo lang voordat je hem hebt
  woensdag 18 november 2009 @ 18:16:20 #43
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74824615
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:15 schreef versteegrob het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat andere mensen jou Sentry gun en package kunnen pakken? Weet niet of ik dit wel zo eerlijk vind. Vooral bij de Sentry gun duurt het zo lang voordat je hem hebt

die sentry gun is zowiezo nutteloos met 1klap erop is die kapot
pi_74825201
Als je hem op een goede plek zet is die verre van nutteloos.

Welke kill streaks heb jij dan ?
pi_74825321
tvp
  woensdag 18 november 2009 @ 18:40:52 #46
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74825379
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:35 schreef versteegrob het volgende:
Als je hem op een goede plek zet is die verre van nutteloos.

Welke kill streaks heb jij dan ?
IK heb UAV, 1van die 2airstrikes dacht HARRIER en chopper gunner jij ? die chopper gunner is wel handig je hebt minimaal 6/7kils ik had 1x 18kills ofzo:D met die chopper ejij dan?
pi_74825546
Nog 6 sterren te gaan in Spec Ops.
  woensdag 18 november 2009 @ 18:47:24 #48
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74825614
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Special ops is irritant kom niet verder heb 18sterren hahah
pi_74825723
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Echt? Super goed man. Heb er zelf 43, samen gehaald met 2 verschillende vrienden. Morgen ga ik weer Spec Ops spelen. Welke levels vond je het moeilijkst?
pi_74825828
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:40 schreef donthate het volgende:

[..]

IK heb UAV, 1van die 2airstrikes dacht HARRIER en chopper gunner jij ? die chopper gunner is wel handig je hebt minimaal 6/7kils ik had 1x 18kills ofzo:D met die chopper ejij dan?
Heb in het begin 2 stomme killstreaks gekozen waaronder Stealth Bommer na 9 kills krijg je die.

Heb nu Packege icm harderline dus na 3 kills krijg ik die al.
Dan de Sentry gun en de Heli attack na 7 kills.

Hoe mooie is dat ik na 3 kills dus al een package krijg en 1 kil meer de Sentry gun. Wil alleen straks de ? Heli attack inwisselen voor de chopper gunner.

Welke guns gebruik je in het spel dan ?
pi_74827606
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:50 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Echt? Super goed man. Heb er zelf 43, samen gehaald met 2 verschillende vrienden. Morgen ga ik weer Spec Ops spelen. Welke levels vond je het moeilijkst?
Snatch & Grab is toch wel de meest frustrerende, hands down. De teller staat inmiddels op zo'n mislukte 15 pogingen denk ik. Tot aan het stuk dat je de intel data hebt gedownload gaat het nog, eenmaal je naar beneden moet is het fucked up. Al helemaal als die schijt Juggernauts achter je aan komen hollen.
pi_74829742
Cyb

Mooie is nog, we doen alles zonder headset.
Springen = we zijn goed bezig/ op weg
In de lucht knifen = volg me
Keihard wegrennen = er komt een juggernaut aan

Snatch & Grab is gewoon kut.
Zodra je die intel hebt en vanuit dat kapotte vliegtuig iedereen dood hebt lopen snipen, weten we het even niet meer.
Juggernaut van achter, dus wij rennen naar voren....en dan komen ze van alle kanten.
Dan wordt het ook gewoon vermoeiend als je weer helemaal vanaf het begin moet beginnen...toch elke keer weer 6~8 minuten

Wetwork moeten we ook nog, alleen bij de laatste breach zaten we vast, maar nu we via regular hebben gespeeld...weten we waar ze vandaan komen.
Dat moet ook geen probleem meer zijn

En dan High Explosive, die is ook gewoon kut, zelfs via dat 'deuropening truukje'

Maar we gaan het halen
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_74830058
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:30 schreef Scarface2004 het volgende:

Zodra je die intel hebt en vanuit dat kapotte vliegtuig iedereen dood hebt lopen snipen, weten we het even niet meer.
Juggernaut van achter, dus wij rennen naar voren....en dan komen ze van alle kanten.
Dan wordt het ook gewoon vermoeiend als je weer helemaal vanaf het begin moet beginnen...toch elke keer weer 6~8 minuten
Klopt, klopt. Alleen ik kwam er net achter dat wanneer je eenmaal de intel binnen hebt weten te bemachtigen je de vijanden down the road ASAP moet killen, om zo vervolgens de Juggernauts voor te zijn. Weten we dat ook weer.

Maar uiteraard gaan we het halen.

Kom vanavond na het voetbal onder voorbehoud online. Ik PM je daarover nog wel.
pi_74830394
Anders gewoon morgen, ben best brak.
iig te brak voor SO, misschien gewoon team deathmatch knallen
pi_74832223
tvp
pi_74835991
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Cyb

Mooie is nog, we doen alles zonder headset.
Springen = we zijn goed bezig/ op weg
In de lucht knifen = volg me
Keihard wegrennen = er komt een juggernaut aan

Wetwork moeten we ook nog, alleen bij de laatste breach zaten we vast, maar nu we via regular hebben gespeeld...weten we waar ze vandaan komen.
Dat moet ook geen probleem meer zijn

En dan High Explosive, die is ook gewoon kut, zelfs via dat 'deuropening truukje'

Maar we gaan het halen
1tjke gaat liggen sniperen de anderen dekt de rug tot de 2 jugdingens dood zijn
pi_74837684
Al geprobeerd, het komt wel...duurt gewoon ff
pi_74838259
Hmmm zit me toch echt te peinzen over die kill streaks. Wat is nou het verschil tussen harrier en chopper? Beide komen op 7 kills en ze doen hetzelfde?
En chopper gunner VS AC130, is die laatste niet beter? (heb alleen chopper gedaan en die was wel ruig).

En bling is zo ontzettend chill Scopeje erop, heartbeatsensor erbij, voelt gewoon zo goed als je voor een hoekje kijkt of er een bliepje op je sensor staat, dan al richtend om de hoek lopen en hem vol neermaaien voor ie een kans heeft jou te spotten Ben alleen wel een ontzettende assault rifle hoer, ik vind de snipers maar kut, LMG heb ik nooit wat aan gevonden. Wel met een hele chille SMG gespeeld maar om een of andere reden pak ik toch altijd weer de assault rifle
pi_74838727
quote:
Op donderdag 19 november 2009 00:12 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hmmm zit me toch echt te peinzen over die kill streaks. Wat is nou het verschil tussen harrier en chopper? Beide komen op 7 kills en ze doen hetzelfde?
En chopper gunner VS AC130, is die laatste niet beter? (heb alleen chopper gedaan en die was wel ruig).

En bling is zo ontzettend chill Scopeje erop, heartbeatsensor erbij, voelt gewoon zo goed als je voor een hoekje kijkt of er een bliepje op je sensor staat, dan al richtend om de hoek lopen en hem vol neermaaien voor ie een kans heeft jou te spotten Ben alleen wel een ontzettende assault rifle hoer, ik vind de snipers maar kut, LMG heb ik nooit wat aan gevonden. Wel met een hele chille SMG gespeeld maar om een of andere reden pak ik toch altijd weer de assault rifle
Zodra je een harrier gaat oproepen moet je aangeven waar je hem wil hebben, vervolgens gaat hij daarboven een beetje rondzweven en knallen. Chopper vliegt willekeurig rond.
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_74839177
Met de AC130 kan je kiezen of je raketten, granaten, of kogels afvuurt. Met de chopper gunner kan dat volgens mij niet.
It's okay to be white
pi_74839203
Net een paar vette potjes domination achter de rug met Kneusteun, spanned!

Mooie scores en paar keer net winnen met 2 punten ofzo!
pi_74839559
quote:
Op donderdag 19 november 2009 00:12 schreef KrentebolHooft het volgende:

Chopper > harrier. De harrier is veel te makkelijk uit de lucht te schieten.

Chopper gunner vs ac130. Persoonlijk kies ik dan voor de chopper gunner omdat je gewoon veel sneller kan schieten en in open levels is dit echt geweldig. AC130 is wel bijna onmogelijk om uit de lucht te schieten.

Had gister nog op Wastelands een monsterscore. Sniper met thermal scope, ging sowieso erg lekker al. Toen kreeg ik een chopper gunner uit een care package. Resultaat, 32-3
  donderdag 19 november 2009 @ 01:30:39 #63
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_74839605

3 keer een AC130 in een game Met die care packages en emergency carepackage.
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
  donderdag 19 november 2009 @ 08:38:30 #65
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_74841223
TvP maar...

Ik moet echt meer spelen, pas een kleine 3uur online geweest met dat spel. Aankomend weekend maar eens kijken . Ben level 14 of iets meen ik. Killstreak van 4, dus ben nog niet echt goed bezig

They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_74841458
Ligt het aan mij of is de matchmaking om te huilen ?

Als lvl 4 en lvl 1 kwamen ik en een maatje continu in games met niemand onder de lvl 20. (en heel veel 50+ers)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_74841579
cold blooded + stinger is voordat een heli ook maar 1 kogel kan schieten is die alweer uit de lucht
pi_74843715
1
2
[b]Links naar vorige topics[/b]
[b][url=http://forum.fok.nl/topic/1364332]| 1 |[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1365752]| 2 |[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1366334]| 3 |[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1366894]| 4 |[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1368024]| 5 |[/url]

Links naar vorige topics
| 1 | | 2 | | 3 | | 4 | | 5 |

Verveelde me

[ Bericht 20% gewijzigd door Parvus op 19-11-2009 10:48:12 ]
  donderdag 19 november 2009 @ 10:58:14 #69
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_74844201
Daar zat ik nu net op te wachten....

They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_74844259
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:58 schreef jackson het volgende:
Daar zat ik nu net op te wachten....

donderdag 19 november 2009 @ 11:07:27 #71
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_74844518
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:59 schreef Parvus het volgende:

[..]

-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_74844763
Kan je op Xbox Live gewoon je username wijzigen trouwens en daarmee je scores behouden? En waar kan dat?
  donderdag 19 november 2009 @ 11:22:23 #73
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_74844965
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:15 schreef Parvus het volgende:
Kan je op Xbox Live gewoon je username wijzigen trouwens en daarmee je scores behouden? En waar kan dat?
ja dat kan. en nee het is niet gratis. 800punten ofzo
pi_74845545
quote:
Op donderdag 19 november 2009 08:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Ligt het aan mij of is de matchmaking om te huilen ?

Als lvl 4 en lvl 1 kwamen ik en een maatje continu in games met niemand onder de lvl 20. (en heel veel 50+ers)
Matchmaking opzich is wel lekker snel, maar de teams zijn vaak oneerlijk. Tevens haat ik matchmaking in welke vorm dan ook.
pi_74845673
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:43 schreef intraxz het volgende:

[..]

Matchmaking opzich is wel lekker snel, maar de teams zijn vaak oneerlijk. Tevens haat ik matchmaking in welke vorm dan ook.
Vond ik ook tegenvallen, we moesten ongeveer 4 keer een game zoeken voor we ook daadwerkelijk bij elkaar in de game zaten, daarvoor kwamen we steeds in andere games terecht.

Maar goed, uiteindelijk is het schieten wel leuk natuurlijk.
pi_74847263
ga hem straks maar eens even halen
pi_74847632
Hier ook even een tvp'tje dan.
pi_74848251
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vond ik ook tegenvallen, we moesten ongeveer 4 keer een game zoeken voor we ook daadwerkelijk bij elkaar in de game zaten, daarvoor kwamen we steeds in andere games terecht.

Maar goed, uiteindelijk is het schieten wel leuk natuurlijk.
Gewoon met een party kom je toch altijd bij elkaar.

Verder vind ik het matchmaking wel goed werken
pi_74848321
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:15 schreef Agiath het volgende:

[..]

Gewoon met een party kom je toch altijd bij elkaar.

Verder vind ik het matchmaking wel goed werken
Niet dus.

Wij gisteravond iig niet, begreep er niks van.
pi_74849129
WTF? Ik had de hoogste k/d net en dan krijgt iemand anders die accolade. Ik had 1 op 3 en die ander had 1 op 2...
pi_74850515
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:42 schreef intraxz het volgende:
WTF? Ik had de hoogste k/d net en dan krijgt iemand anders die accolade. Ik had 1 op 3 en die ander had 1 op 2...
Je bedoeld 3 op 1 en 2 op 1? Want anders was het wel een heel raar potje
pi_74850751
Level 23, schiet ook niet op. Heb dan ook pas 7 uur gespeeld.
pi_74851182
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Je bedoeld 3 op 1 en 2 op 1? Want anders was het wel een heel raar potje
Tja.. ik haal ze wel eens door elkaar.
pi_74851346
Als het goed is ligt ie bij mij thuis op de mat!!! Wat duurt een dag lang
pi_74851436
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:46 schreef Thrilled het volgende:
Als het goed is ligt ie bij mij thuis op de mat!!! Wat duurt een dag lang
Valt mee, 24 uur.
pi_74854313
Zojuist ook voor de 360 gekocht. Speel ze toch liever op de console.
pi_74855001
Had voor het eerst een AC130 in m'n care package. Jammer genoeg domination op High rise (die met die 2 flats hoog in de lucht en chopper land plaats in het midden). Dus iedereen zat binnen, maar 1 kill en 2 assists kunnen maken

Daarna wel een potje gehad met een kill:death van 41:11 Had van mezelf al een 12 streak, en dan ook nog 2 air strikes (1 van streak, 1 van m'n carepackage voor ik dood ging), 1 precision air strike uit de care package, en 1 pave low. Die zorgden samen ook al voor zo'n 12 kills Dat was ff gruwelijk ownen, wapen leeg natuurlijk dus naar de shotty geswitched en daar nog 4-5 kills mee maken was zo bruut!
  donderdag 19 november 2009 @ 16:48:14 #88
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74855321
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:38 schreef KrentebolHooft het volgende:
Had voor het eerst een AC130 in m'n care package. Jammer genoeg domination op High rise (die met die 2 flats hoog in de lucht en chopper land plaats in het midden). Dus iedereen zat binnen, maar 1 kill en 2 assists kunnen maken

Daarna wel een potje gehad met een kill:death van 41:11 Had van mezelf al een 12 streak, en dan ook nog 2 air strikes (1 van streak, 1 van m'n carepackage voor ik dood ging), 1 precision air strike uit de care package, en 1 pave low. Die zorgden samen ook al voor zo'n 12 kills Dat was ff gruwelijk ownen, wapen leeg natuurlijk dus naar de shotty geswitched en daar nog 4-5 kills mee maken was zo bruut!

met chopper gunner mimaal 10kils per keer:$
pi_74855340
Gelijk al de pit in 28 seconden gehaald.
pi_74857702
Hoeren Juggernauts.
  donderdag 19 november 2009 @ 18:08:23 #91
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_74857921
quote:
Op donderdag 19 november 2009 17:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoeren Juggernauts. Painkillers
pi_74858013
  donderdag 19 november 2009 @ 18:14:05 #93
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_74858088
Waarom kom je nooit gamen zoef? Vorige keer had je broer je nog geinvited. Tijd geleden man.
pi_74858109
Brr, dat levelen duurt lang.
pi_74858196
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:14 schreef _GdR_ het volgende:
Waarom kom je nooit gamen zoef? Vorige keer had je broer je nog geinvited. Tijd geleden man.
I know. Zit alleen vaak in de avond al met andere Nederlanders in een party. Maar ik kom spoedig eens in jullie lobby buurten. Het is inderdaad lang geleden.
  donderdag 19 november 2009 @ 18:21:31 #96
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_74858308
Ziani en ik zijn hardcore. Wij blijven altijd als enige over en dan moeten we met belgen gamen. Mja die gasten zijn dan wel vollop goed. Maar goed zie je wel een keer online.
pi_74859068
Die painkillers zijn echt overdone. Ik pomp een heel M4 magazijn in zo'n kerel en hij loopt nog rond. Uberhaupt gay die hele death streaks.

Waar hebben jullie de sensitivity op staan trouwens (360) ? Ik altijd op 7, speel nu een week op 10 om daar aan te wennen, het lukt aardig maar soms schiet ik nog wel eens flink mis (je kan 50 kogels van links naar rechts bij iemand om de oren sproeien zonder hem te raken .) En als ik dan ff een potje gewoon lekker wil gaan ga ik voor de zekerheid nog maar ff terug naar 7.
It's okay to be white
pi_74860720
Echt zo hoog?
Ik speel op medium (2 dus), want daar ben ik gewend aan. Ik vind hipfire aim eigenlijk een beetje te traag, maar ADS aim is juist goed. Hoop hem binnenkort naar 3 op te krikken
pi_74862201
OMG! Ik heb zojuist ontdekt dat er grootschalig wordt gescammed in deze game

Mensen komen bijeen in 3rd person Cage Match en vragen elkaar of ze "Headshot" willen doen. Ze spreken af op een punt in de map (of iemand schiet gewoon, zodat je dat puntje ziet op de kaart) en schieten elkaar gewoon om de beurt in de kop, zodat ze hun challenges sneller kunnen halen. 20 gratis headshots dus..

Eentje stelde zelfs voor om eerst 20 keer mijn kop eraf te schieten, en zodra we terug waren bij de lobby, was het mijn beurt om hem 20 keer te knallen. Alsof ik daarin trap Veel mensen schijnen hier wel daadwerkelijk in te trappen.

Gekke shizzle mensen, ik vind dat we de internet police erbij moeten halen

pi_74862771
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:19 schreef VliegVlieg het volgende:

Mensen komen bijeen in 3rd person Cage Match en vragen elkaar of ze "Headshot" willen doen. Ze spreken af op een punt in de map (of iemand schiet gewoon, zodat je dat puntje ziet op de kaart) en schieten elkaar gewoon om de beurt in de kop, zodat ze hun challenges sneller kunnen halen. 20 gratis headshots dus..

Eentje stelde zelfs voor om eerst 20 keer mijn kop eraf te schieten, en zodra we terug waren bij de lobby, was het mijn beurt om hem 20 keer te knallen. Alsof ik daarin trap Veel mensen schijnen hier wel daadwerkelijk in te trappen.

[ afbeelding ]
Dat kan leuk worden. Eerst ingaan op iemands verzoek en hem dan verrot knallen
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:43 schreef Chokeme het volgende:
Die painkillers zijn echt overdone. Ik pomp een heel M4 magazijn in zo'n kerel en hij loopt nog rond. Uberhaupt gay die hele death streaks.
Inderdaad. Normaal hoef ik met mn FAL iemand maar 2 keer te raken. Als iemand painkillers heeft moet ik hem soms 5 of 6 keer raken.
pi_74863701
Trouwens:

Ik krijg via MW2 heel veel berichtjes toegestuurd van spelers waarmee ik heb gespeeld, hoe doen ze dit?

Ik zie steeds notificaties dat ik een bericht heb ontvangen, maar kan ze nergens teruglezen? Waar staan deze berichten?
pi_74863982
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:19 schreef VliegVlieg het volgende:

[ afbeelding ]
Dat deed mijn broertje ook al heel vaak bij MW1
Zijn clantag was dat [HSx3] = headshot x 3. Dus gewoon cage match en dan elkaar omstebeurt 3 keer door elkaars kop knallen.

Binnen notime had ie altijd alweer gouden wapens, tja zo kan ik t ook
pi_74869442
Stopping Power scheelt echt veel. Laatste potjes telkens een score van boven de 2000. Dan maar geen Cold Blooded.
pi_74870037
Ik heb nu level 26. 9 Uur gespeeld.
  vrijdag 20 november 2009 @ 00:00:59 #105
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_74872175
Ik ben nu level 28, maar ik ben nog niet zo weg van die FAL. Dat semi-automatische is best wel wennen... Toch zal ik hem nog wel even gebruiken, in elk geval tot ik de scopes heb vrijgespeeld. Met een ACOG-scope lijkt hij me best wel koning eigenlijk.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_74872209
Dit spel is zooo niet goed voor mijn sociale leven..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_74872303
quote:
Op donderdag 19 november 2009 21:01 schreef Agiath het volgende:

[..]

Dat deed mijn broertje ook al heel vaak bij MW1
Zijn clantag was dat [HSx3] = headshot x 3. Dus gewoon cage match en dan elkaar omstebeurt 3 keer door elkaars kop knallen.

Binnen notime had ie altijd alweer gouden wapens, tja zo kan ik t ook
Ik had op 1 op 1 iemand die me eerst verrot schold voor van alles en nog wat, toen wilde die gaan scammen door 10 headshots uit te wisselen. Ik begon met 10 headshots, toen hem een beetje lopen knallen
pi_74872568
Help.

Ik kan MW2 krijgen voor maar 30 euro.

Doen Ja/Nee?

Ik vond Bad Company geweldig en speel het nog regelmatig.
  vrijdag 20 november 2009 @ 00:36:21 #109
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_74873264
Hoe moeten wij dat nou weten?
Ook geen sig dus
  vrijdag 20 november 2009 @ 00:56:57 #110
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_74873696
Doe het niet!!
It's okay to be white
  vrijdag 20 november 2009 @ 01:08:12 #111
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_74873902
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:12 schreef Droomert het volgende:
Help.

Ik kan MW2 krijgen voor maar 30 euro.

Doen Ja/Nee?

Alleen een key of een gesealed doosje? In het eerste geval: Neen. In het tweede geval: Ja!
pi_74874154
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 01:08 schreef Elegy het volgende:

[..]

Alleen een key of een gesealed doosje? In het eerste geval: Neen. In het tweede geval: Ja!
Gewoon orgineel.
Ken iemand die hem mij goedkoop kan krijgen. (inkoop prijs etc)
Maar dan moet ik wel nog steeds een beetje betalen.
pi_74874942
om tactial nuke te krijgen wat kan ik het beste doen kwa killstreak heb nu harrier en chopper gunner en daarna nuke maar ik mis steeds 2 a 4 kills
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  vrijdag 20 november 2009 @ 03:58:58 #115
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74874946
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 03:56 schreef Silver_Shark het volgende:
om tactial nuke te krijgen wat kan ik het beste doen kwa killstreak heb nu harrier en chopper gunner en daarna nuke maar ik mis steeds 2 a 4 kills

Niks dat lijkt me het beste zo maar waarom niet watt anders erbij:P in plaats van die nuke.. dan krijg je alleen de kills erbij tog? chopper gunner sneller schieten mischien dan? ik heb altijd tog wel 10/15kils met chopper
  vrijdag 20 november 2009 @ 04:01:10 #116
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_74874948
Die Ghilie in the Mist achievement krijg je wanneer je 100 one shot kills hebt gemaakt met een sniper. Als bonus krijg je dat je ook in snow maps gecamoufleerd bent.

Gebruik nu de m21. Bazenwapen, vrijwel geen recoil waardoor het mogelijk is om 2 kogels tegelijk in een vijand te pompen. Is wel nodig omdat ik geen stopping power heb maar cold blooded en een demper.

Best wel stom eigenlijk dat er een verschil in damage zit wanneer je een demper op je wapen heb zitten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Biefstuk op 20-11-2009 04:06:38 ]
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
  vrijdag 20 november 2009 @ 04:02:18 #117
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74874950
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 04:01 schreef Biefstuk het volgende:
Die grassy knol achievement krijg je wanneer je 100 one shot kills hebt gemaakt met een sniper. Als bonus krijg je dat je ook in snow maps gecamoufleerd bent.

Gebruik nu de m21. Bazenwapen, vrijwel geen recoil waardoor het mogelijk is om 2 kogels tegelijk in een vijand te pompen. Is wel nodig omdat ik geen stopping power heb maar cold blooded en een demper.

Best wel stom eigenlijk dat er een verschil in damage zit wanneer je een demper op je wapen heb zitten.
IS in het echt tog ook zo:p dat met een demper erop anders schiet
pi_74874952
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 03:58 schreef donthate het volgende:

[..]

Niks dat lijkt me het beste zo maar waarom niet watt anders erbij:P in plaats van die nuke.. dan krijg je alleen de kills erbij tog? chopper gunner sneller schieten mischien dan? ik heb altijd tog wel 10/15kils met chopper
ik wil die nuke ff halen voor challenge
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  vrijdag 20 november 2009 @ 04:06:47 #119
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74874954
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 04:04 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

ik wil die nuke ff halen voor challenge
Kan je dat niet beter op je laatste prestige doen?
  vrijdag 20 november 2009 @ 04:06:53 #120
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_74874955
De M21 is relaxed inderdaad, gebruikte ik ook altijd in cod4. Stopping power kun je evt. weg laten als je standaard voor 2 kogels gaat. Ik heb hem nog niet in mw2 helaas
Waarom is het stom dat dempers invloed op de damage hebben ?

Oja. Is het normaal dat je echt fucking vaak last hebt van lag ? Op de 360. Word er zo zat van, ga je net zo lekker en dan heb je weer dikke lag.
It's okay to be white
  vrijdag 20 november 2009 @ 04:07:23 #121
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_74874957
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 04:02 schreef donthate het volgende:

[..]

IS in het echt tog ook zo:p dat met een demper erop anders schiet
Maar die kogel blijf evenveel schade aanrichten ?
pi_74874962
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 04:06 schreef donthate het volgende:

[..]

Kan je dat niet beter op je laatste prestige doen?
over die prestige, iedereen doet dat zo'n beetje ofniet?
kom van de pc af waar je dat niet had maar het lijkt me vrij kut alles weer opnieuw te gaan unlocken
  vrijdag 20 november 2009 @ 04:10:04 #123
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74874963
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 04:07 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Maar die kogel blijf evenveel schade aanrichten ?
Volgens mij niet hoor:p ik heb nooit geschoten of wat dan ook maar lijkt me tog dat het tog even wat minder/erger is want der zit tog wat op mja kan miss heben
  vrijdag 20 november 2009 @ 04:17:13 #124
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_74874973
Een silencer heeft wel invloed op de accuracy/damage van je gun (accuracy in het spel volgens de balkjes bij create class niet, maar in het echt wel). Anders zou het ook geen donder uitmaken wat voor loop je op een geweer zet.

Enne ja dat prestigen wordt vrij pittig maar ik ben wel van plan het te gaan doen ivm 10 custom slots. Zie er wel tegen op
It's okay to be white
  vrijdag 20 november 2009 @ 04:21:32 #125
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74874980
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 04:17 schreef Chokeme het volgende:
Een silencer heeft wel invloed op de accuracy/damage van je gun (accuracy in het spel volgens de balkjes bij create class niet, maar in het echt wel). Anders zou het ook geen donder uitmaken wat voor loop je op een geweer zet.

Enne ja dat prestigen wordt vrij pittig maar ik ben wel van plan het te gaan doen ivm 10 custom slots. Zie er wel tegen op
Oke dat ook weer uit de wereld njaa ik ook maar had met world at war uit eindelijk 10prestige en dan lvl 65 maar voelt wel goed als je het bereikt heb! ben pas lvl bijna 60hah dus heb nog wel ff te gaan:P
pi_74875618
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 04:08 schreef Mindstate het volgende:

[..]

over die prestige, iedereen doet dat zo'n beetje ofniet?
kom van de pc af waar je dat niet had maar het lijkt me vrij kut alles weer opnieuw te gaan unlocken
Ik niet hoor Wat een onzin
pi_74876836
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:22 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

ja dat kan. en nee het is niet gratis. 800punten ofzo
Hehe ik zag het gister inderdaad. Kost gewoon een 10tje ofzo
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:24:21 #128
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_74877007
wat gebeurt er als je de prestige mode 10 keer hebt uitgespeeld?
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:25:25 #129
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_74877026
Krijg je dan mensen van activision over de vloer die je een aai over je bol geven?
pi_74877034
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:24 schreef Sala-adin het volgende:
dan heb je officeel geen leven
  vrijdag 20 november 2009 @ 11:04:30 #131
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_74879420
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:24 schreef Sala-adin het volgende:
Dan wordt je gepijpt door de lead developer van IW
  vrijdag 20 november 2009 @ 11:19:11 #132
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_74879804
Ik speel MP trouwens bijna niet meer, fuckin campers overal
pi_74880246
Prestige

Prestige is geniaal, daardoor blijf je gewoon spelen, als je eenmaal bij level 70 ben wordt het maar saai, niets meer om te unlocken enzo
pi_74880527
Kan iemand in apentaal uitleggen hoe prestige enzo werkt? Ik ben cod noob en weet van niks zeg maar
  vrijdag 20 november 2009 @ 11:47:47 #135
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_74880565
Gister btw.

Ik had een carepackage. daarna gelijk een kill dus liet mn carepackage ff links liggen. dus mn 5de kill kreeg in een predator missle waar ik 3kills mee maakte. (krijg dus een airstrike&chopper) dus ik call gelijk mn chopper in.

Maarrrr.... die kwam niet. WTF is dat? mag je niet meer dan 3 streak rewards hebben ofzo? carepackage kwam echter wel en mn airstrike ook. Klopt dit of is dat gewoon een bug ofzo?
  vrijdag 20 november 2009 @ 11:47:52 #136
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_74880567
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:19 schreef Sala-adin het volgende:
Ik speel MP trouwens bijna niet meer, fuckin campers overal
True!

Op de PS3 kan je het best dan m. team deathmatch spelen, die is het best te doen dan
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 20 november 2009 @ 11:48:58 #137
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_74880601
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:46 schreef Thrilled het volgende:
Kan iemand in apentaal uitleggen hoe prestige enzo werkt? Ik ben cod noob en weet van niks zeg maar
zodra je level70 bent kan je kiezen om overnieuw te beginnen. Alleen krijg je dan een extraatje enzo.
pi_74880678
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:46 schreef Thrilled het volgende:
Dan wordt je weer lvl1, dus al je unlockte wapens, perks etc. gaan weg, wat niet weg gaat is bijv je clan tags, titles, en je emblems.
En dan krijg je van die geile medailles als rank. Ik vind het altijd wel leuk hoor, geeft voor mij een beetje replay waarde aan t spel
pi_74880694
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:48 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

zodra je level70 bent kan je kiezen om overnieuw te beginnen. Alleen krijg je dan een extraatje enzo.
Extraatje? Bij cod4 kreeg je niets. Bij cod5 kreeg je een extra custom class, dat vond ik opzich wel een goede beloning. Wat krijg je dan bij mw2?
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:00:20 #140
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_74880895
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:52 schreef Agiath het volgende:

[..]

Extraatje? Bij cod4 kreeg je niets. Bij cod5 kreeg je een extra custom class, dat vond ik opzich wel een goede beloning. Wat krijg je dan bij mw2?
Extra killstreak. 4 ipv 3. Maar dit is geloof ik niet bevestigd.
pi_74880942
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:00 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

Extra killstreak. 4 ipv 3. Maar dit is geloof ik niet bevestigd.
Ik heb thuis die gameguide, zal t vanavond even opzoeken. Extra streak lijkt me te overpowered.
pi_74881188
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:52 schreef Agiath het volgende:

[..]

Volgens mij krijg je een extra killstreak en 10 custom classes, joepie
pi_74881484
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 03:56 schreef Silver_Shark het volgende:
Ik heb hetzelfde en het ik kom ook regelmatig wat kills tekort. Gewoon blijven proberen en op een gegeven moment lukt het wel
pi_74883309
Als je door prestige echt 10 custom classes krijgt ga ik het meteen doen, dat zou echt enorm handig zijn zeg
pi_74883658
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:09 schreef Shoombak het volgende:

[..]

Volgens mij krijg je een extra killstreak en 10 custom classes, joepie
Extra killstreaks zou wel lame zijn. Dan heb je binnen no time die nuke.
pi_74884199
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:24 schreef intraxz het volgende:

[..]

Extra killstreaks zou wel lame zijn. Dan heb je binnen no time die nuke.
Het zijn dus alleen 10 custom classes, en geen extra killstreak.

[ Bericht 17% gewijzigd door Shoombak op 20-11-2009 13:48:59 ]
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:16:43 #147
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_74885303
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:39 schreef Shoombak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm das wel zuur. 4rewards zou wel relaxt zijn. 3 is net te weinig vind ik.
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:49:00 #148
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74886228
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:16 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

Hmm das wel zuur. 4rewards zou wel relaxt zijn. 3 is net te weinig vind ik.
Nog meer kill streaks vind 3all te veel:P
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:53:10 #149
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_74886371
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:39 schreef Shoombak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krijg je meteen 10 custom classes na de eerste keer prestige? Of is het net zoals bij WAW dat je na 1 keer prestige, 1 custom class erbij krijgt?
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:12:44 #150
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_74886952
Bij prestige 1, 3, 5, 7, en 9 krijg je een slot. Of je hem dan krijgt zodra je aan prestige 1 begint, of als je prestige 1 gedaan hebt, weet ik niet.
It's okay to be white
pi_74887514
Zijn hier al zoveel mensen inmiddels level 70 geweest en prestige gaan doen dan?

Wtf hebben julie geen school / werk / leven?
pi_74889005
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:35 schreef Agiath het volgende:
Prestige

Prestige is geniaal, daardoor blijf je gewoon spelen, als je eenmaal bij level 70 ben wordt het maar saai, niets meer om te unlocken enzo
Genoeg challenges dacht ik zo die je ook kunt volmaken
pi_74889156
Kan je aan iemand ook zien dat hij aan prestige is begonnen? Of zijn het vaak gewoon de mensen met rank 5 ofzo die dan 40:2 gescoord hebben
pi_74889465
Mensen met een Prestige hebben een speciale Prestige medaille. Voor elke prestige is een aparte medaille, 9 stuks in totaal.
pi_74890775
De enige echt noemenswaardige verschil van Prestige is dus de extra slot en de medaille? Dan laat ik hem lekker links liggen.
pi_74891150
Ik laat die prestige denk ik ook maar links liggen, ik kom toch nooit bij de laatste prestige
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:37:51 #157
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_74891334
Dit is inderdaad wel een bummer ja.
Nu begin ik ook te twijfelen over de prestige mode.

Ze moeten daar gewoon een dikkere beloning aan hangen nu doe je het voor een fukking extra slot gebruik er toch niet meer dan 3 ofzo.
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:56:02 #158
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74891768
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:20 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Genoeg challenges dacht ik zo die je ook kunt volmaken

Daar kan je ook 2weken mee en dan is het voorbij k was bij world at war lvl 65 en vanaf dat vond ik er geen flikker meer aan er ook mee gekapt gelijk
pi_74892115
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:37 schreef _GdR_ het volgende:
Dit is inderdaad wel een bummer ja.
Nu begin ik ook te twijfelen over de prestige mode.

Ze moeten daar gewoon een dikkere beloning aan hangen nu doe je het voor een fukking extra slot gebruik er toch niet meer dan 3 ofzo.
In de eerste Modern Warfare kreeg je er niet eens een extra slot voor en toch deed vrijwel iedereen het Na een tijdje wordt het gewoon saai als er niks meer te unlocken is en dan ga je al snel prestige.
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:20:27 #160
171357 Rikketik
pi_74894170
Waarom is iedereen toch zo positief over de FAL? Heb hem nu dan intensief gebruikt, maar ik schiet nog geen deuk in een pakje boter joh.
pi_74894255
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:20 schreef Rikketik het volgende:
Waarom is iedereen toch zo positief over de FAL? Heb hem nu dan intensief gebruikt, maar ik schiet nog geen deuk in een pakje boter joh.
Misschien omdat je geen red dot sight hebt of gewoon niet kan richten
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:26:24 #162
171357 Rikketik
pi_74894375
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:23 schreef intraxz het volgende:

[..]

Ik had net nog dat ik drie à vier kogels op de borst moest lossen om een tegenstander neer te krijgen. Close range nog wel. Met Stopping Power!
pi_74894657
Dan kan je niet richten, met stopping power is het gewoon 2 schoten. Op de lange afstand wil het nog wel eens 3 zijn. Maar als je er inderdaad geen red dot of andere scope op hebt dan is ie mega kut, want dat metalen richt geval blokkeert je zicht te veel. Ook moet je er geen silencer op doen, dan wordt ie gewoon slecht.
pi_74895108
Iemand die glitch waarmee je bij Derail uit de map kan al uitgeprobeerd?
pi_74896576
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:23 schreef intraxz het volgende:

[..]

zonder red dot kan ik ook niet aimen
pi_74897439
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand die glitch waarmee je bij Derail uit de map kan al uitgeprobeerd?
glitches zijn kut, winnen zonder campen en glitches met teamplay
  vrijdag 20 november 2009 @ 21:50:10 #167
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_74897937
Net free-for-all eens geprobeerd, dat gaat echt nergens over Een grote willekeurige schietkast.

1-on-1 is ook weinig aan Negen van de tien tegenstander gaat ergens in een hoekje liggen tot je eens langskomt. De meeste matches eindigen in 2-0 ofzo. Wat een tijdverspilling. Geef mij maar team based gamemodes
Ook geen sig dus
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:01:04 #168
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_74898362
http://www.gamespot.com/ps3/action/modernwarfare2/show_msgs.php?topic_id=m-1-52315527&pid=951943

Best wel een complete lijst met wat je moet doen voor signs

Skeet shooter krijg je dus door een vijand neer te schieten die in de lucht is.
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:05:18 #169
171357 Rikketik
pi_74898523
Grassy Knoll - Get the Grassy Knoll accolade (most time spent prone)

Dit klopt dus al niet. Ik heb die verdomde accolade nu 22 keer verdiend en ik heb de title nog steeds niet.
pi_74900662
Klopt het dat het spel niet op Marketplace te krijgen is?
pi_74901995
Gaat steeds beter online, eindig nu bijna altijd bovenin.

Maar heb soms slechte games ertussen jonge, niet te geloven.
Net ook, stond op gegeven moment 0-11.
Heb het nog kunnen 'redden' tot 7-17.
pi_74902126
Soms ga ik ook vaak achter elkaar dood omdat ik telkens op dezelfde plek spawn. Dan zie ik mezelf gewoon spawnen op de killcam..
  zaterdag 21 november 2009 @ 02:54:43 #173
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_74905150
K/D Ratio van 1.61 nu
HC TDM is alleen maar campen, HC SD is wel leuk, 1 hit en je bent meestal gelijk dood maar wel spannend
  zaterdag 21 november 2009 @ 03:10:10 #174
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_74905223
Net potje 55 kills 4 deaths.
NO CAMPING
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_74905629
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:05 schreef Rikketik het volgende:
Grassy Knoll - Get the Grassy Knoll accolade (most time spent prone)

Dit klopt dus al niet. Ik heb die verdomde accolade nu 22 keer verdiend en ik heb de title nog steeds niet.
ik heb hem wel, maar kan best zijn dat je 25 keer moet ofzo hoor!
Kan straks ff kijken in me lijstje, maar ik dacht dat het iets met snipen te maken had!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 21 november 2009 @ 08:40:45 #176
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_74905718
Hoe kan het toch elke keer dat mensen de leaderbords op de xbox kunnen hacken ?
Er staat iemand boven aan met een streak van 639 ?!
Remember there's a big difference between kneeling down and bending over.
pi_74905977
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 08:40 schreef Captain_Zappa het volgende:
Hoe kan het toch elke keer dat mensen de leaderbords op de xbox kunnen hacken ?
Er staat iemand boven aan met een streak van 639 ?!
Haha tja, er was ook 1tje met heel weinig deaths maar wel veel kills,
staat in ze bio dat ie niks heeft gedaan en dat het aan het spel ligt

En ms maar zeiken op modded consoles, maar dit kunnen ze niet oplossen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  zaterdag 21 november 2009 @ 09:20:53 #178
271500 Captain_Zappa
Coffee and Cigarettes
pi_74905995
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 09:18 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Haha tja, er was ook 1tje met heel weinig deaths maar wel veel kills,
staat in ze bio dat ie niks heeft gedaan en dat het aan het spel ligt

En ms maar zeiken op modded consoles, maar dit kunnen ze niet oplossen
Ja vet vaag ook een gast met 99 procent hit precentage :S
Remember there's a big difference between kneeling down and bending over.
  zaterdag 21 november 2009 @ 21:47:46 #179
171357 Rikketik
pi_74907295
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 08:03 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

ik heb hem wel, maar kan best zijn dat je 25 keer moet ofzo hoor!
Kan straks ff kijken in me lijstje, maar ik dacht dat het iets met snipen te maken had!
Ik heb 'm ondertussen al, het had uiteindelijk maar weinig met die accolade te maken. Als je Gillie in the Mist I voltooit (vijftig one hit kills met een sniper) dan krijg je hem.
pi_74908493
eindelijk mijn favoriete M15A4 vrijgespeeld (lvl40).. heerlijk ding!
pi_74908667
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:19 schreef Retarded het volgende:
eindelijk mijn favoriete M15A4 vrijgespeeld (lvl40).. heerlijk ding!
Ik begin deze avond ook. Holographic sight erop en knallen maar
pi_74909263
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 21:47 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ik heb 'm ondertussen al, het had uiteindelijk maar weinig met die accolade te maken. Als je Gillie in the Mist I voltooit (vijftig one hit kills met een sniper) dan krijg je hem.
dat zei ik dus!

http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns#Galleries

zitten een paar mooie tussen !
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:43:33 #183
171357 Rikketik
pi_74909318
Ja, daar had ik uiteindelijk ook uitgevonden hoe ik hem moest halen. Dat lijstje van gamespot klopt in elk geval voor geen meter.
pi_74911041
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:20 schreef Rikketik het volgende:
FAL met Holographic Sight

Gister nieuwe killstreak gehaald, 25 , jammer dat ik toen geen nuke had gekozen haha .

En nu eindelijk last stand en de m16 unlocked
pi_74911205
1000/1000 gamerscore binnen

Nu is het non-stop multiplayeren
ACR is trouwens wel tering goed
  zondag 22 november 2009 @ 17:47:03 #186
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_74912580
quote:
Op zondag 22 november 2009 17:15 schreef Shadeauw het volgende:

ACR is alleen niet echt goed in damage.... daarom nog nie gebruikt. maar is ie wel 1shot kill op hardcore?
pi_74912625
quote:
Op zondag 22 november 2009 17:15 schreef Shadeauw het volgende:

Gratz, erg netjes.

Ik word helemaal ziek van die bloedspatten die je krijgt te zien als je geraakt word, hoezo "Realistisch" ?
pi_74912638
quote:
Op zondag 22 november 2009 17:47 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

ACR is alleen niet echt goed in damage.... daarom nog nie gebruikt. maar is ie wel 1shot kill op hardcore?
Geen idee, ik speel geen hardcore En damage valt best mee, heb mensen snel genoeg neer hoor.
  zondag 22 november 2009 @ 18:14:18 #189
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_74912976
Dan toch maar is proberen, zit nu veel met scar ( mooiste wapen qua uiterlijk ) en de vertrouwde m16.
pi_74912993
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 03:10 schreef KneusTeun het volgende:
Net potje 55 kills 4 deaths.
NO CAMPING

ik vroeg nog waar zit je dan?

ps, Fok is echt lekker snel

[ Bericht 0% gewijzigd door Sharpdressedman op 22-11-2009 18:36:17 ]
pi_74914751
Zo level 21, 1 bling perk aub
pi_74914896
Net de M16 geunlocked, die is toch wel een heel stuk minder dan in de eerste Modern Warfare...daar was iemand eigenlijk standaard dood als je hem met één burst raakte, hier lijkt het daar niet op. Blijf wel bij de FAL, wat een topwapen is dat
pi_74918170
10 kills without a killstreak attached! Die gaan we straks ff fixen!
  zondag 22 november 2009 @ 20:42:42 #194
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_74918321
Dan krijg je mario! toch?
pi_74918676
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:42 schreef KneusTeun het volgende:
Dan krijg je mario! toch?
hij lijkt er op ja, maar het is wel iemand van CoD hoor !
pi_74919700
Waar kan je vinden wat je moet doen om zo'n callsign te halen?
pi_74919841
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:06 schreef Trystar het volgende:
topic doorlezen
pi_74919847
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:06 schreef Trystar het volgende:
http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns
pi_74920002
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:08 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

topic doorlezen
quote:
Thanks
pi_74922240
Er zit ook een glitch in level Afghan, je kan op 1 of andere manier in een rots waar niemand je ziet en jij wel iedereen die langs komt.
pi_74922480
Vanmiddag in een random match met een paar vrienden en wat random Amerikanen. Beetje trashtalken etc. en een zo'n gast stuurt een picture message naar iemand uit me friendslist.
Hij met een capture card die foto capturen, en nou ja. Kijk maar:

pi_74923725
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:55 schreef Shadeauw het volgende:
Vanmiddag in een random match met een paar vrienden en wat random Amerikanen. Beetje trashtalken etc. en een zo'n gast stuurt een picture message naar iemand uit me friendslist.

pi_74924076
Vanmiddag kill streak van 21
pi_74925023
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:23 schreef SoldMayor het volgende:
Vanmiddag kill streak van 21
Goed voor elkaar man

Wat had je gekozen?
  zondag 22 november 2009 @ 23:04:24 #205
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_74925869
quote:

Agayla!!!!!
pi_74926662
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:04 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Agayla!!!!!
pi_74926681
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:04 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Agayla!!!!!

edit dubbel
pi_74927229
Ik heb nog een oude tv waar ik PS3 op speel en gisteren langs een maatje die een 108 cm LCD heeft. Jezus man..daar zie je je tegenstander een stuk beter op.
Dat is echt een nadeel, wel minder helaas

Het overschakelen van muis schieten naar controller schieten is overigens naar mijn gevoel wel onder controle, ging sneller dan ik had verwacht.

FAMAS heb ik bijna alles (behalve shotgun en extended mags) vind het een beetje sneu die grenade launcher..maar ga hem toch nog uitspelen.
Ben nu bezig met de TAR..lekker wapen zeg..ben nu level 23
Hell To The Liars
pi_74927245
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:40 schreef Droopie het volgende:
Ik heb nog een oude tv waar ik PS3 op speel en gisteren langs een maatje die een 108 cm LCD heeft. Jezus man..daar zie je je tegenstander een stuk beter op.
Ken het gevoel, heel erg balen idd
  zondag 22 november 2009 @ 23:43:16 #210
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_74927325
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:40 schreef Droopie het volgende:
Dat is echt een nadeel, wel minder helaas

Het overschakelen van muis schieten naar controller schieten is overigens naar mijn gevoel wel onder controle, ging sneller dan ik had verwacht.

FAMAS heb ik bijna alles (behalve shotgun en extended mags) vind het een beetje sneu die grenade launcher..maar ga hem toch nog uitspelen.
Ben nu bezig met de TAR..lekker wapen zeg..ben nu level 23
Het fijnst speelt nog steeds een computer scherm.
Ik weet niet of dat met refresh rate te maken heeft ofzo, maar de meeste die ik ken spelen liever op hun tft dan hun plasma of lcd.
pi_74927766
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:43 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Goed voor elkaar man

Wat had je gekozen?
M16 + stopping power dus 1 keer raak is meteen dood.
en toen had ik dus na 7 kills en harrier en die maakte ongeveer 8 kills voor mij.
Ik had ook nog mijn package daar zat een missile in daardoor had ik 2 kills en daarna had ik nog 4 gewoon neergeknald
pi_74928359
Zo heb het weer even gehad, ben nu level 38
  maandag 23 november 2009 @ 01:04:54 #213
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_74929053
Oef oef vandaag weer multiplayer gespeeld, en zelfs een aantal keer een positieve kill/death ratio. Het lijkt wel of ik beter word.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_74929211
Tip: http://static-cache.ipodtouchfans.com/imgcache/26883.png

Heb deze besteld, hij komt deze week binnen, ben benieuwd of het een beetje lekker werkt. Twijfel een beetje, zit nu altijd te chillen op de bank. Heb verder bijna alles van de SCAR gehaald alleen nog de extra magazijnen. Moet nog 15 kills met de FMJ Dan heb ik gelukkig niet meer de perk nodig met voor extra munitie.
  maandag 23 november 2009 @ 01:33:49 #215
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_74929429
quote:
Op maandag 23 november 2009 01:16 schreef versteegrob het volgende:
Tip: http://static-cache.ipodtouchfans.com/imgcache/26883.png

Heb deze besteld, hij komt deze week binnen, ben benieuwd of het een beetje lekker werkt. Twijfel een beetje, zit nu altijd te chillen op de bank. Heb verder bijna alles van de SCAR gehaald alleen nog de extra magazijnen. Moet nog 15 kills met de FMJ Dan heb ik gelukkig niet meer de perk nodig met voor extra munitie.
Muis voor de PS3?

Link van de webshop ?
  maandag 23 november 2009 @ 01:40:10 #216
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_74929488
quote:
Op maandag 23 november 2009 01:33 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Muis voor de PS3?

Link van de webshop ?
http://www.wehkamp.nl/gam(...)/C13_J09_J46_179480/

Draadloos en hier een review:

Met dat zou je iedereen echt pwnen
pi_74929535
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:43 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat met refresh rate te maken heeft ofzo, maar de meeste die ik ken spelen liever op hun tft dan hun plasma of lcd.
heb idd ook een hele tijd cod4 op me pc schermpje gedaan, alleen dan ga ik er veels te dicht opzitten

Blijf liever op me 107cm dan naar me 19inch pc schermpje!
pi_74930824
quote:
Op maandag 23 november 2009 01:40 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

http://www.wehkamp.nl/gam(...)/C13_J09_J46_179480/

Draadloos en hier een review:

Met dat zou je iedereen echt pwnen
Dat is geen echte review, dat is gewoon reclame (zie de naam van degene die het heeft gepost).
Wat me opviel na wat gegoogle was dat de bedrade versie een stuk beter schijnt te werken dan de draadloze.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  maandag 23 november 2009 @ 07:42:49 #219
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_74930842
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:43 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik speel het ook op een pc monitor, maar dat is deels ook door ruimtegebrek
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  maandag 23 november 2009 @ 07:55:08 #220
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_74930894
quote:

Priceless!
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_74931121
quote:
Op maandag 23 november 2009 07:36 schreef Griebus het volgende:

[..]

Dat is geen echte review, dat is gewoon reclame (zie de naam van degene die het heeft gepost).
Wat me opviel na wat gegoogle was dat de bedrade versie een stuk beter schijnt te werken dan de draadloze.
Lekker zijn jullie, ik postte een maand geleden exact hetzelfde ding te koop aan maar dan de bedraadde, en niemand die het zag, en nu is ineens iedereen geïnteresseerd, ik heb mijne ook nog te koop trouwens
pi_74931123
Ik gebruik nu de M16 met de ACOG Scope en Stopping Power

Wel ff wennen dat je steeds je trigger knop moet blijven indrukken om achter elkaar te vuren maar vind em echt heerlijk
  maandag 23 november 2009 @ 08:31:47 #223
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_74931165
quote:
Op maandag 23 november 2009 08:27 schreef Parvus het volgende:

Wel ff wennen dat je steeds je trigger knop moet blijven indrukken om achter elkaar te vuren maar vind em echt heerljik
Hij is erg steady en doet daarnaast geweldige damage! Ik kan er overigens zelf niks mee
(ik kan er sowieso niks van maar dat drukt de pret nauwelijks )
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_74931236
quote:
Op maandag 23 november 2009 08:31 schreef jackson het volgende:

[..]

Hij is erg steady en doet daarnaast geweldige damage! Ik kan er overigens zelf niks mee
(ik kan er sowieso niks van maar dat drukt de pret nauwelijks )
Ja precies, in het begin vooral gekozen omdat ie steady is ja.
Ben ook echt benieuwd naar de Kalashnikov (unlocked @ lvl 70 geloof ik), iemand ervaring mee al?
pi_74932365
Zo dan, inmiddels lvl 15 online, met een k/d ratio van 0.36 ofzo.

Echt niet normaal hoevaak ik dood ga, maar dat zal ongetwijfeld ook komen omdat ik alleen maar Ground War speel en daar veel mensen rondlopen.

Favoriete wapen is de L86 LSW met Red Dot, heerlijk maaien met dat ding.
pi_74932768
Hebben er al mensen de extra magazijnen gehaald voor een bepaald wapen ? Je moet dmv FML bullet 20 mensen killen, pffff wat duurt dat lang zeg. Zit nu gelukkig op 28/40 voor de SCAR
pi_74932784
quote:
Op maandag 23 november 2009 08:27 schreef Parvus het volgende:

Wel ff wennen dat je steeds je trigger knop moet blijven indrukken om achter elkaar te vuren maar vind em echt heerlijk
De ACOG is zo kut in CoD6, in de oude was die prima maar nu, bleh !
pi_74932795
quote:
Op maandag 23 november 2009 08:27 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Lekker zijn jullie, ik postte een maand geleden exact hetzelfde ding te koop aan maar dan de bedraadde, en niemand die het zag, en nu is ineens iedereen geïnteresseerd, ik heb mijne ook nog te koop trouwens
Waarom te koop? Die van mij is al ruim 10 dagen onderweg uit de VS en ligt nu al 6 dagen bij de Douane, pffff
pi_74932835
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:17 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Ja ik gebruik eigenlijk ook liever de Holographic, maar had die ACOG nodig om FMJ te unlocken ofzo. Heb het idee dat het 'mikken' met die scope langzamer gaat ofzo
pi_74932965
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:20 schreef Parvus het volgende:

[..]

Ja ik gebruik eigenlijk ook liever de Holographic, maar had die ACOG nodig om FMJ te unlocken ofzo. Heb het idee dat het 'mikken' met die scope langzamer gaat ofzo
zit er verschil in die holo en red dot?
Wtf m16 gewoon trigger inhouden?
pi_74933104
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:26 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wtf m16 gewoon trigger inhouden?
Weet het verschil niet echt, volgens mij zoom je iets meer in bij Holographic.
En trigger inhouden werkt niet
  maandag 23 november 2009 @ 10:34:32 #232
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_74933153
quote:
Op maandag 23 november 2009 09:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo dan, inmiddels lvl 15 online, met een k/d ratio van 0.36 ofzo.
Jij maakt mijn dag weer goed....

-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 23 november 2009 @ 10:35:36 #233
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_74933176
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:26 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Holographic sights and red dot sights are highly similar, however, holographic sights such as the 512.A65/1 use holograms, hence the name. Holographic sights use a laser, which is reflected off multiple adjustable mirrors, and through to the user's eye. One downside of such technology is batteries. Because holographic sights rely on lasers to function, and not LEDs, it takes more battery power to operate, however modern updates to these devices provide for very long battery life cycles.

These sights have become popular due to the nature of the sight aperture. When looking through the sight, the reticule appears to be projected 30-40 feet in front of the shooter. The HWS and "high end" Red-Dot sights are "Parallax Free" optical devices, this means that the exact position of the user's head/eye(s) relative to the optic device does not effect the accuracy of the reticule with respect to the bullet's point of impact. In addition, the EOTech HWS series works despite damage being done to the glass "lens" or obscurement of the "lens" by mud/blood etc, as long as some portion of the glass can be seen through the reticule can still be seen and its accuracy is not reduced. This is in contrast to "rifle scopes" where damage to the glass or obscurement by foreign material can render the optic useless.

Both Red-Dots and HWS sight systems are often used in Close Quarters Battle (CQB) conditions with both of the shooter's eyes open. In this usage, the human brain integrates the holographic image or red dot seen by one eye with the scene viewed by the other eye creating a wide angle sight picture with excellent peripheral vision as well as a pinpoint accurate reticule super-imposed on the image.

In the field, both HWS and Red-Dots are often augmented with image magnification add-ons. These optional add-on devices are often deployed as a secondary optic device positioned directly behind the main optic in a "Flip to Side" configuration where the magnifier can be "flipped out of the way" for non magnified use.

Newer HWS models have introduced "Ballistic Reticules" which contain additional aiming dots that correspond to aim points for different distances to compensate for "bullet drop" at farther ranges.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_74933361
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:34 schreef jackson het volgende:

[..]

Jij maakt mijn dag weer goed....

Er zijn altijd nog slechtere spelers dan jijzelf.
  maandag 23 november 2009 @ 11:25:45 #235
171357 Rikketik
pi_74934412
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:17 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Die is fijn, joh. Iets kleiner dan die red dot en holographic scopes, maar je kunt er verschrikkelijk nauwkeurig mee schieten.

Ik heb trouwens gisteren thermal vrijgespeeld voor m'n sniper. Puur genieten. Bling perk erbij voor de FMJ en niemand is veilig meer voor je.
pi_74935407
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:25 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Die is fijn, joh. Iets kleiner dan die red dot en holographic scopes, maar je kunt er verschrikkelijk nauwkeurig mee schieten.

Ik heb trouwens gisteren thermal vrijgespeeld voor m'n sniper. Puur genieten. Bling perk erbij voor de FMJ en niemand is veilig meer voor je.
behalve de mensen die coold blooded aan hebben
pi_74935988
Van het weekend weer een lekker rondje gehad.
27 1 0, nee geen camp!
2 nadelen, 1 zoals je aan de kills kan zien geen nuke.
en 2 ik was niet thuis, was een vriend aan het helpen beetje hogere rank te krijgen zodat hij ook wat wapens heeft.
kutzooi, the show heb ik nog niet, en deze killstreak is hoger dan die van mezelf
pi_74936377
Die extra magazijnen zijn kut, pffffffff. Dacht dat ik hierdoor geen perk meer nodig had voor munitie, wel dus.
pi_74936566
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:30 schreef biertank het volgende:
Van het weekend weer een lekker rondje gehad.
27 1 0, nee geen camp!
2 nadelen, 1 zoals je aan de kills kan zien geen nuke.
en 2 ik was niet thuis, was een vriend aan het helpen beetje hogere rank te krijgen zodat hij ook wat wapens heeft.
kutzooi, the show heb ik nog niet, en deze killstreak is hoger dan die van mezelf
Dus eigenlijk speelde je tegen noobs met een lage rank?
pi_74936598
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:51 schreef intraxz het volgende:

[..]

Ja, want hoge ranks zijn sowieso 1337 ?
pi_74936739
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja, want hoge ranks zijn sowieso 1337 ?
Nee. Lage ranks zijn meestal wel prut.
pi_74936936
Welke kiezen jullie de Stinger of de Javelin ?
Het viel mij op dat je met de Javelin geen AC-130 uit de lucht kan knallen.
  maandag 23 november 2009 @ 13:44:33 #243
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_74937358
Nieman speelt met de vector zeker? Ik ben volgens mij de enige. Dat ding is een fukking bazen wapen. Heb er nu ook bijna 1000 kills mee (best ziek. duizend. )

gister kreeg ik ook allemaal challenges 33000 punten in 1 potje
750 kills / zoveel headshots / zoveel kills met noobtube etc.

En stealthbomber ftw! dat ding ziet er zo vet uit. Maatja van me had gister heel t team met 1 stealth. gewoon 6 kills in 1 keer
pi_74937457
quote:
Op maandag 23 november 2009 13:28 schreef versteegrob het volgende:
Dat is me met een stinger ook nog niet gelukt
pi_74937463
Ik ben net overgestapt van mijn stealth class (silenced smg etc wat net een peashooter was) naar een AR. Ik had wel is de FAMAS en m16 gebruikt maar vond het niet zo lekker spelen maar nu gebruik ik de m4 en ik heb een veel betere score
  maandag 23 november 2009 @ 13:48:54 #246
171357 Rikketik
pi_74937477
quote:
Op maandag 23 november 2009 13:28 schreef versteegrob het volgende:
Is met een Stinger ook moeilijk, omdat je steeds die flares tegenkomt. Een Javelin heeft wel als voordeel dat het ook op de grond kan locken, waardoor je ook infantry kan bestoken met raketten. Dat lukt met de Stinger niet.
pi_74937983
Ik vergeet wel eens dat ik in een van mn custom classes een stinger als secondary heb, 1vs1, low ammo, switch ik naar secondary, boem dood
pi_74938293
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:51 schreef intraxz het volgende:

[..]

Lol dat valt wel mee hij is maar 10 ranks lager als mij.
Had sowieso twee tegenstanders die al prestege hadden gedaan.
quote:
Op maandag 23 november 2009 14:07 schreef Shoombak het volgende:
Ik vergeet wel eens dat ik in een van mn custom classes een stinger als secondary heb, 1vs1, low ammo, switch ik naar secondary, boem dood
Gelukkig ben niet de enige
pi_74938804
39, in 21 uur en 11 minuten.
  maandag 23 november 2009 @ 15:53:45 #250
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74939363
Je rank offline is anders dan je rank online toch?
Want ik ben 42 offline ofzo door wat spelen met vrienden (en oefenen ), om dan weer als lvl 1 te beginnen online lijkt me echt kut .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_74942193
Ik wilde bijna de hoop opgeven voor de emergency airdrop, omdat ik steeds UAV en ammo kreeg, tot ik vandaag gewoon 2 AC130's 1 sentry gun en een predator missile kreeg! Ik wist niet hoe snel ik naar die dozen moest rennen
  maandag 23 november 2009 @ 17:47:02 #252
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_74943136
Mensen zijn inderdaad altijd maximaal gierig zodra iemand een emerency airdrop heeft.
Zie je gelijk heel je team bij de dropzone staan wachten
pi_74943207
mijn world rank is momenteel 3.456.765

fantastisch toch !!
pi_74943319
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:49 schreef twenty2seven het volgende:
mijn world rank is momenteel 3.456.765

fantastisch toch !!
Mijne 1.368.136
  maandag 23 november 2009 @ 18:47:57 #255
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_74944120
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:47 schreef _GdR_ het volgende:
Mensen zijn inderdaad altijd maximaal gierig zodra iemand een emerency airdrop heeft.
Zie je gelijk heel je team bij de dropzone staan wachten
Dat is mooi bij hardcore, want dan maai ik ze allemaal neer moeten die lui ook maar kills maken.
pi_74944800
Die emergency drops kan je makkelijk allemaal pakken voordat iemand er ook maar eentje kan jatten...
pi_74944912
quote:
Op maandag 23 november 2009 18:47 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Dat is mooi bij hardcore, want dan maai ik ze allemaal neer moeten die lui ook maar kills maken.
Dat valt me de laatste tijd ook steeds meer op, laat je zelf een care package komen, wordt je neergeknalt en pakt diegene jouw package.
  maandag 23 november 2009 @ 19:18:20 #258
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_74945173
Man ik wordt zo ziek van die gierige noobs die je care packages jatten, is me al drie keer gebuert gister
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_74945298
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:18 schreef MPC60 het volgende:
Man ik wordt zo ziek van die gierige noobs die je care packages jatten, is me al drie keer gebuert gister
En jij noemt hun noobs? Zorg dan gewoon dat je ze neerknalt. noob
  maandag 23 november 2009 @ 19:22:21 #260
171357 Rikketik
pi_74945331
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:18 schreef MPC60 het volgende:
Ze doen het ook gewoon als ze je de flare zien gooien en je blijft staan wachten. Alsof ze dan nog vinden dat degene die er het snelst bij is, hem het meest verdient. Flikker gewoon op zeg, je ziet toch dat hij van mij is?
  maandag 23 november 2009 @ 19:25:43 #261
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_74945456
Ik heb het over team maten in core tdm, wat ik doe als ik zon ding gooi is dat ik echt een achteraf plek zoek, daar dat ding drop, dan zonal defense toepas tot hij dropt en dan ren ik voor dat ding.... ondertussen staat er dan idd een noob uit mijn team allang bij dat ding en heeft em net voor ik die drop aan tik.

Ach ja weet je wat je hier van krijgt, asociale online play, ik laat die dingen dus ook niet meer voor iemand liggen en zodra er 1 voor mn neus dropt is hij voor mij.
  maandag 23 november 2009 @ 19:29:06 #262
171357 Rikketik
pi_74945566
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:21 schreef delano.888 het volgende:

[..]

In sommige modes staat friendly fire uit, gekkie.
pi_74945639
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:29 schreef Rikketik het volgende:

[..]

In sommige modes staat friendly fire uit, gekkie.
In dat geval moet je niet zeiken, als je team wint dankzij jou streak win jij ook, gekkie.

In ffa mag je klagen, maar die moet je dan ook gewoon neerknallen.
  maandag 23 november 2009 @ 19:37:29 #264
171357 Rikketik
pi_74945860
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:31 schreef delano.888 het volgende:

[..]

In dat geval moet je niet zeiken, als je team wint dankzij jou streak win jij ook, gekkie.

In ffa mag je klagen, maar die moet je dan ook gewoon neerknallen.
Waarom mag ik niet zeiken dan? 't Is mijn killstreak en dan gaat een ander aan de haal met je sentry waarmee hij weer tig lui neermaait. Het is dus eigenlijk gewoon een manier van killstealen. En dat is not done, ook niet als je bij elkaar in het team zit.
  maandag 23 november 2009 @ 20:07:37 #265
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_74946987
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:37 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Waarom mag ik niet zeiken dan? 't Is mijn killstreak en dan gaat een ander aan de haal met je sentry waarmee hij weer tig lui neermaait. Het is dus eigenlijk gewoon een manier van killstealen. En dat is not done, ook niet als je bij elkaar in het team zit.
Eindelijk iemand die mij begrijpt
pi_74947068
Ik heb de hele tijd 3 bars verbinding en ik kan downloaden met 5 mb/s hoe komt dit? ik heb bij NAT:Moderate staan. Als ik 4 bars heb dan is het een wereld van verschil

Edit:Nat open gezet en nu is de lag weg

[ Bericht 30% gewijzigd door Personan op 23-11-2009 20:25:22 ]
pi_74948424
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:09 schreef Personan het volgende:
Ik heb de hele tijd 3 bars verbinding en ik kan downloaden met 5 mb/s hoe komt dit? ik heb bij NAT:Moderate staan. Als ik 4 bars heb dan is het een wereld van verschil

Zet je de xbox 360 in de DMZ
pi_74948434
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:09 schreef Personan het volgende:

Helemaal open?
pi_74949701
Singleplayer uitgespeeld! Net even anderhalf uur Free for All gedaan. Level 5...
pi_74950554
Ik geloof dat de bedoeling van die airdrops ook wel een beetje is dat je ze kan sharen
  maandag 23 november 2009 @ 22:03:13 #271
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_74950959
Hmm.. op zich beter dan ik dacht.
Kill/death ratio naar 0.70 gegaan.
pi_74951222
Ik heb 1.2... wat me nog tegenvalt. In Modern Warfare 1 had ik een k/d ratio van ~1.45 over tienduizenden kills. Nu word ik echt véél harder geowned aan alle kanten
pi_74952221
K/D zegt niks. Mensen die domination spelen zullen een veel hogere k/d hebben dan iemand die TDM speelt
pi_74952275
Echt he, ze hadden toch gezegd dat je bij mensen van ongeveer het zelfde level zou worden ingedeeld in MW2? Ik ben nu level 15, en zit alleen maar bij prestige 1,2 of 3 a level 40+
pi_74952427
Whaha ik zit met fifaaaaaaaaaaaa in een server:

1e potje:

2e potje

Zag je het ook fifaaaaaaaaaa, ik ben die met LOST als tag?
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  maandag 23 november 2009 @ 23:01:17 #276
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_74953476
Sjezus... had ik net een foto gemaakt, komt hij aan met k/d van 27/7 en 24/6
Dan schaam ik me voor mijn 15/9
pi_74953762
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
Sjezus... had ik net een foto gemaakt, komt hij aan met k/d van 27/7 en 24/6
Dan schaam ik me voor mijn 15/9
Valt toch wel mee, 27/7 is niet zo bijzonder (ik post het niet om op te scheppen hoor trouwens)
Diepzinnige deepart.
  maandag 23 november 2009 @ 23:09:00 #278
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_74953819
Voor jou niet bijzonder... voor mij is het een hels karwij om daar in de buurt te komen.
pi_74954288
Ik word er zo ziek van dat steeds de tegenstander achter mij spawned of mensen die je constant volgen en doorgangen blokkeren of als je in een kut team zit die niet eens naar de UAV kijkt of als je een goeie streak hebt en je verliest als nog omdat iemand in je team 5/18 staat
  maandag 23 november 2009 @ 23:21:31 #280
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74954339
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:19 schreef Personan het volgende:
Ik word er zo ziek van dat steeds de tegenstander achter mij spawned of mensen die je constant volgen en doorgangen blokkeren of als je in een kut team zit die niet eens naar de UAV kijkt of als je een goeie streak hebt en je verliest als nog omdat iemand in je team 5/18 staat
Haha egt he! dan speel je egt goed! en dn verlies je als nog!. Ja je eigen team die dan gewoon blijven staan en als ze beschoten worden gaan ze snel aan de kant zodat jij dan dood gaat
pi_74955496
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:07 schreef deepart het volgende:

[..]

Valt toch wel mee, 27/7 is niet zo bijzonder (ik post het niet om op te scheppen hoor trouwens)
35-5 of 22-2 is mij beste potje
  maandag 23 november 2009 @ 23:55:17 #282
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_74955521
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:21 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik ga dan ook vaak naar plekken waar zelfs niemand van me eigen team staat. van die rare uithoekjes op de map. maar ach ik jat ze ook van de tegenparty niet van teammates.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_74955532
Wat ik ook zo hekel aan heb zijn kleine maps zoals scrapyard. als je iemand klaart en dan in diezelfde seconde word je van achter neergeschoten
  dinsdag 24 november 2009 @ 00:04:47 #284
171357 Rikketik
pi_74955844
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:55 schreef Personan het volgende:
Wat ik ook zo hekel aan heb zijn kleine maps zoals scrapyard. als je iemand klaart en dan in diezelfde seconde word je van achter neergeschoten
Ligt ook aan het team waarin je speelt... Soms gaat het echt geweldig, dan ga ik ergens liggen snipen en dan weet ik gewoon dat er twee of drie gasten om me heen staan die de boel in de gaten houden. Maar soms ga ik ergens liggen, zie ik twee spelers naast me staan, zoom ik in, tien seconden later zoom ik uit, merk ik dat die twee gasten het schuurtje uitgelopen zijn (en natuurlijk meteen gekilled) en wordt ik een seconde later zelf ook afgeschoten.
pi_74955856
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:54 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

35-5 of 22-2 is mij beste potje
Oef netjes, dat is echt lang geleden dat ik zo een scores heb gehaald mijn hoogste tot nu toe was 27-13.

Ben ook meer Left For Dead 2 aan het spelen, en over het algemeen speel ik nu meer voor me plezier dan vol op de energy drink alles afschieten wat beweegd.
pi_74955879
Zitten sowieso een hoop baggermaps in vind ik. Scrapyard, Underpass en nog een derde level vind ik echt waardeloos. Ik mis Pipeline en Creek uit het origineel. Hopelijk brengen ze nog eens wat oude maps uit dmv DLC of zo (samen met een aantal goede nieuwe ofcourse)...
pi_74955892
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:31 schreef Personan het volgende:
K/D zegt niks. Mensen die domination spelen zullen een veel hogere k/d hebben dan iemand die TDM speelt
hoezo? het gaat toch om de verhouding? ratio?

In aantallen misschien maar in ratio maakt het niks uit.
  dinsdag 24 november 2009 @ 00:06:55 #288
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74955912
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:55 schreef Personan het volgende:
Ik irriteer me juist aan die grotere map!. De enige die egt irritant is als je free-for-all doet is rust.. dat is te vervelend
  dinsdag 24 november 2009 @ 00:08:34 #289
171357 Rikketik
pi_74955964
Estate blijft trouwens het kutst.
  dinsdag 24 november 2009 @ 00:15:47 #290
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74956126
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 00:08 schreef Rikketik het volgende:
Estate blijft trouwens het kutst.
Die is egt kut
  dinsdag 24 november 2009 @ 00:41:21 #291
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_74956327
De kutste map, vind ik die besneeuwd. Wellicht dat ik eens een eigen server ga aanmaken, en in mijn eentje alle gaten ga verkennen. Waar de beste plekken zijn etc, wellicht pakt dat iets uit.
pi_74956400
Nou ik mag me eindelijk ook bij het groepje 69 stars scharen.

Snatch & Grab was het meest zwoegen geblazen, hands down. Echt, wat een kankermissie.
  dinsdag 24 november 2009 @ 00:47:16 #293
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74956416
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 00:45 schreef Cyberia18 het volgende:

Snatch & Grab was het meest zwoegen geblazen, hands down. Echt, wat een kankermissie.
Haha ik ben al blij met mn 24! hou het maar bij mp!
  dinsdag 24 november 2009 @ 00:55:13 #294
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_74956535
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 00:45 schreef Cyberia18 het volgende:
All good, maar kom op. Wat te denken van de kids die hier morgenvroeg hier weer komen?
Laten we wel bij MW2 blijven, en niet meteen sexuele posts gaan droppen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74956724
karachi vind ik zo kut map
pi_74956768
Vrijwel alle maps zuigen ballen.

Ik neig alweer om terug te gaan naar MW I.
  dinsdag 24 november 2009 @ 01:48:37 #297
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74956805
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 01:39 schreef Cyberia18 het volgende:

Dat is wel zo maar het speelt zo lekker dat die maps soms wat minder uitmaken
pi_74959476
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 01:48 schreef donthate het volgende:

[..]

Dat is wel zo maar het speelt zo lekker dat die maps soms wat minder uitmaken
Daarom bid ik ook tot de goden dat de oude maps de eerste DLC zijn.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_74959522
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:15 schreef VliegVlieg het volgende:
Ik wilde bijna de hoop opgeven voor de emergency airdrop, omdat ik steeds UAV en ammo kreeg, tot ik vandaag gewoon 2 AC130's 1 sentry gun en een predator missile kreeg! Ik wist niet hoe snel ik naar die dozen moest rennen
Dat vind ik dus echt fake, dan heb je zo'n kleine killstreak maar krijg je in tdm toch team overwicht door mazzel met de care packages. Haalt de balans tussen teams toch wel weer behoorlijk onderuit.
pi_74959804
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 01:39 schreef Cyberia18 het volgende:

Er zitten veel kut maps bij ja. Al vind ik die map met dat neergestorte vliegtuig in het midden wel leuk, en nog een paar andere maps.

Ik speel cod4 ook nog steeds af en toe tussen codmw2 door
Diepzinnige deepart.
pi_74960450
Ik heb een vraagje over de killstreaks het is me nog niet helemaal duidelijk hoe dit werkt.
Als je een air packets pakt en er zit laten we zeggen een AC130 in.
Dan tellen de kills niet mee in je streak (voordat je je volgende Harrier Strike kan inzetten) je moet dan zelf 3 kills maken.
Maar als je die dan ingezet hebt tellen de kills die de Harrier Strike maakt wel mee, dat will zeggen ik heb er bijv dan nog twee nodig voor de Pave Low, die doet de Harrier dan vaak.

Hoe zit dit nou precies, als je een air packets pakt krijg je de kills niet en elke andere die je zelf meeneemt wel?
Of dit nou een Harrier, Pave Low enz is dat maakt niet uit, of zie ik misschien iets over het hoofd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')