Mijne 1.368.136quote:Op maandag 23 november 2009 17:49 schreef twenty2seven het volgende:
mijn world rank is momenteel 3.456.765
fantastisch toch !!
Dat is mooi bij hardcore, want dan maai ik ze allemaal neerquote:Op maandag 23 november 2009 17:47 schreef _GdR_ het volgende:
Mensen zijn inderdaad altijd maximaal gierig zodra iemand een emerency airdrop heeft.
Zie je gelijk heel je team bij de dropzone staan wachten![]()
Dat valt me de laatste tijd ook steeds meer op, laat je zelf een care package komen, wordt je neergeknaltquote:Op maandag 23 november 2009 18:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is mooi bij hardcore, want dan maai ik ze allemaal neermoeten die lui ook maar kills maken.
En jij noemt hun noobs? Zorg dan gewoon dat je ze neerknalt. noobquote:Op maandag 23 november 2009 19:18 schreef MPC60 het volgende:
Man ik wordt zo ziek van die gierige noobs die je care packages jatten, is me al drie keer gebuert gister
Ze doen het ook gewoon als ze je de flare zien gooien en je blijft staan wachten. Alsof ze dan nog vinden dat degene die er het snelst bij is, hem het meest verdient. Flikker gewoon op zeg, je ziet toch dat hij van mij is?quote:Op maandag 23 november 2009 19:18 schreef MPC60 het volgende:
Man ik wordt zo ziek van die gierige noobs die je care packages jatten, is me al drie keer gebuert gister
In sommige modes staat friendly fire uit, gekkie.quote:Op maandag 23 november 2009 19:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En jij noemt hun noobs? Zorg dan gewoon dat je ze neerknalt. noob
In dat geval moet je niet zeiken, als je team wint dankzij jou streak win jij ook, gekkie.quote:Op maandag 23 november 2009 19:29 schreef Rikketik het volgende:
[..]
In sommige modes staat friendly fire uit, gekkie.
Waarom mag ik niet zeiken dan? 't Is mijn killstreak en dan gaat een ander aan de haal met je sentry waarmee hij weer tig lui neermaait. Het is dus eigenlijk gewoon een manier van killstealen. En dat is not done, ook niet als je bij elkaar in het team zit.quote:Op maandag 23 november 2009 19:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
In dat geval moet je niet zeiken, als je team wint dankzij jou streak win jij ook, gekkie.
In ffa mag je klagen, maar die moet je dan ook gewoon neerknallen.
Eindelijk iemand die mij begrijptquote:Op maandag 23 november 2009 19:37 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Waarom mag ik niet zeiken dan? 't Is mijn killstreak en dan gaat een ander aan de haal met je sentry waarmee hij weer tig lui neermaait. Het is dus eigenlijk gewoon een manier van killstealen. En dat is not done, ook niet als je bij elkaar in het team zit.
Zet je de xbox 360 in de DMZquote:Op maandag 23 november 2009 20:09 schreef Personan het volgende:
Ik heb de hele tijd 3 bars verbinding en ik kan downloaden met 5 mb/s hoe komt dit? ik heb bij NAT:Moderate staan. Als ik 4 bars heb dan is het een wereld van verschil
Edit:Nat open gezet en nu is de lag weg![]()
Helemaal open?quote:Op maandag 23 november 2009 20:09 schreef Personan het volgende:
Ik heb de hele tijd 3 bars verbinding en ik kan downloaden met 5 mb/s hoe komt dit? ik heb bij NAT:Moderate staan. Als ik 4 bars heb dan is het een wereld van verschil
Edit:Nat open gezet en nu is de lag weg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |