Gewoon met een party kom je toch altijd bij elkaar.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vond ik ook tegenvallen, we moesten ongeveer 4 keer een game zoeken voor we ook daadwerkelijk bij elkaar in de game zaten, daarvoor kwamen we steeds in andere games terecht.
Maar goed, uiteindelijk is het schieten wel leuk natuurlijk.
Niet dus.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Gewoon met een party kom je toch altijd bij elkaar.
Verder vind ik het matchmaking wel goed werken
Je bedoeld 3 op 1 en 2 op 1? Want anders was het wel een heel raar potjequote:Op donderdag 19 november 2009 13:42 schreef intraxz het volgende:
WTF? Ik had de hoogste k/d net en dan krijgt iemand anders die accolade. Ik had 1 op 3 en die ander had 1 op 2...
Tja.. ik haal ze wel eens door elkaar.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je bedoeld 3 op 1 en 2 op 1? Want anders was het wel een heel raar potje
Valt mee, 24 uur.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:46 schreef Thrilled het volgende:
Als het goed is ligt ie bij mij thuis op de mat!!! Wat duurt een dag lang
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:38 schreef KrentebolHooft het volgende:
Had voor het eerst een AC130 in m'n care package. Jammer genoeg domination op High rise (die met die 2 flats hoog in de lucht en chopper land plaats in het midden). Dus iedereen zat binnen, maar 1 kill en 2 assists kunnen maken![]()
Daarna wel een potje gehad met een kill:death van 41:11Had van mezelf al een 12 streak, en dan ook nog 2 air strikes (1 van streak, 1 van m'n carepackage voor ik dood ging), 1 precision air strike uit de care package, en 1 pave low. Die zorgden samen ook al voor zo'n 12 kills
Dat was ff gruwelijk ownen, wapen leeg natuurlijk dus naar de shotty geswitched en daar nog 4-5 kills mee maken was zo bruut!
I know.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:14 schreef _GdR_ het volgende:
Waarom kom je nooit gamen zoef? Vorige keer had je broer je nog geinvited. Tijd geleden man.
Dat kan leuk worden. Eerst ingaan op iemands verzoek en hem dan verrot knallenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:19 schreef VliegVlieg het volgende:
OMG! Ik heb zojuist ontdekt dat er grootschalig wordt gescammed in deze game![]()
![]()
![]()
Mensen komen bijeen in 3rd person Cage Match en vragen elkaar of ze "Headshot" willen doen. Ze spreken af op een punt in de map (of iemand schiet gewoon, zodat je dat puntje ziet op de kaart) en schieten elkaar gewoon om de beurt in de kop, zodat ze hun challenges sneller kunnen halen. 20 gratis headshots dus..
Eentje stelde zelfs voor om eerst 20 keer mijn kop eraf te schieten, en zodra we terug waren bij de lobby, was het mijn beurt om hem 20 keer te knallen. Alsof ik daarin trap![]()
Veel mensen schijnen hier wel daadwerkelijk in te trappen.
Gekke shizzle mensen, ik vind dat we de internet police erbij moeten halen
[ afbeelding ]
Inderdaad. Normaal hoef ik met mn FAL iemand maar 2 keer te raken. Als iemand painkillers heeft moet ik hem soms 5 of 6 keer raken.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:43 schreef Chokeme het volgende:
Die painkillers zijn echt overdone. Ik pomp een heel M4 magazijn in zo'n kerel en hij loopt nog rond. Uberhaupt gay die hele death streaks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |