Haha tja, er was ook 1tje met heel weinig deaths maar wel veel kills,quote:Op zaterdag 21 november 2009 08:40 schreef Captain_Zappa het volgende:
Hoe kan het toch elke keer dat mensen de leaderbords op de xbox kunnen hacken ?
Er staat iemand boven aan met een streak van 639 ?!
Ja vet vaag ook een gast met 99 procent hit precentage :Squote:Op zaterdag 21 november 2009 09:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha tja, er was ook 1tje met heel weinig deaths maar wel veel kills,
staat in ze bio dat ie niks heeft gedaan en dat het aan het spel ligt
En ms maar zeiken op modded consoles, maar dit kunnen ze niet oplossen
Ik heb 'm ondertussen al, het had uiteindelijk maar weinig met die accolade te maken. Als je Gillie in the Mist I voltooit (vijftig one hit kills met een sniper) dan krijg je hem.quote:Op zaterdag 21 november 2009 08:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik heb hem wel, maar kan best zijn dat je 25 keer moet ofzo hoor!
Kan straks ff kijken in me lijstje, maar ik dacht dat het iets met snipen te maken had!
Ik begin deze avond ook. Holographic sight erop en knallen maarquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:19 schreef Retarded het volgende:
eindelijk mijn favoriete M15A4 vrijgespeeld (lvl40).. heerlijk ding!
dat zei ik dus!quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:47 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik heb 'm ondertussen al, het had uiteindelijk maar weinig met die accolade te maken. Als je Gillie in the Mist I voltooit (vijftig one hit kills met een sniper) dan krijg je hem.
FAL met Holographic Sightquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:20 schreef Rikketik het volgende:
Waarom is iedereen toch zo positief over de FAL? Heb hem nu dan intensief gebruikt, maar ik schiet nog geen deuk in een pakje boter joh.
ACR is alleen niet echt goed in damage.... daarom nog nie gebruikt. maar is ie wel 1shot kill op hardcore?quote:Op zondag 22 november 2009 17:15 schreef Shadeauw het volgende:
1000/1000 gamerscore binnen![]()
Nu is het non-stop multiplayeren
ACR is trouwens wel tering goed
Gratz, erg netjes.quote:Op zondag 22 november 2009 17:15 schreef Shadeauw het volgende:
1000/1000 gamerscore binnen![]()
Nu is het non-stop multiplayeren
ACR is trouwens wel tering goed
Geen idee, ik speel geen hardcorequote:Op zondag 22 november 2009 17:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ACR is alleen niet echt goed in damage.... daarom nog nie gebruikt. maar is ie wel 1shot kill op hardcore?
quote:Op zaterdag 21 november 2009 03:10 schreef KneusTeun het volgende:
Net potje 55 kills 4 deaths.
NO CAMPING
hij lijkt er op ja, maar het is wel iemand van CoD hoorquote:Op zondag 22 november 2009 20:42 schreef KneusTeun het volgende:
Dan krijg je mario! toch?
topic doorlezenquote:Op zondag 22 november 2009 21:06 schreef Trystar het volgende:
Waar kan je vinden wat je moet doen om zo'n callsign te halen?
http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsignsquote:Op zondag 22 november 2009 21:06 schreef Trystar het volgende:
Waar kan je vinden wat je moet doen om zo'n callsign te halen?
quote:
Thanksquote:Op zondag 22 november 2009 21:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |