abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74932768
Hebben er al mensen de extra magazijnen gehaald voor een bepaald wapen ? Je moet dmv FML bullet 20 mensen killen, pffff wat duurt dat lang zeg. Zit nu gelukkig op 28/40 voor de SCAR
pi_74932784
quote:
Op maandag 23 november 2009 08:27 schreef Parvus het volgende:
Ik gebruik nu de M16 met de ACOG Scope en Stopping Power

Wel ff wennen dat je steeds je trigger knop moet blijven indrukken om achter elkaar te vuren maar vind em echt heerlijk
De ACOG is zo kut in CoD6, in de oude was die prima maar nu, bleh !
pi_74932795
quote:
Op maandag 23 november 2009 08:27 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Lekker zijn jullie, ik postte een maand geleden exact hetzelfde ding te koop aan maar dan de bedraadde, en niemand die het zag, en nu is ineens iedereen geïnteresseerd, ik heb mijne ook nog te koop trouwens
Waarom te koop? Die van mij is al ruim 10 dagen onderweg uit de VS en ligt nu al 6 dagen bij de Douane, pffff
pi_74932835
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:17 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Ja ik gebruik eigenlijk ook liever de Holographic, maar had die ACOG nodig om FMJ te unlocken ofzo. Heb het idee dat het 'mikken' met die scope langzamer gaat ofzo
pi_74932965
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:20 schreef Parvus het volgende:

[..]

Ja ik gebruik eigenlijk ook liever de Holographic, maar had die ACOG nodig om FMJ te unlocken ofzo. Heb het idee dat het 'mikken' met die scope langzamer gaat ofzo
zit er verschil in die holo en red dot?
Wtf m16 gewoon trigger inhouden?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_74933104
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:26 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wtf m16 gewoon trigger inhouden?
Weet het verschil niet echt, volgens mij zoom je iets meer in bij Holographic.
En trigger inhouden werkt niet
  maandag 23 november 2009 @ 10:34:32 #232
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_74933153
quote:
Op maandag 23 november 2009 09:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo dan, inmiddels lvl 15 online, met een k/d ratio van 0.36 ofzo.
Jij maakt mijn dag weer goed....

They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 23 november 2009 @ 10:35:36 #233
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_74933176
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:26 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Holographic sights and red dot sights are highly similar, however, holographic sights such as the 512.A65/1 use holograms, hence the name. Holographic sights use a laser, which is reflected off multiple adjustable mirrors, and through to the user's eye. One downside of such technology is batteries. Because holographic sights rely on lasers to function, and not LEDs, it takes more battery power to operate, however modern updates to these devices provide for very long battery life cycles.

These sights have become popular due to the nature of the sight aperture. When looking through the sight, the reticule appears to be projected 30-40 feet in front of the shooter. The HWS and "high end" Red-Dot sights are "Parallax Free" optical devices, this means that the exact position of the user's head/eye(s) relative to the optic device does not effect the accuracy of the reticule with respect to the bullet's point of impact. In addition, the EOTech HWS series works despite damage being done to the glass "lens" or obscurement of the "lens" by mud/blood etc, as long as some portion of the glass can be seen through the reticule can still be seen and its accuracy is not reduced. This is in contrast to "rifle scopes" where damage to the glass or obscurement by foreign material can render the optic useless.

Both Red-Dots and HWS sight systems are often used in Close Quarters Battle (CQB) conditions with both of the shooter's eyes open. In this usage, the human brain integrates the holographic image or red dot seen by one eye with the scene viewed by the other eye creating a wide angle sight picture with excellent peripheral vision as well as a pinpoint accurate reticule super-imposed on the image.

In the field, both HWS and Red-Dots are often augmented with image magnification add-ons. These optional add-on devices are often deployed as a secondary optic device positioned directly behind the main optic in a "Flip to Side" configuration where the magnifier can be "flipped out of the way" for non magnified use.

Newer HWS models have introduced "Ballistic Reticules" which contain additional aiming dots that correspond to aim points for different distances to compensate for "bullet drop" at farther ranges.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_74933361
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:34 schreef jackson het volgende:

[..]

Jij maakt mijn dag weer goed....

Er zijn altijd nog slechtere spelers dan jijzelf.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 23 november 2009 @ 11:25:45 #235
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_74934412
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:17 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Die is fijn, joh. Iets kleiner dan die red dot en holographic scopes, maar je kunt er verschrikkelijk nauwkeurig mee schieten.

Ik heb trouwens gisteren thermal vrijgespeeld voor m'n sniper. Puur genieten. Bling perk erbij voor de FMJ en niemand is veilig meer voor je.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_74935407
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:25 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Die is fijn, joh. Iets kleiner dan die red dot en holographic scopes, maar je kunt er verschrikkelijk nauwkeurig mee schieten.

Ik heb trouwens gisteren thermal vrijgespeeld voor m'n sniper. Puur genieten. Bling perk erbij voor de FMJ en niemand is veilig meer voor je.
behalve de mensen die coold blooded aan hebben
pi_74935988
Van het weekend weer een lekker rondje gehad.
27 1 0, nee geen camp!
2 nadelen, 1 zoals je aan de kills kan zien geen nuke.
en 2 ik was niet thuis, was een vriend aan het helpen beetje hogere rank te krijgen zodat hij ook wat wapens heeft.
kutzooi, the show heb ik nog niet, en deze killstreak is hoger dan die van mezelf
pi_74936377
Die extra magazijnen zijn kut, pffffffff. Dacht dat ik hierdoor geen perk meer nodig had voor munitie, wel dus.
pi_74936566
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:30 schreef biertank het volgende:
Van het weekend weer een lekker rondje gehad.
27 1 0, nee geen camp!
2 nadelen, 1 zoals je aan de kills kan zien geen nuke.
en 2 ik was niet thuis, was een vriend aan het helpen beetje hogere rank te krijgen zodat hij ook wat wapens heeft.
kutzooi, the show heb ik nog niet, en deze killstreak is hoger dan die van mezelf
Dus eigenlijk speelde je tegen noobs met een lage rank?
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_74936598
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:51 schreef intraxz het volgende:

[..]

Ja, want hoge ranks zijn sowieso 1337 ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_74936739
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja, want hoge ranks zijn sowieso 1337 ?
Nee. Lage ranks zijn meestal wel prut.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_74936936
Welke kiezen jullie de Stinger of de Javelin ?
Het viel mij op dat je met de Javelin geen AC-130 uit de lucht kan knallen.
  maandag 23 november 2009 @ 13:44:33 #243
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_74937358
Nieman speelt met de vector zeker? Ik ben volgens mij de enige. Dat ding is een fukking bazen wapen. Heb er nu ook bijna 1000 kills mee (best ziek. duizend. )

gister kreeg ik ook allemaal challenges 33000 punten in 1 potje
750 kills / zoveel headshots / zoveel kills met noobtube etc.

En stealthbomber ftw! dat ding ziet er zo vet uit. Maatja van me had gister heel t team met 1 stealth. gewoon 6 kills in 1 keer
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_74937457
quote:
Op maandag 23 november 2009 13:28 schreef versteegrob het volgende:
Dat is me met een stinger ook nog niet gelukt
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_74937463
Ik ben net overgestapt van mijn stealth class (silenced smg etc wat net een peashooter was) naar een AR. Ik had wel is de FAMAS en m16 gebruikt maar vond het niet zo lekker spelen maar nu gebruik ik de m4 en ik heb een veel betere score
  maandag 23 november 2009 @ 13:48:54 #246
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_74937477
quote:
Op maandag 23 november 2009 13:28 schreef versteegrob het volgende:
Is met een Stinger ook moeilijk, omdat je steeds die flares tegenkomt. Een Javelin heeft wel als voordeel dat het ook op de grond kan locken, waardoor je ook infantry kan bestoken met raketten. Dat lukt met de Stinger niet.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_74937983
Ik vergeet wel eens dat ik in een van mn custom classes een stinger als secondary heb, 1vs1, low ammo, switch ik naar secondary, boem dood
pi_74938293
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:51 schreef intraxz het volgende:

[..]

Lol dat valt wel mee hij is maar 10 ranks lager als mij.
Had sowieso twee tegenstanders die al prestege hadden gedaan.
quote:
Op maandag 23 november 2009 14:07 schreef Shoombak het volgende:
Ik vergeet wel eens dat ik in een van mn custom classes een stinger als secondary heb, 1vs1, low ammo, switch ik naar secondary, boem dood
Gelukkig ben niet de enige
pi_74938804
39, in 21 uur en 11 minuten.
  maandag 23 november 2009 @ 15:53:45 #250
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74939363
Je rank offline is anders dan je rank online toch?
Want ik ben 42 offline ofzo door wat spelen met vrienden (en oefenen ), om dan weer als lvl 1 te beginnen online lijkt me echt kut .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')