De ACOG is zo kut in CoD6, in de oude was die prima maar nu, bleh !quote:Op maandag 23 november 2009 08:27 schreef Parvus het volgende:
Ik gebruik nu de M16 met de ACOG Scope en Stopping Power
Wel ff wennen dat je steeds je trigger knop moet blijven indrukken om achter elkaar te vuren maar vind em echt heerlijk
Waarom te koop? Die van mij is al ruim 10 dagen onderweg uit de VS en ligt nu al 6 dagen bij de Douane, pffffquote:Op maandag 23 november 2009 08:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lekker zijn jullie, ik postte een maand geleden exact hetzelfde ding te koop aan maar dan de bedraadde, en niemand die het zag, en nu is ineens iedereen geïnteresseerd, ik heb mijne ook nog te koop trouwens
Ja ik gebruik eigenlijk ook liever de Holographic, maar had die ACOG nodig om FMJ te unlocken ofzo. Heb het idee dat het 'mikken' met die scope langzamer gaat ofzoquote:Op maandag 23 november 2009 10:17 schreef versteegrob het volgende:
[..]
De ACOG is zo kut in CoD6, in de oude was die prima maar nu, bleh !
zit er verschil in die holo en red dot?quote:Op maandag 23 november 2009 10:20 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja ik gebruik eigenlijk ook liever de Holographic, maar had die ACOG nodig om FMJ te unlocken ofzo. Heb het idee dat het 'mikken' met die scope langzamer gaat ofzo
Weet het verschil niet echt, volgens mij zoom je iets meer in bij Holographic.quote:Op maandag 23 november 2009 10:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zit er verschil in die holo en red dot?
Wtf m16 gewoon trigger inhouden?
Jij maakt mijn dag weer goed....quote:Op maandag 23 november 2009 09:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo dan, inmiddels lvl 15 online, met een k/d ratio van 0.36 ofzo.
Holographic sights and red dot sights are highly similar, however, holographic sights such as the 512.A65/1 use holograms, hence the name. Holographic sights use a laser, which is reflected off multiple adjustable mirrors, and through to the user's eye. One downside of such technology is batteries. Because holographic sights rely on lasers to function, and not LEDs, it takes more battery power to operate, however modern updates to these devices provide for very long battery life cycles.quote:Op maandag 23 november 2009 10:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zit er verschil in die holo en red dot?
Die is fijn, joh. Iets kleiner dan die red dot en holographic scopes, maar je kunt er verschrikkelijk nauwkeurig mee schieten.quote:Op maandag 23 november 2009 10:17 schreef versteegrob het volgende:
[..]
De ACOG is zo kut in CoD6, in de oude was die prima maar nu, bleh !
behalve de mensen die coold blooded aan hebbenquote:Op maandag 23 november 2009 11:25 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die is fijn, joh. Iets kleiner dan die red dot en holographic scopes, maar je kunt er verschrikkelijk nauwkeurig mee schieten.
Ik heb trouwens gisteren thermal vrijgespeeld voor m'n sniper. Puur genieten.Bling perk erbij voor de FMJ en niemand is veilig meer voor je.
Dus eigenlijk speelde je tegen noobs met een lage rank?quote:Op maandag 23 november 2009 12:30 schreef biertank het volgende:
Van het weekend weer een lekker rondje gehad.
27 1 0, nee geen camp!
2 nadelen, 1 zoals je aan de kills kan zien geen nuke.
en 2 ik was niet thuis, was een vriend aan het helpen beetje hogere rank te krijgen zodat hij ook wat wapens heeft.
kutzooi, the show heb ik nog niet, en deze killstreak is hoger dan die van mezelf
Ja, want hoge ranks zijn sowieso 1337 ?quote:Op maandag 23 november 2009 12:51 schreef intraxz het volgende:
[..]
Dus eigenlijk speelde je tegen noobs met een lage rank?
Nee. Lage ranks zijn meestal wel prut.quote:Op maandag 23 november 2009 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, want hoge ranks zijn sowieso 1337 ?
Dat is me met een stinger ook nog niet geluktquote:Op maandag 23 november 2009 13:28 schreef versteegrob het volgende:
Welke kiezen jullie de Stinger of de Javelin ?
Het viel mij op dat je met de Javelin geen AC-130 uit de lucht kan knallen.
Is met een Stinger ook moeilijk, omdat je steeds die flares tegenkomt. Een Javelin heeft wel als voordeel dat het ook op de grond kan locken, waardoor je ook infantry kan bestoken met raketten. Dat lukt met de Stinger niet.quote:Op maandag 23 november 2009 13:28 schreef versteegrob het volgende:
Welke kiezen jullie de Stinger of de Javelin ?
Het viel mij op dat je met de Javelin geen AC-130 uit de lucht kan knallen.
Lol dat valt wel mee hij is maar 10 ranks lager als mij.quote:Op maandag 23 november 2009 12:51 schreef intraxz het volgende:
[..]
Dus eigenlijk speelde je tegen noobs met een lage rank?
Gelukkig ben niet de enigequote:Op maandag 23 november 2009 14:07 schreef Shoombak het volgende:
Ik vergeet wel eens dat ik in een van mn custom classes een stinger als secondary heb, 1vs1, low ammo, switch ik naar secondary, boem dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |