Daar heb ik ook een oplossing voor.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:28 schreef Elegy het volgende:
Totdat je iemand hebt met de cold blood perk en een Stinger. Zoals ik
Over grote failsquote:Op woensdag 18 november 2009 16:26 schreef KrentebolHooft het volgende:
Had de grootste fail ooit vandaag. Ik kreeg een 5 streak en kon een turret spawnen. Dus ik naar zo'n richel in Afghan gerend, gooi mijn beacon daar. oeps vergeten dat ik hem niet meteen kan neer planten maar hem eerst uit de doos moet halen, ik loop een beetje achteruit, rent mijn ally de richel op. Doos valt op zijn hooft en stuitert de helling af tegen mij aan, Betrayal + suicide met een doos![]()
En iemand uit mijn team pakte zijn care package niet op, dus ik deed het maar, zat er een chopper gunner in. Wat een ontieglijk goede streak is dat zeg, ik zit zo in die chopper, schiet knop ingedrukt houden beetje zoeken naar witte vlekken en rond sprayen. 6 kills waardoor we wonnen met 75-72
Dat had edwinuss gisteren ook (hoi trouwensquote:Op woensdag 18 november 2009 17:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Over grote failsIemand bij mij in het potje deed een emergency drop net buiten het level
Of net achter een muurtje waar niemand kan komen...quote:Op woensdag 18 november 2009 17:26 schreef intraxz het volgende:
Ik had net ook een emergency airdrop. Ik leg dat ding netjes op een goede plek. Komt dat vliegtuig eraan en dropt de helft van mijn pakjes op een dak..Wat moet ik daar nou mee? Die dingen worden dus niet altijd op de goede plek gedropt.
Ik pas level 14, maar heb hem dan ook pas sinds gister.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:31 schreef donthate het volgende:
welk lvl zijn jullie ik ben nu bijna 1st prestige:D
wat krijg je precies bj die emergency airdrop?:Pquote:Op woensdag 18 november 2009 17:26 schreef intraxz het volgende:
Ik had net ook een emergency airdrop. Ik leg dat ding netjes op een goede plek. Komt dat vliegtuig eraan en dropt de helft van mijn pakjes op een dak..Wat moet ik daar nou mee? Die dingen worden dus niet altijd op de goede plek gedropt.
om gdr faalt ook wel eens hardquote:Op woensdag 18 november 2009 17:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Over grote failsIemand bij mij in het potje deed een emergency drop net buiten het level
4 carepackages met random shitquote:Op woensdag 18 november 2009 17:40 schreef donthate het volgende:
[..]
wat krijg je precies bj die emergency airdrop?:P
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:15 schreef versteegrob het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat andere mensen jou Sentry gun en package kunnen pakken? Weet niet of ik dit wel zo eerlijk vind. Vooral bij de Sentry gun duurt het zo lang voordat je hem hebt
IK heb UAV, 1van die 2airstrikes dacht HARRIER en chopper gunner jij ? die chopper gunner is wel handig je hebt minimaal 6/7kils ik had 1x 18kills ofzo:D met die chopper ejij dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:35 schreef versteegrob het volgende:
Als je hem op een goede plek zet is die verre van nutteloos.
Welke kill streaks heb jij dan ?
Special ops is irritant kom niet verder heb 18sterren hahahquote:Op woensdag 18 november 2009 18:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog 6 sterren te gaan in Spec Ops.
Echt? Super goed man. Heb er zelf 43, samen gehaald met 2 verschillende vrienden. Morgen ga ik weer Spec Ops spelen. Welke levels vond je het moeilijkst?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog 6 sterren te gaan in Spec Ops.
Heb in het begin 2 stomme killstreaks gekozen waaronder Stealth Bommer na 9 kills krijg je die.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:40 schreef donthate het volgende:
[..]
IK heb UAV, 1van die 2airstrikes dacht HARRIER en chopper gunner jij ? die chopper gunner is wel handig je hebt minimaal 6/7kils ik had 1x 18kills ofzo:D met die chopper ejij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |