quote:Op woensdag 18 november 2009 11:05 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik heb hem voor de 360 alleen 1 probleem. De gevoeligheid van het pookje wil ik tussen LOW EN MEDIUM EN DA KEN NIEEE>
quote:
Gewoon wennen om met zo hoog mogelijk te spelen. Dat speelt ook beter als je het eenmaal kan!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nee kan niet, je hebt low - medium en dan 3 opties, high..
Dat werkt bij mij echt niet, dan kan ik echt niet fatsoenlijk mikken.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:21 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Gewoon wennen om met zo hoog mogelijk te spelen. Dat speelt ook beter als je het eenmaal kan!
De standaarden zijn Low, Medium, High en dan Customquote:Op woensdag 18 november 2009 11:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nee kan niet, je hebt low - medium en dan 3 opties, high..
Ik had hem besteld bij ZHgaming. Volgende dag in huis.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:34 schreef Thrilled het volgende:
tvp: net besteld voor 5 tientjes... zal morgen of overmorgen wel binnen komen
Jaquote:Op woensdag 18 november 2009 12:42 schreef Elegy het volgende:
Als je een wapen van de grond oppakt en je schiet daarmee iemand neer, telt dat ook voor de challenges eigenlijk?
quote:
Ja. Maar als je het wapen zelf nog niet unlocked hebt, kun je er ook nog geen challenges voor halen.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:42 schreef Elegy het volgende:
Als je een wapen van de grond oppakt en je schiet daarmee iemand neer, telt dat ook voor de challenges eigenlijk?
daar heb ik hem nu ook besteldquote:Op woensdag 18 november 2009 12:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik had hem besteld bij ZHgaming. Volgende dag in huis.
Daar heb ik ook een oplossing voor.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:28 schreef Elegy het volgende:
Totdat je iemand hebt met de cold blood perk en een Stinger. Zoals ik
Over grote failsquote:Op woensdag 18 november 2009 16:26 schreef KrentebolHooft het volgende:
Had de grootste fail ooit vandaag. Ik kreeg een 5 streak en kon een turret spawnen. Dus ik naar zo'n richel in Afghan gerend, gooi mijn beacon daar. oeps vergeten dat ik hem niet meteen kan neer planten maar hem eerst uit de doos moet halen, ik loop een beetje achteruit, rent mijn ally de richel op. Doos valt op zijn hooft en stuitert de helling af tegen mij aan, Betrayal + suicide met een doos![]()
En iemand uit mijn team pakte zijn care package niet op, dus ik deed het maar, zat er een chopper gunner in. Wat een ontieglijk goede streak is dat zeg, ik zit zo in die chopper, schiet knop ingedrukt houden beetje zoeken naar witte vlekken en rond sprayen. 6 kills waardoor we wonnen met 75-72
Dat had edwinuss gisteren ook (hoi trouwensquote:Op woensdag 18 november 2009 17:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Over grote failsIemand bij mij in het potje deed een emergency drop net buiten het level
Of net achter een muurtje waar niemand kan komen...quote:Op woensdag 18 november 2009 17:26 schreef intraxz het volgende:
Ik had net ook een emergency airdrop. Ik leg dat ding netjes op een goede plek. Komt dat vliegtuig eraan en dropt de helft van mijn pakjes op een dak..Wat moet ik daar nou mee? Die dingen worden dus niet altijd op de goede plek gedropt.
Ik pas level 14, maar heb hem dan ook pas sinds gister.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:31 schreef donthate het volgende:
welk lvl zijn jullie ik ben nu bijna 1st prestige:D
wat krijg je precies bj die emergency airdrop?:Pquote:Op woensdag 18 november 2009 17:26 schreef intraxz het volgende:
Ik had net ook een emergency airdrop. Ik leg dat ding netjes op een goede plek. Komt dat vliegtuig eraan en dropt de helft van mijn pakjes op een dak..Wat moet ik daar nou mee? Die dingen worden dus niet altijd op de goede plek gedropt.
om gdr faalt ook wel eens hardquote:Op woensdag 18 november 2009 17:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Over grote failsIemand bij mij in het potje deed een emergency drop net buiten het level
4 carepackages met random shitquote:Op woensdag 18 november 2009 17:40 schreef donthate het volgende:
[..]
wat krijg je precies bj die emergency airdrop?:P
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:15 schreef versteegrob het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat andere mensen jou Sentry gun en package kunnen pakken? Weet niet of ik dit wel zo eerlijk vind. Vooral bij de Sentry gun duurt het zo lang voordat je hem hebt
IK heb UAV, 1van die 2airstrikes dacht HARRIER en chopper gunner jij ? die chopper gunner is wel handig je hebt minimaal 6/7kils ik had 1x 18kills ofzo:D met die chopper ejij dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:35 schreef versteegrob het volgende:
Als je hem op een goede plek zet is die verre van nutteloos.
Welke kill streaks heb jij dan ?
Special ops is irritant kom niet verder heb 18sterren hahahquote:Op woensdag 18 november 2009 18:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog 6 sterren te gaan in Spec Ops.
Echt? Super goed man. Heb er zelf 43, samen gehaald met 2 verschillende vrienden. Morgen ga ik weer Spec Ops spelen. Welke levels vond je het moeilijkst?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog 6 sterren te gaan in Spec Ops.
Heb in het begin 2 stomme killstreaks gekozen waaronder Stealth Bommer na 9 kills krijg je die.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:40 schreef donthate het volgende:
[..]
IK heb UAV, 1van die 2airstrikes dacht HARRIER en chopper gunner jij ? die chopper gunner is wel handig je hebt minimaal 6/7kils ik had 1x 18kills ofzo:D met die chopper ejij dan?
Snatch & Grab is toch wel de meest frustrerende, hands down. De teller staat inmiddels op zo'n mislukte 15 pogingen denk ik.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:50 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Echt? Super goed man. Heb er zelf 43, samen gehaald met 2 verschillende vrienden. Morgen ga ik weer Spec Ops spelen. Welke levels vond je het moeilijkst?
Klopt, klopt. Alleen ik kwam er net achter dat wanneer je eenmaal de intel binnen hebt weten te bemachtigen je de vijanden down the road ASAP moet killen, om zo vervolgens de Juggernauts voor te zijn. Weten we dat ook weer.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Snatch & Grab is gewoon kut.
Zodra je die intel hebt en vanuit dat kapotte vliegtuig iedereen dood hebt lopen snipen, weten we het even niet meer.
Juggernaut van achter, dus wij rennen naar voren....en dan komen ze van alle kanten.
Dan wordt het ook gewoon vermoeiend als je weer helemaal vanaf het begin moet beginnen...toch elke keer weer 6~8 minuten
1tjke gaat liggen sniperen de anderen dekt de rug tot de 2 jugdingens dood zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 20:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Cyb
Mooie is nog, we doen alles zonder headset.
Springen = we zijn goed bezig/ op weg
In de lucht knifen = volg me
Keihard wegrennen = er komt een juggernaut aan
Snatch & Grab is gewoon kut.
Zodra je die intel hebt en vanuit dat kapotte vliegtuig iedereen dood hebt lopen snipen, weten we het even niet meer.
Juggernaut van achter, dus wij rennen naar voren....en dan komen ze van alle kanten.
Dan wordt het ook gewoon vermoeiend als je weer helemaal vanaf het begin moet beginnen...toch elke keer weer 6~8 minuten
Wetwork moeten we ook nog, alleen bij de laatste breach zaten we vast, maar nu we via regular hebben gespeeld...weten we waar ze vandaan komen.
Dat moet ook geen probleem meer zijn
En dan High Explosive, die is ook gewoon kut, zelfs via dat 'deuropening truukje'
Maar we gaan het halen
Zodra je een harrier gaat oproepen moet je aangeven waar je hem wil hebben, vervolgens gaat hij daarboven een beetje rondzweven en knallen. Chopper vliegt willekeurig rond.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:12 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hmmm zit me toch echt te peinzen over die kill streaks. Wat is nou het verschil tussen harrier en chopper? Beide komen op 7 kills en ze doen hetzelfde?
En chopper gunner VS AC130, is die laatste niet beter? (heb alleen chopper gedaan en die was wel ruig).
En bling is zo ontzettend chillScopeje erop, heartbeatsensor erbij, voelt gewoon zo goed als je voor een hoekje kijkt of er een bliepje op je sensor staat, dan al richtend om de hoek lopen en hem vol neermaaien voor ie een kans heeft jou te spotten
Ben alleen wel een ontzettende assault rifle hoer, ik vind de snipers maar kut, LMG heb ik nooit wat aan gevonden. Wel met een hele chille SMG gespeeld maar om een of andere reden pak ik toch altijd weer de assault rifle
Chopper > harrier. De harrier is veel te makkelijk uit de lucht te schieten.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:12 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hmmm zit me toch echt te peinzen over die kill streaks. Wat is nou het verschil tussen harrier en chopper? Beide komen op 7 kills en ze doen hetzelfde?
En chopper gunner VS AC130, is die laatste niet beter? (heb alleen chopper gedaan en die was wel ruig).
En bling is zo ontzettend chillScopeje erop, heartbeatsensor erbij, voelt gewoon zo goed als je voor een hoekje kijkt of er een bliepje op je sensor staat, dan al richtend om de hoek lopen en hem vol neermaaien voor ie een kans heeft jou te spotten
Ben alleen wel een ontzettende assault rifle hoer, ik vind de snipers maar kut, LMG heb ik nooit wat aan gevonden. Wel met een hele chille SMG gespeeld maar om een of andere reden pak ik toch altijd weer de assault rifle
1 2 | [b][url=http://forum.fok.nl/topic/1364332]| 1 |[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1365752]| 2 |[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1366334]| 3 |[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1366894]| 4 |[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1368024]| 5 |[/url] |
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:58 schreef jackson het volgende:
Daar zat ik nu net op te wachten....
quote:
ja dat kan. en nee het is niet gratis. 800punten ofzoquote:Op donderdag 19 november 2009 11:15 schreef Parvus het volgende:
Kan je op Xbox Live gewoon je username wijzigen trouwens en daarmee je scores behouden? En waar kan dat?
Matchmaking opzich is wel lekker snel, maar de teams zijn vaak oneerlijk. Tevens haat ik matchmaking in welke vorm dan ook.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Ligt het aan mij of is de matchmaking om te huilen ?
Als lvl 4 en lvl 1 kwamen ik en een maatje continu in games met niemand onder de lvl 20. (en heel veel 50+ers)
Vond ik ook tegenvallen, we moesten ongeveer 4 keer een game zoeken voor we ook daadwerkelijk bij elkaar in de game zaten, daarvoor kwamen we steeds in andere games terecht.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:43 schreef intraxz het volgende:
[..]
Matchmaking opzich is wel lekker snel, maar de teams zijn vaak oneerlijk. Tevens haat ik matchmaking in welke vorm dan ook.
Gewoon met een party kom je toch altijd bij elkaar.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vond ik ook tegenvallen, we moesten ongeveer 4 keer een game zoeken voor we ook daadwerkelijk bij elkaar in de game zaten, daarvoor kwamen we steeds in andere games terecht.
Maar goed, uiteindelijk is het schieten wel leuk natuurlijk.
Niet dus.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Gewoon met een party kom je toch altijd bij elkaar.
Verder vind ik het matchmaking wel goed werken
Je bedoeld 3 op 1 en 2 op 1? Want anders was het wel een heel raar potjequote:Op donderdag 19 november 2009 13:42 schreef intraxz het volgende:
WTF? Ik had de hoogste k/d net en dan krijgt iemand anders die accolade. Ik had 1 op 3 en die ander had 1 op 2...
Tja.. ik haal ze wel eens door elkaar.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je bedoeld 3 op 1 en 2 op 1? Want anders was het wel een heel raar potje
Valt mee, 24 uur.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:46 schreef Thrilled het volgende:
Als het goed is ligt ie bij mij thuis op de mat!!! Wat duurt een dag lang
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:38 schreef KrentebolHooft het volgende:
Had voor het eerst een AC130 in m'n care package. Jammer genoeg domination op High rise (die met die 2 flats hoog in de lucht en chopper land plaats in het midden). Dus iedereen zat binnen, maar 1 kill en 2 assists kunnen maken![]()
Daarna wel een potje gehad met een kill:death van 41:11Had van mezelf al een 12 streak, en dan ook nog 2 air strikes (1 van streak, 1 van m'n carepackage voor ik dood ging), 1 precision air strike uit de care package, en 1 pave low. Die zorgden samen ook al voor zo'n 12 kills
Dat was ff gruwelijk ownen, wapen leeg natuurlijk dus naar de shotty geswitched en daar nog 4-5 kills mee maken was zo bruut!
I know.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:14 schreef _GdR_ het volgende:
Waarom kom je nooit gamen zoef? Vorige keer had je broer je nog geinvited. Tijd geleden man.
Dat kan leuk worden. Eerst ingaan op iemands verzoek en hem dan verrot knallenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:19 schreef VliegVlieg het volgende:
OMG! Ik heb zojuist ontdekt dat er grootschalig wordt gescammed in deze game![]()
![]()
![]()
Mensen komen bijeen in 3rd person Cage Match en vragen elkaar of ze "Headshot" willen doen. Ze spreken af op een punt in de map (of iemand schiet gewoon, zodat je dat puntje ziet op de kaart) en schieten elkaar gewoon om de beurt in de kop, zodat ze hun challenges sneller kunnen halen. 20 gratis headshots dus..
Eentje stelde zelfs voor om eerst 20 keer mijn kop eraf te schieten, en zodra we terug waren bij de lobby, was het mijn beurt om hem 20 keer te knallen. Alsof ik daarin trap![]()
Veel mensen schijnen hier wel daadwerkelijk in te trappen.
Gekke shizzle mensen, ik vind dat we de internet police erbij moeten halen
[ afbeelding ]
Inderdaad. Normaal hoef ik met mn FAL iemand maar 2 keer te raken. Als iemand painkillers heeft moet ik hem soms 5 of 6 keer raken.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:43 schreef Chokeme het volgende:
Die painkillers zijn echt overdone. Ik pomp een heel M4 magazijn in zo'n kerel en hij loopt nog rond. Uberhaupt gay die hele death streaks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |