abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74809354
Modern Warfare 2 zal een direct vervolg zijn op Call of Duty 4: Modern Warfare, dat zich in tegenstelling tot alle andere spellen uit de Call of Duty reeks in het heden afspeelt in plaats van tijdens de Tweede Wereldoorlog. De boventitel 'Call of Duty' was geannuleerd, en het spel zou nu Modern Warfare 2 heten. Achteraf bleek de titel CoD toch te blijven staan op de covers, maar dit was alleen om potentiële klanten niet mis te lopen. Het spel heet nog steeds Modern Warfare 2.

Geruchten

Er zijn enkele geruchten op het internet verschenen. De elf details van de aankomende game van Infinity Ward zouden van een Infinity Ward-medewerker komen. Eerder verschenen andere geruchten die later verzonnen bleken te zijn. Infinity Ward of Activision hebben nog niet gereageerd.

* Drie maps met enkele wijzigingen uit Call of Duty 4 komen weer terug

* In totaal zullen er 16 multiplayer maps tijdens de release van Modern Warfare 2 bespeelbaar zijn
* Het is mogelijk om meerdere attachments op je wapen te plaatsen
* De multiplayer bevat vier nieuwe gamemodes (Flag Runner)
* Er is een nieuwe clansysteem aanwezig waarmee toernooien kunnen worden gespeeld.

Ook wordt er, door het grote succes van de voorloper Call of Duty 4:Modern Warfare, door meerdere gamebladen en groepen beweerd dat Modern Warfare 2 de meest verkochte game ooit zal worden.

Tevens een gerucht is dat Modern Warfare 2 naar de Wii zou komen. Door Activision wordt echter ontkend dat er plannen zijn om dit spel voor de Wii uit te brengen.

Name: Sleight of Hand Purpose: Faster Reloading. Tier: 1 (Blue)

Name: Stopping Power Purpose: Increased bullet damage. Tier: 2 (Red)

Name: Commando Purpose: Increased melee distance. Tier: 3 (Yellow/Green)

Name: Bling Purpose: Double attachments. Tier: 1

Name: Lightweight Purpose: Move Faster Tier: 2

Name: Marathon Purpose: Unlimited Sprint Tier:1

Name: Steady Aim Purpose: ??? Most likely the same as it was in CoD4, increases hip fire accuracy. Tier: 3

Name: Cold-blooded Purpose: Makes a player invisible to UAV, sentry guns, thermal imagery, and air support. Tier: 2

Name: Scrambler Purpose: Scrambles and deactivates the mini-map/UAV. Tier: 3

Name: Scavenger Purpose: Auto-grab ammo from enemy corpses. This is great for maintaining a steady supply of grenades. Tier: 1

Name: Hardline Purpose: Kill streaks require one less kill. Tier: 2

Upgradeable / Pro Perks: After completing a given challenge perks upgrade to a second level where its abilities are further enhanced. Sleight of Hand, for example, allows you to reload more quickly, but if you achieve its upgrade, not only will you be able to reload faster, but the speed at which you look down the sights of your weapon also improves. The pro version of Stopping Power gives your bullets more damage to vehicles. The pro version of Bling allows you to have dual attachment on secondary weapons.

Kill Streak Rewards Name: UAV Kills: 3 Function: Sweeps the area and reveals enemy player locations.

Name: Care Package Kills: 4 Function: Air Drop a random kill streak or ammo.

Name: Counter UAV Kills: 4 Function: Cancels other teams UAV

Name: Sentry Gun Kills: 5 Function: Ability to set-up a remote turret.

Name: Predator Missile Kills: 5 Function: Call in a Predator UAV missile strike

Name: Precision Air Strike Kills: 6 Function: Likely to be similar to the strike from CoD4, but more accurate.

Name: Attack Helicopter Kills: 7 Function: Likely the same type of helicopter as in CoD4

Name: Pave Low Kills: 9 Function: Heavily armored assault helicopter

Name: AC-130 Kills: 11 Function: Call in a controllable AC-130 gunship.

Still more Killstreak rewards to be confirmed! Death Streak Rewards

Yes, you will now be rewarded for dying too many times in a row! There were two Death Streaks revealed.

link naar deze op
pi_74809468
Vorige deeltje vol, is de OP en TT verder goed? Ik maak nooit de last post.
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:05 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik heb hem voor de 360 alleen 1 probleem. De gevoeligheid van het pookje wil ik tussen LOW EN MEDIUM EN DA KEN NIEEE>
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:08 schreef Onufriev het volgende:

Ook niet via custom?
pi_74809474
Nee kan niet, je hebt low - medium en dan 3 opties, high..
pi_74809535
Nog steeds geruchten?
pi_74809780
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
Gewoon wennen om met zo hoog mogelijk te spelen. Dat speelt ook beter als je het eenmaal kan!
pi_74809858
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:21 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Gewoon wennen om met zo hoog mogelijk te spelen. Dat speelt ook beter als je het eenmaal kan!
Dat werkt bij mij echt niet, dan kan ik echt niet fatsoenlijk mikken.
  woensdag 18 november 2009 @ 11:24:17 #7
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_74809889
Elke sensitivity valt mee te leren spelen, maar dan moet je het niet na 2 minuten opgeven.
Ook geen sig dus
pi_74810100
echte pro's spelen met sensitivity 5 of hoger
pi_74810335
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
De standaarden zijn Low, Medium, High en dan Custom

1 (low)
2 (medium)
3
4 (high)
5
6
7 (very high)
8
9
10 (insane)

Kheb hem zelf op 5
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_74812155
Misschien iets van links naar oude topics in de op? Als dat niet teveel moeite is :p
pi_74812319
tvp: net besteld voor 5 tientjes... zal morgen of overmorgen wel binnen komen
pi_74812555
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:34 schreef Thrilled het volgende:
tvp: net besteld voor 5 tientjes... zal morgen of overmorgen wel binnen komen
Ik had hem besteld bij ZHgaming. Volgende dag in huis.
  woensdag 18 november 2009 @ 12:42:52 #13
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_74812588
Als je een wapen van de grond oppakt en je schiet daarmee iemand neer, telt dat ook voor de challenges eigenlijk?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_74812641
Wh00p
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_74813452
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:42 schreef Elegy het volgende:
Als je een wapen van de grond oppakt en je schiet daarmee iemand neer, telt dat ook voor de challenges eigenlijk?
Ja
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_74813735
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:44 schreef DutchErrorist het volgende:
Wh00p
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:42 schreef Elegy het volgende:
Ja. Maar als je het wapen zelf nog niet unlocked hebt, kun je er ook nog geen challenges voor halen.
Dus...
  woensdag 18 november 2009 @ 13:19:48 #17
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_74813837
Ok, thnx Dat is wel handig dan, de meesten lopen toch wel met wapens rond die ik ook unlocked heb nu
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_74814380
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:41 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Ik had hem besteld bij ZHgaming. Volgende dag in huis.
daar heb ik hem nu ook besteld Er staat inderdaad voor 16:00 besteld, morgen in huis..

we'll see.
  woensdag 18 november 2009 @ 14:19:19 #19
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74815873
ga ergens anders trollen

[ Bericht 91% gewijzigd door Strolie75 op 18-11-2009 15:12:31 ]
*Hosselcopter*
pi_74818001
Kappen met die PC vs Console discussie. We hebben niet voor niks een eigen MW2 PC-topic. Laat elkaar toch in je waarde en bespreek de game.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_74818064
pi_74818357
quote:
De status van uw order nr. 2784 is gewijzigd. De nieuwe status is:
Verzonden

ZH Gaming
sweet
pi_74818833
Blegh, het gaat nog niet zo heel lekker eigenlijk telkens...maar blijf ook iets te laag level.

Veel wapens nog locked en alleen maar van die leipe perks. Net wel even tijdje mosh pit gespeeld, vind verschillende game modes altijd wel tof om te spelen.
Jack does it in real time...
pi_74818846
Gisteren voor het eerst een nuke kunnen oproepen

En het leuke was dat ik na mijn 2 killstreak rewards ( harrier en chopper gunner ) op 24 stond en geen ammo meer had. Ik zat op dat moment met zweet in mn handen en een hartslag van 300 een wapen te zoeken om nog 1 kill mee te halen, en dat lukte gelukkig

In de 2 potjes daarna had ik een killstreak van 24 maar bij beide keren had ik geen ammo meer en werd doodgeschoten op het moment dat ik een wapen zocht
pi_74819039
Een nadeel bij een populair spel blijft het feit dat er mensen met lepra stompjes een controller vast proberen te houden.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_74820673
Had de grootste fail ooit vandaag. Ik kreeg een 5 streak en kon een turret spawnen. Dus ik naar zo'n richel in Afghan gerend, gooi mijn beacon daar. oeps vergeten dat ik hem niet meteen kan neer planten maar hem eerst uit de doos moet halen, ik loop een beetje achteruit, rent mijn ally de richel op. Doos valt op zijn hooft en stuitert de helling af tegen mij aan, Betrayal + suicide met een doos

En iemand uit mijn team pakte zijn care package niet op, dus ik deed het maar, zat er een chopper gunner in. Wat een ontieglijk goede streak is dat zeg, ik zit zo in die chopper, schiet knop ingedrukt houden beetje zoeken naar witte vlekken en rond sprayen. 6 kills waardoor we wonnen met 75-72
  woensdag 18 november 2009 @ 16:28:08 #27
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_74820736
Totdat je iemand hebt met de cold blood perk en een Stinger. Zoals ik
pi_74820797
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:28 schreef Elegy het volgende:
Totdat je iemand hebt met de cold blood perk en een Stinger. Zoals ik
Daar heb ik ook een oplossing voor.
Jou gewoon niet tegenkomen
  woensdag 18 november 2009 @ 16:32:06 #29
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_74820870
Dat zal je niet lukken. Ik jaag op je
pi_74821863
ik gisteren met een vriend eerst een potje splitscreen multiplayer en daarna spec-ops.
en toen zag ik iets wat ik niet snap

waarom word wel in de multiplayer gebruik gemaakt van het hele oppervlak van mijn scherm en in spec-ops
heel veel zwart randen en 2 kleine speelschermen met de radars in de zwart randen.

zover ik het kan vinden kun je het beeld ook niet aanpassen
pi_74822394
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:26 schreef KrentebolHooft het volgende:
Had de grootste fail ooit vandaag. Ik kreeg een 5 streak en kon een turret spawnen. Dus ik naar zo'n richel in Afghan gerend, gooi mijn beacon daar. oeps vergeten dat ik hem niet meteen kan neer planten maar hem eerst uit de doos moet halen, ik loop een beetje achteruit, rent mijn ally de richel op. Doos valt op zijn hooft en stuitert de helling af tegen mij aan, Betrayal + suicide met een doos

En iemand uit mijn team pakte zijn care package niet op, dus ik deed het maar, zat er een chopper gunner in. Wat een ontieglijk goede streak is dat zeg, ik zit zo in die chopper, schiet knop ingedrukt houden beetje zoeken naar witte vlekken en rond sprayen. 6 kills waardoor we wonnen met 75-72
Over grote fails Iemand bij mij in het potje deed een emergency drop net buiten het level
pi_74822824
Ik had net ook een emergency airdrop. Ik leg dat ding netjes op een goede plek. Komt dat vliegtuig eraan en dropt de helft van mijn pakjes op een dak.. Wat moet ik daar nou mee? Die dingen worden dus niet altijd op de goede plek gedropt.
pi_74822977
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:14 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Over grote fails Iemand bij mij in het potje deed een emergency drop net buiten het level
Dat had edwinuss gisteren ook (hoi trouwens ) of was het Kneusteun? 2 op het dak bij Highrise niet te pakken!
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  woensdag 18 november 2009 @ 17:31:46 #34
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74823039
welk lvl zijn jullie ik ben nu bijna 1st prestige:D
pi_74823262
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:26 schreef intraxz het volgende:
Ik had net ook een emergency airdrop. Ik leg dat ding netjes op een goede plek. Komt dat vliegtuig eraan en dropt de helft van mijn pakjes op een dak.. Wat moet ik daar nou mee? Die dingen worden dus niet altijd op de goede plek gedropt.
Of net achter een muurtje waar niemand kan komen...
Je ziet het pakket... en je kan het bijna letterlijk aanraken....
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_74823336
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:31 schreef donthate het volgende:
welk lvl zijn jullie ik ben nu bijna 1st prestige:D
Ik pas level 14, maar heb hem dan ook pas sinds gister.
  woensdag 18 november 2009 @ 17:40:45 #37
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74823355
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:26 schreef intraxz het volgende:
wat krijg je precies bj die emergency airdrop?:P
  woensdag 18 november 2009 @ 17:42:36 #38
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_74823438
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:14 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

om gdr faalt ook wel eens hard

in dat kut level (wasteland oid) gooide ik mn beacon in zo'n hokje. met een moederneukend net erboven
Zat er nog een chopper in ook. Ik allemaal te springen enzo. noobtubes erop etc.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  woensdag 18 november 2009 @ 17:43:58 #39
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_74823493
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:40 schreef donthate het volgende:

[..]

wat krijg je precies bj die emergency airdrop?:P
4 carepackages met random shit
pi_74824337
  woensdag 18 november 2009 @ 18:09:13 #41
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74824388
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:43 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

4 carepackages met random shit
o oke:p dan ga ik hem bij de volgende tog maar unlocken:$
pi_74824564
Wat vinden jullie ervan dat andere mensen jou Sentry gun en package kunnen pakken? Weet niet of ik dit wel zo eerlijk vind. Vooral bij de Sentry gun duurt het zo lang voordat je hem hebt
  woensdag 18 november 2009 @ 18:16:20 #43
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74824615
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:15 schreef versteegrob het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat andere mensen jou Sentry gun en package kunnen pakken? Weet niet of ik dit wel zo eerlijk vind. Vooral bij de Sentry gun duurt het zo lang voordat je hem hebt

die sentry gun is zowiezo nutteloos met 1klap erop is die kapot
pi_74825201
Als je hem op een goede plek zet is die verre van nutteloos.

Welke kill streaks heb jij dan ?
pi_74825321
tvp
  woensdag 18 november 2009 @ 18:40:52 #46
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74825379
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:35 schreef versteegrob het volgende:
Als je hem op een goede plek zet is die verre van nutteloos.

Welke kill streaks heb jij dan ?
IK heb UAV, 1van die 2airstrikes dacht HARRIER en chopper gunner jij ? die chopper gunner is wel handig je hebt minimaal 6/7kils ik had 1x 18kills ofzo:D met die chopper ejij dan?
pi_74825546
Nog 6 sterren te gaan in Spec Ops.
  woensdag 18 november 2009 @ 18:47:24 #48
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74825614
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Special ops is irritant kom niet verder heb 18sterren hahah
pi_74825723
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Echt? Super goed man. Heb er zelf 43, samen gehaald met 2 verschillende vrienden. Morgen ga ik weer Spec Ops spelen. Welke levels vond je het moeilijkst?
pi_74825828
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:40 schreef donthate het volgende:

[..]

IK heb UAV, 1van die 2airstrikes dacht HARRIER en chopper gunner jij ? die chopper gunner is wel handig je hebt minimaal 6/7kils ik had 1x 18kills ofzo:D met die chopper ejij dan?
Heb in het begin 2 stomme killstreaks gekozen waaronder Stealth Bommer na 9 kills krijg je die.

Heb nu Packege icm harderline dus na 3 kills krijg ik die al.
Dan de Sentry gun en de Heli attack na 7 kills.

Hoe mooie is dat ik na 3 kills dus al een package krijg en 1 kil meer de Sentry gun. Wil alleen straks de ? Heli attack inwisselen voor de chopper gunner.

Welke guns gebruik je in het spel dan ?
pi_74827606
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:50 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Echt? Super goed man. Heb er zelf 43, samen gehaald met 2 verschillende vrienden. Morgen ga ik weer Spec Ops spelen. Welke levels vond je het moeilijkst?
Snatch & Grab is toch wel de meest frustrerende, hands down. De teller staat inmiddels op zo'n mislukte 15 pogingen denk ik. Tot aan het stuk dat je de intel data hebt gedownload gaat het nog, eenmaal je naar beneden moet is het fucked up. Al helemaal als die schijt Juggernauts achter je aan komen hollen.
pi_74829742
Cyb

Mooie is nog, we doen alles zonder headset.
Springen = we zijn goed bezig/ op weg
In de lucht knifen = volg me
Keihard wegrennen = er komt een juggernaut aan

Snatch & Grab is gewoon kut.
Zodra je die intel hebt en vanuit dat kapotte vliegtuig iedereen dood hebt lopen snipen, weten we het even niet meer.
Juggernaut van achter, dus wij rennen naar voren....en dan komen ze van alle kanten.
Dan wordt het ook gewoon vermoeiend als je weer helemaal vanaf het begin moet beginnen...toch elke keer weer 6~8 minuten

Wetwork moeten we ook nog, alleen bij de laatste breach zaten we vast, maar nu we via regular hebben gespeeld...weten we waar ze vandaan komen.
Dat moet ook geen probleem meer zijn

En dan High Explosive, die is ook gewoon kut, zelfs via dat 'deuropening truukje'

Maar we gaan het halen
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_74830058
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:30 schreef Scarface2004 het volgende:

Zodra je die intel hebt en vanuit dat kapotte vliegtuig iedereen dood hebt lopen snipen, weten we het even niet meer.
Juggernaut van achter, dus wij rennen naar voren....en dan komen ze van alle kanten.
Dan wordt het ook gewoon vermoeiend als je weer helemaal vanaf het begin moet beginnen...toch elke keer weer 6~8 minuten
Klopt, klopt. Alleen ik kwam er net achter dat wanneer je eenmaal de intel binnen hebt weten te bemachtigen je de vijanden down the road ASAP moet killen, om zo vervolgens de Juggernauts voor te zijn. Weten we dat ook weer.

Maar uiteraard gaan we het halen.

Kom vanavond na het voetbal onder voorbehoud online. Ik PM je daarover nog wel.
pi_74830394
Anders gewoon morgen, ben best brak.
iig te brak voor SO, misschien gewoon team deathmatch knallen
pi_74832223
tvp
pi_74835991
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Cyb

Mooie is nog, we doen alles zonder headset.
Springen = we zijn goed bezig/ op weg
In de lucht knifen = volg me
Keihard wegrennen = er komt een juggernaut aan

Wetwork moeten we ook nog, alleen bij de laatste breach zaten we vast, maar nu we via regular hebben gespeeld...weten we waar ze vandaan komen.
Dat moet ook geen probleem meer zijn

En dan High Explosive, die is ook gewoon kut, zelfs via dat 'deuropening truukje'

Maar we gaan het halen
1tjke gaat liggen sniperen de anderen dekt de rug tot de 2 jugdingens dood zijn
pi_74837684
Al geprobeerd, het komt wel...duurt gewoon ff
pi_74838259
Hmmm zit me toch echt te peinzen over die kill streaks. Wat is nou het verschil tussen harrier en chopper? Beide komen op 7 kills en ze doen hetzelfde?
En chopper gunner VS AC130, is die laatste niet beter? (heb alleen chopper gedaan en die was wel ruig).

En bling is zo ontzettend chill Scopeje erop, heartbeatsensor erbij, voelt gewoon zo goed als je voor een hoekje kijkt of er een bliepje op je sensor staat, dan al richtend om de hoek lopen en hem vol neermaaien voor ie een kans heeft jou te spotten Ben alleen wel een ontzettende assault rifle hoer, ik vind de snipers maar kut, LMG heb ik nooit wat aan gevonden. Wel met een hele chille SMG gespeeld maar om een of andere reden pak ik toch altijd weer de assault rifle
pi_74838727
quote:
Op donderdag 19 november 2009 00:12 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hmmm zit me toch echt te peinzen over die kill streaks. Wat is nou het verschil tussen harrier en chopper? Beide komen op 7 kills en ze doen hetzelfde?
En chopper gunner VS AC130, is die laatste niet beter? (heb alleen chopper gedaan en die was wel ruig).

En bling is zo ontzettend chill Scopeje erop, heartbeatsensor erbij, voelt gewoon zo goed als je voor een hoekje kijkt of er een bliepje op je sensor staat, dan al richtend om de hoek lopen en hem vol neermaaien voor ie een kans heeft jou te spotten Ben alleen wel een ontzettende assault rifle hoer, ik vind de snipers maar kut, LMG heb ik nooit wat aan gevonden. Wel met een hele chille SMG gespeeld maar om een of andere reden pak ik toch altijd weer de assault rifle
Zodra je een harrier gaat oproepen moet je aangeven waar je hem wil hebben, vervolgens gaat hij daarboven een beetje rondzweven en knallen. Chopper vliegt willekeurig rond.
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_74839177
Met de AC130 kan je kiezen of je raketten, granaten, of kogels afvuurt. Met de chopper gunner kan dat volgens mij niet.
It's okay to be white
pi_74839203
Net een paar vette potjes domination achter de rug met Kneusteun, spanned!

Mooie scores en paar keer net winnen met 2 punten ofzo!
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_74839559
quote:
Op donderdag 19 november 2009 00:12 schreef KrentebolHooft het volgende:

Chopper > harrier. De harrier is veel te makkelijk uit de lucht te schieten.

Chopper gunner vs ac130. Persoonlijk kies ik dan voor de chopper gunner omdat je gewoon veel sneller kan schieten en in open levels is dit echt geweldig. AC130 is wel bijna onmogelijk om uit de lucht te schieten.

Had gister nog op Wastelands een monsterscore. Sniper met thermal scope, ging sowieso erg lekker al. Toen kreeg ik een chopper gunner uit een care package. Resultaat, 32-3
  donderdag 19 november 2009 @ 01:30:39 #63
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_74839605

3 keer een AC130 in een game Met die care packages en emergency carepackage.
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
  donderdag 19 november 2009 @ 08:38:30 #65
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_74841223
TvP maar...

Ik moet echt meer spelen, pas een kleine 3uur online geweest met dat spel. Aankomend weekend maar eens kijken . Ben level 14 of iets meen ik. Killstreak van 4, dus ben nog niet echt goed bezig

They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_74841458
Ligt het aan mij of is de matchmaking om te huilen ?

Als lvl 4 en lvl 1 kwamen ik en een maatje continu in games met niemand onder de lvl 20. (en heel veel 50+ers)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_74841579
cold blooded + stinger is voordat een heli ook maar 1 kogel kan schieten is die alweer uit de lucht
pi_74843715
1
2
[b]Links naar vorige topics[/b]
[b][url=http://forum.fok.nl/topic/1364332]| 1 |[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1365752]| 2 |[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1366334]| 3 |[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1366894]| 4 |[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1368024]| 5 |[/url]

Links naar vorige topics
| 1 | | 2 | | 3 | | 4 | | 5 |

Verveelde me

[ Bericht 20% gewijzigd door Parvus op 19-11-2009 10:48:12 ]
  donderdag 19 november 2009 @ 10:58:14 #69
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_74844201
Daar zat ik nu net op te wachten....

They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_74844259
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:58 schreef jackson het volgende:
Daar zat ik nu net op te wachten....

donderdag 19 november 2009 @ 11:07:27 #71
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_74844518
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:59 schreef Parvus het volgende:

[..]

-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_74844763
Kan je op Xbox Live gewoon je username wijzigen trouwens en daarmee je scores behouden? En waar kan dat?
  donderdag 19 november 2009 @ 11:22:23 #73
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_74844965
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:15 schreef Parvus het volgende:
Kan je op Xbox Live gewoon je username wijzigen trouwens en daarmee je scores behouden? En waar kan dat?
ja dat kan. en nee het is niet gratis. 800punten ofzo
pi_74845545
quote:
Op donderdag 19 november 2009 08:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Ligt het aan mij of is de matchmaking om te huilen ?

Als lvl 4 en lvl 1 kwamen ik en een maatje continu in games met niemand onder de lvl 20. (en heel veel 50+ers)
Matchmaking opzich is wel lekker snel, maar de teams zijn vaak oneerlijk. Tevens haat ik matchmaking in welke vorm dan ook.
pi_74845673
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:43 schreef intraxz het volgende:

[..]

Matchmaking opzich is wel lekker snel, maar de teams zijn vaak oneerlijk. Tevens haat ik matchmaking in welke vorm dan ook.
Vond ik ook tegenvallen, we moesten ongeveer 4 keer een game zoeken voor we ook daadwerkelijk bij elkaar in de game zaten, daarvoor kwamen we steeds in andere games terecht.

Maar goed, uiteindelijk is het schieten wel leuk natuurlijk.
pi_74847263
ga hem straks maar eens even halen
pi_74847632
Hier ook even een tvp'tje dan.
pi_74848251
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vond ik ook tegenvallen, we moesten ongeveer 4 keer een game zoeken voor we ook daadwerkelijk bij elkaar in de game zaten, daarvoor kwamen we steeds in andere games terecht.

Maar goed, uiteindelijk is het schieten wel leuk natuurlijk.
Gewoon met een party kom je toch altijd bij elkaar.

Verder vind ik het matchmaking wel goed werken
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_74848321
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:15 schreef Agiath het volgende:

[..]

Gewoon met een party kom je toch altijd bij elkaar.

Verder vind ik het matchmaking wel goed werken
Niet dus.

Wij gisteravond iig niet, begreep er niks van.
pi_74849129
WTF? Ik had de hoogste k/d net en dan krijgt iemand anders die accolade. Ik had 1 op 3 en die ander had 1 op 2...
pi_74850515
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:42 schreef intraxz het volgende:
WTF? Ik had de hoogste k/d net en dan krijgt iemand anders die accolade. Ik had 1 op 3 en die ander had 1 op 2...
Je bedoeld 3 op 1 en 2 op 1? Want anders was het wel een heel raar potje
pi_74850751
Level 23, schiet ook niet op. Heb dan ook pas 7 uur gespeeld.
pi_74851182
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Je bedoeld 3 op 1 en 2 op 1? Want anders was het wel een heel raar potje
Tja.. ik haal ze wel eens door elkaar.
pi_74851346
Als het goed is ligt ie bij mij thuis op de mat!!! Wat duurt een dag lang
pi_74851436
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:46 schreef Thrilled het volgende:
Als het goed is ligt ie bij mij thuis op de mat!!! Wat duurt een dag lang
Valt mee, 24 uur.
pi_74854313
Zojuist ook voor de 360 gekocht. Speel ze toch liever op de console.
pi_74855001
Had voor het eerst een AC130 in m'n care package. Jammer genoeg domination op High rise (die met die 2 flats hoog in de lucht en chopper land plaats in het midden). Dus iedereen zat binnen, maar 1 kill en 2 assists kunnen maken

Daarna wel een potje gehad met een kill:death van 41:11 Had van mezelf al een 12 streak, en dan ook nog 2 air strikes (1 van streak, 1 van m'n carepackage voor ik dood ging), 1 precision air strike uit de care package, en 1 pave low. Die zorgden samen ook al voor zo'n 12 kills Dat was ff gruwelijk ownen, wapen leeg natuurlijk dus naar de shotty geswitched en daar nog 4-5 kills mee maken was zo bruut!
  donderdag 19 november 2009 @ 16:48:14 #88
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_74855321
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:38 schreef KrentebolHooft het volgende:
Had voor het eerst een AC130 in m'n care package. Jammer genoeg domination op High rise (die met die 2 flats hoog in de lucht en chopper land plaats in het midden). Dus iedereen zat binnen, maar 1 kill en 2 assists kunnen maken

Daarna wel een potje gehad met een kill:death van 41:11 Had van mezelf al een 12 streak, en dan ook nog 2 air strikes (1 van streak, 1 van m'n carepackage voor ik dood ging), 1 precision air strike uit de care package, en 1 pave low. Die zorgden samen ook al voor zo'n 12 kills Dat was ff gruwelijk ownen, wapen leeg natuurlijk dus naar de shotty geswitched en daar nog 4-5 kills mee maken was zo bruut!

met chopper gunner mimaal 10kils per keer:$
pi_74855340
Gelijk al de pit in 28 seconden gehaald.
pi_74857702
Hoeren Juggernauts.
  donderdag 19 november 2009 @ 18:08:23 #91
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_74857921
quote:
Op donderdag 19 november 2009 17:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoeren Juggernauts. Painkillers
pi_74858013
  donderdag 19 november 2009 @ 18:14:05 #93
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_74858088
Waarom kom je nooit gamen zoef? Vorige keer had je broer je nog geinvited. Tijd geleden man.
pi_74858109
Brr, dat levelen duurt lang.
pi_74858196
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:14 schreef _GdR_ het volgende:
Waarom kom je nooit gamen zoef? Vorige keer had je broer je nog geinvited. Tijd geleden man.
I know. Zit alleen vaak in de avond al met andere Nederlanders in een party. Maar ik kom spoedig eens in jullie lobby buurten. Het is inderdaad lang geleden.
  donderdag 19 november 2009 @ 18:21:31 #96
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_74858308
Ziani en ik zijn hardcore. Wij blijven altijd als enige over en dan moeten we met belgen gamen. Mja die gasten zijn dan wel vollop goed. Maar goed zie je wel een keer online.
pi_74859068
Die painkillers zijn echt overdone. Ik pomp een heel M4 magazijn in zo'n kerel en hij loopt nog rond. Uberhaupt gay die hele death streaks.

Waar hebben jullie de sensitivity op staan trouwens (360) ? Ik altijd op 7, speel nu een week op 10 om daar aan te wennen, het lukt aardig maar soms schiet ik nog wel eens flink mis (je kan 50 kogels van links naar rechts bij iemand om de oren sproeien zonder hem te raken .) En als ik dan ff een potje gewoon lekker wil gaan ga ik voor de zekerheid nog maar ff terug naar 7.
It's okay to be white
pi_74860720
Echt zo hoog?
Ik speel op medium (2 dus), want daar ben ik gewend aan. Ik vind hipfire aim eigenlijk een beetje te traag, maar ADS aim is juist goed. Hoop hem binnenkort naar 3 op te krikken
pi_74862201
OMG! Ik heb zojuist ontdekt dat er grootschalig wordt gescammed in deze game

Mensen komen bijeen in 3rd person Cage Match en vragen elkaar of ze "Headshot" willen doen. Ze spreken af op een punt in de map (of iemand schiet gewoon, zodat je dat puntje ziet op de kaart) en schieten elkaar gewoon om de beurt in de kop, zodat ze hun challenges sneller kunnen halen. 20 gratis headshots dus..

Eentje stelde zelfs voor om eerst 20 keer mijn kop eraf te schieten, en zodra we terug waren bij de lobby, was het mijn beurt om hem 20 keer te knallen. Alsof ik daarin trap Veel mensen schijnen hier wel daadwerkelijk in te trappen.

Gekke shizzle mensen, ik vind dat we de internet police erbij moeten halen

pi_74862771
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:19 schreef VliegVlieg het volgende:
OMG! Ik heb zojuist ontdekt dat er grootschalig wordt gescammed in deze game

Mensen komen bijeen in 3rd person Cage Match en vragen elkaar of ze "Headshot" willen doen. Ze spreken af op een punt in de map (of iemand schiet gewoon, zodat je dat puntje ziet op de kaart) en schieten elkaar gewoon om de beurt in de kop, zodat ze hun challenges sneller kunnen halen. 20 gratis headshots dus..

Eentje stelde zelfs voor om eerst 20 keer mijn kop eraf te schieten, en zodra we terug waren bij de lobby, was het mijn beurt om hem 20 keer te knallen. Alsof ik daarin trap Veel mensen schijnen hier wel daadwerkelijk in te trappen.

Gekke shizzle mensen, ik vind dat we de internet police erbij moeten halen

[ afbeelding ]
Dat kan leuk worden. Eerst ingaan op iemands verzoek en hem dan verrot knallen
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:43 schreef Chokeme het volgende:
Die painkillers zijn echt overdone. Ik pomp een heel M4 magazijn in zo'n kerel en hij loopt nog rond. Uberhaupt gay die hele death streaks.
Inderdaad. Normaal hoef ik met mn FAL iemand maar 2 keer te raken. Als iemand painkillers heeft moet ik hem soms 5 of 6 keer raken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')