abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74800459
Hebben jullie soms ook super veel challenges tegelijk? Ik schoot iemand dood vanuit crouch, crouch challenge + sleight of hand + deep impact en ik sprong er direct na uit een raam van meer dan 15ft dus ik kreeg de 'overleef een grote val' challenge ook
pi_74800520
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:28 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Met frags kun je verder gooien
en je kan ze cooken
pi_74801173
Maar throwing knives blijven vetter
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_74801416
Is het jullie ook al opgevallen dat als je een Tactical air strike oid. krijgt en de straaljagers vliegen weg dat ze bij Estate en Afghan recht de bergen in vliegen?

Oh en dat je bij Afghan een stukje van de map af kan en dat je dan heerlijk kan campen als je het even wilt

Tip neem claymores mee, dan kan niemand je van achter besluipen (Bij dat rode pijltje... dat groene kan je dan allemaal zien)

Oh en als laatste wilde ik nog even kwijt dat er niets hilarischer is dan een 'incoming hind (helicopter)' neer te schieten voordat hij kan beginnen met schieten... dus zodra je hoort dat er een helikopter is het ding gelijk neerschieten... (Verdient goed met punten, net als UAV's en Harriers)
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  woensdag 18 november 2009 @ 00:48:49 #280
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_74803653
Vage shit vanavond. Speelde met een sniper, alleen dan met een ACOG scope erop. Dus eigenlijk gewoon een rifle zoals je ze misschien nog kent uit CoD2 bijvoorbeeld. Alleen, ik raakte er niks mee.

Voorbeeldje! Ik spot iemand op een paar meter afstand, hij ziet mij niet. Ik lig al proned, dus parkinson is tot het minimum gereduceerd. Ik aim vervolgens door de scope en los vijf kogels, allemaal perfect op borsthoogte, zo ongeveer waar je hart moet zitten. Om maar even aan te geven hoe precies ik richtte. Maar wat dacht je? Al-le-maal mis. Zelfs niet gedeeltelijk raak of zo. Echt, wtf?

Die kutjosti schoot mij natuurlijk wel meteen door m'n kop met de eerste kogel zijn rifle verliet.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_74803746
quote:
Op woensdag 18 november 2009 00:48 schreef Rikketik het volgende:
Vage shit vanavond. Speelde met een sniper, alleen dan met een ACOG scope erop. Dus eigenlijk gewoon een rifle zoals je ze misschien nog kent uit CoD2 bijvoorbeeld. Alleen, ik raakte er niks mee.

Voorbeeldje! Ik spot iemand op een paar meter afstand, hij ziet mij niet. Ik lig al proned, dus parkinson is tot het minimum gereduceerd. Ik aim vervolgens door de scope en los vijf kogels, allemaal perfect op borsthoogte, zo ongeveer waar je hart moet zitten. Om maar even aan te geven hoe precies ik richtte. Maar wat dacht je? Al-le-maal mis. Zelfs niet gedeeltelijk raak of zo. Echt, wtf?

Die kutjosti schoot mij natuurlijk wel meteen door m'n kop met de eerste kogel zijn rifle verliet.
Ik ken het, erg irritant.
Sowieso vind ik die ACOG scope niks, al helemaal niet voor snipers. Maar goed, het moet maar om alles vrij te spelen.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_74804292
Kan iemand mij nou vertellen wat de voordelen zijn van prestige mode, behalve de andere logo's?
pi_74804482
Welke perks gebruiken jullie?

Gebruik de ammo perk - harderline - anti rader
ben even de namen kwijt, twijfel alleen over de 3e perk. Ben benieuwd wat jullie hebben.

1ste perk is 100%, altijd extra ammo / granaten
2e perk is 100% binnen 3 kills heb ik al een packege
pi_74804502
Die anti radar perk verraadt je positie alleen maar. Als ik mijn radar vaag zie worden wacht ik rustig tot de betreffende persoon langskomt en als hij weer wat duidelijker wordt dan ga ik op zoek.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
  woensdag 18 november 2009 @ 02:52:00 #285
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_74804653
Bling, Cold blood en ninja pro gebruik ik altijd. Ben je lekker stilletjes
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_74805593
Argh...!

Ik weet dat het niet thuis hoort hier, maar wil cod4 uitspelen voordat ik mw2 koop Was dus opnieuw begonnen aan de story mode en zit nu weer met mn invalide sniperbuddy bij dat reuzenrad... zoooo'n grafmissie.. maar ik moet hem uitspelen Ik zie het meer als een goeie warmup voor mw2
iemand nog een gouden tip?
pi_74805766
quote:
Op woensdag 18 november 2009 08:32 schreef Thrilled het volgende:
Argh...!

Ik weet dat het niet thuis hoort hier, maar wil cod4 uitspelen voordat ik mw2 koop Was dus opnieuw begonnen aan de story mode en zit nu weer met mn invalide sniperbuddy bij dat reuzenrad... zoooo'n grafmissie.. maar ik moet hem uitspelen Ik zie het meer als een goeie warmup voor mw2
Ik ben achter de botsauto's gaan zitten, en van daaruit zitten wachten tot die vijanden op me af kwamen. Was wel een van de moeilijkste stukken, maar als je vaak genoeg probeerd, dan lukt het je op een gegeven moment wel.

Mij is het gelukt op veteran, op een of andere manier moet ik altijd alle CoD's op veteran halen van mezelf; nu halverwege MW2....

Ik denk dat het level waar jij nu vast zit wat dat betreft het moeilijkst was; het is me in ieder geval het best bijgebleven...
pi_74805772
Vind het wel grappig (snap het niet helemaal maar ok) dat er, als je iemand doodschiet, bankbiljetten rondfladderen hehe
pi_74805884
quote:
Op woensdag 18 november 2009 08:46 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ik ben achter de botsauto's gaan zitten, en van daaruit zitten wachten tot die vijanden op me af kwamen. Was wel een van de moeilijkste stukken, maar als je vaak genoeg probeerd, dan lukt het je op een gegeven moment wel.

Mij is het gelukt op veteran, op een of andere manier moet ik altijd alle CoD's op veteran halen van mezelf; nu halverwege MW2....

Ik denk dat het level waar jij nu vast zit wat dat betreft het moeilijkst was; het is me in ieder geval het best bijgebleven...
Ik hou het redelijk lang vol, maar wanneer die helikopters komen heb ik altijd de drang om ze al in de lucht van hun touwtje af te schieten Dat scheelt wel de helft in aantallen wat op de grond aankomt, maar daardoor krijgt de rest op de grond de kans om door te lopen... Dan worden er granaten gegooid, moet je wegrennen, doordat je opstaat ben je ineens een schietschijf etc etc.. irritant.. maar de aanhouder wint..
  woensdag 18 november 2009 @ 08:57:49 #290
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74805925
quote:
Op woensdag 18 november 2009 08:32 schreef Thrilled het volgende:
Argh...!

Vlgs mij was er een trucje voor.. Eerst overal C4 leggen en dan weglopen en achter een gebouw gaan zitten.. niks meer doen totdat die heli aankomt en dan de C4 laten knallen.. uiteindelijk hoef je niet veel te schieten om dat level te halen... zoek maar eens op youtube.
The truth was in here.
pi_74806248
Ah dan gaan we daar eens naar op zoek
pi_74806395
quote:
Op woensdag 18 november 2009 08:46 schreef Parvus het volgende:
Vind het wel grappig (snap het niet helemaal maar ok) dat er, als je iemand doodschiet, bankbiljetten rondfladderen hehe
Dan heeft diegene de BLING perk dacht ik...
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_74806539
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:26 schreef Funksoldier het volgende:

[..]

Nee bij iedereen gebeurt het volgens mij...
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_74806583
quote:
Op woensdag 18 november 2009 08:46 schreef Parvus het volgende:
Dat is een payback kill.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_74806898
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:26 schreef Funksoldier het volgende:

[..]

Serieus? Dat is wel erg triest?
pi_74807204
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:09 schreef neggix het volgende:

[..]

Waar staat dat profile
Op de 360 ga je in het hoofdmenu naar je gamertag (waar je avatar voor staat), daar staat ie.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_74807516
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:09 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Ja echt wat een kneus Mijn clantag is roetje
kan toch maar 4 cijfers/letters ?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_74807913
Gisteren de Single player uitgespeeld, wat een top spel is dit!
Nu maar eens de special ops proberen en daarna mijn geluk online beproeven.
pi_74809001
quote:
Op woensdag 18 november 2009 02:05 schreef intraxz het volgende:
Die anti radar perk verraadt je positie alleen maar. Als ik mijn radar vaag zie worden wacht ik rustig tot de betreffende persoon langskomt en als hij weer wat duidelijker wordt dan ga ik op zoek.
Viel mij ook al op. ga dan is kijken naar de Ninja
pi_74809180
Ik heb hem voor de 360 alleen 1 probleem. De gevoeligheid van het pookje wil ik tussen LOW EN MEDIUM EN DA KEN NIEEE>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')