abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74827606
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:50 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Echt? Super goed man. Heb er zelf 43, samen gehaald met 2 verschillende vrienden. Morgen ga ik weer Spec Ops spelen. Welke levels vond je het moeilijkst?
Snatch & Grab is toch wel de meest frustrerende, hands down. De teller staat inmiddels op zo'n mislukte 15 pogingen denk ik. Tot aan het stuk dat je de intel data hebt gedownload gaat het nog, eenmaal je naar beneden moet is het fucked up. Al helemaal als die schijt Juggernauts achter je aan komen hollen.
pi_74829742
Cyb

Mooie is nog, we doen alles zonder headset.
Springen = we zijn goed bezig/ op weg
In de lucht knifen = volg me
Keihard wegrennen = er komt een juggernaut aan

Snatch & Grab is gewoon kut.
Zodra je die intel hebt en vanuit dat kapotte vliegtuig iedereen dood hebt lopen snipen, weten we het even niet meer.
Juggernaut van achter, dus wij rennen naar voren....en dan komen ze van alle kanten.
Dan wordt het ook gewoon vermoeiend als je weer helemaal vanaf het begin moet beginnen...toch elke keer weer 6~8 minuten

Wetwork moeten we ook nog, alleen bij de laatste breach zaten we vast, maar nu we via regular hebben gespeeld...weten we waar ze vandaan komen.
Dat moet ook geen probleem meer zijn

En dan High Explosive, die is ook gewoon kut, zelfs via dat 'deuropening truukje'

Maar we gaan het halen
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_74830058
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:30 schreef Scarface2004 het volgende:

Zodra je die intel hebt en vanuit dat kapotte vliegtuig iedereen dood hebt lopen snipen, weten we het even niet meer.
Juggernaut van achter, dus wij rennen naar voren....en dan komen ze van alle kanten.
Dan wordt het ook gewoon vermoeiend als je weer helemaal vanaf het begin moet beginnen...toch elke keer weer 6~8 minuten
Klopt, klopt. Alleen ik kwam er net achter dat wanneer je eenmaal de intel binnen hebt weten te bemachtigen je de vijanden down the road ASAP moet killen, om zo vervolgens de Juggernauts voor te zijn. Weten we dat ook weer.

Maar uiteraard gaan we het halen.

Kom vanavond na het voetbal onder voorbehoud online. Ik PM je daarover nog wel.
pi_74830394
Anders gewoon morgen, ben best brak.
iig te brak voor SO, misschien gewoon team deathmatch knallen
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_74832223
tvp
pi_74835991
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Cyb

Mooie is nog, we doen alles zonder headset.
Springen = we zijn goed bezig/ op weg
In de lucht knifen = volg me
Keihard wegrennen = er komt een juggernaut aan

Wetwork moeten we ook nog, alleen bij de laatste breach zaten we vast, maar nu we via regular hebben gespeeld...weten we waar ze vandaan komen.
Dat moet ook geen probleem meer zijn

En dan High Explosive, die is ook gewoon kut, zelfs via dat 'deuropening truukje'

Maar we gaan het halen
1tjke gaat liggen sniperen de anderen dekt de rug tot de 2 jugdingens dood zijn
pi_74837684
Al geprobeerd, het komt wel...duurt gewoon ff
pi_74838259
Hmmm zit me toch echt te peinzen over die kill streaks. Wat is nou het verschil tussen harrier en chopper? Beide komen op 7 kills en ze doen hetzelfde?
En chopper gunner VS AC130, is die laatste niet beter? (heb alleen chopper gedaan en die was wel ruig).

En bling is zo ontzettend chill Scopeje erop, heartbeatsensor erbij, voelt gewoon zo goed als je voor een hoekje kijkt of er een bliepje op je sensor staat, dan al richtend om de hoek lopen en hem vol neermaaien voor ie een kans heeft jou te spotten Ben alleen wel een ontzettende assault rifle hoer, ik vind de snipers maar kut, LMG heb ik nooit wat aan gevonden. Wel met een hele chille SMG gespeeld maar om een of andere reden pak ik toch altijd weer de assault rifle
pi_74838727
quote:
Op donderdag 19 november 2009 00:12 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hmmm zit me toch echt te peinzen over die kill streaks. Wat is nou het verschil tussen harrier en chopper? Beide komen op 7 kills en ze doen hetzelfde?
En chopper gunner VS AC130, is die laatste niet beter? (heb alleen chopper gedaan en die was wel ruig).

En bling is zo ontzettend chill Scopeje erop, heartbeatsensor erbij, voelt gewoon zo goed als je voor een hoekje kijkt of er een bliepje op je sensor staat, dan al richtend om de hoek lopen en hem vol neermaaien voor ie een kans heeft jou te spotten Ben alleen wel een ontzettende assault rifle hoer, ik vind de snipers maar kut, LMG heb ik nooit wat aan gevonden. Wel met een hele chille SMG gespeeld maar om een of andere reden pak ik toch altijd weer de assault rifle
Zodra je een harrier gaat oproepen moet je aangeven waar je hem wil hebben, vervolgens gaat hij daarboven een beetje rondzweven en knallen. Chopper vliegt willekeurig rond.
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_74839177
Met de AC130 kan je kiezen of je raketten, granaten, of kogels afvuurt. Met de chopper gunner kan dat volgens mij niet.
It's okay to be white
pi_74839203
Net een paar vette potjes domination achter de rug met Kneusteun, spanned!

Mooie scores en paar keer net winnen met 2 punten ofzo!
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_74839559
quote:
Op donderdag 19 november 2009 00:12 schreef KrentebolHooft het volgende:

Chopper > harrier. De harrier is veel te makkelijk uit de lucht te schieten.

Chopper gunner vs ac130. Persoonlijk kies ik dan voor de chopper gunner omdat je gewoon veel sneller kan schieten en in open levels is dit echt geweldig. AC130 is wel bijna onmogelijk om uit de lucht te schieten.

Had gister nog op Wastelands een monsterscore. Sniper met thermal scope, ging sowieso erg lekker al. Toen kreeg ik een chopper gunner uit een care package. Resultaat, 32-3
  donderdag 19 november 2009 @ 01:30:39 #63
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_74839605

3 keer een AC130 in een game Met die care packages en emergency carepackage.
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
  donderdag 19 november 2009 @ 08:38:30 #65
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_74841223
TvP maar...

Ik moet echt meer spelen, pas een kleine 3uur online geweest met dat spel. Aankomend weekend maar eens kijken . Ben level 14 of iets meen ik. Killstreak van 4, dus ben nog niet echt goed bezig

They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_74841458
Ligt het aan mij of is de matchmaking om te huilen ?

Als lvl 4 en lvl 1 kwamen ik en een maatje continu in games met niemand onder de lvl 20. (en heel veel 50+ers)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_74841579
cold blooded + stinger is voordat een heli ook maar 1 kogel kan schieten is die alweer uit de lucht
pi_74843715
1
2
[b]Links naar vorige topics[/b]
[b][url=http://forum.fok.nl/topic/1364332]| 1 |[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1365752]| 2 |[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1366334]| 3 |[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1366894]| 4 |[/url] [url=http://forum.fok.nl/topic/1368024]| 5 |[/url]

Links naar vorige topics
| 1 | | 2 | | 3 | | 4 | | 5 |

Verveelde me

[ Bericht 20% gewijzigd door Parvus op 19-11-2009 10:48:12 ]
  donderdag 19 november 2009 @ 10:58:14 #69
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_74844201
Daar zat ik nu net op te wachten....

They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_74844259
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:58 schreef jackson het volgende:
Daar zat ik nu net op te wachten....

donderdag 19 november 2009 @ 11:07:27 #71
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_74844518
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:59 schreef Parvus het volgende:

[..]

-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_74844763
Kan je op Xbox Live gewoon je username wijzigen trouwens en daarmee je scores behouden? En waar kan dat?
  donderdag 19 november 2009 @ 11:22:23 #73
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_74844965
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:15 schreef Parvus het volgende:
Kan je op Xbox Live gewoon je username wijzigen trouwens en daarmee je scores behouden? En waar kan dat?
ja dat kan. en nee het is niet gratis. 800punten ofzo
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_74845545
quote:
Op donderdag 19 november 2009 08:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Ligt het aan mij of is de matchmaking om te huilen ?

Als lvl 4 en lvl 1 kwamen ik en een maatje continu in games met niemand onder de lvl 20. (en heel veel 50+ers)
Matchmaking opzich is wel lekker snel, maar de teams zijn vaak oneerlijk. Tevens haat ik matchmaking in welke vorm dan ook.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_74845673
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:43 schreef intraxz het volgende:

[..]

Matchmaking opzich is wel lekker snel, maar de teams zijn vaak oneerlijk. Tevens haat ik matchmaking in welke vorm dan ook.
Vond ik ook tegenvallen, we moesten ongeveer 4 keer een game zoeken voor we ook daadwerkelijk bij elkaar in de game zaten, daarvoor kwamen we steeds in andere games terecht.

Maar goed, uiteindelijk is het schieten wel leuk natuurlijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')