Dat deed mijn broertje ook al heel vaak bij MW1quote:Op donderdag 19 november 2009 20:19 schreef VliegVlieg het volgende:
OMG! Ik heb zojuist ontdekt dat er grootschalig wordt gescammed in deze game![]()
![]()
![]()
Mensen komen bijeen in 3rd person Cage Match en vragen elkaar of ze "Headshot" willen doen. Ze spreken af op een punt in de map (of iemand schiet gewoon, zodat je dat puntje ziet op de kaart) en schieten elkaar gewoon om de beurt in de kop, zodat ze hun challenges sneller kunnen halen. 20 gratis headshots dus..
Eentje stelde zelfs voor om eerst 20 keer mijn kop eraf te schieten, en zodra we terug waren bij de lobby, was het mijn beurt om hem 20 keer te knallen. Alsof ik daarin trap![]()
Veel mensen schijnen hier wel daadwerkelijk in te trappen.
Gekke shizzle mensen, ik vind dat we de internet police erbij moeten halen
[ afbeelding ]
Ik had op 1 op 1 iemand die me eerst verrot schold voor van alles en nog wat, toen wilde die gaan scammen door 10 headshots uit te wisselen. Ik begon met 10 headshots, toen hem een beetje lopen knallenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:01 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat deed mijn broertje ook al heel vaak bij MW1
Zijn clantag was dat [HSx3] = headshot x 3. Dus gewoon cage match en dan elkaar omstebeurt 3 keer door elkaars kop knallen.
Binnen notime had ie altijd alweer gouden wapens, tja zo kan ik t ook
Alleen een key of een gesealed doosje? In het eerste geval: Neen. In het tweede geval: Ja!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:12 schreef Droomert het volgende:
Help.
Ik kan MW2 krijgen voor maar 30 euro.
Doen Ja/Nee?
Gewoon orgineel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Alleen een key of een gesealed doosje? In het eerste geval: Neen. In het tweede geval: Ja!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 03:56 schreef Silver_Shark het volgende:
om tactial nuke te krijgen wat kan ik het beste doen kwa killstreak heb nu harrier en chopper gunner en daarna nuke maar ik mis steeds 2 a 4 kills
IS in het echt tog ook zo:p dat met een demper erop anders schietquote:Op vrijdag 20 november 2009 04:01 schreef Biefstuk het volgende:
Die grassy knol achievement krijg je wanneer je 100 one shot kills hebt gemaakt met een sniper. Als bonus krijg je dat je ook in snow maps gecamoufleerd bent.
Gebruik nu de m21. Bazenwapen, vrijwel geen recoil waardoor het mogelijk is om 2 kogels tegelijk in een vijand te pompen. Is wel nodig omdat ik geen stopping power heb maar cold blooded en een demper.
Best wel stom eigenlijk dat er een verschil in damage zit wanneer je een demper op je wapen heb zitten.
ik wil die nuke ff halen voor challengequote:Op vrijdag 20 november 2009 03:58 schreef donthate het volgende:
[..]
Niks dat lijkt me het beste zo maar waarom niet watt anders erbij:P in plaats van die nuke.. dan krijg je alleen de kills erbij tog? chopper gunner sneller schieten mischien dan? ik heb altijd tog wel 10/15kils met chopper
Kan je dat niet beter op je laatste prestige doen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 04:04 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik wil die nuke ff halen voor challenge
Maar die kogel blijf evenveel schade aanrichtenquote:Op vrijdag 20 november 2009 04:02 schreef donthate het volgende:
[..]
IS in het echt tog ook zo:p dat met een demper erop anders schiet
over die prestige, iedereen doet dat zo'n beetje ofniet?quote:Op vrijdag 20 november 2009 04:06 schreef donthate het volgende:
[..]
Kan je dat niet beter op je laatste prestige doen?
Volgens mij niet hoor:p ik heb nooit geschoten of wat dan ook maar lijkt me tog dat het tog even wat minder/erger is want der zit tog wat op mja kan miss hebenquote:Op vrijdag 20 november 2009 04:07 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Maar die kogel blijf evenveel schade aanrichten?
Oke dat ook weer uit de wereld njaa ik ook maar had met world at war uit eindelijk 10prestige en dan lvl 65 maar voelt wel goed als je het bereikt heb! ben pas lvl bijna 60hah dus heb nog wel ff te gaan:Pquote:Op vrijdag 20 november 2009 04:17 schreef Chokeme het volgende:
Een silencer heeft wel invloed op de accuracy/damage van je gun (accuracy in het spel volgens de balkjes bij create class niet, maar in het echt wel). Anders zou het ook geen donder uitmaken wat voor loop je op een geweer zet.
Enne ja dat prestigen wordt vrij pittig maar ik ben wel van plan het te gaan doen ivm 10 custom slots. Zie er wel tegen op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |