Ik niet hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 04:08 schreef Mindstate het volgende:
[..]
over die prestige, iedereen doet dat zo'n beetje ofniet?
kom van de pc af waar je dat niet had maar het lijkt me vrij kut alles weer opnieuw te gaan unlocken
Hehe ik zag het gister inderdaad. Kost gewoon een 10tje ofzoquote:Op donderdag 19 november 2009 11:22 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja dat kan. en nee het is niet gratis. 800punten ofzo
dan heb je officeel geen levenquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:24 schreef Sala-adin het volgende:
wat gebeurt er als je de prestige mode 10 keer hebt uitgespeeld?
Dan wordt je gepijpt door de lead developer van IWquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:24 schreef Sala-adin het volgende:
wat gebeurt er als je de prestige mode 10 keer hebt uitgespeeld?
True!quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:19 schreef Sala-adin het volgende:
Ik speel MP trouwens bijna niet meer, fuckin campers overal
zodra je level70 bent kan je kiezen om overnieuw te beginnen. Alleen krijg je dan een extraatje enzo.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:46 schreef Thrilled het volgende:
Kan iemand in apentaal uitleggen hoe prestige enzo werkt?Ik ben cod noob en weet van niks zeg maar
Dan wordt je weer lvl1, dus al je unlockte wapens, perks etc. gaan weg, wat niet weg gaat is bijv je clan tags, titles, en je emblems.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:46 schreef Thrilled het volgende:
Kan iemand in apentaal uitleggen hoe prestige enzo werkt?Ik ben cod noob en weet van niks zeg maar
Extraatje? Bij cod4 kreeg je niets. Bij cod5 kreeg je een extra custom class, dat vond ik opzich wel een goede beloning. Wat krijg je dan bij mw2?quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:48 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
zodra je level70 bent kan je kiezen om overnieuw te beginnen. Alleen krijg je dan een extraatje enzo.
Extra killstreak. 4 ipv 3. Maar dit is geloof ik niet bevestigd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Extraatje? Bij cod4 kreeg je niets. Bij cod5 kreeg je een extra custom class, dat vond ik opzich wel een goede beloning. Wat krijg je dan bij mw2?
Ik heb thuis die gameguide, zal t vanavond even opzoeken. Extra streak lijkt me te overpowered.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:00 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Extra killstreak. 4 ipv 3. Maar dit is geloof ik niet bevestigd.
Volgens mij krijg je een extra killstreak en 10 custom classes, joepiequote:Op vrijdag 20 november 2009 11:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Extraatje? Bij cod4 kreeg je niets. Bij cod5 kreeg je een extra custom class, dat vond ik opzich wel een goede beloning. Wat krijg je dan bij mw2?
Ik heb hetzelfde en het ik kom ook regelmatig wat kills tekort. Gewoon blijven proberen en op een gegeven moment lukt het welquote:Op vrijdag 20 november 2009 03:56 schreef Silver_Shark het volgende:
om tactial nuke te krijgen wat kan ik het beste doen kwa killstreak heb nu harrier en chopper gunner en daarna nuke maar ik mis steeds 2 a 4 kills
Extra killstreaks zou wel lame zijn. Dan heb je binnen no time die nuke.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:09 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je een extra killstreak en 10 custom classes, joepie
Het zijn dus alleen 10 custom classes, en geen extra killstreak.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:24 schreef intraxz het volgende:
[..]
Extra killstreaks zou wel lame zijn. Dan heb je binnen no time die nuke.
Hmm das wel zuur. 4rewards zou wel relaxt zijn. 3 is net te weinig vind ik.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:39 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Het zijn dus alleen 10 custom classes, en geen extra killstreak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog meer kill streaksquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:16 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Hmm das wel zuur. 4rewards zou wel relaxt zijn. 3 is net te weinig vind ik.
Krijg je meteen 10 custom classes na de eerste keer prestige? Of is het net zoals bij WAW dat je na 1 keer prestige, 1 custom class erbij krijgt?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:39 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Het zijn dus alleen 10 custom classes, en geen extra killstreak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |