Genoeg challenges dacht ik zo die je ook kunt volmakenquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:35 schreef Agiath het volgende:
Prestige![]()
Prestige is geniaal, daardoor blijf je gewoon spelen, als je eenmaal bij level 70 ben wordt het maar saai, niets meer om te unlocken enzo
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Genoeg challenges dacht ik zo die je ook kunt volmaken
In de eerste Modern Warfare kreeg je er niet eens een extra slot voor en toch deed vrijwel iedereen hetquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:37 schreef _GdR_ het volgende:
Dit is inderdaad wel een bummer ja.
Nu begin ik ook te twijfelen over de prestige mode.
Ze moeten daar gewoon een dikkere beloning aan hangen nu doe je het voor een fukking extra slotgebruik er toch niet meer dan 3 ofzo.
Misschien omdat je geen red dot sight hebt of gewoon niet kan richtenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:20 schreef Rikketik het volgende:
Waarom is iedereen toch zo positief over de FAL? Heb hem nu dan intensief gebruikt, maar ik schiet nog geen deuk in een pakje boter joh.
Ik had net nog dat ik drie à vier kogels op de borst moest lossen om een tegenstander neer te krijgen. Close range nog wel. Met Stopping Power!quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:23 schreef intraxz het volgende:
[..]
Misschien omdat je geen red dot sight hebt of gewoon niet kan richten
zonder red dot kan ik ook niet aimenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:23 schreef intraxz het volgende:
[..]
Misschien omdat je geen red dot sight hebt of gewoon niet kan richten
glitches zijn kut, winnen zonder campen en glitches met teamplayquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand die glitch waarmee je bij Derail uit de map kan al uitgeprobeerd?
ik heb hem wel, maar kan best zijn dat je 25 keer moet ofzo hoor!quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:05 schreef Rikketik het volgende:
Grassy Knoll - Get the Grassy Knoll accolade (most time spent prone)
Dit klopt dus al niet. Ik heb die verdomde accolade nu 22 keer verdiend en ik heb de title nog steeds niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |